Ik ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
Ik had een TT met dramaqueens verwacht
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
Ik had een TT met dramaqueens verwacht
Spelbreker.quote:
Dramaqueens schoppen we gelijk dit topic uit.quote:
Dat is wel een goed beleidquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dramaqueens schoppen we gelijk dit topic uit.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan jij vliegen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij er hier wel eentje gezien?quote:
Had het geregend of eigen plas?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
How rude,
lig je gewoon lekker te slapen wordt je ineens wakker gemaakt,
staan er 2 mannen naast je die vragen wat je aan het doen bent
Echt hoe durven ze, als je gewoon, met je stropdas nog om, lekker ligt te slapen in een plas ergens in een achteraf steegje
Het zou wel eigen plas zijn geweest. Wie gaat er nou weer in zo'n koude plas regenwater liggen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had het geregend of eigen plas?
Vaag verhaal wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou wel eigen plas zijn geweest. Wie gaat er nou weer in zo'n koude plas regenwater liggen?
Geregend gok ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had het geregend of eigen plas?
Zit te kijken naar zo'n programma over de (engelse) 112.quote:
Ik heb op zich niks tegen drugs. Maar kan bijna raden wat voor beelden je ziet en die zijn zeker niet fraai.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit te kijken naar zo'n programma over de (engelse) 112.
Gaat over drugs deze.
Echt ,wat doen mensen zich aan
Een agent noemt het net beelden uit 'the walking death'quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb op zich niks tegen drugs. Maar kan bijna raden wat voor beelden je ziet en die zijn zeker niet fraai.
Het zijn idd net zombies.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een agent noemt het net beelden uit 'the walking death'
En daar (toen iig nog) gewoon legaal verkrijgbaarquote:
Legaal of illegaal maakt naar mijn idee weinig uit, Ik ken het programma niet maar gaat het over fentanyl?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar (toen iig nog) gewoon legaal verkrijgbaar
Nee, gaat niet over fentanyl. Dat is ook niet legaal voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Legaal of illegaal maakt naar mijn idee weinig uit, Ik ken het programma niet maar gaat het over fentanyl?
Alle drugs is illegaal, sommigen worden echter wel gedoogd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, gaat niet over fentanyl. Dat is ook niet legaal voor zover ik weet.
Tenminste, ze hebben het nog niet genoemd.
Uh nee, dat is niet waar. Er was ook hier nieuwe designer drugs die nog niet illegaal was. Het viel buiten de mazen van de wet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle drugs is illegaal, sommigen worden echter wel gedoogd.
3MMC. Maar die wet is onlangs wel aangepast.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, dat is niet waar. Er was ook hier nieuwe designer drugs die nog niet illegaal was. Het viel buiten de mazen van de wet.
Nieuw spul niet altijd hoor. Dan moet het eerst op een lijst van strafbare middelen of zoiets komen, en dat gaat meestal niet zo snel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle drugs is illegaal, sommigen worden echter wel gedoogd.
tonja in tha house.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Nieuw spul niet altijd hoor. Dan moet het eerst op een lijst van strafbare middelen of zoiets komen, en dat gaat meestal niet zo snel.
Hey dame, hoe gaat het?quote:
Opiumlijst 1 of 2.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Nieuw spul niet altijd hoor. Dan moet het eerst op een lijst van strafbare middelen of zoiets komen, en dat gaat meestal niet zo snel.
Ik heb betere tijden gekend, maar dat is als het goed is eind oktober voorbij. Mijn benedenburen zijn sinds half maart met een enorme verbouwing bezig en daar heb ik 9 uur per dag, 6 dagen per week last van.quote:
Tot ze weer iets anders maken wat buiten de wet valtquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3MMC. Maar die wet is onlangs wel aangepast.
Dat klinkt niet fijn. Hier alles rustig. Nu je het over opnames hebt herinner ik me het broederlied ineens weer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb betere tijden gekend, maar dat is als het goed is eind oktober voorbij. Mijn benedenburen zijn sinds half maart met een enorme verbouwing bezig en daar heb ik 9 uur per dag, 6 dagen per week last van.
En dan nu ook nog die teringhitte, hoewel het nu wel af aan het koelen is.
Mijn laatste muziek upload op YouTube is alweer 3 maanden geleden... Kan moeilijk opnames maken als ze onder je bank een draagmuur eruit aan het beuken zijn zeg maar.
Hoe is het met jou? Tijd niet gezien.
Deze ja.quote:
Je hebt iemand die de clips maakt toch? Doet ze heel mooi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:44 schreef tonja het volgende:
Dit is mijn meest recente upload
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |