SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik zag het. Lekker hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja lief....
Dat alleen zijn was wel goed voor de punten....
74 punten erbij vanochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
PuntjesIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Goed dat je het zegt, moet ik zo nog even bij de bakker gaan halen!quote:
En dan wel volkoren om morgen goed te kunnen hopen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Genie... in a bottle?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Bij de bakkerIk heb er één en ik ben er trots op
Dan ga ik daar zo maar even 4 miljard miljoen puntjes halen en hem betalen in snoeiharde vies woeste bolkjes![]()
bolk dan maarIk heb er één en ik ben er trots op
Terug bolkIk heb er één en ik ben er trots op
* DJMO staart terugIk heb er één en ik ben er trots op
* gebrokenglas weet zich geen houding te geven en schuifelt verlegen met de voet.quote:How can I make this topic about me?![]()
ChachchaIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1332 / +158 / +69 / 3840 / 4466 / 0.3
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 847 / +50 / +39 / 712 / 937 / 0.9
4. Vino_Tinto / 630 / +0 / +0 / 1833 / 2157 / 0.29
5. KillemWieft / 532 / +120 / +103 / 259 / 452 / 1.18
6. MooieTop6 / 517 / +6 / +22 / 2309 / 2650 / 0.2
7. JustinK / 413 / +0 / +0 / 1551 / 1613 / 0.26
8. gebrokenglas / 365 / +14 / +87 / 1063 / 1298 / 0.28
9. hemarookworst / 324 / +27 / +48 / 619 / 781 / 0.41
10. HappyCharly / 311 / +12 / +0 / 150 / 208 / 1.5
11. Bargehassus / 259 / +18 / +0 / 699 / 798 / 0.32
12. MizzezAmy / 235 / +23 / +4 / 1181 / 1332 / 0.18
13. Masberum / 225 / +0 / +5 / 250 / 316 / 0.71
14. KoningWouter / 220 / +0 / +80 / 609 / 742 / 0.3
15. greysbones / 214 / +0 / +0 / 724 / 775 / 0.28
16. devzero / 211 / +31 / +0 / 407 / 490 / 0.43
17. ToT / 193 / +60 / +0 / 1211 / 1369 / 0.14
18. Helenattenek / 165 / +0 / +0 / 250 / 327 / 0.5
19. maily / 148 / +16 / +25 / 878 / 995 / 0.15
20. Dr.Mikey / 147 / +47 / +8 / 112 / 180 / 0.82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Je was een seconde te vroegquote:
ja, mijn computer loopt bijna 2 seconden voor, dus ik moet steeds timen....quote:How can I make this topic about me?![]()
Wat raar, je hebt toch het vluchtnummer? Of is hun vlucht gecancelled?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:30 schreef ToT het volgende:
Hmm, ik krijg te horen dat Mini-ToT misschien morgen pas hier komt....How can I make this topic about me?![]()
Nee, ze had het vluchtnummer niet ingevuld op dat formulier wat ik ondertekend heb.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat raar, je hebt toch het vluchtnummer? Of is hun vlucht gecancelled?
Ze liegt sowieso altijd over reistijden en vakanties e.d. dus hier ging ik ook wel van uit.![]()
Ongekend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ze had het vluchtnummer niet ingevuld op dat formulier wat ik ondertekend heb.
Ze liegt sowieso altijd over reistijden en vakanties e.d. dus hier ging ik ook wel van uit.
How can I make this topic about me?![]()
![]()
Ja ach, het verbaast me niks.quote:
Toch hoop ik ergens aan het eind van de middag of vanavond alsnog een berichtje te krijgen dat ik hem kan ophalen, maar ik reken nergens op.![]()
Tip voor de toekomst: "Trust is good, controle is better"quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, het verbaast me niks.
Toch hoop ik ergens aan het eind van de middag of vanavond alsnog een berichtje te krijgen dat ik hem kan ophalen, maar ik reken nergens op.
In het vervolg alles 4 keer checken bij voorbaat.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was ik ook van plan, maar ik kreeg het formulier vlak voor hun vertrek in m'n handen gedrukt met de mededeling: "Het vluchtnummer vul ik later wel in."quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tip voor de toekomst: "Trust is good, controle is better"
In het vervolg alles 4 keer checken bij voorbaat.![]()
Ik weet dat ik kan haten op mannenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:30 schreef ToT het volgende:
Hmm, ik krijg te horen dat Mini-ToT misschien morgen pas hier komt....
Maar vrouwen hé...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet dat ik kan haten op mannen
Maar vrouwen hé...Echt he!
![]()
I know, i know dat ik nu als een doordrammer klink. Maar zij had jouw handtekening nodig, is het dan zoveel gevraagd als jij erop staat haar vluchtnummer nodig te hebben voor jij krabbelt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, maar ik kreeg het formulier vlak voor hun vertrek in m'n handen gedrukt met de mededeling: "Het vluchtnummer vul ik later wel in."Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
..... je kunt beter kippen houwenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet dat ik kan haten op mannen
Maar vrouwen hé...![]()
Nee ik geef je groot gelijk hoor! Ik stuur je ff een DM.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I know, i know dat ik nu als een doordrammer klink. Maar zij had jouw handtekening nodig, is het dan zoveel gevraagd als jij erop staat haar vluchtnummer nodig te hebben voor jij krabbelt?![]()
![]()
Het is van een afstand allemaal heel makkelijk maar in de praktijk is het zo kutquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I know, i know dat ik nu als een doordrammer klink. Maar zij had jouw handtekening nodig, is het dan zoveel gevraagd als jij erop staat haar vluchtnummer nodig te hebben voor jij krabbelt?
Ik zie het ook met dud0r en zijn Hex
Die wilde vorig jaar naar Israël op vakantiemet dino. Toen was hij wel even heel duidelijk
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O gvd tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:30 schreef ToT het volgende:
Hmm, ik krijg te horen dat Mini-ToT misschien morgen pas hier komt....![]()
![]()
Ik weet dat het van een afstand makkelijk lullen is als je niet alle details en zulks kent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is van een afstand allemaal heel makkelijk maar in de praktijk is het zo kut
Ik zie het ook met dud0r en zijn Hex
Die wilde vorig jaar naar Israël op vakantiemet dino. Toen was hij wel even heel duidelijk
Mijn punt was ook dat als je iemand al niet 100% vertrouwd, en zeker als je kind erbij betrokken is, je alles 8 keer moet checken en alles 1000% duidelijk moet hebben. Heb ik persoonlijk al vaker moeten doen dan ik wil toegeven en me lief is bij sommige personen
Ja dat vind ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet dat het van een afstand makkelijk lullen is als je niet alle details en zulks kent.
Mijn punt was ook dat als je iemand al niet 100% vertrouwd, en zeker als je kind erbij betrokken is, je alles 8 keer moet checken en alles 1000% duidelijk moet hebben. Heb ik persoonlijk al vaker moeten doen dan ik wil toegeven en me lief is bij sommige personen
Vakantie is een privilegeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
On the stairmaster?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ze lieten me gewoon laufen![]()
Ga je voor de winst deze maand?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ze lieten me gewoon laufenIk heb er één en ik ben er trots op
Nah al twee maanden niet gezienquote:
Ben blij met mijn huidige ritme nu dus wil dat eerst vasthouden voor ik weer toevoegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ga zo Chinees halen
Dudje zijn slagschip door Mini straten douwen om er te komenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Druk hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scherp als altijdquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe is het leven?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mehquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met ananas natuurlijkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb hier zo'n vis met krokante laag uit de oven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, ik heb een diepvries pizza special.![]()
![]()
Die ziet er ook wel goed uitquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze heb ik wel vaker, en is erg lekker. Ik gooi m zo in de oven.quote:
een lekkerbekje?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n vis met krokante laag uit de oven.
Ik ga voor de zalm vandaagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hier wordt gebolkt hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: