abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218518202
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:36 schreef Blues het volgende:
Mijn dagboek is zo op de fiets naar de Wibra. Ik zag een katoenen geblokte blues.. die perfect matched met mijn broek qua kleur *) en ik wil knalgele katoen omdat ik verder ga met proberen legopoppetjes te haken voor de andere 2 kleinzonen in RW. :D

2 wassen draaien en het bed weer opmaken.

En vanavond mogen we weer een voorstelling bijwonen *G*
https://caprera.nu/progra(...)penlucht-2025-08-16/
De collega's van g die gisteravond geweest zijn waren heel erg enthousiast .
Djeesus wat een prijzen ~O> Veel plezier!

De Biebcollega heeft de wandelstok gepakt. At last. En een spiegel van pcm voor een week.
Alsof dat de oorzaak behandelt. En strompelt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier in het bad en de sauna! Cat.
Ooit in Zwitserland op wintersport naar de hotel sauna. Wij Nederlanders in ons blootje.
Wij werden gek aangekeken. De andere toeristen waren in badkleding 8)7
pi_218518222
@AnneX :o

Ik heb het gisteren eerst nagevraagd. Wel zo prettig.
Wij deden een leuk rondje met uitzichtpunt, wandeling, bordje fotograferen en brandweerlieden met een jonge boom spotten. Inclusief uitleg en zwaailichten. Tof, zulke verrassingen.

Nu weer in het hotel, we zijn buren (aangevraagd en gehonoreerd). Dadelijk even zwemmen, dan hapje eten en we zien wel wat de avond brengt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 16-08-2025 16:14:48 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 16:50:34 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218518427
Ik was vanmorgen rond 10-en nog even in het dorp wat op het nieuws was gisteravond; nog steeds opvallend veel jongeren met 2 en 3 tallen in autootjes (die opvielen omdat ze allemaal in de 'waar betalen ze het van' categorie vielen.
En, ik heb geen idee of het hen opviel, overal agenten in burger.

Net de tuin een grote beurt gegeven, dat was er de afgelopen weken met vakantie en BBQ enzo bij ingeschoten.

En dan morgen voor de 2e keer in 3 dagen een ritje wat nagenoeg bij L_S en JFlip het keerpunt heeft.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:26:14 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218518725
Er is echt geestelijk niet in orde met mijn buurman.

Overal in de hele buurt was iedereen vandaag aan het klussen, van zeg 10:00 - 16:00.

Het is nu half zes, en de man sleept voor 't eerst deze dag z'n elektrische gereedschap naar buiten en begint.
En da's niet voor het eerst, maar structureel.

Tof voor die mensen die nu de BBQ aan hebben enzo, achtergrond van zaagtafels en pneumatische tackers.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218518738
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:53 schreef AnneX het volgende:

Djeesus wat een prijzen ~O> Veel plezier!

Ja wij hebben vrijwilligers vrijkaarten.
Het is een groot muziek gezelschap, veel productieleden waar hij mee toert, moet allemaal betaald worden ;)
pi_218518770
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:26 schreef fietsie het volgende:

Overal in de hele buurt was iedereen vandaag aan het klussen, van zeg 10:00 - 16:00.

Het is nu half zes, en de man sleept voor 't eerst deze dag z'n elektrische gereedschap naar buiten en begint.

Tof voor die mensen die nu de BBQ aan hebben enzo, achtergrond van zaagtafels en pneumatische tackers.
Ik heb ooit een buurman gehad die ook op afwijkende tijden aan het klussen was. Niet midden in de nacht of zo maar soms vroeg, soms later op de dag. Bleek dat hij een wisselende ploegendienst had op zijn werk. Ik wil maar zeggen: misschien is er een goede reden voor zijn klustijden en zijn jullie werkuren voor hem erg vervelend.
pi_218518771
Met die mooie temp van 21o voelt het frips zeg🙃

#vestje aan
pi_218518775
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker kleurig ding @:blues Er staat me iets bij dat het ooit vernield was? Of was dat wat anders?

Tsss Elin. Kattenbak leeg (dit grit is heel zwaar) bak schoongemaakt maar wilde het even laten drogen omdat het grit sterk klontert. Dat vond mevrouw geen goed plan, die stond bij de lege plek te miauwen. Bak daar neergezet, schaar pakken om de verpakking te openen, zit ze in de lege bak, mij zeer verwijtend aan te kijken, nog net niet tappend met een pootje “opschieten jij”
Elin _O-

Nee dit ding was eerst tijdens de verbouwing tijdelijk verplaatst.

Wij zitten aan een heerlijke toko maaltijd voor 2 dg.
Deze toko in het dorp gaat eind vlg maand sluiten :{
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:34:26 #109
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218518777
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:33 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ik heb ooit een buurman gehad die ook op afwijkende tijden aan het klussen was. Niet midden in de nacht of zo maar soms vroeg, soms later op de dag. Bleek dat hij een wisselende ploegendienst had op zijn werk. Ik wil maar zeggen: misschien is er een goede reden voor zijn klustijden en zijn jullie werkuren voor hem erg vervelend.
Nee hoor hij zit thuis.
pi_218518803
Zo, dus. Paar uurtjes op de Eisenbahn en verder in de Catmobiel. Eerst flink geluncht toen een uitkijktoren op van 167 treden. Daar kwam nog een wandeling van 3,5 km bij, met een Biergarten in het midden. Toen naar een stationnetje waar we midden in een brandweerfeest vielen, met een boomplant-challenge. Door naar het hotel, ingecheckt, half uurtje op bed gelegen en toen de zwemmerij in. Met jacuzzi en massagestralen. Nu even een biertje in de tweede Biergarten. Over een half uurtje richting eten. En wie weet wat vanavond nog allemaal brengt *O*

@Cat-astrophe en ik vermaken ons wel *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218518822
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:33 schreef AnneX het volgende:
Met die mooie temp van 21o voelt het frips zeg🙃

#vestje aan
Nou! Nu 2x op de fiets weggeweest met vestje maar nog te frips.
Vanavond 3x lange mouwen, laagjes en een fleecedekentje mee.
pi_218518832
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dus. Paar uurtjes op de Eisenbahn en verder in de Catmobiel. Eerst flink geluncht toen een uitkijktoren op van 167 treden. Daar kwam nog een wandeling van 3,5 km bij, met een Biergarten in het midden. Toen naar een stationnetje waar we midden in een brandweerfeest vielen, met een boomplant-challenge. Door naar het hotel, ingecheckt, half uurtje op bed gelegen en toen de zwemmerij in. Met jacuzzi en massagestralen. Nu even een biertje in de tweede Biergarten. Over een half uurtje richting eten. En wie weet wat vanavond nog allemaal brengt *O*

@:Cat-astrophe en ik vermaken ons wel *)
*O*
pi_218518890
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:

Ons kennende: bedaard wandelingetje door het stadje, mogelijk een afzakkertje en/of zwemmen en dan op tijd naar bed _O-
quote:
@:Cat-astrophe en ik vermaken ons wel *)
:Y *O*

We zijn nu trouwens gescheiden :D Ik bleef wat lang in de sauna hangen dus Fles was al vertrokken uit het zwembad. En speelt nu de lokale Biergarten leeg.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218518902
Hoe zou het met @Tele6 en haar ijsjestocht zijn?
pi_218518933
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:26 schreef fietsie het volgende:

Wij houden ook niet echt vaste tijden aan, behalve dan geen hard lawaai meer na 21 uur en indien binnenshuis ook niet rond etenstijd. In onze tuin vind ik het ook weer anders. Soms is het ‘s avonds ook gewoon lekkerder qua temperatuur om druk bezig te zijn.

Maar goed, ik heb dan weer ‘last’ van die smerige rook en geur van BBQs en luidruchtige feestjes/avondjes met vrienden van de kinderen van de buren (helemaal als ze onder de glazen overkapping zitten). Last bewust tussen haakjes, het is een beetje geven en nemen. :)

Op dit moment sowieso veel geluid, want het jaarlijkse bloemencorso is er weer. Dus dan gaan de straten naast ons los met feesten. Grappig hor normaal best een een beetje een dood dorp tot leven komt op zo’n dag :D

Ik ben de uren aan het aftellen. Nog drie uur dat ik opgeroepen kan worden voor werk. Ik vind achterwachten zo kut.
pi_218518957
Hier ook een rare buurman. Op een van de etages woont in 1 huis een kat en in een ander huis een hondje (kleiner dan de kat). Die twee vinden elkaar leuk en spelen in de (enorme) hal met elkaar.
Nou heeft een andere buurman (van de 4 op 1 etage) geklaagd over die smerige kattenstank en vieze kattenharen in de hal. Zowel de hondeneigenaar als de katteneigenaar zuigt de hal iedere dag. De hond poept en piest buiten, de kat in het eigen huis.
Ik heb zo’n zin in de vve vergadering :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_218518959
Biergarten is leeggespeeld :D Inhaberin had geen zin meer om op mijn lege flesje te wachten. Ook het kussentje moest ik maar onder de tafel leggen. Okee dan.

Zwaarbewolkt en weinig wind. Best lekker weer eigenlijk. Toch blij met lange broek.

Vanavond gaan we naar een andere Biergarten waar het gezelliger is.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218518994
@vlindertje89 dank nog voor je reactie :*
Het komt vast goed, ik heb nog even de arts gevraagd en die schatte de patiënt stabiel genoeg in. Dus we duimen dat het nog even zo blijft.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 19:28:29 #119
63722 z80
I fink you freaky
pi_218519646
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Normaal zomers éen a twee ppm op mijn luchtfilter. Eergister tien. Gisteren en vanmorgen 20. In het afgelopen uur opgelopen tot 50.

Het ruikt wel lekker maar ik zie steeds minder als ik naar buiten kijk.
PPM van wat? Alleen ppm zegt niets.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218520430
Mag niet
pi_218521347
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Mag niet
[ afbeelding ]
Klein brokje toch wel? ;(
pi_218521391
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Klein brokje toch wel? ;(
:Y De kruimels
pi_218521405
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ons kennende: bedaard wandelingetje door het stadje, mogelijk een afzakkertje en/of zwemmen en dan op tijd naar bed _O-
Dus :7

Groooot bord eten, klein wandelingetje.
A la @Tele6 een tour de ijssalons gemaakt
Klein verschil: deze drie lagen in een straal van 50m bij elkaar en we zijn maar bij eentje neergestreken.

Bij het hotel heb ik Fles nog even mijn Biergarten laten zien maar eigenlijk waren we klaar met de dag dus afzakker en zelfs zwemmen werd het niet meer.

Ik ken ons O+

Morgenvroeg zwemmen, ontbijten, straat oversteken voor een rondvaart, mogelijk lunch bij mijn Biergarten.
Dan schattig kasteeltje en Fles op de trein zetten.
En wellicht komen we onderweg weer dingen tegen en loopt het heel anders _O-
pi_218521433
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:Y De kruimels
O+
pi_218521441
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:28 schreef z80 het volgende:

[..]
PPM van wat? Alleen ppm zegt niets.
Roze olifanten.

Wordt wel een beetje bloederig dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')