SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee, niet iedereen frituurt zich graagquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
jullie zouden hier nooit kunnen overleven met de warmte :p
Hey dat is als in die afschalveidingsreclamequote:
Godverdomme waarom klik ik. Er staat gewoon mint in de link. 😑quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef AirwiN het volgende:
@:essnhills @:LTVDK @:ieniminimuis Kenden jullie deze al?
https://www.ah.nl/product(...)ude-s-mint-chocolate
Come to the dark side. We have mint chocolate ice cream.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Godverdomme waarom klik ik. Er staat gewoon mint in de link. 😑
Nee ik weiger dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Come to the dark side. We have mint chocolate ice cream.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef AirwiN het volgende:
@:essnhills @:LTVDK @:ieniminimuis Kenden jullie deze al?
https://www.ah.nl/product(...)ude-s-mint-chocolate
Niet gezien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey dat is als in die afschalveidingsreclame
Heel apart
Je kan het niet weerstaan om te blijven kijken he?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs een grote pot zie ik.
Was eigenlijk meer aan het kijken of ze ook een smaak hebben die wel te eten is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het niet weerstaan om te blijven kijken he?
Ja, een andere mint chocolade liefhebber wees mij erop.quote:
Blijven ontkennen he?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Was eigenlijk meer aan het kijken of ze ook een smaak hebben die wel te eten is.
Koffie en mint chocolade ijs bij je uitvaart.quote:
Als dit gebeurt dan kennen de mensen om mij heen mij gewoon echt niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koffie en mint chocolade ijs bij je uitvaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |