Djeesus wat een prijzenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:36 schreef Blues het volgende:
Mijn dagboek is zo op de fiets naar de Wibra. Ik zag een katoenen geblokte blues.. die perfect matched met mijn broek qua kleuren ik wil knalgele katoen omdat ik verder ga met proberen legopoppetjes te haken voor de andere 2 kleinzonen in RW.
2 wassen draaien en het bed weer opmaken.
En vanavond mogen we weer een voorstelling bijwonen
https://caprera.nu/progra(...)penlucht-2025-08-16/
De collega's van g die gisteravond geweest zijn waren heel erg enthousiast .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier in het bad en de sauna! Cat.
Ooit in Zwitserland op wintersport naar de hotel sauna. Wij Nederlanders in ons blootje.
Wij werden gek aangekeken. De andere toeristen waren in badkleding![]()
Ja wij hebben vrijwilligers vrijkaarten.quote:
Ik heb ooit een buurman gehad die ook op afwijkende tijden aan het klussen was. Niet midden in de nacht of zo maar soms vroeg, soms later op de dag. Bleek dat hij een wisselende ploegendienst had op zijn werk. Ik wil maar zeggen: misschien is er een goede reden voor zijn klustijden en zijn jullie werkuren voor hem erg vervelend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:26 schreef fietsie het volgende:
Er is echt geestelijk niet in orde met mijn buurman.
Overal in de hele buurt was iedereen vandaag aan het klussen, van zeg 10:00 - 16:00.
Het is nu half zes, en de man sleept voor 't eerst deze dag z'n elektrische gereedschap naar buiten en begint.
En da's niet voor het eerst, maar structureel.
Tof voor die mensen die nu de BBQ aan hebben enzo, achtergrond van zaagtafels en pneumatische tackers.
Elinquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker kleurig ding @:blues Er staat me iets bij dat het ooit vernield was? Of was dat wat anders?
Tsss Elin. Kattenbak leeg (dit grit is heel zwaar) bak schoongemaakt maar wilde het even laten drogen omdat het grit sterk klontert. Dat vond mevrouw geen goed plan, die stond bij de lege plek te miauwen. Bak daar neergezet, schaar pakken om de verpakking te openen, zit ze in de lege bak, mij zeer verwijtend aan te kijken, nog net niet tappend met een pootje “opschieten jij”
Nee hoor hij zit thuis.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een buurman gehad die ook op afwijkende tijden aan het klussen was. Niet midden in de nacht of zo maar soms vroeg, soms later op de dag. Bleek dat hij een wisselende ploegendienst had op zijn werk. Ik wil maar zeggen: misschien is er een goede reden voor zijn klustijden en zijn jullie werkuren voor hem erg vervelend.
Nou! Nu 2x op de fiets weggeweest met vestje maar nog te frips.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:33 schreef AnneX het volgende:
Met die mooie temp van 21o voelt het frips zeg🙃
#vestje aan
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dus. Paar uurtjes op de Eisenbahn en verder in de Catmobiel. Eerst flink geluncht toen een uitkijktoren op van 167 treden. Daar kwam nog een wandeling van 3,5 km bij, met een Biergarten in het midden. Toen naar een stationnetje waar we midden in een brandweerfeest vielen, met een boomplant-challenge. Door naar het hotel, ingecheckt, half uurtje op bed gelegen en toen de zwemmerij in. Met jacuzzi en massagestralen. Nu even een biertje in de tweede Biergarten. Over een half uurtje richting eten. En wie weet wat vanavond nog allemaal brengt![]()
@:Cat-astrophe en ik vermaken ons wel
Ons kennende: bedaard wandelingetje door het stadje, mogelijk een afzakkertje en/of zwemmen en dan op tijd naar bedquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dus. Paar uurtjes op de Eisenbahn en verder in de Catmobiel. Eerst flink geluncht toen een uitkijktoren op van 167 treden. Daar kwam nog een wandeling van 3,5 km bij, met een Biergarten in het midden. Toen naar een stationnetje waar we midden in een brandweerfeest vielen, met een boomplant-challenge. Door naar het hotel, ingecheckt, half uurtje op bed gelegen en toen de zwemmerij in. Met jacuzzi en massagestralen. Nu even een biertje in de tweede Biergarten. Over een half uurtje richting eten. En wie weet wat vanavond nog allemaal brengt![]()
quote:@:Cat-astrophe en ik vermaken ons wel
Wij houden ook niet echt vaste tijden aan, behalve dan geen hard lawaai meer na 21 uur en indien binnenshuis ook niet rond etenstijd. In onze tuin vind ik het ook weer anders. Soms is het ‘s avonds ook gewoon lekkerder qua temperatuur om druk bezig te zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:26 schreef fietsie het volgende:
Er is echt geestelijk niet in orde met mijn buurman.
Overal in de hele buurt was iedereen vandaag aan het klussen, van zeg 10:00 - 16:00.
Het is nu half zes, en de man sleept voor 't eerst deze dag z'n elektrische gereedschap naar buiten en begint.
En da's niet voor het eerst, maar structureel.
Tof voor die mensen die nu de BBQ aan hebben enzo, achtergrond van zaagtafels en pneumatische tackers.
PPM van wat? Alleen ppm zegt niets.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Normaal zomers éen a twee ppm op mijn luchtfilter. Eergister tien. Gisteren en vanmorgen 20. In het afgelopen uur opgelopen tot 50.
Het ruikt wel lekker maar ik zie steeds minder als ik naar buiten kijk.
Klein brokje toch wel?quote:
Dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ons kennende: bedaard wandelingetje door het stadje, mogelijk een afzakkertje en/of zwemmen en dan op tijd naar bed![]()
quote:
Roze olifanten.quote:
Ben je ter plekke? Of keek je thuis. 😢 je hebt dm.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt als een geslaagde dag @:Cat-astrophe!
@:AnneX wel benieuwd welke podotherapeut je bedoelt!
Ik ben ook benieuwd of @:Tele6 de ijsjestocht heeft overleefd!
En verder ga ik mezelf nu in slaap huilen en hopen dat de finale van morgen beter afloopt. Einde dramatisch bericht
Ik was met mijn Uk vorik jaar in Carre, helemaal vooraan. Wat een energie !quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:05 schreef Blues het volgende:
Gekeken naar een zeer fitte goed zingende en dansende Herman van Veen met zijn topmuzikanten in Caprera.
Roxanne Hazes zong ook nog 3 van zijn liedjes mee.
Was niet echt mijn avond, mijn 'smaak'. Had hier en daar met sommige liedjes een beetje een bejaardenhuisgevoel 🙈😅 maar ben wel onder de indruk van de energie en de muzikaliteit.
Er waren vuurvliegjes![]()
En t was koud! Herfst zit in de lucht. Wel fijn lekker op de fiets heen en terug.
Ja op een stoel staan, dansen hupsen en nog heel goed bij stemquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:07 schreef fietsie het volgende:
Ik was met mijn Uk vorik jaar in Carre, helemaal vooraan. Wat een energie !
Ook met die linten enzo ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja op een stoel staan, dansen hupsen en nog heel goed bij stem
Geen linten gezien.quote:
Ah, weer andere dingen in de show dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Geen linten gezien.
Wel ballonnen, heksenbezems, kranten, een mondharmonica, verkleedpartijen enz
Hoe raad je het zo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:15 schreef derLudolf het volgende:
Kunnen jullie ook even met elkaar knooien
quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:40 schreef derLudolf het volgende:
Dat is dus m'n gruwel van dieren op de slaapkamer, dat je zegmaar op z'n hondjes bezig bent en dan plots een natte neus aan je scrotum voelt
Ging erg goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe zou het met @:tele6 en haar ijsjestocht zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is een spijkerbroek een probleem? Draai zonder problemen ook 80Km in spijkerbroek op de fiets. Ik heb niet eens een "echte" fietsbroek.quote:Op zondag 17 augustus 2025 10:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ging erg goed
Ik was gisteren pas 22:45 thuis en ben toen recht de douche en mn bed in gerold.
170 km gefietst. Pas de laatste 40 last van zadelpijn dus dat viel me mee. Qua spieren ging het wel goed, ik kon alleen niet goed accelereren, maar dat kan ik eigenlijk nooit zo goed
Thorn was vooral een erg mooie ijssalon om aan de route toe te voegen.
We hebben dit jaar een gedeelte met z'n negenen gereden. Dat is een record qua aantal deelnemers en was een gezellig treintje.
Een van de fietsers heeft de volledige 170 km in spijkerbroek gereden en ik hoop dat hij vandaag nog kan zitten
Het was bewolkt en heeft een paar keer gemiezerd maar in de avond trok het open en prachtig Golden Hour.
We hebben gisteren 8,5 uur in het zadel gezeten bij nogal vochtig weer. Je krijgt schuurplekken en drukplekken. Beide helpt een fietsbroek bij, want het is gladde stof die minder schuurt, geen naden op ongelukkige plekken, en een dikker gedeelte op je zitvlak om wat demping te geven.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom is een spijkerbroek een probleem? Draai zonder problemen ook 80Km in spijkerbroek op de fiets. Ik heb niet eens een "echte" fietsbroek.
Tis even wennen en - suggestie van @Vanyel - gebruik ik proton.me voor mail (¤ 50 p. jaar) en Signal als app. En delta als provider ook van mail.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:18 schreef Blues het volgende:
Lu ben jij ook bij Catske en Fleske ingecheckt, wat gezellig!
En gezellige knooiende honTjes
IJStour van Tele
1e pannenkoek lukt hier altijdKnetterheet laten worden die pan
![]()
Hier zijn wij, wegens het Amerikaanse bedrijf.... maar ook wegens het ineens wel heel veel meer moeten betalen p.j. aan het kijken of we een flinke discount kunnen krijgen óf verhuizen met de hele handel naar een NL aanbieder.
Eerst Yola maar ff afwachten.
Nee het gaat om onze restaurant & vakantie/uitjes site.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:21 schreef AnneX het volgende:
Tis even wennen en - suggestie van @:Vanyel - gebruik ik proton.me voor mail en Signal als app.
Op de laatste zie ik steeds meer bekende contacten verschijnen.
Tenminste als je dat bedoelt…😇
Op naar Ikea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |