abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218518222
@AnneX :o

Ik heb het gisteren eerst nagevraagd. Wel zo prettig.
Wij deden een leuk rondje met uitzichtpunt, wandeling, bordje fotograferen en brandweerlieden met een jonge boom spotten. Inclusief uitleg en zwaailichten. Tof, zulke verrassingen.

Nu weer in het hotel, we zijn buren (aangevraagd en gehonoreerd). Dadelijk even zwemmen, dan hapje eten en we zien wel wat de avond brengt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 16-08-2025 16:14:48 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 16:50:34 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218518427
Ik was vanmorgen rond 10-en nog even in het dorp wat op het nieuws was gisteravond; nog steeds opvallend veel jongeren met 2 en 3 tallen in autootjes (die opvielen omdat ze allemaal in de 'waar betalen ze het van' categorie vielen.
En, ik heb geen idee of het hen opviel, overal agenten in burger.

Net de tuin een grote beurt gegeven, dat was er de afgelopen weken met vakantie en BBQ enzo bij ingeschoten.

En dan morgen voor de 2e keer in 3 dagen een ritje wat nagenoeg bij L_S en JFlip het keerpunt heeft.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:26:14 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218518725
Er is echt geestelijk niet in orde met mijn buurman.

Overal in de hele buurt was iedereen vandaag aan het klussen, van zeg 10:00 - 16:00.

Het is nu half zes, en de man sleept voor 't eerst deze dag z'n elektrische gereedschap naar buiten en begint.
En da's niet voor het eerst, maar structureel.

Tof voor die mensen die nu de BBQ aan hebben enzo, achtergrond van zaagtafels en pneumatische tackers.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218518738
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:53 schreef AnneX het volgende:

Djeesus wat een prijzen ~O> Veel plezier!

Ja wij hebben vrijwilligers vrijkaarten.
Het is een groot muziek gezelschap, veel productieleden waar hij mee toert, moet allemaal betaald worden ;)
pi_218518770
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:26 schreef fietsie het volgende:

Overal in de hele buurt was iedereen vandaag aan het klussen, van zeg 10:00 - 16:00.

Het is nu half zes, en de man sleept voor 't eerst deze dag z'n elektrische gereedschap naar buiten en begint.

Tof voor die mensen die nu de BBQ aan hebben enzo, achtergrond van zaagtafels en pneumatische tackers.
Ik heb ooit een buurman gehad die ook op afwijkende tijden aan het klussen was. Niet midden in de nacht of zo maar soms vroeg, soms later op de dag. Bleek dat hij een wisselende ploegendienst had op zijn werk. Ik wil maar zeggen: misschien is er een goede reden voor zijn klustijden en zijn jullie werkuren voor hem erg vervelend.
pi_218518771
Met die mooie temp van 21o voelt het frips zeg🙃

#vestje aan
pi_218518775
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker kleurig ding @:blues Er staat me iets bij dat het ooit vernield was? Of was dat wat anders?

Tsss Elin. Kattenbak leeg (dit grit is heel zwaar) bak schoongemaakt maar wilde het even laten drogen omdat het grit sterk klontert. Dat vond mevrouw geen goed plan, die stond bij de lege plek te miauwen. Bak daar neergezet, schaar pakken om de verpakking te openen, zit ze in de lege bak, mij zeer verwijtend aan te kijken, nog net niet tappend met een pootje “opschieten jij”
Elin _O-

Nee dit ding was eerst tijdens de verbouwing tijdelijk verplaatst.

Wij zitten aan een heerlijke toko maaltijd voor 2 dg.
Deze toko in het dorp gaat eind vlg maand sluiten :{
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:34:26 #109
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218518777
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:33 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ik heb ooit een buurman gehad die ook op afwijkende tijden aan het klussen was. Niet midden in de nacht of zo maar soms vroeg, soms later op de dag. Bleek dat hij een wisselende ploegendienst had op zijn werk. Ik wil maar zeggen: misschien is er een goede reden voor zijn klustijden en zijn jullie werkuren voor hem erg vervelend.
Nee hoor hij zit thuis.
pi_218518803
Zo, dus. Paar uurtjes op de Eisenbahn en verder in de Catmobiel. Eerst flink geluncht toen een uitkijktoren op van 167 treden. Daar kwam nog een wandeling van 3,5 km bij, met een Biergarten in het midden. Toen naar een stationnetje waar we midden in een brandweerfeest vielen, met een boomplant-challenge. Door naar het hotel, ingecheckt, half uurtje op bed gelegen en toen de zwemmerij in. Met jacuzzi en massagestralen. Nu even een biertje in de tweede Biergarten. Over een half uurtje richting eten. En wie weet wat vanavond nog allemaal brengt *O*

@Cat-astrophe en ik vermaken ons wel *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218518822
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:33 schreef AnneX het volgende:
Met die mooie temp van 21o voelt het frips zeg🙃

#vestje aan
Nou! Nu 2x op de fiets weggeweest met vestje maar nog te frips.
Vanavond 3x lange mouwen, laagjes en een fleecedekentje mee.
pi_218518832
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dus. Paar uurtjes op de Eisenbahn en verder in de Catmobiel. Eerst flink geluncht toen een uitkijktoren op van 167 treden. Daar kwam nog een wandeling van 3,5 km bij, met een Biergarten in het midden. Toen naar een stationnetje waar we midden in een brandweerfeest vielen, met een boomplant-challenge. Door naar het hotel, ingecheckt, half uurtje op bed gelegen en toen de zwemmerij in. Met jacuzzi en massagestralen. Nu even een biertje in de tweede Biergarten. Over een half uurtje richting eten. En wie weet wat vanavond nog allemaal brengt *O*

@:Cat-astrophe en ik vermaken ons wel *)
*O*
pi_218518890
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:

Ons kennende: bedaard wandelingetje door het stadje, mogelijk een afzakkertje en/of zwemmen en dan op tijd naar bed _O-
quote:
@:Cat-astrophe en ik vermaken ons wel *)
:Y *O*

We zijn nu trouwens gescheiden :D Ik bleef wat lang in de sauna hangen dus Fles was al vertrokken uit het zwembad. En speelt nu de lokale Biergarten leeg.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218518902
Hoe zou het met @Tele6 en haar ijsjestocht zijn?
pi_218518933
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:26 schreef fietsie het volgende:

Wij houden ook niet echt vaste tijden aan, behalve dan geen hard lawaai meer na 21 uur en indien binnenshuis ook niet rond etenstijd. In onze tuin vind ik het ook weer anders. Soms is het ‘s avonds ook gewoon lekkerder qua temperatuur om druk bezig te zijn.

Maar goed, ik heb dan weer ‘last’ van die smerige rook en geur van BBQs en luidruchtige feestjes/avondjes met vrienden van de kinderen van de buren (helemaal als ze onder de glazen overkapping zitten). Last bewust tussen haakjes, het is een beetje geven en nemen. :)

Op dit moment sowieso veel geluid, want het jaarlijkse bloemencorso is er weer. Dus dan gaan de straten naast ons los met feesten. Grappig hor normaal best een een beetje een dood dorp tot leven komt op zo’n dag :D

Ik ben de uren aan het aftellen. Nog drie uur dat ik opgeroepen kan worden voor werk. Ik vind achterwachten zo kut.
pi_218518957
Hier ook een rare buurman. Op een van de etages woont in 1 huis een kat en in een ander huis een hondje (kleiner dan de kat). Die twee vinden elkaar leuk en spelen in de (enorme) hal met elkaar.
Nou heeft een andere buurman (van de 4 op 1 etage) geklaagd over die smerige kattenstank en vieze kattenharen in de hal. Zowel de hondeneigenaar als de katteneigenaar zuigt de hal iedere dag. De hond poept en piest buiten, de kat in het eigen huis.
Ik heb zo’n zin in de vve vergadering :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_218518959
Biergarten is leeggespeeld :D Inhaberin had geen zin meer om op mijn lege flesje te wachten. Ook het kussentje moest ik maar onder de tafel leggen. Okee dan.

Zwaarbewolkt en weinig wind. Best lekker weer eigenlijk. Toch blij met lange broek.

Vanavond gaan we naar een andere Biergarten waar het gezelliger is.
pi_218518994
@vlindertje89 dank nog voor je reactie :*
Het komt vast goed, ik heb nog even de arts gevraagd en die schatte de patiënt stabiel genoeg in. Dus we duimen dat het nog even zo blijft.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 19:28:29 #119
63722 z80
I fink you freaky
pi_218519646
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Normaal zomers éen a twee ppm op mijn luchtfilter. Eergister tien. Gisteren en vanmorgen 20. In het afgelopen uur opgelopen tot 50.

Het ruikt wel lekker maar ik zie steeds minder als ik naar buiten kijk.
PPM van wat? Alleen ppm zegt niets.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218520430
Mag niet
pi_218521347
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Mag niet
[ afbeelding ]
Klein brokje toch wel? ;(
pi_218521391
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Klein brokje toch wel? ;(
:Y De kruimels
pi_218521405
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ons kennende: bedaard wandelingetje door het stadje, mogelijk een afzakkertje en/of zwemmen en dan op tijd naar bed _O-
Dus :7

Groooot bord eten, klein wandelingetje.
A la @Tele6 een tour de ijssalons gemaakt
Klein verschil: deze drie lagen in een straal van 50m bij elkaar en we zijn maar bij eentje neergestreken.

Bij het hotel heb ik Fles nog even mijn Biergarten laten zien maar eigenlijk waren we klaar met de dag dus afzakker en zelfs zwemmen werd het niet meer.

Ik ken ons O+

Morgenvroeg zwemmen, ontbijten, straat oversteken voor een rondvaart, mogelijk lunch bij mijn Biergarten.
Dan schattig kasteeltje en Fles op de trein zetten.
En wellicht komen we onderweg weer dingen tegen en loopt het heel anders _O-
pi_218521433
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:Y De kruimels
O+
pi_218521441
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:28 schreef z80 het volgende:

[..]
PPM van wat? Alleen ppm zegt niets.
Roze olifanten.

Wordt wel een beetje bloederig dan.
pi_218521458
Klinkt als een geslaagde dag @Cat-astrophe!
@AnneX wel benieuwd welke podotherapeut je bedoelt!
Ik ben ook benieuwd of @Tele6 de ijsjestocht heeft overleefd!

En verder ga ik mezelf nu in slaap huilen en hopen dat de finale van morgen beter afloopt. Einde dramatisch bericht ;)
pi_218521881
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt als een geslaagde dag @:Cat-astrophe!
@:AnneX wel benieuwd welke podotherapeut je bedoelt!
Ik ben ook benieuwd of @:Tele6 de ijsjestocht heeft overleefd!

En verder ga ik mezelf nu in slaap huilen en hopen dat de finale van morgen beter afloopt. Einde dramatisch bericht ;)
Ben je ter plekke? Of keek je thuis. 😢 je hebt dm.
pi_218522291
Gekeken naar een zeer fitte goed zingende en dansende Herman van Veen met zijn topmuzikanten in Caprera.
Roxanne Hazes zong ook nog 3 van zijn liedjes mee.
Was niet echt mijn avond, mijn 'smaak'. Had hier en daar met sommige liedjes een beetje een bejaardenhuisgevoel 🙈😅 maar ben wel onder de indruk van de energie en de muzikaliteit.

Er waren vuurvliegjes O+
En t was koud! Herfst zit in de lucht. Wel fijn lekker op de fiets heen en terug.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 23:07:33 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218522313
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:05 schreef Blues het volgende:
Gekeken naar een zeer fitte goed zingende en dansende Herman van Veen met zijn topmuzikanten in Caprera.
Roxanne Hazes zong ook nog 3 van zijn liedjes mee.
Was niet echt mijn avond, mijn 'smaak'. Had hier en daar met sommige liedjes een beetje een bejaardenhuisgevoel 🙈😅 maar ben wel onder de indruk van de energie en de muzikaliteit.

Er waren vuurvliegjes O+
En t was koud! Herfst zit in de lucht. Wel fijn lekker op de fiets heen en terug.
Ik was met mijn Uk vorik jaar in Carre, helemaal vooraan. Wat een energie !
pi_218522338
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:07 schreef fietsie het volgende:

Ik was met mijn Uk vorik jaar in Carre, helemaal vooraan. Wat een energie !
Ja op een stoel staan, dansen hupsen en nog heel goed bij stem ^O^
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 23:16:52 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218522382
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja op een stoel staan, dansen hupsen en nog heel goed bij stem ^O^
Ook met die linten enzo ?
pi_218522402
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:16 schreef fietsie het volgende:

Ook met die linten enzo ?
Geen linten gezien.
Wel ballonnen, heksenbezems, kranten, een mondharmonica, verkleedpartijen enz :D
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 23:20:20 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218522414
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Geen linten gezien.
Wel ballonnen, heksenbezems, kranten, een mondharmonica, verkleedpartijen enz :D
Ah, weer andere dingen in de show dus ;)
pi_218523827
Goedemorgen!

Schattige hond is er. Honden knooien eindeloos met elkaar.
Hebben wij _eindelijk_ eens even rust :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 09:15:05 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218524010
Kunnen jullie ook even met elkaar knooien
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218524069
Goedemorgen.

Gisteren voor het eerst in een paar weken weer een serieuze werkdag van bijna 10 uur. Voetjes ;(
Was wel leuk klusje, mensen waren erg tevreden. :Y Had nog wel 5 visitekaartjes kunnen slijten als ik bus van de zaak mee had gehad en niet bus van W.

Straks halverwege de middag naar Harderwijk voor breek van anderhalve dag. Niet zoveel zin in nog.
We slapen weer in hotel op het terrein maar die zijn dicht in de bouwvak, dus er is niemand. Er zijn sleutelinstructies en "er staan 3 weizen in de cappucinokoeler in de hal, voor als jullie vanavond klaar zijn" O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_218524078
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:15 schreef derLudolf het volgende:
Kunnen jullie ook even met elkaar knooien
Hoe raad je het zo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 09:40:05 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218524174
Dat is dus m'n gruwel van dieren op de slaapkamer, dat je zegmaar op z'n hondjes bezig bent en dan plots een natte neus aan je scrotum voelt _O-
pi_218524789
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:40 schreef derLudolf het volgende:
Dat is dus m'n gruwel van dieren op de slaapkamer, dat je zegmaar op z'n hondjes bezig bent en dan plots een natte neus aan je scrotum voelt _O-
:')

Overkomt je dat nou vaak?
pi_218524794
MOD-break!
pi_218524889
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe zou het met @:tele6 en haar ijsjestocht zijn?
Ging erg goed O+

Ik was gisteren pas 22:45 thuis en ben toen recht de douche en mn bed in gerold.

170 km gefietst. Pas de laatste 40 last van zadelpijn dus dat viel me mee. Qua spieren ging het wel goed, ik kon alleen niet goed accelereren, maar dat kan ik eigenlijk nooit zo goed :')

Thorn was vooral een erg mooie ijssalon om aan de route toe te voegen.

We hebben dit jaar een gedeelte met z'n negenen gereden. Dat is een record qua aantal deelnemers en was een gezellig treintje.

Een van de fietsers heeft de volledige 170 km in spijkerbroek gereden en ik hoop dat hij vandaag nog kan zitten :X

Het was bewolkt en heeft een paar keer gemiezerd maar in de avond trok het open en prachtig Golden Hour. O+
pi_218524965
Goeie prestatie Tele en je trein _O_

De eerste mislukt ‘altijd’. Blij met een pannenkoekentent in de buurt. w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 17 augustus 2025 @ 11:16:30 #143
63722 z80
I fink you freaky
pi_218525061
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 10:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ging erg goed O+

Ik was gisteren pas 22:45 thuis en ben toen recht de douche en mn bed in gerold.

170 km gefietst. Pas de laatste 40 last van zadelpijn dus dat viel me mee. Qua spieren ging het wel goed, ik kon alleen niet goed accelereren, maar dat kan ik eigenlijk nooit zo goed :')

Thorn was vooral een erg mooie ijssalon om aan de route toe te voegen.

We hebben dit jaar een gedeelte met z'n negenen gereden. Dat is een record qua aantal deelnemers en was een gezellig treintje.

Een van de fietsers heeft de volledige 170 km in spijkerbroek gereden en ik hoop dat hij vandaag nog kan zitten :X

Het was bewolkt en heeft een paar keer gemiezerd maar in de avond trok het open en prachtig Golden Hour. O+
Waarom is een spijkerbroek een probleem? Draai zonder problemen ook 80Km in spijkerbroek op de fiets. Ik heb niet eens een "echte" fietsbroek.
pi_218525118
Mogge!

_O_ Voor de prestatie van @Tele6

En zo herkenbaar @AnneX alleen ziet bij mij de rest er ook zo uit, honderden tips gekregen, tig lesjes en nog lukt het niet, ik heb het opgegeven

Ik ben enorm het genieten van het koelere weer. Heb op een paar planken in de keuken kruiden staan die best wel oud zijn, dus dat maar eens opruimen en oa de kruidenpotjes van @Lucky_Strike neerzetten. En misschien de koekjes van @Leintjeuh maken
pi_218525221
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:16 schreef z80 het volgende:

[..]
Waarom is een spijkerbroek een probleem? Draai zonder problemen ook 80Km in spijkerbroek op de fiets. Ik heb niet eens een "echte" fietsbroek.
We hebben gisteren 8,5 uur in het zadel gezeten bij nogal vochtig weer. Je krijgt schuurplekken en drukplekken. Beide helpt een fietsbroek bij, want het is gladde stof die minder schuurt, geen naden op ongelukkige plekken, en een dikker gedeelte op je zitvlak om wat demping te geven.

Een goed zadel en goede fietshouding doen ook een hoop, en als je een beetje doorfietst is de druk op je zitvlak minder (meer druk op de pedalen). Dus logisch dat jij (fietst door, zit netjes) geen last hebt van je spijkerbroek.
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 11:49:19 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218525274
@Dr_Flash ontdek net wat bijzonders in m'n portemonnee: een 50 eurocent van Vaticaanstad :o Voor het eerst sinds de invoering dat er een muntstuk uit Vaticaanstad zie.

Ik had hem bijna uitgegeven bij de Backwerk maar toch maar even verder gedraaid toen ik een vreemd muntje zag.
pi_218525507
Lu ben jij ook bij Catske en Fleske ingecheckt, wat gezellig!

En gezellige knooiende honTjes O+

IJStour van Tele *G*

1e pannenkoek lukt hier altijd *G* Knetterheet laten worden die pan *) *)

Hier zijn wij, wegens het Amerikaanse bedrijf.... maar ook wegens het ineens wel heel veel meer moeten betalen p.j. aan het kijken of we een flinke discount kunnen krijgen óf verhuizen met de hele handel naar een NL aanbieder.
Eerst Yola maar ff afwachten.
pi_218525520
Goed…”huis neemt en huis geeft …” d.w.z. de kaasschaaf lag gewoon in de bestekla, begraven.
Beter kijken. Nu zijn er 2 schaven.

Nu op zoek naar het mapje met de klantenpasjes van het een en ander zoals zorg, rdw e.d.
Die zijn wel gedigitaliseerd. Gelukkig. Nu is het mapje zoek. o|O
pi_218525543
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:18 schreef Blues het volgende:

En gezellige knooiende honTjes O+

IJStour van Tele *G*

1e pannenkoek lukt hier altijd *G* Knetterheet laten worden die pan *) *)

Hier zijn wij, wegens het Amerikaanse bedrijf.... maar ook wegens het ineens wel heel veel meer moeten betalen p.j. aan het kijken of we een flinke discount kunnen krijgen óf verhuizen met de hele handel naar een NL aanbieder.
Eerst Yola maar ff afwachten.
Tis even wennen en - suggestie van @Vanyel - gebruik ik proton.me voor mail (¤ 50 p. jaar) en Signal als app. En delta als provider ook van mail.
Op de laatste zie ik steeds meer bekende contacten verschijnen.
Tenminste als je dat bedoelt…😇

Op naar Ikea. *O*
pi_218525551
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:21 schreef AnneX het volgende:

Tis even wennen en - suggestie van @:Vanyel - gebruik ik proton.me voor mail en Signal als app.
Op de laatste zie ik steeds meer bekende contacten verschijnen.
Tenminste als je dat bedoelt…😇

Op naar Ikea. *O*
Nee het gaat om onze restaurant & vakantie/uitjes site.
pi_218525561
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee het gaat om onze restaurant & vakantie/uitjes site.
Ow. Je was wel even bezig om alles over te zetten de vorige keer dat jullie site verhuisde.
Succes!
pi_218525567
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:24 schreef AnneX het volgende:

Ow. Je was wel even bezig om alles over te zetten de vorige keer dat jullie site verhuisde.
Succes!
Dat is idd jaaaaaaaaren geleden en de eetfoto's waren toen weg.. deze aanbieder doet dan de verhuizing.
Maar eerst even afwachten of we een flinke discount krijgen.
Maar dan nog voel ik veel voor overstappen naar een NL aanbieder.
pi_218525582
Volgens mij tagt @derLudolf Flash omdat het over muntjes gaat, maar ik haal er niet uit dat hij bij hen is?

Waar gaat jouw laatste alinea over @Blues? Tv en internet? Mobiel? Edit: Ahhh, de hosting van jullie site :)

Verder hoi, rustige dag vandaag, alleen hockey kijken vanavond. En dan begint morgen alweer laatste vakantieweek ;( . Morgen ook rustig aan, dinsdag begint hockeytraining weer, woensdag sporten, donderdag-vrijdag komt nichtje weer logeren, en het weekend nog geen plannen. En ik wil ergens komende week de vriezer opruimen en wat soep en pastasaus koken voor drukke dagen met geen kookzin, we gaan zien of dat lukt.
pi_218525592
Ondertussen in de haakmodus, het lego-pop patroon dat ik vond online wordt me té groot voor de sleutelhangers die ik voor ogen had _O- Dus ik haak deze af, maar dan alleen het hoofd voor J. en maak een kleiner volledig poppetje voor A.
Heb 2 leuke Escher kaarten gevonden gisteren bij Bruna die doe ik erbij en stuur vlg week op.
(Traditie geworden bij het begin van het nieuwe schooljaar als een soort succeswens stuur ik altijd iets op, Oma-ding wellicht :D O+ )
pi_218525597
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:27 schreef vlindertje89 het volgende:

Waar gaat jouw laatste alinea over @:Blues? Tv en internet? Mobiel? Edit: Ahhh, de hosting van jullie site :)

Oh ja ik lees nu terug, lekker vaaaaaaaaaaaag ben ik weer :D
pi_218525642
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:29 schreef Blues het volgende:
Ondertussen in de haakmodus, het lego-pop patroon dat ik vond online wordt me té groot voor de sleutelhangers die ik voor ogen had _O- Dus ik haak deze af, maar dan alleen het hoofd voor J. en maak een kleiner volledig poppetje voor A.
Heb 2 leuke Escher kaarten gevonden gisteren bij Bruna die doe ik erbij en stuur vlg week op.
(Traditie geworden bij het begin van het nieuwe schooljaar als een soort succeswens stuur ik altijd iets op, Oma-ding wellicht :D O+ )
Wat leuk dat je helemaal in de haakmodus zit! O+

Laat je ze zien als ze af zijn?

Ik heb vrijdagavond het hoofd van m'n big afgemaakt op de oren na. Nu ben ik de nek en het lijf begonnen eraan te haken. Het hoofd is al een goede 10 cm. Volgens het patroon zou de knuffel inclusief oren 28 cm moeten worden, maar ik denk dat mijnes eerder richting de 40 cm zal gaan _O-
Dat is prima, want dan wordt het echt een knuffel waar het kindje lang mee kan spelen.
pi_218525648
Wij kregen ook altijd post van oma met het nieuwe schooljaar trouwens! Meestal een kaart met succeswensen. Of een plaatje van een beer achter een computer of zoiets. O+

Toen we op de middelbare school zaten, heeft ze wel eens gevraagd of we het niet stom en kinderachtig vonden om die kaarten te krijgen en toen heb ik laten zien dat ik de kaarten het hele jaar op m'n prikbord had hangen voor geluk tijdens het schooljaar. En toen heeft ze elk jaar dat ik op de universiteit zat ook kaarten gestuurd. En met elke nieuwe baan. Zo lief O+
pi_218525688
Haha je big-big 😅
Dus zelfs jij, doorgewinterde haakster heeft dit!
Ik heb maar een kleine 2 weken dus ik moet ook keuzes maken _O-

Jouwomaboks *;
pi_218525724
Ik ga thuis toch nog een keer de instructies van mn haak kerst hert tevoorschijn toveren en filmpjes zoeken, en als ik het dan nog niet snap dan neem ik hem een keer mee naar de uni voor een haakles van je @Tele6 :D . Tussen nu en december zou het me toch moeten lukken!

En goede toch gehad Tele zo te lezen! ^O^ ik heb al zadelpijn als ik een half uur op mijn spinbike met gelzadelhoes zit.. 170km in spijkerbroek lijkt me de hel :o .
pi_218525726
Net als @Kaatje1 geniet ik ook van koeler weer. Vanmorgen 10 km gewandeld, dat was een flinke mijlpaal die ik sinds mijn uitval begin dit jaar niet meer had gehaald.
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 12:45:56 #161
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218525735
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:18 schreef Blues het volgende:
Nope, Fles getagd omdat muntjes :) Ik ben in Hamburg

Ik kreeg het muntje in Münster, dus maar een paar stations vanaf Haltern am See. En als je de juiste RE42 pakt gaat ie door naar M'gladbach en stonden op die manier ook in verbinding met @vlindertje89 :D

[ Bericht 25% gewijzigd door derLudolf op 17-08-2025 12:51:16 ]
pi_218525910
Voor het eerst in ruim anderhalve week week NiB gedaan, viel me nog niets tegen.

_O_ @Tuindier voor 10 km. Wat heerlijk dat het weer lukt.

Ik las bij @vlindertje89 over het woord “haak” heen en dacht even “waarom zou je zo’n lampjes hert maken, wanneer je m zo bij intratuin kunt kopen” _O-

Ben toch echt benieuwd welke smaken ijs @Tele6 heeft gehad?
  zondag 17 augustus 2025 @ 14:40:11 #163
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218526836
Zo, weer in de trein naar Enschede. Om half zes al thuis. Fijn, heb ik ook nog wat aan mijn avond O+

Hoop leuks gedaan, gezien en beleefd, in nauwelijks meer dan 24 uur eigenlijk. Dit was wel te kort :D
pi_218527172
Wandelen werd wel gevolgd door een dutje, maar daar is het weekend voor, toch?
pi_218527237
De @Leintjeuh koekjes staan in de oven. Hopelijk lekker voor mogen op het werk
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 augustus 2025 @ 15:37:14 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218527243
Na sportief gedaan ook nog een ommetje gedaan.
Vanaf de pont achter CS naar Noord en dan een rondje Volewijck. Door oud en nieuw Noord. :+.
Helaasch miezer. Een drankje maar even overgeslagen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 17 augustus 2025 @ 16:13:30 #167
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_218527595
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer in de trein naar Enschede. Om half zes al thuis. Fijn, heb ik ook nog wat aan mijn avond O+

Hoop leuks gedaan, gezien en beleefd, in nauwelijks meer dan 24 uur eigenlijk. Dit was wel te kort :D
Om de snack te schrijven neem ik aan ^O^
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_218527792
Gewandeld in een paar spetters, NiB gedaan, picnic opgeruimd, aan de legokop gewerkt en dan nu al een half uur module 3 pianoles. Ragtime uitleg met the entertainer en geen voorgedrukte vingerzetting meer 🙈

#dagboek
pi_218527853
Na het bakken was het een soort plaatkoek. Maar een stukje geproefd en heul lekker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 17 augustus 2025 @ 17:00:28 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218527998
quote:
80s.gif Op zondag 17 augustus 2025 16:13 schreef flipsen het volgende:

[..]
Om de snack te schrijven neem ik aan ^O^
Nou gisteren deden de plaatjes het niet dus daar heb ik geen haast mee.
  zondag 17 augustus 2025 @ 17:10:49 #171
63722 z80
I fink you freaky
pi_218528062
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ga thuis toch nog een keer de instructies van mn haak kerst hert tevoorschijn toveren en filmpjes zoeken, en als ik het dan nog niet snap dan neem ik hem een keer mee naar de uni voor een haakles van je @:Tele6 :D . Tussen nu en december zou het me toch moeten lukken!

En goede toch gehad Tele zo te lezen! ^O^ ik heb al zadelpijn als ik een half uur op mijn spinbike met gelzadelhoes zit.. 170km in spijkerbroek lijkt me de hel :o .
Als je binnen een half uur al zadelpijn hebt staat het zadel waarschijnlijk verkeerd afgesteld. Dan zit je niet OP het zadel. Maar er eigenlijk er naast. Waardoor je 1 a 2 drukpunten krijgt. En daar helpt een gelzadel echt niets aan te verbeteren.
  zondag 17 augustus 2025 @ 17:14:42 #172
63722 z80
I fink you freaky
pi_218528078
Gistermiddag even snel een soort staalborstel op de bosmaaier gezet. En daar een stuk bestrating/klinkers mee behandeld. Dat gaat echt rap en met veel geweld. Veel beter dan met de hand en een staalborstel op een steel.
Blijkt alleen vandaag dat het stof wat er af kwam echt overal op, tussen en in zit.
Nu nog een goede bui er overheen om te zien of alles goed geraakt is. Het ongewenste groen is in ieder geval weg. Na de bui eens kijken of alle mos ook weg is.
pi_218528098
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Na het bakken was het een soort plaatkoek. Maar een stukje geproefd en heul lekker.

SPOILER
Oh lekkerrrr best goed gelukt!
Ze waren echt mjummie :9
pi_218528190
Thuis!
  zondag 17 augustus 2025 @ 17:53:40 #175
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218528347
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis!
Ook!
pi_218528360
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
De @:leintjeuh koekjes staan in de oven. Hopelijk lekker voor mogen op het werk
Ze worden nogal snel klef/slap. Ik zou overwegen ze zonder deksel te bewaren.
  zondag 17 augustus 2025 @ 17:55:52 #177
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218528363
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zonder bijlees: vreselijk vervelend, in mijn eentje op hotel...

Helaasch, plaatje lukt niet. Geloof me maar op mijn woord en Fles heeft foto

Eigen diner bierton op 3 minuten lopen van hotel _O_

En al in een achtbaan gelopen, gezwommen en straks voor het slapen gaan nog klein rondje sauna. Is bloot *O*
  zondag 17 augustus 2025 @ 17:56:44 #178
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218528372
Plaatjes doen het weer. Geen idee wat er loos was. Anyway, nog steeds geen haast met travelsnack. Vanavond eerst vroeg naar bed want morgen weer naar kantoor toe.
pi_218528385
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Ah, doe ik dat meteen
pi_218528413
En 3100 voetstappen later in 3 uur bij IKEA hebben wij: twee deurmatten naast elkaar vanwege de maatvoering w/ i.p.v. karton van hellofresh bij de balkondeur. Is er een nieuwe lampenkap *O* 2 afwasborstels = “ traditie”>:) , 2 rvs mengkommen, en 2 vanille soft ijsjes gescoord. B-)

Van Ikea een plan en offerte in de mail voor een andere keukenkast met Utresta voorraadrekken.
Dan kan de huidige pax kast naar de slaapkamer. Dan gaan daar laden in voor allerlei.

Of of of de huidige pax als keukenkast inrichten met laden voor de voorraad. En een nieuwe pax voor de slaapkamer voor allerlei bij de hand.
Daarover ga ik eens sudderen.

Tijdens ijsje eten naast de draaideur bleek die niet helemaal soepel te lopen. Handmatig kon die wel gedraaid. Prachtig om zó veel mensen met volgeladen karren te zien hannesen met wel/ niet de draaideur gebruiken.
Oh en ik zag een deurmat misschien voor @Tele6 Passend bij je nieuwe sandalen.
SPOILER
  zondag 17 augustus 2025 @ 18:04:58 #181
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218528421
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 18:03 schreef AnneX het volgende:
2 vanille soft ijsjes
Dit is het enige belangrijke :+
  zondag 17 augustus 2025 @ 18:22:10 #182
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218528513
329 foto's en 42 filmpjes. Ik doe er voorlopig niks mee. Woensdag op z'n vroegst weer tijd voor.
pi_218528531

[ Bericht 100% gewijzigd door Kaatje1 op 17-08-2025 18:51:30 ]
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 18:35:34 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218528584
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 18:25 schreef Kaatje1 het volgende:
We hebben een blije @:vlindertje89 in de sc *O*
En een pissige LS vanwege spoileren :+

Ik heb een talent blijkbaar.
Een eerder bezoek aan Hamburg: halve stad ivm marathon afgezet, bezoekje aan Frankfurt a/M ivm IronMan wedstrijd (marathon+180km fietsen+aantal km open water zwemmen) veel wegen in het centrum afgezet. Vandaag in Hamburg is er een wielerwedstrijd _O-

Nu eten en koken naar allemaal @Lonaaa 's die met knooi-appen dranghekken aan het opruimen zijn. Vind ze gevaarlijk schreef hangen en zit te wachten tot er een kantelt.
pi_218528611
Ik heb altijd pijn aan mijn kont als ik langer dan een kwartier fiets -O-

En ik keek hockey. Doe ik te weinig geloof ik
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218528666
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 18:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En een pissige LS vanwege spoileren :+

Ik heb een talent blijkbaar.
Een eerder bezoek aan Hamburg: halve stad ivm marathon afgezet, bezoekje aan Frankfurt a/M ivm IronMan wedstrijd (marathon+180km fietsen+aantal km open water zwemmen) veel wegen in het centrum afgezet. Vandaag in Hamburg is er een wielerwedstrijd _O-

Nu eten en koken naar allemaal @:Lonaaa 's die met knooi-appen dranghekken aan het opruimen zijn. Vind ze gevaarlijk schreef hangen en zit te wachten tot er een kantelt.
Oeps, had ze dat gevraagd? Ik haal mij post weg, jij ook?
pi_218528678
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Slof is het woord wat je zoekt *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 18:56:10 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218528693
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeps, had ze dat gevraagd? Ik haal mij post weg, jij ook?
Volgens mij volgt ze dit niet want gisteren was het ook niet erg toen vlindertje over hockey schreef, gewoon een garpje :P
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 18:56:22 #189
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218528695
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 18:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Slof is het woord wat je zoekt *O*
_O_
pi_218528706
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 18:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Volgens mij volgt ze dit niet want gisteren was het ook niet erg toen vlindertje over hockey schreef, gewoon een garpje :P
Rotjong 😂
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 19:43:07 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218528993
pi_218529129
pi_218529317
Ik schreef wel pas over hockey twee uur nadat het al afgelopen was :P

Maar blij inderdaad *O* hoewel ik het om de een of andere reden nog toffer had gevonden als het bij de mannen was gelukt. Geheel onterecht, want ook aan de top blijven (en al helemaal zo lang!) is een enorme prestatie, maar ik vind het mannenhockey net wat leuker om te kijken omdat alles sneller gaat.

En @z80 de gelzadelhoes helpt wel degelijk, het is gewoon een knetterhard en in elk geval voor mijn anatomie onprettig gevormd zadel. Dat harde wordt iets gedempt door de hoes, maar die kan ook maar zoveel doen. Ik zou niet weten hoe ik het anders af zou moeten stellen, hij zit qua afstand tot pedalen op de goede hoogte en qua afstand tot het stuur ook precies wat ze online zeggen hoe je het moet afstellen.
pi_218529367
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:20 schreef vlindertje89 het volgende:

Maar blij inderdaad *O* hoewel ik het om de een of andere reden nog toffer had gevonden als het bij de mannen was gelukt. Geheel onterecht, want ook aan de top blijven (en al helemaal zo lang!) is een enorme prestatie, maar ik vind het mannenhockey net wat leuker om te kijken omdat alles sneller gaat.

En @:z80 de gelzadelhoes helpt wel degelijk, het is gewoon een knetterhard en in elk geval voor mijn anatomie onprettig gevormd zadel. Dat harde wordt iets gedempt door de hoes, maar die kan ook maar zoveel doen. Ik zou niet weten hoe ik het anders af zou moeten stellen, hij zit qua afstand tot pedalen op de goede hoogte en qua afstand tot het stuur ook precies wat ze online zeggen hoe je het moet afstellen.
Ik heb jaren geleden zo’n 4 zadels mogen uitproberen voordat ik een fijne vond. En het zadel op mijn huidige fiets is ook dat zadel, gewoon van de oude fiets gehaald.
  zondag 17 augustus 2025 @ 20:28:37 #195
63722 z80
I fink you freaky
pi_218529373
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:20 schreef vlindertje89 het volgende:

En @:z80 de gelzadelhoes helpt wel degelijk, het is gewoon een knetterhard en in elk geval voor mijn anatomie onprettig gevormd zadel. Dat harde wordt iets gedempt door de hoes, maar die kan ook maar zoveel doen. Ik zou niet weten hoe ik het anders af zou moeten stellen, hij zit qua afstand tot pedalen op de goede hoogte en qua afstand tot het stuur ook precies wat ze online zeggen hoe je het moet afstellen.
Even niet kijkend wat het boekje zegt over de afstand zadel/stuur. Maar kijk hoe je zit.
Je heupen dienen net voor het brede stuk te zitten en je bekken op het brede stuk.
Zit je te ver naar voren, dus zadel te ver naar achter. Dan zit je op het smalle stuk, en dat doet au.
Zit je te ver naar achter dan merk je dat vrij snel omdat je tegen langs het zadel schuurt. Iets dat ik zelf wel doe, en dan ook broeken kost. Omdat die daar doorslijten.
Fiets kan daar vast nog meer tips geven over afstellen van het zadel en stuur.
pi_218529447
Ja het zadel vervangen is lastig, want het gaat dus om een spinbike ;) . Ik zal nog eens kijken met je uitleg @z80 hoe ik precies zit en of ik dan te ver naar voren of achter zit. Of dat het gewoon echt een kutzadel is :P
  zondag 17 augustus 2025 @ 21:18:01 #197
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_218529721
quote:
3s.gif Op zondag 17 augustus 2025 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou gisteren deden de plaatjes het niet dus daar heb ik geen haast mee.
Laat je fans niet langer in spanning joh! :G
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 17 augustus 2025 @ 21:23:08 #198
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_218529763
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja het zadel vervangen is lastig, want het gaat dus om een spinbike ;) . Ik zal nog eens kijken met je uitleg @:z80 hoe ik precies zit en of ik dan te ver naar voren of achter zit. Of dat het gewoon echt een kutzadel is :P
Dan zit je wel héél erg verkeerd hoor _O-
pi_218529809
quote:
80s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:18 schreef flipsen het volgende:

[..]
Laat je fans niet langer in spanning joh! :G
Had je me maar op FB :+
pi_218529828
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Had je me maar op FB :+
Het zijn leuke foto’s (maar dat enge klauterding bbbrrrrr)
pi_218529863
Oog-update: men zegt altijd dat ontsteking+contactlens geen goede combi is.

Ik had REDENEN daar anders over te denken. Maar aangezien Saurons jongere broertje zich onder de lens bleef roeren heb ik na thuiskomst vandaag (met stash verse lenzen en medische hulplijnen binnen handbereik) de redelijk verse lens toch maar eruit gehaald.
Wisten jullie dat een oogbol blijkbaar haast ongemerkt zo boos kan worden dat je de lens afdruk zowel in bloedvaten als in het ontbreken van zwelling op dat rondje kan zien nadat de lens eruit is? Ik nu wel :Y

Eens (haha…) kijken wat verwoed door blijven druppelen en een nachtje slapen doet voor boze kleine broer.
pi_218529876
Legohoofdsleutelhanger voor kleinzoonJ is klaar.
Pas op, op eigen risico klikken voor een CREApost ~O>

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')