handig tegen druipersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik sta in de winkel en zie tena inleg kruisjes voor mannen…
Uh say whut nowquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zou dat alleen voor vrouwen zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
Voor de minst slechte kiezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net vastgesteld dat het CDA voor dat achterlijke gespioneer op het internet is, het ging dus niet over die DigiD. Dus ik ben nu toch heel erg aan het heroverwegen of ik dat wil belonen.
JA!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:50 schreef vrijgevochten het volgende:
Incontinente mannen moeten maar in hun broek pissen!?;;;;!!?
Waarom zou het speciaal aangegeven moeten zijn dat het voor man of vrouw is?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:53 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom zou dat alleen voor vrouwen zijn?
De vorm zal anders zijn wellichtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou het speciaal aangegeven moeten zijn dat het voor man of vrouw is?
In de vorm van een piemel zeker.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
De vorm zal anders zijn wellicht
Heb jij wel biologie gehad
Oh daar had ik vroeger wel eens kleren vanquote:
Je mag nog wel de roze verpakking nemen hoorquote:
Ook faillietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar had ik vroeger wel eens kleren van
Lijkt me een onhandige vorm voor een inlegkruisjequote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In de vorm van een piemel zeker.
Lol ja ik ook. Vond dat altijd een hippe winkel toen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar had ik vroeger wel eens kleren van
Lijkt me sowieso niet lekker zitten, zo’n ding tegen je piemoltje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me een onhandige vorm voor een inlegkruisje
Ik ben op dit moment falikant tegen letterlijk elke partij die we hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de minst slechte kiezen.
Ik moest er eentje op maat laten maken, ben nu nog aan het afbetalenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In de vorm van een piemel zeker.
Mij ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niet lekker zitten, zo’n ding tegen je piemoltje.
Een inlegkruisje?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik moest er eentje op maat laten maken, ben nu nog aan het afbetalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |