Of als je gaat slapen!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zet je 'm niet aan.
Want daar is geen warm water nodig.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan was je het zelf af. Ga je ook niet dood aan.
Ik weet niet hoe jij afwast, maar daar wordt de omgeving toch niet warm van.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want daar is geen warm water nodig.
hij staat onder de douche af te wassenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij afwast, maar daar wordt de omgeving toch niet warm van.
Jeetje daar warmt je huis niet meteen van op hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want daar is geen warm water nodig.
Oh ja, dat verklaart het wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij staat onder de douche af te wassen
Axe Vaatwasser. Voor een stoere vaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat verklaart het wel.
Wel effectief.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat verklaart het wel.
Ik vind het een goed excuus om het niet te doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje daar warmt je huis niet meteen van op hoor.
Heb je er hard voor gewerkt viesdikke poesquote:
Nog niet, dat ga ik nu doenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je er hard voor gewerkt viesdikke poes
Doe datquote:
Ik lig weer onder een fleecedeken op de bank.quote:
Wat voor 1?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lig weer onder een fleecedeken op de bank.
Een donkergroenequote:
O jij bent echt een koukleum hequote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Ah ik heb een lichtgroene, zwarte en een dikke groene.quote:
Zolang m’n voeten niet warm zijn gaat het prima. Zolang die opgewarmd zijn weet ik me geen raad meer met mezelf.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij bent echt een koukleum he
[..]
Mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ah ik heb een lichtgroene, zwarte en een dikke groene.
Doe er nu ook gewoon dutjes onder inderdaad, ook minder huid om op te prikken door een mug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |