Jij hoorde koffie en je bent gelijk wakker.quote:
Geen reden tot boosheid toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 07:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hoorde koffie en je bent gelijk wakker.
Morguh, lekker bakkie en weer mooie vogels, waarvoor dankquote:
Morguh eend, lekker. Ik hou het bij een bakkie Griekse Yogurtquote:
Ook lekker, een eitjequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
De koffie is klaar en ingeschonken nu![]()
Boterhammetje jam en ik kook een eitje
Nog een eierkokert, lekker hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 06:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed plan om een eitje te gaan koken terwijl mijn koffieding staat te pruttelen.
Hey Chanelquote:
Is dat precies waar hij al jarenlang Biden op aanvalt?quote:
Goedemorgen Heer MT6.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is dat precies waar hij al jarenlang Biden op aanvalt?
Goedemorgen Heer Versquote:
En hoe was u nacht?quote:
Lekker hoor, en de jouwe?quote:
Morguh Puzzie, bij jou ook regen?quote:
Nee maar wel grijs en frisquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Puzzie, bij jou ook regen?
Ja het ziet er een beetje triestig uit buiten. Maar ben wel blij met de temperatuurquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ziet er een beetje triestig uit buiten. Maar ben wel blij met de temperatuur
Ja daar is het zeker goed voor. Heb de afgelopen dagen heel veel vogeltjes in de waterbak gehad achter het huis.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Ook goed voor de plantjes en dieren
Ik ben een paar keer wakker geweest vannacht maar ik heb niet zien regenenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar is het zeker goed voor. Heb de afgelopen dagen heel veel vogeltjes in de waterbak gehad achter het huis.
Ik heb net wel de ramen even dicht gedaan, was echt een hele benauwde (stink) lucht na de regen
Je moest eens weten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch best kleurrijk
Het regende hier net. Vannacht heb ik ook niets gehoord.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer wakker geweest vannacht maar ik heb niet zien regenen![]()
Ik heb wel de deur en ramen heel vroeg in de ochtend open gegooid
Ook prima.quote:
Grijze postduifquote:
Ik kan kan prima leven met regenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het regende hier net. Vannacht heb ik ook niets gehoord.
Ik had het dan ook over mijn haarquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch best kleurrijk
Volgens mij ging het over het weerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over mijn haar
Al is dat zo kort dat niemand het ziet. Mijn grijs dus, en mijn haar ook nauwelijks
Mijn baard is half grijs, geen idee of dat ooit helemaal grijs gaat worden
Ik ook, heb ik liever als zon en 35 gradenquote:
Alweer?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over het weer
Ik wilde dadelijk met open dak gaan rijden, maar het weer lijkt vooralsnog niet de moeite waardquote:
Ah, het weer weerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over het weer
Het was ook echt wel nodig na die hittequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, heb ik liever als zon en 35 graden
Vind regen nooit erg, blijf er ook niet voor thuis
Of het moet echt met bakken de lucht uit komen dan wacht ik liever even
Sta er toch altijd weer van versteld hoe het zo snel af kan koelen en koel weer ineens zo warmquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was ook echt wel nodig na die hitte
Lekker met de wind door je haren...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde dadelijk met open dak gaan rijden, maar het weer lijkt vooralsnog niet de moeite waard
En die grijze baard en een rondborstige blondine naast je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker met de wind door je haren...
Goedemorgen, jij bent er ook lekker weer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Hier ook lekker weer
Deze omslag had ik niet op deze manier verwacht maar is wel even lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sta er toch altijd weer van versteld hoe het zo snel af kan koelen en koel weer ineens zo warm
Dat vind ik nou ook, hoewel het lijkt alsof hier ieder moment een hoosbui kan losbarsten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Deze omslag had ik niet op deze manier verwacht maar is wel even lekker
Lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, hoewel het lijkt alsof hier ieder moment een hoosbui kan losbarsten.
Ik vind het eigenlijk een beetje deprimerend.quote:
Morge schoonheid.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:03 schreef Lovely het volgende:
Een heerlijk minder heet weekend, daarna lopen de temperaturen weer iets omhoog
Dramaqueenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje deprimerend.
Beter als een week geleden.quote:
Kan maar zo, hier kwam ook ineen keer iets nats naar beneden vallenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, hoewel het lijkt alsof hier ieder moment een hoosbui kan losbarsten.
Moi Lovy.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:03 schreef Lovely het volgende:
Een heerlijk minder heet weekend, daarna lopen de temperaturen weer iets omhoog
Dat is fijn om te lezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter als een week geleden.
quote:
Het is hier grijs en onrustig, ik heb het gevoel dat het ieder moment kan losbarsten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan maar zo, hier kwam ook ineen keer iets nats naar beneden vallen
In mijn nieuwe bureaustoel.quote:
Pics.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In mijn nieuwe bureaustoel.
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OkeDaar ging mijn koffie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Uh, wat wil je vertellen met deze foto?quote:
Dat jurkje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, wat wil je vertellen met deze foto?![]()
Nog 1 foto voor jou,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |