Heeft dat wel de goede verhoudingen zoals men het zelf doet?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent ook de doelgroep van de metchup?
[ afbeelding ]
ja logisch... die zijn ook heel lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu moet ik meteen aan van die plat gestampte patatjes denken op de vloer daar.
neequote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft dat wel de goede verhoudingen zoals men het zelf doet?
Nee maar daar moet ik wel aan denken bij patat eten in het zwembad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja logisch... die zijn ook heel lekker
Ik vind curry tegenwoordig best lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
als kind haalde ik altijd patat met piccalilly
dat is ook wel lekker, maar blijf mayo toch het lekkerst vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind curry tegenwoordig best lekker.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duidelijk van onder de rivierenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow het ging ook om lusten.
Ja ik lust het wel. Maar ik vind het toch lekkerder om zelf de verhouding mayo en ketchup met uitjes in mn frikandel te bepalen
groene curryquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat? Ik vind dat lekkerquote:
ja dan welquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
groene curry, rode curry
Kan ook. Of satésaus.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat is ook wel lekker, maar blijf mayo toch het lekkerst vinden
quote:
Waar we geciviliseerd zijnquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
Ik vind joppiesaus ook wel lekker eigenlijk zo nu en dan.
quote:
Ik hoef er geen hele fles van thuis te hebben maar zo af en toe als ik een keer patat bestel.quote:
Volgens mij mag je dat gewoon zelf weten welke saus je neemtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Frikandel speciaal eet je met curry.
Ketchupis voor Amerikanen
Eindelijk weer normaal slapen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
17 graden vannacht dat is bijna 10 graden kouder dan vorige nacht. Lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |