Dat prijskaartje zit er nog aan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
Hell Bunny jurkje met prijskaartje. Kan gewoon.
Ja hoor. Wel een leuk jurkje trouwens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat prijskaartje zit er nog aan?
Doe hem eens aan en maak een foto.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor. Wel een leuk jurkje trouwens.
Stuur ik je wel in DM. Als je leuk vindt mag je wel een keertje lenen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe hem eens aan en maak een foto.
En ze zegt nog altijd 450 keer per dag dat ze niks heeft om aan te doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor. Wel een leuk jurkje trouwens.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur ik je wel in DM. Als je leuk vindt mag je wel een keertje lenen.
Her Rabbit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ze zegt nog altijd 450 keer per dag dat ze niks heeft om aan te doen
De eerst volgende keer dat ze dat zegt pleur je toch gewoon al haar kleren wegquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ze zegt nog altijd 450 keer per dag dat ze niks heeft om aan te doen
Jij wil mij een faillissement in helpen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerst volgende keer dat ze dat zegt pleur je toch gewoon al haar kleren weg
Of je sterfdatum bepalen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij wil mij een faillissement in helpen?
Meteen in problemen denken hequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij wil mij een faillissement in helpen?
Jij mag met alle liefde alle kleding van muis komen weg flikkerenquote:
Waarom denk je dat ik niet zo'n 'ding' hebquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag met alle liefde alle kleding van muis komen weg flikkeren![]()
![]()
Mag ik dan wel van tevoren even een aanbetaling van ¤450.000,- voor nieuwe kleding en 'emotionele schade' van haar kant cash incasseren voor je begint met weg flikkeren?![]()
En de fysieke schade nog daargelaten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag met alle liefde alle kleding van muis komen weg flikkeren![]()
![]()
Mag ik dan wel van tevoren even een aanbetaling van ¤450.000,- voor nieuwe kleding en 'emotionele schade' van haar kant cash incasseren voor je begint met weg flikkeren?![]()
Fair point, wel made.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet zo'n 'ding' heb
Ze kunnen tegenwoordig best veel opknappen bij uitvaart centra. Dus die fysieke schade bij Marc komt wel redelijk goed voor zijn uitvaartquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de fysieke schade nog daargelaten.
In 40+ snappen ze dat wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
Was trouwens grapje hé over die uitvaart en zulks, was geen doodverwensing
Okeeeeej, bijzonder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ik nu mee bezig., Wat kan een mens veel kleding hebben zeg.
Oeh, ik hoor uitdagingenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig best veel opknappen bij uitvaart centra. Dus die fysieke schade bij Marc komt wel redelijk goed voor zijn uitvaart
Heb jij veel kleding Dees?quote:
Met "zo'n ding" bedoel je een vrouw?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet zo'n 'ding' heb
Ik heb ook nooit iets om aan te trekkenquote:
Is "zo'n ding" tegenwoordig ook al een gender aanduidingquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met "zo'n ding" bedoel je een vrouw?
Ik ben iets te gehard geworden qua disclaimers in 'dat spelletje'quote:
Wie weet gaat we het zo van marc horen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is "zo'n ding" tegenwoordig ook al een gender aanduiding![]()
Ik hou het allemaal niet meer bij met die nieuwerwetse trends en zo![]()
LGHBTQZ.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is "zo'n ding" tegenwoordig ook al een gender aanduiding![]()
Ik hou het allemaal niet meer bij met die nieuwerwetse trends en zo![]()
En aanduiding is dan ding/dang/dong ofzoquote:
Tjezus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, dan was de crash zwaar:
Volgens de Duitse krant Bild was de aanblik van de slachtoffers en het wrak zo gruwelijk, dat hulpverleners geestelijke bijstand aangeboden kregen.
Oh dan ga ik dat mooi niet aanklikkenquote:
Geen enge foto'squote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dan ga ik dat mooi niet aanklikken
Ja en nee. Ook voor hulpdiensten kan het te schokkend wordenquote:
Want die foto's en filmpjes van die ellende zetten ze er altijd bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dan ga ik dat mooi niet aanklikken
Bij de link die ik neerzette dus niet een keer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Want die foto's en filmpjes van die ellende zetten ze er altijd bij
Duhquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij de link die ik neerzette dus niet een keer.
Alleen een stockfoto van een ambulance
Nou ja duh.quote:
Ik zie het nu ....quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja duh.
AD geeft al weer een, redelijk neutrale, foto van het ongeluk.
Bild , zie je het autowrak staan
Hoe die dan verder moet met zijn leven .......quote:
Nee. Heb al wel mijn boontjes in een pannetje water gezet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zit iedereen netjes klaar voor de finale?
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Heb al wel mijn boontjes in een pannetje water gezet.
Straks koken en de rijst en het vlees opwarmen.
Eet toch een keer wat normaals.quote:
Helemaaaaaaal niet.quote:
Gewoon met kip of eend bedoel je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eet toch een keer wat normaals.
(Ik speel de vraag door.)quote:
Ik heb er ook kip bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon met kip of eend bedoel je?
nou netjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zit iedereen netjes klaar voor de finale?
Ken nog wel wat termen in het Duits nu jaquote:
Vliegt de coach er nu uit?quote:
Zou wel moeten natuurlijkquote:
Neuh, het zijn hockeyers, daar is WEL beschaving.quote:
Leuk en aardig maar beter winnen zequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, het zijn hockeyers, daar is WEL beschaving.
Was er geen rel bij de Belgen ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, het zijn hockeyers, daar is WEL beschaving.
Morgenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar beter winnen ze
Meerdere, welke wil je horen?quote:
We gaan er voor zittenquote:
Wat een lelijke kaars zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan er voor zitten
[ afbeelding ]
Dat krijgt nog wel een staartje .... met 2x rood en geen rood voor Barca ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meerdere, welke wil je horen?
Net ook 1 bij Barca.
Ik zag alleen het stuk waarbij er 1 werd neergeschoten door Lamal en Barca daarna scoorde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat krijgt nog wel een staartje .... met 2x rood en geen rood voor Barca ...
Daarmee begon het allemaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag alleen het stuk waarbij er 1 werd neergeschoten door Lamal en Barca daarna scoorde.
Met 11 tegen 9 lukt het ze niet meer om te scorenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan het nog leuk worden ja
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ahh daar issie weer , onze tongert
Dat is wel vaker, dan gebeuren er andere dingen bij spelersquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Met 11 tegen 9 lukt het ze niet meer om te scoren
Ik zit naar Lowlands te kijken met Raye , tering wat een prachtstemquote:
OK, ik kom net onder de douche vandaan.quote:
Gruwelijk nat.quote:
Blue Pirate Duck blob?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:31 schreef pullup het volgende:
[ [url=https://prosteps.cloudimg.io/v7m/resizeinbox/1000x1000/fsharp0/https://tilroy.s3.eu-west(...)83059.jpg]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |