SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee, niet iedereen frituurt zich graagquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
jullie zouden hier nooit kunnen overleven met de warmte :p
Hey dat is als in die afschalveidingsreclamequote:
Godverdomme waarom klik ik. Er staat gewoon mint in de link. 😑quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef AirwiN het volgende:
@:essnhills @:LTVDK @:ieniminimuis Kenden jullie deze al?
https://www.ah.nl/product(...)ude-s-mint-chocolate
Come to the dark side. We have mint chocolate ice cream.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Godverdomme waarom klik ik. Er staat gewoon mint in de link. 😑
Nee ik weiger dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Come to the dark side. We have mint chocolate ice cream.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef AirwiN het volgende:
Niet gezien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey dat is als in die afschalveidingsreclame
Heel apart
Je kan het niet weerstaan om te blijven kijken he?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs een grote pot zie ik.
Was eigenlijk meer aan het kijken of ze ook een smaak hebben die wel te eten is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het niet weerstaan om te blijven kijken he?
Ja, een andere mint chocolade liefhebber wees mij erop.quote:
Blijven ontkennen he?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Was eigenlijk meer aan het kijken of ze ook een smaak hebben die wel te eten is.
Koffie en mint chocolade ijs bij je uitvaart.quote:
Als dit gebeurt dan kennen de mensen om mij heen mij gewoon echt niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koffie en mint chocolade ijs bij je uitvaart.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:33 schreef Moeraskat het volgende:
Echt heerlijk die zon. Ben nu uit het zwembad. Vond het fris worden
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, een andere mint chocolade liefhebber wees mij erop.
Ik hoor graag je bevindingen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goede reden om eens naar de AH te gaan
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Is doodnormaal in Duitslandquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
Ik had nog niet eens gekeken wat voor broodbeleg hij had meegenomen. Lol naast twee normale pakjes ook dit:
[ link | afbeelding ]
Voor als ik een keer keuzestress heb ofzo.
Ik vind het wel grappig.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is doodnormaal in DuitslandHaalden wij vroegah altijd voor het ontbijt op vakantie. "200 Gramm Aufschnitt" en dan krijg je overal 2 plakjes van
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef AirwiN het volgende:
Ksst, go away. Minttroll.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef AirwiN het volgende:
Ik welquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ik vin het momenteel niet zo heerlijk buitenquote:
Heb al zes kilo op van die potten. Zo lekkerquote:
Heb zo’n luchtbed - netje ding. Lig je half mee in het water en op. Soort hangmat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vin het momenteel niet zo heerlijk buiten
maar ik heb vanmorgen nieuwe spuuglelijke schoenen gekocht dus ik moet vanavond wel nog even een stukje gaan wandelen
nou ja, ze zaten wel heel lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb zo’n luchtbed - netje ding. Lig je half mee in het water en op. Soort hangmat.
Briesje, zon, muziekje. Heerlijk![]()
Maar begon wat harder te waaien en kreeg kippenvel. Dus ben nu weer binnen. Toch wel een hele tijd uitgehouden.
Waarom koop je lelijke schoenen
Picsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ze zaten wel heel lekker
26,5quote:
RIZquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is hier alleen nog maar warmer geworden.
handig tegen druipersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik sta in de winkel en zie tena inleg kruisjes voor mannen…
Uh say whut nowquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zou dat alleen voor vrouwen zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Voor de minst slechte kiezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net vastgesteld dat het CDA voor dat achterlijke gespioneer op het internet is, het ging dus niet over die DigiD. Dus ik ben nu toch heel erg aan het heroverwegen of ik dat wil belonen.
JA!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:50 schreef vrijgevochten het volgende:
Incontinente mannen moeten maar in hun broek pissen!?;;;;!!?
Waarom zou het speciaal aangegeven moeten zijn dat het voor man of vrouw is?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:53 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom zou dat alleen voor vrouwen zijn?
De vorm zal anders zijn wellichtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou het speciaal aangegeven moeten zijn dat het voor man of vrouw is?
In de vorm van een piemel zeker.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
De vorm zal anders zijn wellicht
Heb jij wel biologie gehad
Oh daar had ik vroeger wel eens kleren vanquote:
Je mag nog wel de roze verpakking nemen hoorquote:
Ook faillietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar had ik vroeger wel eens kleren van
Lijkt me een onhandige vorm voor een inlegkruisjequote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In de vorm van een piemel zeker.
Lol ja ik ook. Vond dat altijd een hippe winkel toen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar had ik vroeger wel eens kleren van
Lijkt me sowieso niet lekker zitten, zo’n ding tegen je piemoltje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me een onhandige vorm voor een inlegkruisje
Ik ben op dit moment falikant tegen letterlijk elke partij die we hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de minst slechte kiezen.
Ik moest er eentje op maat laten maken, ben nu nog aan het afbetalenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In de vorm van een piemel zeker.
Mij ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niet lekker zitten, zo’n ding tegen je piemoltje.
Een inlegkruisje?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik moest er eentje op maat laten maken, ben nu nog aan het afbetalen
Je moet de plakstrip ook niet omhoog doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niet lekker zitten, zo’n ding tegen je piemoltje.
Kocht daar broeken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol ja ik ook. Vond dat altijd een hippe winkel toen.
auchquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet de plakstrip ook niet omhoog doen.
Heb je ook die massage functie erin laten bouwen?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik moest er eentje op maat laten maken, ben nu nog aan het afbetalen
Sommige mannen vinden dat blijkbaar lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet de plakstrip ook niet omhoog doen.
Apartquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]Prima tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Daar was helaas geen ruimte meer voorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je ook die massage functie erin laten bouwen?
Arme stakkerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:15 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Daar was helaas geen ruimte meer voor
[..]deze zijn lelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
je raakt ze in ieder geval niet snel kwijt met dat kleurtjequote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze zijn lelijkergoed puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik vind het wel leuk voor sportschoenenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je raakt ze in ieder geval niet snel kwijt met dat kleurtje
ze is zo zielig.. zal dus wel waar zijn.quote:De Amerikaanse first lady Melania Trump dreigt met een rechtszaak tegen Hunter Biden, de zoon van de vorige president. Hunter claimde dat zedendelinquent Jeffrey Epstein Melania heeft voorgesteld aan haar latere echtgenoot Donald Trump. De advocaat van de presidentsvrouw noemt dat onwaar en lasterlijk en eist dat Biden zijn uitspraken intrekt, schrijven Amerikaanse media als Fox News en ABC News.
Wespennestquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze is zo zielig.. zal dus wel waar zijn.
#Teamkitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten is kwaad op alle bikini broekjes omdat het zo is uitgesneden. Ze wil niet dat mensen haar halve bil zien.
Heb langere zwembroeken besteld nu.
[..]Oh ik was nu op het ergste voorbereid en dan valt dit eigenlijk best wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou het speciaal aangegeven moeten zijn dat het voor man of vrouw is?
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
De vorm zal anders zijn wellicht
Heb jij wel biologie gehad
quote:
Lijkt me wel lekker en dan door elkaar roeren.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent ook de doelgroep van de metchup?
[ afbeelding ]
nee ketchup eet ik zelden, maar voor een patatje oorlog mag je me 's nachts wakker makenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan heb je koude pindadaus?quote:
Dit lust ik dan wel weerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slasaus en ketchup roerenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:38 schreef Ama het volgende:
Deed ik vroeger altijd bij mijn opa en oma.
Lijkt mij niet echt lekker, ben zelf geen liefhebber van koude pindasaus of warme mayoquote:
ow het ging ook om lusten.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe het nog steeds. Eeuwig kind FTWquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:38 schreef Ama het volgende:
Deed ik vroeger altijd bij mijn opa en oma.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat niet meer doe.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het nog steeds. Eeuwig kind FTW
Nu moet ik meteen aan van die plat gestampte patatjes denken op de vloer daar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Warme mayo is wel lekker. Doet me aan zwembadpatat denken.
Heeft dat wel de goede verhoudingen zoals men het zelf doet?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja logisch... die zijn ook heel lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu moet ik meteen aan van die plat gestampte patatjes denken op de vloer daar.
neequote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft dat wel de goede verhoudingen zoals men het zelf doet?
Nee maar daar moet ik wel aan denken bij patat eten in het zwembad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja logisch... die zijn ook heel lekker
Ik vind curry tegenwoordig best lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
als kind haalde ik altijd patat met piccalilly
dat is ook wel lekker, maar blijf mayo toch het lekkerst vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind curry tegenwoordig best lekker.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duidelijk van onder de rivierenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow het ging ook om lusten.
Ja ik lust het wel. Maar ik vind het toch lekkerder om zelf de verhouding mayo en ketchup met uitjes in mn frikandel te bepalen
groene curryquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat? Ik vind dat lekkerquote:
ja dan welquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
groene curry, rode curry
Kan ook. Of satésaus.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat is ook wel lekker, maar blijf mayo toch het lekkerst vinden
quote:
Waar we geciviliseerd zijnquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
Ik vind joppiesaus ook wel lekker eigenlijk zo nu en dan.
quote:
Ik hoef er geen hele fles van thuis te hebben maar zo af en toe als ik een keer patat bestel.quote:
Volgens mij mag je dat gewoon zelf weten welke saus je neemtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Frikandel speciaal eet je met curry.
Ketchupis voor Amerikanen
Eindelijk weer normaal slapen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
17 graden vannacht dat is bijna 10 graden kouder dan vorige nacht. Lekker
Beter, ik hou der vanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
17 graden vannacht dat is bijna 10 graden kouder dan vorige nacht. Lekker
Ik heb vannacht eigenlijk ook nog wel verrassend goed geslapen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eindelijk weer normaal slapen.
met loempiavelletjes?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een hot bowl. Voor de verandering met zwarte bonensaus ipv hot chilli.
En een dubbele portie gyoza. Kreeg ik extra zin in toen @:LTVDK daar over begon vanmiddag
Ik had vannacht de hele nacht ventilator aan. Dat voelde ik toen ik 's morgens wakker werd wel in mijn nek.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vannacht eigenlijk ook nog wel verrassend goed geslapen.
O lekker, h ier is het nog 33 gradenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
Hier is het nu ook wel lekker comfortabel buiten
Onder de 24 graden, zacht windje
Ik ga proberen naar de Karwei te fietsen
Na het weekend liep de temperatuur toch weer op?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
Hoop toch dat dit weer nog een weekje blijft. Anders staat het zwembad ook eigenlijk voor niks
Hoop het. Vind dit weer wel lekker. Maar ik woon dan ook niet in een benauwde stad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na het weekend liep de temperatuur toch weer op?
Deal alleen in jou tuin okequote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
Hoop toch dat dit weer nog een weekje blijft. Anders staat het zwembad ook eigenlijk voor niks
Oepsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had vannacht de hele nacht ventilator aan. Dat voelde ik toen ik 's morgens wakker werd wel in mijn nek.
quote:. Journalist: 'Geënsceneerde werkelijkheid'
Hoewel Wonsan-Kalma op het eerste gezicht een luxe vakantiebestemming lijkt, had Anastasia Dombitskaya, een Russische journalist, andere ervaringen. Bij haar bezoek merkte ze lege straten op, en enkele locals die scènes leken te acteren. Ze beschreef hoe dezelfde mensen de hele dag biljart speelden of rondfietsten, om de schijn van een levendig resort te wekken.
'Sommigen hadden het nog zwaarder: zij moesten vakantieganger blijven spelen onder de brandende zon. Anderen moesten blijven roken of bier drinken dat nooit op raakte', schreef ze. De gasten konden volgens haar merken dat het beeld dat Noord-Korea van het land aan de bezoekers wilde presenteren, puur bedoeld was om buitenstaanders te imponeren.
Is toch bizar zoiets. Welk doel dient dat nou?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen baantje voor een van jullie?
[..]
Een glas bier wat nooit opraakt?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is toch bizar zoiets. Welk doel dient dat nou?
hoezo?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
Waarom heb ik altijd van die kut liedjes in mijn hoofd zitten.
Dan zet je 'm niet aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt totaal geen zin om m'n vaatwasser aan te zetten, puur door de enorme hoeveelheid warmte die ie produceert
Dan was je het zelf af. Ga je ook niet dood aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt totaal geen zin om m'n vaatwasser aan te zetten, puur door de enorme hoeveelheid warmte die ie produceert
welke warmte?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Geklaag om niks weer dus.quote:Dus: ja, je voelt vaak een warme vochtige lucht als de vaatwasser draait of net klaar is, maar het is niet genoeg om je huis merkbaar te verwarmen.
Of als je gaat slapen!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zet je 'm niet aan.
Want daar is geen warm water nodig.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan was je het zelf af. Ga je ook niet dood aan.
Ik weet niet hoe jij afwast, maar daar wordt de omgeving toch niet warm van.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want daar is geen warm water nodig.
hij staat onder de douche af te wassenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij afwast, maar daar wordt de omgeving toch niet warm van.
Jeetje daar warmt je huis niet meteen van op hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want daar is geen warm water nodig.
Oh ja, dat verklaart het wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij staat onder de douche af te wassen
Axe Vaatwasser. Voor een stoere vaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat verklaart het wel.
Wel effectief.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat verklaart het wel.
Ik vind het een goed excuus om het niet te doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje daar warmt je huis niet meteen van op hoor.
Heb je er hard voor gewerkt viesdikke poesquote:
Nog niet, dat ga ik nu doenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je er hard voor gewerkt viesdikke poes
Doe datquote:
Ik lig weer onder een fleecedeken op de bank.quote:
Wat voor 1?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lig weer onder een fleecedeken op de bank.
Een donkergroenequote:
O jij bent echt een koukleum hequote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Ah ik heb een lichtgroene, zwarte en een dikke groene.quote:
Zolang m’n voeten niet warm zijn gaat het prima. Zolang die opgewarmd zijn weet ik me geen raad meer met mezelf.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij bent echt een koukleum he
[..]
Mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ah ik heb een lichtgroene, zwarte en een dikke groene.
Doe er nu ook gewoon dutjes onder inderdaad, ook minder huid om op te prikken door een mug
Jullie houden toch wel van me? Toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
MK is een beetje vreemd
Kan gebeuren
We zijn allemaal vreemd tochquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
MK is een beetje vreemd
Kan gebeuren
Uiteraardquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jullie houden toch wel van me? Toch?
Natuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn allemaal vreemd toch
Tuurlijk wel, gekkiequote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
'Beetje'.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik?
Neuh
Ik ben alleen een beetje apart
Ik heb de oven en airfryer aanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
joh tis warrum hier in huis...
* Nizno heeft vaatwasser aan staan
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Allemaal Rivella Lightjes hier
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gekkie
Hier niet hoor. Heb die koeler met ijs staan waar ik naar linkte vanmiddag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
Ik vind het zelfs te warm voor een dekentje.
Ik heb zelfs geen dekentjequote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
Ik vind het zelfs te warm voor een dekentje.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
joh tis warrum hier in huis...
* Nizno heeft vaatwasser aan staan
ALs je maar niet ziek wordt dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang m’n voeten niet warm zijn gaat het prima. Zolang die opgewarmd zijn weet ik me geen raad meer met mezelf.
Maar ik heb nu echt geen last van de warmte. Weet ook niet waarom. Ik lig nu al een tijd stil op de bank en kreeg wat koude benen…
Ja ik normaal ook wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen dekentje
En ik leef onder dekentjes
Nee hoor ik voel me primaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je maar niet ziek wordt dan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Hahahahaha godverdomme ik zie nu een filmpje dat iemand die mayo sate tube gebruikt en dit is echt hoe het eruit ziet:
[ link | afbeelding ]
Mijn eetlust zou echt verdwijnen.
Ik verloor mijn eetlust al bij "mayo sate tube"quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Hahahahaha godverdomme ik zie nu een filmpje dat iemand die mayo sate tube gebruikt en dit is echt hoe het eruit ziet:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik verloor mijn eetlust al bij "mayo sate tube"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat ziet er meer uit als een worm.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jawel, ik wel hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wilde even bevestigingquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, ik wel hoor
Niet zo onzeker doen![]()
*knuffel*quote:
Blijkbaar welquote:
Ik houd niet van setasaus, dus ik zou het sowieso al niet kopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heb ik wel vandaag iedereen overtuigd om het niet te kopen.
Wat is dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd niet van setasaus, dus ik zou het sowieso al niet kopen.
Oh ik dacht dat het iets uit de toko was of zo.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
Pijn is het doorbreken van de schil die je begrip omsluit.
Oneensquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
Pijn is het doorbreken van de schil die je begrip omsluit. – Kahlil Gibran
Stuur hem even een brief met je motivatiequote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Oneens
Dat hoeft toch geen pijn te doen
Ik was al aan het schrijvenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stuur hem even een brief met je motivatie
WIlde ik ook doen. Ik heb een ui op het aanrecht liggen, maar was zo warm in de keuken dat ik besloten heb het maar niet te gaan doenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
ik ga een frikandel cremeren en voorzien van ui mayo en ketchup
Je bent zo ontzettend pro actief.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik was al aan het schrijven
had je de vaatwasser maar niet aan moeten zetten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIlde ik ook doen. Ik heb een ui op het aanrecht liggen, maar was zo warm in de keuken dat ik besloten heb het maar niet te gaan doen
Oh apartquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
Pijn is het doorbreken van de schil die je begrip omsluit. – Kahlil Gibran
Andere pijn denk ik zomaarquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh apart
Ik dacht dat het waarschuwingssignalen waren van je lichaam dat er iets mis is
Ik las het, helaas h eb ik er geen eenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
had je de vaatwasser maar niet aan moeten zetten.
Hmmmmquote:
Dit is echt de eerste keer dat ik dat hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent zo ontzettend pro actief.
vaatwasser uitzettenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIlde ik ook doen. Ik heb een ui op het aanrecht liggen, maar was zo warm in de keuken dat ik besloten heb het maar niet te gaan doen
dan je oven, hete kraan, tosti ijzer, whateverquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het, helaas h eb ik er geen een
Vibratorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan je oven, hete kraan, tosti ijzer, whatever
Geen dankquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:34 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dit is echt de eerste keer dat ik dat hoor
Bedankt
ksstquote:
vaatwasser aanzetten, dan hoor je de buren nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nieuwe buren en ze zijn een beetje luid
Mooi liedjequote:
Anders de vibrator aanzettenquote:
Die met die donkere stemquote:
ook een goeie optie idd.quote:
Jaquote:
Die heb ik nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
vaatwasser aanzetten, dan hoor je de buren niet
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een goeie optie idd.
wasmachine kan ook nog
quote:
Mmm mmmquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]die is altijd wel goed ja. Goed sfeertje
Fripsjes, waar wonen jullie allemaal hier is hier nog 27 gradenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
Het wordt hier een beetje fripsjes buiten
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
Het wordt hier een beetje fripsjes buiten
Het is hier 20,2 gradenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fripsjes, waar wonen jullie allemaal hier is hier nog 27 graden
24quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fripsjes, waar wonen jullie allemaal hier is hier nog 27 graden
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef AirwiN het volgende:
Kan hem niet openenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:49 schreef bitterbal het volgende:
zou deze jurk klein vallen ?
https://th.hm.com/th_en/d(...)ress-1293958002.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |