Gewoon op tijdstippen dat er alleen bionische mensen zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg kriebels van die biologische mensen met een ongezonde huid een trage geest en karakter die daar komen. Ze lopen vaak ook nog traag en staan in de weg.
Jaaaaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben handige keukenspulletjes met veel keus.
Oh mooi. Binnenkort ga ik biljarten dus dan kan ik ze daar aanschaffen. Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben handige keukenspulletjes met veel keus.
Kan je aangeven welke venstertijden dat zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon op tijdstippen dat er alleen bionische mensen zijn
Tussen 10:14 en 11:23 op woensdag, en op dinsdag en donderdag tussen 14:06 en 14:58quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je aangeven welke venstertijden dat zijn?
Dank jequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tussen 10:14 en 11:23 op woensdag, en op dinsdag en donderdag tussen 14:06 en 14:58
Wat zei ze?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:55 schreef essnhills het volgende:
Ik had gister helemaal mijn moeder geappt dat de Dille en Kamille hierheen komt
"Leuk zeg!quote:
Hoe duur is hij hier dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit boek
https://www.amazon.com/De(...)08M3RVKHQ/ref=sr_1_1
Maar dit is de Amerikaanse Amazon. Bij ons is hij niet zo sterk afgeprijsd.
kamer vol water gezet?quote:
Nee dit is buitenquote:
ah oke.... das lastiger onder water te zettenquote:
Beetje een red herring.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:30 schreef Nizno het volgende:
Hé Karel, hoor je dat? We moeten omkeren, ze roepen ons terug.
Hé Karel, hoor je dat? Hij noemt je een rooie!!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje een red herring.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hé Karel, hoor je dat? Hij noemt je een rooie!!
Nee dit is buitenquote:
En heb je nog gewichtige zaken gewichtig gezaakt vandaag?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff sinds 8 uur op het ministerie van Gewichtige Zaken. Blij dat ik naar huis kan
Pizza?quote:
Wij gaan zo etenquote:
Ja en dat is hierheen aan het komen denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan de kust nog maar 21-22 graden. En dat zonder buienfront of wat ook
omkopingschandaalquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan de kust nog maar 21-22 graden. En dat zonder buienfront of wat ook
Nee, iets gezonds denk ikquote:
Ja hou maar op.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
Alsof er een verkoelend briesje staat, maar dan zonder de wind
Ik ben al lang trots op mezelf als ik met dit weer überhaupt iets van avondeten heb gefikst.quote:
Pizza kan ook gezond zijnquote:
quote:
quote:
mihoenquote:
Er zit wel een rups op het tafeltje naast mequote:
Ik had net een grote bak vol met meloenquote:
Foto van de rups en vlinder?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit wel een rups op het tafeltje naast me
En ik kan een vlinder zien op se voorgevel van xe buurman
Ik keek laatst naar de voorgevel van de buurvrouw.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit wel een rups op het tafeltje naast me
En ik kan een vlinder zien op se voorgevel van xe buurman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |