SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee, niet iedereen frituurt zich graagquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
jullie zouden hier nooit kunnen overleven met de warmte :p
Hey dat is als in die afschalveidingsreclamequote:
Godverdomme waarom klik ik. Er staat gewoon mint in de link. 😑quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef AirwiN het volgende:
@:essnhills @:LTVDK @:ieniminimuis Kenden jullie deze al?
https://www.ah.nl/product(...)ude-s-mint-chocolate
Come to the dark side. We have mint chocolate ice cream.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Godverdomme waarom klik ik. Er staat gewoon mint in de link. 😑
Nee ik weiger dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Come to the dark side. We have mint chocolate ice cream.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef AirwiN het volgende:
Niet gezien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey dat is als in die afschalveidingsreclame
Heel apart
Je kan het niet weerstaan om te blijven kijken he?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs een grote pot zie ik.
Was eigenlijk meer aan het kijken of ze ook een smaak hebben die wel te eten is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het niet weerstaan om te blijven kijken he?
Ja, een andere mint chocolade liefhebber wees mij erop.quote:
Blijven ontkennen he?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Was eigenlijk meer aan het kijken of ze ook een smaak hebben die wel te eten is.
Koffie en mint chocolade ijs bij je uitvaart.quote:
Als dit gebeurt dan kennen de mensen om mij heen mij gewoon echt niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koffie en mint chocolade ijs bij je uitvaart.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:33 schreef Moeraskat het volgende:
Echt heerlijk die zon. Ben nu uit het zwembad. Vond het fris worden
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, een andere mint chocolade liefhebber wees mij erop.
Ik hoor graag je bevindingen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goede reden om eens naar de AH te gaan
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Is doodnormaal in Duitslandquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
Ik had nog niet eens gekeken wat voor broodbeleg hij had meegenomen. Lol naast twee normale pakjes ook dit:
[ link | afbeelding ]
Voor als ik een keer keuzestress heb ofzo.
Ik vind het wel grappig.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is doodnormaal in DuitslandHaalden wij vroegah altijd voor het ontbijt op vakantie. "200 Gramm Aufschnitt" en dan krijg je overal 2 plakjes van
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef AirwiN het volgende:
Ksst, go away. Minttroll.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef AirwiN het volgende:
Ik welquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ik vin het momenteel niet zo heerlijk buitenquote:
Heb al zes kilo op van die potten. Zo lekkerquote:
Heb zo’n luchtbed - netje ding. Lig je half mee in het water en op. Soort hangmat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vin het momenteel niet zo heerlijk buiten
maar ik heb vanmorgen nieuwe spuuglelijke schoenen gekocht dus ik moet vanavond wel nog even een stukje gaan wandelen
nou ja, ze zaten wel heel lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb zo’n luchtbed - netje ding. Lig je half mee in het water en op. Soort hangmat.
Briesje, zon, muziekje. Heerlijk![]()
Maar begon wat harder te waaien en kreeg kippenvel. Dus ben nu weer binnen. Toch wel een hele tijd uitgehouden.
Waarom koop je lelijke schoenen
Picsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ze zaten wel heel lekker
26,5quote:
RIZquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is hier alleen nog maar warmer geworden.
handig tegen druipersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik sta in de winkel en zie tena inleg kruisjes voor mannen…
Uh say whut nowquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zou dat alleen voor vrouwen zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Voor de minst slechte kiezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net vastgesteld dat het CDA voor dat achterlijke gespioneer op het internet is, het ging dus niet over die DigiD. Dus ik ben nu toch heel erg aan het heroverwegen of ik dat wil belonen.
JA!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:50 schreef vrijgevochten het volgende:
Incontinente mannen moeten maar in hun broek pissen!?;;;;!!?
Waarom zou het speciaal aangegeven moeten zijn dat het voor man of vrouw is?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:53 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom zou dat alleen voor vrouwen zijn?
De vorm zal anders zijn wellichtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou het speciaal aangegeven moeten zijn dat het voor man of vrouw is?
In de vorm van een piemel zeker.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
De vorm zal anders zijn wellicht
Heb jij wel biologie gehad
Oh daar had ik vroeger wel eens kleren vanquote:
Je mag nog wel de roze verpakking nemen hoorquote:
Ook faillietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar had ik vroeger wel eens kleren van
Lijkt me een onhandige vorm voor een inlegkruisjequote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In de vorm van een piemel zeker.
Lol ja ik ook. Vond dat altijd een hippe winkel toen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar had ik vroeger wel eens kleren van
Lijkt me sowieso niet lekker zitten, zo’n ding tegen je piemoltje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me een onhandige vorm voor een inlegkruisje
Ik ben op dit moment falikant tegen letterlijk elke partij die we hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de minst slechte kiezen.
Ik moest er eentje op maat laten maken, ben nu nog aan het afbetalenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In de vorm van een piemel zeker.
Mij ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niet lekker zitten, zo’n ding tegen je piemoltje.
Een inlegkruisje?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik moest er eentje op maat laten maken, ben nu nog aan het afbetalen
Je moet de plakstrip ook niet omhoog doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niet lekker zitten, zo’n ding tegen je piemoltje.
Kocht daar broeken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol ja ik ook. Vond dat altijd een hippe winkel toen.
auchquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet de plakstrip ook niet omhoog doen.
Heb je ook die massage functie erin laten bouwen?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik moest er eentje op maat laten maken, ben nu nog aan het afbetalen
Sommige mannen vinden dat blijkbaar lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet de plakstrip ook niet omhoog doen.
Apartquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]Prima tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Daar was helaas geen ruimte meer voorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je ook die massage functie erin laten bouwen?
Arme stakkerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:15 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Daar was helaas geen ruimte meer voor
[..]deze zijn lelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
je raakt ze in ieder geval niet snel kwijt met dat kleurtjequote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze zijn lelijkergoed puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik vind het wel leuk voor sportschoenenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je raakt ze in ieder geval niet snel kwijt met dat kleurtje
ze is zo zielig.. zal dus wel waar zijn.quote:De Amerikaanse first lady Melania Trump dreigt met een rechtszaak tegen Hunter Biden, de zoon van de vorige president. Hunter claimde dat zedendelinquent Jeffrey Epstein Melania heeft voorgesteld aan haar latere echtgenoot Donald Trump. De advocaat van de presidentsvrouw noemt dat onwaar en lasterlijk en eist dat Biden zijn uitspraken intrekt, schrijven Amerikaanse media als Fox News en ABC News.
Wespennestquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze is zo zielig.. zal dus wel waar zijn.
#Teamkitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten is kwaad op alle bikini broekjes omdat het zo is uitgesneden. Ze wil niet dat mensen haar halve bil zien.
Heb langere zwembroeken besteld nu.
[..]Oh ik was nu op het ergste voorbereid en dan valt dit eigenlijk best wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou het speciaal aangegeven moeten zijn dat het voor man of vrouw is?
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
De vorm zal anders zijn wellicht
Heb jij wel biologie gehad
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |