abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218521347
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Mag niet
[ afbeelding ]
Klein brokje toch wel? ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218521391
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Klein brokje toch wel? ;(
:Y De kruimels
We have far more in common than that which devides us..
pi_218521405
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ons kennende: bedaard wandelingetje door het stadje, mogelijk een afzakkertje en/of zwemmen en dan op tijd naar bed _O-
Dus :7

Groooot bord eten, klein wandelingetje.
A la @Tele6 een tour de ijssalons gemaakt
Klein verschil: deze drie lagen in een straal van 50m bij elkaar en we zijn maar bij eentje neergestreken.

Bij het hotel heb ik Fles nog even mijn Biergarten laten zien maar eigenlijk waren we klaar met de dag dus afzakker en zelfs zwemmen werd het niet meer.

Ik ken ons O+

Morgenvroeg zwemmen, ontbijten, straat oversteken voor een rondvaart, mogelijk lunch bij mijn Biergarten.
Dan schattig kasteeltje en Fles op de trein zetten.
En wellicht komen we onderweg weer dingen tegen en loopt het heel anders _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218521433
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:Y De kruimels
O+
pi_218521441
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:28 schreef z80 het volgende:

[..]
PPM van wat? Alleen ppm zegt niets.
Roze olifanten.

Wordt wel een beetje bloederig dan.
pi_218521458
Klinkt als een geslaagde dag @Cat-astrophe!
@AnneX wel benieuwd welke podotherapeut je bedoelt!
Ik ben ook benieuwd of @Tele6 de ijsjestocht heeft overleefd!

En verder ga ik mezelf nu in slaap huilen en hopen dat de finale van morgen beter afloopt. Einde dramatisch bericht ;)
pi_218521881
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt als een geslaagde dag @:Cat-astrophe!
@:AnneX wel benieuwd welke podotherapeut je bedoelt!
Ik ben ook benieuwd of @:Tele6 de ijsjestocht heeft overleefd!

En verder ga ik mezelf nu in slaap huilen en hopen dat de finale van morgen beter afloopt. Einde dramatisch bericht ;)
Ben je ter plekke? Of keek je thuis. 😢 je hebt dm.
pi_218522291
Gekeken naar een zeer fitte goed zingende en dansende Herman van Veen met zijn topmuzikanten in Caprera.
Roxanne Hazes zong ook nog 3 van zijn liedjes mee.
Was niet echt mijn avond, mijn 'smaak'. Had hier en daar met sommige liedjes een beetje een bejaardenhuisgevoel 🙈😅 maar ben wel onder de indruk van de energie en de muzikaliteit.

Er waren vuurvliegjes O+
En t was koud! Herfst zit in de lucht. Wel fijn lekker op de fiets heen en terug.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 23:07:33 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218522313
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:05 schreef Blues het volgende:
Gekeken naar een zeer fitte goed zingende en dansende Herman van Veen met zijn topmuzikanten in Caprera.
Roxanne Hazes zong ook nog 3 van zijn liedjes mee.
Was niet echt mijn avond, mijn 'smaak'. Had hier en daar met sommige liedjes een beetje een bejaardenhuisgevoel 🙈😅 maar ben wel onder de indruk van de energie en de muzikaliteit.

Er waren vuurvliegjes O+
En t was koud! Herfst zit in de lucht. Wel fijn lekker op de fiets heen en terug.
Ik was met mijn Uk vorik jaar in Carre, helemaal vooraan. Wat een energie !
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218522338
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:07 schreef fietsie het volgende:

Ik was met mijn Uk vorik jaar in Carre, helemaal vooraan. Wat een energie !
Ja op een stoel staan, dansen hupsen en nog heel goed bij stem ^O^
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 23:16:52 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218522382
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja op een stoel staan, dansen hupsen en nog heel goed bij stem ^O^
Ook met die linten enzo ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218522402
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:16 schreef fietsie het volgende:

Ook met die linten enzo ?
Geen linten gezien.
Wel ballonnen, heksenbezems, kranten, een mondharmonica, verkleedpartijen enz :D
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 23:20:20 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218522414
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Geen linten gezien.
Wel ballonnen, heksenbezems, kranten, een mondharmonica, verkleedpartijen enz :D
Ah, weer andere dingen in de show dus ;)
pi_218523827
Goedemorgen!

Schattige hond is er. Honden knooien eindeloos met elkaar.
Hebben wij _eindelijk_ eens even rust :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 09:15:05 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218524010
Kunnen jullie ook even met elkaar knooien
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218524069
Goedemorgen.

Gisteren voor het eerst in een paar weken weer een serieuze werkdag van bijna 10 uur. Voetjes ;(
Was wel leuk klusje, mensen waren erg tevreden. :Y Had nog wel 5 visitekaartjes kunnen slijten als ik bus van de zaak mee had gehad en niet bus van W.

Straks halverwege de middag naar Harderwijk voor breek van anderhalve dag. Niet zoveel zin in nog.
We slapen weer in hotel op het terrein maar die zijn dicht in de bouwvak, dus er is niemand. Er zijn sleutelinstructies en "er staan 3 weizen in de cappucinokoeler in de hal, voor als jullie vanavond klaar zijn" O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_218524078
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:15 schreef derLudolf het volgende:
Kunnen jullie ook even met elkaar knooien
Hoe raad je het zo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 09:40:05 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218524174
Dat is dus m'n gruwel van dieren op de slaapkamer, dat je zegmaar op z'n hondjes bezig bent en dan plots een natte neus aan je scrotum voelt _O-
pi_218524789
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:40 schreef derLudolf het volgende:
Dat is dus m'n gruwel van dieren op de slaapkamer, dat je zegmaar op z'n hondjes bezig bent en dan plots een natte neus aan je scrotum voelt _O-
:')

Overkomt je dat nou vaak?
pi_218524794
MOD-break!
pi_218524889
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe zou het met @:tele6 en haar ijsjestocht zijn?
Ging erg goed O+

Ik was gisteren pas 22:45 thuis en ben toen recht de douche en mn bed in gerold.

170 km gefietst. Pas de laatste 40 last van zadelpijn dus dat viel me mee. Qua spieren ging het wel goed, ik kon alleen niet goed accelereren, maar dat kan ik eigenlijk nooit zo goed :')

Thorn was vooral een erg mooie ijssalon om aan de route toe te voegen.

We hebben dit jaar een gedeelte met z'n negenen gereden. Dat is een record qua aantal deelnemers en was een gezellig treintje.

Een van de fietsers heeft de volledige 170 km in spijkerbroek gereden en ik hoop dat hij vandaag nog kan zitten :X

Het was bewolkt en heeft een paar keer gemiezerd maar in de avond trok het open en prachtig Golden Hour. O+
pi_218524965
Goeie prestatie Tele en je trein _O_

De eerste mislukt ‘altijd’. Blij met een pannenkoekentent in de buurt. w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 17 augustus 2025 @ 11:16:30 #143
63722 z80
I fink you freaky
pi_218525061
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 10:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ging erg goed O+

Ik was gisteren pas 22:45 thuis en ben toen recht de douche en mn bed in gerold.

170 km gefietst. Pas de laatste 40 last van zadelpijn dus dat viel me mee. Qua spieren ging het wel goed, ik kon alleen niet goed accelereren, maar dat kan ik eigenlijk nooit zo goed :')

Thorn was vooral een erg mooie ijssalon om aan de route toe te voegen.

We hebben dit jaar een gedeelte met z'n negenen gereden. Dat is een record qua aantal deelnemers en was een gezellig treintje.

Een van de fietsers heeft de volledige 170 km in spijkerbroek gereden en ik hoop dat hij vandaag nog kan zitten :X

Het was bewolkt en heeft een paar keer gemiezerd maar in de avond trok het open en prachtig Golden Hour. O+
Waarom is een spijkerbroek een probleem? Draai zonder problemen ook 80Km in spijkerbroek op de fiets. Ik heb niet eens een "echte" fietsbroek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218525118
Mogge!

_O_ Voor de prestatie van @Tele6

En zo herkenbaar @AnneX alleen ziet bij mij de rest er ook zo uit, honderden tips gekregen, tig lesjes en nog lukt het niet, ik heb het opgegeven

Ik ben enorm het genieten van het koelere weer. Heb op een paar planken in de keuken kruiden staan die best wel oud zijn, dus dat maar eens opruimen en oa de kruidenpotjes van @Lucky_Strike neerzetten. En misschien de koekjes van @Leintjeuh maken
We have far more in common than that which devides us..
pi_218525221
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:16 schreef z80 het volgende:

[..]
Waarom is een spijkerbroek een probleem? Draai zonder problemen ook 80Km in spijkerbroek op de fiets. Ik heb niet eens een "echte" fietsbroek.
We hebben gisteren 8,5 uur in het zadel gezeten bij nogal vochtig weer. Je krijgt schuurplekken en drukplekken. Beide helpt een fietsbroek bij, want het is gladde stof die minder schuurt, geen naden op ongelukkige plekken, en een dikker gedeelte op je zitvlak om wat demping te geven.

Een goed zadel en goede fietshouding doen ook een hoop, en als je een beetje doorfietst is de druk op je zitvlak minder (meer druk op de pedalen). Dus logisch dat jij (fietst door, zit netjes) geen last hebt van je spijkerbroek.
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 11:49:19 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218525274
@Dr_Flash ontdek net wat bijzonders in m'n portemonnee: een 50 eurocent van Vaticaanstad :o Voor het eerst sinds de invoering dat er een muntstuk uit Vaticaanstad zie.

Ik had hem bijna uitgegeven bij de Backwerk maar toch maar even verder gedraaid toen ik een vreemd muntje zag.
pi_218525507
Lu ben jij ook bij Catske en Fleske ingecheckt, wat gezellig!

En gezellige knooiende honTjes O+

IJStour van Tele *G*

1e pannenkoek lukt hier altijd *G* Knetterheet laten worden die pan *) *)

Hier zijn wij, wegens het Amerikaanse bedrijf.... maar ook wegens het ineens wel heel veel meer moeten betalen p.j. aan het kijken of we een flinke discount kunnen krijgen óf verhuizen met de hele handel naar een NL aanbieder.
Eerst Yola maar ff afwachten.
pi_218525520
Goed…”huis neemt en huis geeft …” d.w.z. de kaasschaaf lag gewoon in de bestekla, begraven.
Beter kijken. Nu zijn er 2 schaven.

Nu op zoek naar het mapje met de klantenpasjes van het een en ander zoals zorg, rdw e.d.
Die zijn wel gedigitaliseerd. Gelukkig. Nu is het mapje zoek. o|O
pi_218525543
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:18 schreef Blues het volgende:
Lu ben jij ook bij Catske en Fleske ingecheckt, wat gezellig!

En gezellige knooiende honTjes O+

IJStour van Tele *G*

1e pannenkoek lukt hier altijd *G* Knetterheet laten worden die pan *) *)

Hier zijn wij, wegens het Amerikaanse bedrijf.... maar ook wegens het ineens wel heel veel meer moeten betalen p.j. aan het kijken of we een flinke discount kunnen krijgen óf verhuizen met de hele handel naar een NL aanbieder.
Eerst Yola maar ff afwachten.
Tis even wennen en - suggestie van @Vanyel - gebruik ik proton.me voor mail (¤ 50 p. jaar) en Signal als app. En delta als provider ook van mail.
Op de laatste zie ik steeds meer bekende contacten verschijnen.
Tenminste als je dat bedoelt…😇

Op naar Ikea. *O*
pi_218525551
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:21 schreef AnneX het volgende:

Tis even wennen en - suggestie van @:Vanyel - gebruik ik proton.me voor mail en Signal als app.
Op de laatste zie ik steeds meer bekende contacten verschijnen.
Tenminste als je dat bedoelt…😇

Op naar Ikea. *O*
Nee het gaat om onze restaurant & vakantie/uitjes site.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')