SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.jij krijgt te maken met mijn advocaat dit zijn geen grappen een topic stelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
volgens mijn gegevens welquote:
nee jij hebt een ontzettend zwaar leven, ik gun je verder alles hoor je staat goed in het levenquote:
Slachtofferhulp.nlquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij krijgt te maken met mijn advocaat dit zijn geen grappen een topic stelen
Heel erg tevreden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk bos! hopelijk vind ben je er blij mee
Wat bedoel je met verder?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben het verder niet van plan hoor, bal zit 3000 km verderop en heb haar nooit gezien verder
Kijkennnnnquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel erg tevreden.
Foto's komen eraan..
ongeveer jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
bedankt voor deze bijdrage ging de meeting ook zo?
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Vannacht "koelt" het af naar 24 graden
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel erg tevreden.
Foto's komen eraan..
Dat vind ik een goede vraag.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet gewoon de max temperatuur
Vind ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen idee vind haar een super lieve en grappige vrouw
Heel de dag toch al?quote:
Ik stel immer goede vragenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vind ik een goede vraag.
Lievvvquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben soms te druk bezig met mezelf om op te merken of het gezellig is
ziet er top uit!!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Woonkamer. De deur die je ziet, daar kom je door naar binnen
[ afbeelding ]
Woonkamer vanaf de andere kant
[ afbeelding ]
Balkonnetje. Er is ook nog een tweede balkon, maar als ik daar een foto van maak, is het nog makkelijker te herleiden waar ik ga wonen, want naam van winkels/zaken...(misschien kan de goede speurder hier al vinden waar het is hoor)
[ afbeelding ]
Keuken, ziet er ook goed uit. Koken op gas, maar dat deed ik vroeger thuis ook al...
[ afbeelding ]
Snelle foto van de slaapkamer..
Die is ook gewoon prima, Staat nog geen bed, maar die moet er nog geplaatst worden door de instelling..
Ja er is een badkamer, maar de wc stond open. Leek me niet heel fris om daar een foto van te laten zien. Hoewel de pot wel schoon was..quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Leuk toch? Ook aardig groot. En een badkamer?
Fles zit te mopperen op mensen die over de hitte zeikenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel de dag toch al?![]()
Of lees ik weer dingen op de verkeerde toon?
Nee, dat mag helaas niet. Dat doet de instelling. Er hingen ook nog geen gordijnen. Die zaten in de was, volgens de woonbegeleidsterquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker bossie! Mag je ook schilderen? Dan kan je het echt ‘eigen’ maken.
Ohh dit ziet er goed uit Bosjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Balkonnetje. Er is ook nog een tweede balkon, maar als ik daar een foto van maak, is het nog makkelijker te herleiden waar ik ga wonen, want naam van winkels/zaken...(misschien kan de goede speurder hier al vinden waar het is hoor)
[ afbeelding ]
Keuken, ziet er ook goed uit. Koken op gas, maar dat deed ik vroeger thuis ook al...
[ afbeelding ]
Die is ook gewoon prima, Staat nog geen bed, maar die moet er nog geplaatst worden door de instelling..
Mag je wel een kleurtje kiezen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat mag helaas niet. Dat doet de instelling. Er hingen ook nog geen gordijnen. Die zaten in de was, volgens de woonbegeleidster
Welk deel van de stad ga je naartoe?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar Fles moppert altijdquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles zit te mopperen op mensen die over de hitte zeiken
We kunnen wel wat hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja er is een badkamer, maar de wc stond open. Leek me niet heel fris om daar een foto van te laten zien. Hoewel de pot wel schoon was..
Oh. Nou als mensen over hitte mogen zeiken mag jij over mensen zeiken die zeiken over de hitte. Toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
,.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk deel van de stad ga je naartoe?
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Water is groen
Gras is nat
Stelletje huftersquote:
16:28u Cup-a-soupquote:
Nou dan heb ik de locatie binnen een paar min gevonden. Maar geen zin om dat te doen, dus geen angst.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
,.
Gestel . aan de buitenkant van de ring..
Hey die vloer heeft mijn badkamer ookquote:
Ah, als je voorover gebukt poept kan je gelijk wc papier pakken.quote:
netjes!!quote:
dat wcpapier krijg je niet zomaar... daar moet je wel wat voor doenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah, als je voorover gebukt poept kan je gelijk wc papier pakken.
Ben ik ook heel blij mee.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ben ik weer. 3347 stapjes. Het is te warm om fatsoenlijk te gaan wandelen. Jammer dan.
Buik en kringspier kwartier.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wcpapier krijg je niet zomaar... daar moet je wel wat voor doen
Diepvries is leven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben ik ook heel blij mee.
Ik ga nog wel een vrieskastje kopen. Ik heb nu alleen een klein vriesvakje in de koelkast..
Goede aankoop ja!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben ik ook heel blij mee.
Ik ga nog wel een vrieskastje kopen. Ik heb nu alleen een klein vriesvakje in de koelkast..
volkorenwrapje er omquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb even een roomkaas spread ding in elkaar gedraaid:
- roomkaas (duh)
- komkommer
- dille
- peterselie
- bieslook
- ruccula
- zout en peper
Cashewnotenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
- roomkaas (duh)
- komkommer
- dille
- peterselie
- bieslook
- ruccula
- zout en peper
Ik vind dit anders maar een vreemd ingrediënt in een roomkaasspreadquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
- roomkaas (duh)
- komkommer
- dille
- peterselie
- bieslook
- ruccula
- zout en peper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik mis de kamille (en vanille)quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
- roomkaas (duh)
- komkommer
- dille
- peterselie
- bieslook
- ruccula
- zout en peper
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dit anders maar een vreemd ingrediënt in een roomkaasspreadKomt omdat ze roomser dan de paus is. En jij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat ze roomser dan de paus is. En jij niet.
Nee die vanille gaat juist wegquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mis de kamille (en vanille)
Is niet meer hcquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die vanille gaat juist weg
O jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die vanille gaat juist weg
Roomkaasspreadquote:
quote:
Hc?quote:
De roomkaasspreadquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Roomkaasspread
Roomkaasspread...
Lekker kruimels in je stapelbedquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De roomkaasspread
De roomkaasspread
Kentuckyfriedchicken en de roomkaasspread
Ik dacht meer aan een (nog niet bestaand) Hans Teeuwenrijmpjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De roomkaasspread
De roomkaasspread
Kentuckyfriedchicken en de roomkaasspread
haute couturequote:
Wat heeft dat met vanille te maken?quote:
Oh ja dat ken ik dan ook niet hequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een (nog niet bestaand) Hans Teeuwenrijmpje
Ja, die gaat idd weg, en in dat pand komt de dille & kamillequote:
Hoog Catharijne. Winkelhart van Nederland!quote:
En ijsquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken vanille alleen van seks.
ZO veel weet ik ook weer niet van seks.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
maar ken je ook alleen vanilleseks?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt en dat bedoelde ik dus nietquote:
Hoezo niet dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat ken ik dan ook niet he
Dat was ook waar ik aan dacht. Ik had dus al stapelbed als rijmwoord bedacht..quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een (nog niet bestaand) Hans Teeuwenrijmpje
Dit, en van ijs.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Retteketet kowetquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was ook waar ik aan dacht. Ik had dus al stapelbed als rijmwoord bedacht..
Nee okee, dan volg ik je weerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
Ik snap helemaal niets van dit gesprek
Dille en kamilleeeeeequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, die gaat idd weg, en in dat pand komt de dille & kamille
Fijnquote:
Jaaaaaaquote:
quote:
Ik was er pas nog. Maar ik moest verplicht naar de kassa en naar buiten want m’n man was het zat dat ik het mandje in stond te laden met dingen die we nodig hebben.quote:
Logischquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor iemand die nooit seks heeft, heb ik het wel verdacht vaak over seks
Ik ook niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van slagroom
Jezelf verdacht gaan noemen is gewoon raar.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelf opkloppen met mascarpone erdoorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van slagroom
Ah, vandaar de geen pielemuis in bed restrictie, makes sense now.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja dat was duidelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef essnhills het volgende:
Maar de kledingwinkel Vanilia gaat/is hier dus weg en daar komt een Dille & kamille in
Had je hem niet kunnen afleiden?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was er pas nog. Maar ik moest verplicht naar de kassa en naar buiten want m’n man was het zat dat ik het mandje in stond te laden met dingen die we nodig hebben.
Sinds wanneer ben jij een profiler?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezelf verdacht gaan noemen is gewoon raar.
Ja, met olijfolie. Maar dat duurde net niet lang genoeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je hem niet kunnen afleiden?
Is het nieuw dat ik ergens een mening over heb?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een profiler?
Alleen die rustgevende muziek is wat minderquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Dille & Kamille is een toffe winkel.
Ik vind pielemuizen ook niet zo veel aanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, vandaar de geen pielemuis in bed restrictie, makes sense now.
Klopt, soms krijg ik daar de kriebels vanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen die rustgevende muziek is wat minder
Ohquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, met olijfolie. Maar dat duurde net niet lang genoeg.
Voor mij niet hoor. Niet onzeker doen flesje!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het nieuw dat ik ergens een mening over heb?
Ik krijg de neiging om rammstein op full speaker mode te zetten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, soms krijg ik daar de kriebels van
Ja, jij hebt nooit meningenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het nieuw dat ik ergens een mening over heb?
Kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
@:ama maar hier waait het altijd en hebben we nooit onweer
@:nattekat
Ik doe helemaal niet onzeker. Toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Niet onzeker doen flesje!
Ik krijg kriebels van die biologische mensen met een ongezonde huid een trage geest en karakter die daar komen. Ze lopen vaak ook nog traag en staan in de weg.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, soms krijg ik daar de kriebels van
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet onzeker. Toch?
Ze hebben daar stampertjes die ook rietjes zijn. Van RVS.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij Dille & Kamille hebben ze ook zo'n zeeppomp die schuim voor je maakt. Die wil ik.
Ik bedoel helemaal niet om onzeker te doen hoorquote:
Ze hebben handige keukenspulletjes met veel keus.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
Wel een goede reden om straks naar de stad proberen te fietsen
Snuffelen in de Dille & kamille
Die kamille maakt ze sloom en slaperig...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg kriebels van die biologische mensen met een ongezonde huid een trage geest en karakter die daar komen. Ze lopen vaak ook nog traag en staan in de weg.
Zal ik dan jokken? Wat heb je liever?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel helemaal niet om onzeker te doen hoorIk zou het vreselijk vinden als dat wel zo overkomt bij mensen
Gewoon op tijdstippen dat er alleen bionische mensen zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg kriebels van die biologische mensen met een ongezonde huid een trage geest en karakter die daar komen. Ze lopen vaak ook nog traag en staan in de weg.
Jaaaaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben handige keukenspulletjes met veel keus.
Oh mooi. Binnenkort ga ik biljarten dus dan kan ik ze daar aanschaffen. Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben handige keukenspulletjes met veel keus.
Kan je aangeven welke venstertijden dat zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon op tijdstippen dat er alleen bionische mensen zijn
Tussen 10:14 en 11:23 op woensdag, en op dinsdag en donderdag tussen 14:06 en 14:58quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je aangeven welke venstertijden dat zijn?
Dank jequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tussen 10:14 en 11:23 op woensdag, en op dinsdag en donderdag tussen 14:06 en 14:58
Wat zei ze?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:55 schreef essnhills het volgende:
Ik had gister helemaal mijn moeder geappt dat de Dille en Kamille hierheen komt
"Leuk zeg!quote:
Hoe duur is hij hier dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit boek
https://www.amazon.com/De(...)08M3RVKHQ/ref=sr_1_1
Maar dit is de Amerikaanse Amazon. Bij ons is hij niet zo sterk afgeprijsd.
kamer vol water gezet?quote:
Nee dit is buitenquote:
ah oke.... das lastiger onder water te zettenquote:
Beetje een red herring.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:30 schreef Nizno het volgende:
Hé Karel, hoor je dat? We moeten omkeren, ze roepen ons terug.
Hé Karel, hoor je dat? Hij noemt je een rooie!!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje een red herring.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hé Karel, hoor je dat? Hij noemt je een rooie!!
Nee dit is buitenquote:
En heb je nog gewichtige zaken gewichtig gezaakt vandaag?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff sinds 8 uur op het ministerie van Gewichtige Zaken. Blij dat ik naar huis kan
Pizza?quote:
Wij gaan zo etenquote:
Ja en dat is hierheen aan het komen denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan de kust nog maar 21-22 graden. En dat zonder buienfront of wat ook
omkopingschandaalquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan de kust nog maar 21-22 graden. En dat zonder buienfront of wat ook
Nee, iets gezonds denk ikquote:
Ja hou maar op.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
Alsof er een verkoelend briesje staat, maar dan zonder de wind
Ik ben al lang trots op mezelf als ik met dit weer überhaupt iets van avondeten heb gefikst.quote:
Pizza kan ook gezond zijnquote:
quote:
quote:
mihoenquote:
Er zit wel een rups op het tafeltje naast mequote:
Ik had net een grote bak vol met meloenquote:
Foto van de rups en vlinder?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit wel een rups op het tafeltje naast me
En ik kan een vlinder zien op se voorgevel van xe buurman
Ik keek laatst naar de voorgevel van de buurvrouw.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit wel een rups op het tafeltje naast me
En ik kan een vlinder zien op se voorgevel van xe buurman
Nomnomnomquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had net een grote bak vol met meloen
Boven de Noordzee hangt wel een flinke bui.quote:
Daar hebben we hier niks aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boven de Noordzee hangt wel een flinke bui.
Dat klopt helaas.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar hebben we hier niks aan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Foto van de rups en vlinder?
Die prijs ookquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:47 schreef Ama het volgende:
Er komt waarschijnlijk een Death Star van LEGO met 9023 blokjes. Tering.
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/125146
Je camera is niet denderend, essie.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rups was naar beneden gevallen
En de vlinder is al gevlogen, maar was gewoon zo'n standaard Atalanta
Gister zag ik een gehakkelde aurelia
zodra die dendert is het ook al gedaan hequote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je camera is niet denderend, essie.
Ja, de fans.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn altijd gekken die het kopen.
Dit is ook met mijn crappy telefooncamera en ingezoomd want op se grondquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je camera is niet denderend, essie.
"In een bos hier verder vandaan waar paddestoelenhuisjes staan..."quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
Ik wil dit jaar nog de Halloween krans sowieso en wat dingetjes van Harry Potter die eruit gaan. Verder zie ik het wel. Krijg dat grote paddenstoel dorp ook nog binnen dit najaar.
Dit is het woud Wintergroenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"In een bos hier verder vandaan waar paddestoelenhuisjes staan..."
Die bedoelde ik niet maar ken hem welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dit is het woud Wintergroen
Vredig, rustig en sereen
Totdat Bert Wasbeer wakker wordt
Ik ben wel erg benieuwd want het is iets wat ik normaal nooit zo snel zou kopen alleen leek me toch wel een keer leuk, iets van 3000 steentjes dacht ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"In een bos hier verder vandaan waar paddestoelenhuisjes staan..."
ik weet dat jij die niet bedoeldequote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet maar ken hem wel
Dat is nog netjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd want het is iets wat ik normaal nooit zo snel zou kopen alleen leek me toch wel een keer leuk, iets van 3000 steentjes dacht ik.
Dat weet ik.quote:
Pratenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha, EU die met Trump gaat praten en hoopt dat ie naar ze luistert. Bere-naïef natuurlijk.
Hahaha, Trump die met Putin gaat praten en hoopt dat ie naar hem luistert. Bere-naïef natuurlijk.
Ja misschien gaan ze wel zitten IRCen in een apart hokje allebeiquote:
Gewichtig verzaaktquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dit is buiten
[..]
En heb je nog gewichtige zaken gewichtig gezaakt vandaag?
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Gierende honger in de trein. Proteïnereep op. Geen trek meer in avondeten
Gierend nog wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Gierende honger in de trein. Proteïnereep op. Geen trek meer in avondeten
En lachen gieren brullen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken wel met gierende banden naar huis.
"Time to feed, hooman."quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
Ik zit buiten en mijn gevaarlijke roofdier komt er ook ineens weer aan:
[ link | afbeelding ]
Ze heeft vrijwel altijd brokjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Time to feed, hooman."
Misschien wil ze wel extra's nuquote:
Moet ze maar wachten tot ik straks weer binnen ga zitten. Ze kan schijnbaar prima bijna de halve dag zonder mij dus kan ze ook nog wel even zonder een snack. Maar ze ligt nu wel cute naast me op de tegels.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel extra's nu
"Observe my cuteness, hooman."quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ze maar wachten tot ik straks weer binnen ga zitten. Ze kan schijnbaar prima bijna de halve dag zonder mij dus kan ze ook nog wel even zonder een snack. Maar ze ligt nu wel cute naast me op de tegels.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Godverdomme ik heb me hier toch een lachkick in mijn eentje nu.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Godverdomme ik heb me hier toch een lachkick in mijn eentje nu.
[ link | afbeelding ]
Ik zit al in de treinquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
Pizza zit in de oven
Crosta & Mollica Imperia en dan zelf nog kiepdijfilet en paprika toegoevoegd
wat een ontzettend smerige combinatiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
Pizza zit in de oven
Crosta & Mollica Imperia en dan zelf nog kiepdijfilet en paprika toegoevoegd
Ik eet hem wel lekker met bosje opquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat een ontzettend smerige combinatie
Noem hem Johnnyquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:52 schreef essnhills het volgende:
Omg er zit een heel klein vogeltje in mijn dakgoot.
Heb hem opgezocht en volgens mij is het een goudhaantje
lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet hem wel lekker met bosje op
Allemaal elektrisch rijdenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik word echt doodmoe van lui die denken dat het overvolle stroomnet is veroorzaakt door een tekort aan stroom![]()
De term overvol zou toch wel een flinke hint moeten zijn.
Wat goorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan.
Ik zit nog vol van de lasagne met goorgonzola
Bwehehehe.quote:
Lijkt een beetje op Greta.quote:
Etto Cornetto!quote:
Hier wel afkoelingquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een beetje onweer, regen, afkoeling? Ho maar![]()
[ afbeelding ]
Woei!quote:
Nee niet echt wind eigenlijkquote:
Welke serie?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
Net een beetje moeten snikken vanbinnen toen een van m’n favorieten dood ging in de serie.
B&B vol liefdequote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke serie?
En niet verklappen welk karakter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
B&B vol liefdeow jee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij welk seizoen ben je?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zes denk ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jee....
bij welk seizoen ben je?
ah oke, dan ben ik daar al voorbij,quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zes denk ik.maar ik zag al dat het fake was op het moment dat ik het verzond. Paar min later bleek dat ook zo te zijn. Al weet ik niet of die gene ook echt nog terug komt.
Ga je de rest nog kijken?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke, dan ben ik daar al voorbij,
heb tm 15 gezien en van 16 snippers
weeknie... tis een 2.0 versie geworden en weet niet of het wel vooruitgang isquote:
...woei...?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee niet echt wind eigenlijk
Heel lichtjes
Oké delen?quote:
Ohquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
weeknie... tis een 2.0 versie geworden en weet niet of het wel vooruitgang is
Nee want dan willen ze dat allemaal hierquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan willen ze dat allemaal hier
Moet je eerst maar met ze uitvechtenquote:
We kunnen toch stiekem doen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eerst maar met ze uitvechten
Stiekemerd.quote:
quote:
quote:
quote:
Dan krijg ik ruzie als dat uitkomtquote:
En ik dan?quote:
jij kan ook bestwel stiekem doen.quote:
Je hoeft als FOK!ker niet verplicht in je zolderkamer te zitten hè?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Was wel weer tyfuswarm op zolder, mijn t-shirt was volledig doorweekt en 3 tinten donkerder
(v/f)rees niet vader!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft als FOK!ker niet verplicht in je zolderkamer te zitten hè?
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie als dat uitkomt
Zie je, daar heb je het alquote:
Niet? Waar maak ik die zolder dan voorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft als FOK!ker niet verplicht in je zolderkamer te zitten hè?
Mancave.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet? Waar maak ik die zolder dan voor
geen cakequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |