Ow. Je was wel even bezig om alles over te zetten de vorige keer dat jullie site verhuisde.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee het gaat om onze restaurant & vakantie/uitjes site.
Dat is idd jaaaaaaaaren geleden en de eetfoto's waren toen weg.. deze aanbieder doet dan de verhuizing.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:24 schreef AnneX het volgende:
Ow. Je was wel even bezig om alles over te zetten de vorige keer dat jullie site verhuisde.
Succes!
Oh ja ik lees nu terug, lekker vaaaaaaaaaaaag ben ik weerquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Waar gaat jouw laatste alinea over @:Blues? Tv en internet? Mobiel? Edit: Ahhh, de hosting van jullie site
Wat leuk dat je helemaal in de haakmodus zit!quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:29 schreef Blues het volgende:
Ondertussen in de haakmodus, het lego-pop patroon dat ik vond online wordt me té groot voor de sleutelhangers die ik voor ogen hadDus ik haak deze af, maar dan alleen het hoofd voor J. en maak een kleiner volledig poppetje voor A.
Heb 2 leuke Escher kaarten gevonden gisteren bij Bruna die doe ik erbij en stuur vlg week op.
(Traditie geworden bij het begin van het nieuwe schooljaar als een soort succeswens stuur ik altijd iets op, Oma-ding wellicht![]()
)
Nope, Fles getagd omdat muntjesquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:18 schreef Blues het volgende:
Lu ben jij ook bij Catske en Fleske ingecheckt, wat gezellig!
Om de snack te schrijven neem ik aanquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer in de trein naar Enschede. Om half zes al thuis. Fijn, heb ik ook nog wat aan mijn avond
Hoop leuks gedaan, gezien en beleefd, in nauwelijks meer dan 24 uur eigenlijk. Dit was wel te kort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nou gisteren deden de plaatjes het niet dus daar heb ik geen haast mee.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Om de snack te schrijven neem ik aan
Als je binnen een half uur al zadelpijn hebt staat het zadel waarschijnlijk verkeerd afgesteld. Dan zit je niet OP het zadel. Maar er eigenlijk er naast. Waardoor je 1 a 2 drukpunten krijgt. En daar helpt een gelzadel echt niets aan te verbeteren.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ga thuis toch nog een keer de instructies van mn haak kerst hert tevoorschijn toveren en filmpjes zoeken, en als ik het dan nog niet snap dan neem ik hem een keer mee naar de uni voor een haakles van je @:Tele6. Tussen nu en december zou het me toch moeten lukken!
En goede toch gehad Tele zo te lezen!ik heb al zadelpijn als ik een half uur op mijn spinbike met gelzadelhoes zit.. 170km in spijkerbroek lijkt me de hel
.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Na het bakken was het een soort plaatkoek. Maar een stukje geproefd en heul lekker.Oh lekkerrrr best goed gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze waren echt mjummie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |