quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
joh tis warrum hier in huis...
* Nizno heeft vaatwasser aan staan
ALs je maar niet ziek wordt dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang m’n voeten niet warm zijn gaat het prima. Zolang die opgewarmd zijn weet ik me geen raad meer met mezelf.
Maar ik heb nu echt geen last van de warmte. Weet ook niet waarom. Ik lig nu al een tijd stil op de bank en kreeg wat koude benen…
Ja ik normaal ook wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen dekentje
En ik leef onder dekentjes
Nee hoor ik voel me primaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je maar niet ziek wordt dan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Hahahahaha godverdomme ik zie nu een filmpje dat iemand die mayo sate tube gebruikt en dit is echt hoe het eruit ziet:
[ link | afbeelding ]
Mijn eetlust zou echt verdwijnen.
Ik verloor mijn eetlust al bij "mayo sate tube"quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Hahahahaha godverdomme ik zie nu een filmpje dat iemand die mayo sate tube gebruikt en dit is echt hoe het eruit ziet:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik verloor mijn eetlust al bij "mayo sate tube"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat ziet er meer uit als een worm.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jawel, ik wel hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jullie houden toch wel van me? Toch?
wilde even bevestigingquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, ik wel hoor
Niet zo onzeker doen![]()
*knuffel*quote:
Blijkbaar welquote:
Ik houd niet van setasaus, dus ik zou het sowieso al niet kopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heb ik wel vandaag iedereen overtuigd om het niet te kopen.
Wat is dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd niet van setasaus, dus ik zou het sowieso al niet kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |