O jij bent echt een koukleum hequote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lig weer onder een fleecedeken op de bank.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Ah ik heb een lichtgroene, zwarte en een dikke groene.quote:
Zolang m’n voeten niet warm zijn gaat het prima. Zolang die opgewarmd zijn weet ik me geen raad meer met mezelf.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij bent echt een koukleum he
[..]
Mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ah ik heb een lichtgroene, zwarte en een dikke groene.
Doe er nu ook gewoon dutjes onder inderdaad, ook minder huid om op te prikken door een mug
Jullie houden toch wel van me? Toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
MK is een beetje vreemd
Kan gebeuren
We zijn allemaal vreemd tochquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
MK is een beetje vreemd
Kan gebeuren
Uiteraardquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jullie houden toch wel van me? Toch?
Natuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn allemaal vreemd toch
Tuurlijk wel, gekkiequote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
'Beetje'.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik?
Neuh
Ik ben alleen een beetje apart
Ik heb de oven en airfryer aanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
joh tis warrum hier in huis...
* Nizno heeft vaatwasser aan staan
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Allemaal Rivella Lightjes hier
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gekkie
Hier niet hoor. Heb die koeler met ijs staan waar ik naar linkte vanmiddag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
Ik vind het zelfs te warm voor een dekentje.
Ik heb zelfs geen dekentjequote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
Ik vind het zelfs te warm voor een dekentje.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
joh tis warrum hier in huis...
* Nizno heeft vaatwasser aan staan
ALs je maar niet ziek wordt dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang m’n voeten niet warm zijn gaat het prima. Zolang die opgewarmd zijn weet ik me geen raad meer met mezelf.
Maar ik heb nu echt geen last van de warmte. Weet ook niet waarom. Ik lig nu al een tijd stil op de bank en kreeg wat koude benen…
Ja ik normaal ook wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen dekentje
En ik leef onder dekentjes
Nee hoor ik voel me primaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je maar niet ziek wordt dan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Hahahahaha godverdomme ik zie nu een filmpje dat iemand die mayo sate tube gebruikt en dit is echt hoe het eruit ziet:
[ link | afbeelding ]
Mijn eetlust zou echt verdwijnen.
Ik verloor mijn eetlust al bij "mayo sate tube"quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Hahahahaha godverdomme ik zie nu een filmpje dat iemand die mayo sate tube gebruikt en dit is echt hoe het eruit ziet:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik verloor mijn eetlust al bij "mayo sate tube"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat ziet er meer uit als een worm.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jawel, ik wel hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wilde even bevestigingquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, ik wel hoor
Niet zo onzeker doen![]()
*knuffel*quote:
Blijkbaar welquote:
Ik houd niet van setasaus, dus ik zou het sowieso al niet kopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heb ik wel vandaag iedereen overtuigd om het niet te kopen.
Wat is dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd niet van setasaus, dus ik zou het sowieso al niet kopen.
Oh ik dacht dat het iets uit de toko was of zo.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
Pijn is het doorbreken van de schil die je begrip omsluit.
Oneensquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
Pijn is het doorbreken van de schil die je begrip omsluit. – Kahlil Gibran
Stuur hem even een brief met je motivatiequote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Oneens
Dat hoeft toch geen pijn te doen
Ik was al aan het schrijvenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stuur hem even een brief met je motivatie
WIlde ik ook doen. Ik heb een ui op het aanrecht liggen, maar was zo warm in de keuken dat ik besloten heb het maar niet te gaan doenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
ik ga een frikandel cremeren en voorzien van ui mayo en ketchup
Je bent zo ontzettend pro actief.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik was al aan het schrijven
had je de vaatwasser maar niet aan moeten zetten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIlde ik ook doen. Ik heb een ui op het aanrecht liggen, maar was zo warm in de keuken dat ik besloten heb het maar niet te gaan doen
Oh apartquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
Pijn is het doorbreken van de schil die je begrip omsluit. – Kahlil Gibran
Andere pijn denk ik zomaarquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh apart
Ik dacht dat het waarschuwingssignalen waren van je lichaam dat er iets mis is
Ik las het, helaas h eb ik er geen eenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
had je de vaatwasser maar niet aan moeten zetten.
Hmmmmquote:
Dit is echt de eerste keer dat ik dat hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent zo ontzettend pro actief.
vaatwasser uitzettenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIlde ik ook doen. Ik heb een ui op het aanrecht liggen, maar was zo warm in de keuken dat ik besloten heb het maar niet te gaan doen
dan je oven, hete kraan, tosti ijzer, whateverquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het, helaas h eb ik er geen een
Vibratorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan je oven, hete kraan, tosti ijzer, whatever
Geen dankquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:34 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dit is echt de eerste keer dat ik dat hoor
Bedankt
ksstquote:
vaatwasser aanzetten, dan hoor je de buren nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nieuwe buren en ze zijn een beetje luid
Mooi liedjequote:
Anders de vibrator aanzettenquote:
Die met die donkere stemquote:
ook een goeie optie idd.quote:
Jaquote:
Die heb ik nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
vaatwasser aanzetten, dan hoor je de buren niet
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een goeie optie idd.
wasmachine kan ook nog
quote:
Mmm mmmquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]die is altijd wel goed ja. Goed sfeertje
Fripsjes, waar wonen jullie allemaal hier is hier nog 27 gradenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
Het wordt hier een beetje fripsjes buiten
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
Het wordt hier een beetje fripsjes buiten
Het is hier 20,2 gradenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fripsjes, waar wonen jullie allemaal hier is hier nog 27 graden
24quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fripsjes, waar wonen jullie allemaal hier is hier nog 27 graden
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef AirwiN het volgende:
@:essnhills @:LTVDK @:ieniminimuis Kenden jullie deze al?
https://www.ah.nl/product(...)ude-s-mint-chocolate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |