Yep een 82-jarig gepensioneerd kinderarts, thee expert en smaakwetenschapper die op Twitch streamt. Ze gebruikt mijn muziekjes voor pauzes tijdens haar streams. Ze moet elk half uur even lopen anders worden haar tenen blauw.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt iemand die de clips maakt toch? Doet ze heel mooi.
Soul gaat binnenkort naar Amerika voor een Twitch conferentie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep een 82-jarig gepensioneerd kinderarts, thee expert en smaakwetenschapper die op Twitch streamt. Ze gebruikt mijn muziekjes voor pauzes tijdens haar streams. Ze moet elk half uur even lopen anders worden haar tenen blauw.
Wat slecht dit.quote:
Oh cool!! Deze streamer zal daar niet bij zijn. Ze is te oud om ver te reizen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat binnenkort naar Amerika voor een Twitch conferentie.
Kan ze dat niet vanuit thuis doen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat binnenkort naar Amerika voor een Twitch conferentie.
Jammer, Ik vind het wel leuk voor Soul, ze heeft nog nog noot gevlogen en zo. Dus een mooi avontuur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh cool!! Deze streamer zal daar niet bij zijn. Ze is te oud om ver te reizen.
Er zijn genoeg streamers die van daaruit streamen ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ze dat niet vanuit thuis doen?
PC aanzetten, twich opstarten...
Oh zeker cool.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer, Ik vind het wel leuk voor Soul, ze heeft nog nog noot gevlogen en zo. Dus een mooi avontuur.
Zal ik dat even zeggen? Lijkt me een prima idee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ze dat niet vanuit thuis doen?
PC aanzetten, twich opstarten...
Is op uitnodiging. tot dusver valt het me best mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh zeker cool.
Wel reteduur die conventies..
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik dat even zeggen? Lijkt me een prima idee.![]()
![]()
Nee, was geen succes.
Ah nice. Ik kon gratis naar de Rotterdam versie dit jaar op uitnodiging van de politie, maar dat soort dingen is niets voor mij. Veel te druk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is op uitnodiging. tot dusver valt het me best mee.
Die was in Mei toch? Zag ik dus ook. Maar het is voor Soul wel een mooie ervaring. Deze is in San Diego.Ze hebben met hun team een AirBnB geregeld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah nice. Ik kon gratis naar de Rotterdam versie dit jaar op uitnodiging van de politie, maar dat soort dingen is niets voor mij. Veel te druk.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was in Mei toch? Zag ik dus ook. Maar het is voor Soul wel een mooie ervaring. Deze is in San Diego.Ze hebben met hun team een AirBnB geregeld.
Ze is moderator bij Latitude. Iets ook met games.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ja dat is zeker een mooie ervaring, zeker als je nog nooit gevlogen hebt.
Wat voor een team?
Met een broodje erbij.quote:
De koffie is klaar en ingeschonken nuquote:
Goed plan om een eitje te gaan koken terwijl mijn koffieding staat te pruttelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
De koffie is klaar en ingeschonken nu![]()
Boterhammetje jam en ik kook een eitje
Pcies, zo doe ik het ook meestalquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 06:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed plan om een eitje te gaan koken terwijl mijn koffieding staat te pruttelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |