Ik ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
Ik had een TT met dramaqueens verwacht
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
Ik had een TT met dramaqueens verwacht
Spelbreker.quote:
Dramaqueens schoppen we gelijk dit topic uit.quote:
Dat is wel een goed beleidquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dramaqueens schoppen we gelijk dit topic uit.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan jij vliegen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij er hier wel eentje gezien?quote:
Had het geregend of eigen plas?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
How rude,
lig je gewoon lekker te slapen wordt je ineens wakker gemaakt,
staan er 2 mannen naast je die vragen wat je aan het doen bent
Echt hoe durven ze, als je gewoon, met je stropdas nog om, lekker ligt te slapen in een plas ergens in een achteraf steegje
Het zou wel eigen plas zijn geweest. Wie gaat er nou weer in zo'n koude plas regenwater liggen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had het geregend of eigen plas?
Vaag verhaal wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou wel eigen plas zijn geweest. Wie gaat er nou weer in zo'n koude plas regenwater liggen?
Geregend gok ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had het geregend of eigen plas?
Zit te kijken naar zo'n programma over de (engelse) 112.quote:
Ik heb op zich niks tegen drugs. Maar kan bijna raden wat voor beelden je ziet en die zijn zeker niet fraai.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit te kijken naar zo'n programma over de (engelse) 112.
Gaat over drugs deze.
Echt ,wat doen mensen zich aan
Een agent noemt het net beelden uit 'the walking death'quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb op zich niks tegen drugs. Maar kan bijna raden wat voor beelden je ziet en die zijn zeker niet fraai.
Het zijn idd net zombies.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een agent noemt het net beelden uit 'the walking death'
En daar (toen iig nog) gewoon legaal verkrijgbaarquote:
Legaal of illegaal maakt naar mijn idee weinig uit, Ik ken het programma niet maar gaat het over fentanyl?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar (toen iig nog) gewoon legaal verkrijgbaar
Nee, gaat niet over fentanyl. Dat is ook niet legaal voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Legaal of illegaal maakt naar mijn idee weinig uit, Ik ken het programma niet maar gaat het over fentanyl?
Alle drugs is illegaal, sommigen worden echter wel gedoogd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, gaat niet over fentanyl. Dat is ook niet legaal voor zover ik weet.
Tenminste, ze hebben het nog niet genoemd.
Uh nee, dat is niet waar. Er was ook hier nieuwe designer drugs die nog niet illegaal was. Het viel buiten de mazen van de wet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle drugs is illegaal, sommigen worden echter wel gedoogd.
3MMC. Maar die wet is onlangs wel aangepast.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, dat is niet waar. Er was ook hier nieuwe designer drugs die nog niet illegaal was. Het viel buiten de mazen van de wet.
Nieuw spul niet altijd hoor. Dan moet het eerst op een lijst van strafbare middelen of zoiets komen, en dat gaat meestal niet zo snel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle drugs is illegaal, sommigen worden echter wel gedoogd.
tonja in tha house.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Nieuw spul niet altijd hoor. Dan moet het eerst op een lijst van strafbare middelen of zoiets komen, en dat gaat meestal niet zo snel.
Hey dame, hoe gaat het?quote:
Opiumlijst 1 of 2.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Nieuw spul niet altijd hoor. Dan moet het eerst op een lijst van strafbare middelen of zoiets komen, en dat gaat meestal niet zo snel.
Ik heb betere tijden gekend, maar dat is als het goed is eind oktober voorbij. Mijn benedenburen zijn sinds half maart met een enorme verbouwing bezig en daar heb ik 9 uur per dag, 6 dagen per week last van.quote:
Tot ze weer iets anders maken wat buiten de wet valtquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3MMC. Maar die wet is onlangs wel aangepast.
Dat klinkt niet fijn. Hier alles rustig. Nu je het over opnames hebt herinner ik me het broederlied ineens weer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb betere tijden gekend, maar dat is als het goed is eind oktober voorbij. Mijn benedenburen zijn sinds half maart met een enorme verbouwing bezig en daar heb ik 9 uur per dag, 6 dagen per week last van.
En dan nu ook nog die teringhitte, hoewel het nu wel af aan het koelen is.
Mijn laatste muziek upload op YouTube is alweer 3 maanden geleden... Kan moeilijk opnames maken als ze onder je bank een draagmuur eruit aan het beuken zijn zeg maar.
Hoe is het met jou? Tijd niet gezien.
Deze ja.quote:
Je hebt iemand die de clips maakt toch? Doet ze heel mooi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:44 schreef tonja het volgende:
Dit is mijn meest recente upload
Bekijk deze YouTube-video
Yep een 82-jarig gepensioneerd kinderarts, thee expert en smaakwetenschapper die op Twitch streamt. Ze gebruikt mijn muziekjes voor pauzes tijdens haar streams. Ze moet elk half uur even lopen anders worden haar tenen blauw.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt iemand die de clips maakt toch? Doet ze heel mooi.
Soul gaat binnenkort naar Amerika voor een Twitch conferentie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep een 82-jarig gepensioneerd kinderarts, thee expert en smaakwetenschapper die op Twitch streamt. Ze gebruikt mijn muziekjes voor pauzes tijdens haar streams. Ze moet elk half uur even lopen anders worden haar tenen blauw.
Wat slecht dit.quote:
Oh cool!! Deze streamer zal daar niet bij zijn. Ze is te oud om ver te reizen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat binnenkort naar Amerika voor een Twitch conferentie.
Kan ze dat niet vanuit thuis doen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat binnenkort naar Amerika voor een Twitch conferentie.
Jammer, Ik vind het wel leuk voor Soul, ze heeft nog nog noot gevlogen en zo. Dus een mooi avontuur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh cool!! Deze streamer zal daar niet bij zijn. Ze is te oud om ver te reizen.
Er zijn genoeg streamers die van daaruit streamen ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ze dat niet vanuit thuis doen?
PC aanzetten, twich opstarten...
Oh zeker cool.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer, Ik vind het wel leuk voor Soul, ze heeft nog nog noot gevlogen en zo. Dus een mooi avontuur.
Zal ik dat even zeggen? Lijkt me een prima idee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ze dat niet vanuit thuis doen?
PC aanzetten, twich opstarten...
Is op uitnodiging. tot dusver valt het me best mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh zeker cool.
Wel reteduur die conventies..
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik dat even zeggen? Lijkt me een prima idee.![]()
![]()
Nee, was geen succes.
Ah nice. Ik kon gratis naar de Rotterdam versie dit jaar op uitnodiging van de politie, maar dat soort dingen is niets voor mij. Veel te druk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is op uitnodiging. tot dusver valt het me best mee.
Die was in Mei toch? Zag ik dus ook. Maar het is voor Soul wel een mooie ervaring. Deze is in San Diego.Ze hebben met hun team een AirBnB geregeld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah nice. Ik kon gratis naar de Rotterdam versie dit jaar op uitnodiging van de politie, maar dat soort dingen is niets voor mij. Veel te druk.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was in Mei toch? Zag ik dus ook. Maar het is voor Soul wel een mooie ervaring. Deze is in San Diego.Ze hebben met hun team een AirBnB geregeld.
Ze is moderator bij Latitude. Iets ook met games.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ja dat is zeker een mooie ervaring, zeker als je nog nooit gevlogen hebt.
Wat voor een team?
Met een broodje erbij.quote:
De koffie is klaar en ingeschonken nuquote:
Goed plan om een eitje te gaan koken terwijl mijn koffieding staat te pruttelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
De koffie is klaar en ingeschonken nu![]()
Boterhammetje jam en ik kook een eitje
Pcies, zo doe ik het ook meestalquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 06:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed plan om een eitje te gaan koken terwijl mijn koffieding staat te pruttelen.
Hulloquote:
Jij hoorde koffie en je bent gelijk wakker.quote:
Geen reden tot boosheid toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 07:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hoorde koffie en je bent gelijk wakker.
Morguh, lekker bakkie en weer mooie vogels, waarvoor dankquote:
Morguh eend, lekker. Ik hou het bij een bakkie Griekse Yogurtquote:
Ook lekker, een eitjequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
De koffie is klaar en ingeschonken nu![]()
Boterhammetje jam en ik kook een eitje
Nog een eierkokert, lekker hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 06:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed plan om een eitje te gaan koken terwijl mijn koffieding staat te pruttelen.
Hey Chanelquote:
Is dat precies waar hij al jarenlang Biden op aanvalt?quote:
Goedemorgen Heer MT6.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is dat precies waar hij al jarenlang Biden op aanvalt?
Goedemorgen Heer Versquote:
En hoe was u nacht?quote:
Lekker hoor, en de jouwe?quote:
Morguh Puzzie, bij jou ook regen?quote:
Nee maar wel grijs en frisquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Puzzie, bij jou ook regen?
Ja het ziet er een beetje triestig uit buiten. Maar ben wel blij met de temperatuurquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ziet er een beetje triestig uit buiten. Maar ben wel blij met de temperatuur
Ja daar is het zeker goed voor. Heb de afgelopen dagen heel veel vogeltjes in de waterbak gehad achter het huis.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Ook goed voor de plantjes en dieren
Ik ben een paar keer wakker geweest vannacht maar ik heb niet zien regenenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar is het zeker goed voor. Heb de afgelopen dagen heel veel vogeltjes in de waterbak gehad achter het huis.
Ik heb net wel de ramen even dicht gedaan, was echt een hele benauwde (stink) lucht na de regen
Je moest eens weten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch best kleurrijk
Het regende hier net. Vannacht heb ik ook niets gehoord.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer wakker geweest vannacht maar ik heb niet zien regenen![]()
Ik heb wel de deur en ramen heel vroeg in de ochtend open gegooid
Ook prima.quote:
Grijze postduifquote:
Ik kan kan prima leven met regenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het regende hier net. Vannacht heb ik ook niets gehoord.
Ik had het dan ook over mijn haarquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch best kleurrijk
Volgens mij ging het over het weerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over mijn haar
Al is dat zo kort dat niemand het ziet. Mijn grijs dus, en mijn haar ook nauwelijks
Mijn baard is half grijs, geen idee of dat ooit helemaal grijs gaat worden
Ik ook, heb ik liever als zon en 35 gradenquote:
Alweer?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over het weer
Ik wilde dadelijk met open dak gaan rijden, maar het weer lijkt vooralsnog niet de moeite waardquote:
Ah, het weer weerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over het weer
Het was ook echt wel nodig na die hittequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, heb ik liever als zon en 35 graden
Vind regen nooit erg, blijf er ook niet voor thuis
Of het moet echt met bakken de lucht uit komen dan wacht ik liever even
Sta er toch altijd weer van versteld hoe het zo snel af kan koelen en koel weer ineens zo warmquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was ook echt wel nodig na die hitte
Lekker met de wind door je haren...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde dadelijk met open dak gaan rijden, maar het weer lijkt vooralsnog niet de moeite waard
En die grijze baard en een rondborstige blondine naast je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker met de wind door je haren...
Goedemorgen, jij bent er ook lekker weer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Hier ook lekker weer
Deze omslag had ik niet op deze manier verwacht maar is wel even lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sta er toch altijd weer van versteld hoe het zo snel af kan koelen en koel weer ineens zo warm
Dat vind ik nou ook, hoewel het lijkt alsof hier ieder moment een hoosbui kan losbarsten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Deze omslag had ik niet op deze manier verwacht maar is wel even lekker
Lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, hoewel het lijkt alsof hier ieder moment een hoosbui kan losbarsten.
Ik vind het eigenlijk een beetje deprimerend.quote:
Morge schoonheid.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:03 schreef Lovely het volgende:
Een heerlijk minder heet weekend, daarna lopen de temperaturen weer iets omhoog
Dramaqueenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje deprimerend.
Beter als een week geleden.quote:
Kan maar zo, hier kwam ook ineen keer iets nats naar beneden vallenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, hoewel het lijkt alsof hier ieder moment een hoosbui kan losbarsten.
Moi Lovy.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:03 schreef Lovely het volgende:
Een heerlijk minder heet weekend, daarna lopen de temperaturen weer iets omhoog
Dat is fijn om te lezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter als een week geleden.
quote:
Het is hier grijs en onrustig, ik heb het gevoel dat het ieder moment kan losbarsten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan maar zo, hier kwam ook ineen keer iets nats naar beneden vallen
In mijn nieuwe bureaustoel.quote:
Pics.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In mijn nieuwe bureaustoel.
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OkeDaar ging mijn koffie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Uh, wat wil je vertellen met deze foto?quote:
Dat jurkje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, wat wil je vertellen met deze foto?![]()
Nog 1 foto voor jou,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Net genoeg, daarom kon het ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dank u.
Alsof ik al net genoeg stress ervaar.
Dan ga jij het toch dragen. Kan het daarna snel genoeg wegquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik mag niks weggooien.
"Nee, dat ga ik nog dragen."
Zou dit me staan denk je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga jij het toch dragen. Kan het daarna snel genoeg weg
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou dit me staan denk je?
[ afbeelding ]
T is niet wit zoals SBE zijn jurkje, maar waarom nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag Soul jouw kasten opruimen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik mag niks weggooien.
Jij ruimt de kledingkast van Soul op?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik mag niks weggooien.
Ben ik nu mee bezig., Wat kan een mens veel kleding hebben zeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ruimt de kledingkast van Soul op?
Ik heb een plankje , en de rest zit een paar kratten.quote:
Je hebt best lefquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ik nu mee bezig., Wat kan een mens veel kleding hebben zeg.
Het is hier een grote chaos marc.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ruimt de kledingkast van Soul op?
Je kunt toch wachten tot volgende week?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ze dat niet zelf?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar nog steeds heb je lef dat je er aan begintquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hier een grote chaos marc.
Mean girl.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Je kunt toch wachten tot volgende week?
Ik ben de vouwer in huis. Het is niet haar ding.quote:
Maar jij vouwt wel al haar dingenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben de vouwer in huis. Het is niet haar ding.
Het is haar verantwoordelijkheid als ze zooi maaktquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het niet erg om te doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is haar verantwoordelijkheid als ze zooi maakt
Okayquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te doen.
Kom kleding tegen die ze nog nooit heeft gedragen.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
En als straks de kast weer strak is, prima toch?
Stiekem wegmikken dan , kijken of ze het merktquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom kleding tegen die ze nog nooit heeft gedragen.
Ja die heeft zijn naamtopic nog niet eens bezochtquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:29 schreef Puzzie het volgende:
Ben je ook Lowlands aan het kijken op tv @:tong80 ?
Nee en is ook al ff niet JUI geweestquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die heeft zijn naamtopic nog niet eens bezocht
Wellicht gewoon op vakantiequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en is ook al ff niet JUI geweest
Hij was net nog elders, heb berichtje gedaan.quote:
Julia Childquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:50 schreef pullup het volgende:
Kijk dat is nu een echt recept voor een dramaqueen
[ afbeelding ]
Dat had nou ook weer niet gehoevenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was net nog elders, heb berichtje gedaan.
Weer niet goed,quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat had nou ook weer niet gehoeven![]()
tong is tong , en komt altijd weer boven water
Paar kilootjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ook wel een verschil.
[ afbeelding ]
Altijd positief jij.quote:
Dat zeg ik toch helemaal nietquote:
Ze zit gewoon in haar bulk seizoen en heeft een zeer gezond gewicht!quote:
Zag ook eerder een filmpje waarin ze zong en ze heeft zeker nog steeds een lief koppiequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze zit gewoon in haar bulk seizoen en heeft een zeer gezond gewicht!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
Hell Bunny jurkje met prijskaartje. Kan gewoon.
Uitstraling is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag ook eerder een filmpje waarin ze zong en ze heeft zeker nog steeds een lief koppie
Dat prijskaartje zit er nog aan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
Hell Bunny jurkje met prijskaartje. Kan gewoon.
Ja hoor. Wel een leuk jurkje trouwens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat prijskaartje zit er nog aan?
Doe hem eens aan en maak een foto.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor. Wel een leuk jurkje trouwens.
Stuur ik je wel in DM. Als je leuk vindt mag je wel een keertje lenen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe hem eens aan en maak een foto.
En ze zegt nog altijd 450 keer per dag dat ze niks heeft om aan te doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor. Wel een leuk jurkje trouwens.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur ik je wel in DM. Als je leuk vindt mag je wel een keertje lenen.
Her Rabbit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ze zegt nog altijd 450 keer per dag dat ze niks heeft om aan te doen
De eerst volgende keer dat ze dat zegt pleur je toch gewoon al haar kleren wegquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ze zegt nog altijd 450 keer per dag dat ze niks heeft om aan te doen
Jij wil mij een faillissement in helpen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerst volgende keer dat ze dat zegt pleur je toch gewoon al haar kleren weg
Of je sterfdatum bepalen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij wil mij een faillissement in helpen?
Meteen in problemen denken hequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij wil mij een faillissement in helpen?
Jij mag met alle liefde alle kleding van muis komen weg flikkerenquote:
Waarom denk je dat ik niet zo'n 'ding' hebquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag met alle liefde alle kleding van muis komen weg flikkeren![]()
![]()
Mag ik dan wel van tevoren even een aanbetaling van ¤450.000,- voor nieuwe kleding en 'emotionele schade' van haar kant cash incasseren voor je begint met weg flikkeren?![]()
En de fysieke schade nog daargelaten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag met alle liefde alle kleding van muis komen weg flikkeren![]()
![]()
Mag ik dan wel van tevoren even een aanbetaling van ¤450.000,- voor nieuwe kleding en 'emotionele schade' van haar kant cash incasseren voor je begint met weg flikkeren?![]()
Fair point, wel made.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet zo'n 'ding' heb
Ze kunnen tegenwoordig best veel opknappen bij uitvaart centra. Dus die fysieke schade bij Marc komt wel redelijk goed voor zijn uitvaartquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de fysieke schade nog daargelaten.
In 40+ snappen ze dat wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
Was trouwens grapje hé over die uitvaart en zulks, was geen doodverwensing
Okeeeeej, bijzonder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oeh, ik hoor uitdagingenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig best veel opknappen bij uitvaart centra. Dus die fysieke schade bij Marc komt wel redelijk goed voor zijn uitvaart
Heb jij veel kleding Dees?quote:
Met "zo'n ding" bedoel je een vrouw?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet zo'n 'ding' heb
Ik heb ook nooit iets om aan te trekkenquote:
Is "zo'n ding" tegenwoordig ook al een gender aanduidingquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met "zo'n ding" bedoel je een vrouw?
Ik ben iets te gehard geworden qua disclaimers in 'dat spelletje'quote:
Wie weet gaat we het zo van marc horen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is "zo'n ding" tegenwoordig ook al een gender aanduiding![]()
Ik hou het allemaal niet meer bij met die nieuwerwetse trends en zo![]()
LGHBTQZ.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is "zo'n ding" tegenwoordig ook al een gender aanduiding![]()
Ik hou het allemaal niet meer bij met die nieuwerwetse trends en zo![]()
En aanduiding is dan ding/dang/dong ofzoquote:
Tjezus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, dan was de crash zwaar:
Volgens de Duitse krant Bild was de aanblik van de slachtoffers en het wrak zo gruwelijk, dat hulpverleners geestelijke bijstand aangeboden kregen.
Oh dan ga ik dat mooi niet aanklikkenquote:
Geen enge foto'squote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dan ga ik dat mooi niet aanklikken
Ja en nee. Ook voor hulpdiensten kan het te schokkend wordenquote:
Want die foto's en filmpjes van die ellende zetten ze er altijd bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dan ga ik dat mooi niet aanklikken
Bij de link die ik neerzette dus niet een keer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Want die foto's en filmpjes van die ellende zetten ze er altijd bij
Duhquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij de link die ik neerzette dus niet een keer.
Alleen een stockfoto van een ambulance
Nou ja duh.quote:
Ik zie het nu ....quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja duh.
AD geeft al weer een, redelijk neutrale, foto van het ongeluk.
Bild , zie je het autowrak staan
Hoe die dan verder moet met zijn leven .......quote:
Nee. Heb al wel mijn boontjes in een pannetje water gezet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zit iedereen netjes klaar voor de finale?
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Heb al wel mijn boontjes in een pannetje water gezet.
Straks koken en de rijst en het vlees opwarmen.
Eet toch een keer wat normaals.quote:
Helemaaaaaaal niet.quote:
Gewoon met kip of eend bedoel je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eet toch een keer wat normaals.
Ik heb er ook kip bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon met kip of eend bedoel je?
nou netjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zit iedereen netjes klaar voor de finale?
Maar niet goed genoegquote:
Ken nog wel wat termen in het Duits nu jaquote:
Vliegt de coach er nu uit?quote:
Zou wel moeten natuurlijkquote:
Neuh, het zijn hockeyers, daar is WEL beschaving.quote:
Leuk en aardig maar beter winnen zequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, het zijn hockeyers, daar is WEL beschaving.
Was er geen rel bij de Belgen ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, het zijn hockeyers, daar is WEL beschaving.
Morgenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar beter winnen ze
Meerdere, welke wil je horen?quote:
We gaan er voor zittenquote:
Wat een lelijke kaars zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan er voor zitten
[ afbeelding ]
Dat krijgt nog wel een staartje .... met 2x rood en geen rood voor Barca ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meerdere, welke wil je horen?
Net ook 1 bij Barca.
Ik zag alleen het stuk waarbij er 1 werd neergeschoten door Lamal en Barca daarna scoorde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat krijgt nog wel een staartje .... met 2x rood en geen rood voor Barca ...
Daarmee begon het allemaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag alleen het stuk waarbij er 1 werd neergeschoten door Lamal en Barca daarna scoorde.
Met 11 tegen 9 lukt het ze niet meer om te scorenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan het nog leuk worden ja
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ahh daar issie weer , onze tongert
Dat is wel vaker, dan gebeuren er andere dingen bij spelersquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Met 11 tegen 9 lukt het ze niet meer om te scoren
Ik zit naar Lowlands te kijken met Raye , tering wat een prachtstemquote:
OK, ik kom net onder de douche vandaan.quote:
Gruwelijk nat.quote:
Blue Pirate Duck blob?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:31 schreef pullup het volgende:
[ [url=https://prosteps.cloudimg.io/v7m/resizeinbox/1000x1000/fsharp0/https://tilroy.s3.eu-west(...)83059.jpg]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |