Lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, hoewel het lijkt alsof hier ieder moment een hoosbui kan losbarsten.
Ik vind het eigenlijk een beetje deprimerend.quote:
Morge schoonheid.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:03 schreef Lovely het volgende:
Een heerlijk minder heet weekend, daarna lopen de temperaturen weer iets omhoog
Dramaqueenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje deprimerend.
Beter als een week geleden.quote:
Kan maar zo, hier kwam ook ineen keer iets nats naar beneden vallenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, hoewel het lijkt alsof hier ieder moment een hoosbui kan losbarsten.
Moi Lovy.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:03 schreef Lovely het volgende:
Een heerlijk minder heet weekend, daarna lopen de temperaturen weer iets omhoog
Dat is fijn om te lezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter als een week geleden.
quote:
Het is hier grijs en onrustig, ik heb het gevoel dat het ieder moment kan losbarsten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan maar zo, hier kwam ook ineen keer iets nats naar beneden vallen
In mijn nieuwe bureaustoel.quote:
Pics.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In mijn nieuwe bureaustoel.
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OkeDaar ging mijn koffie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Uh, wat wil je vertellen met deze foto?quote:
Dat jurkje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, wat wil je vertellen met deze foto?![]()
Nog 1 foto voor jou,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |