Dat was ook waar ik aan dacht. Ik had dus al stapelbed als rijmwoord bedacht..quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een (nog niet bestaand) Hans Teeuwenrijmpje
Dit, en van ijs.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken vanille alleen van seks.
Retteketet kowetquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was ook waar ik aan dacht. Ik had dus al stapelbed als rijmwoord bedacht..
Nee okee, dan volg ik je weerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
Ik snap helemaal niets van dit gesprek
Dille en kamilleeeeeequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, die gaat idd weg, en in dat pand komt de dille & kamille
Fijnquote:
Jaaaaaaquote:
quote:
Ik was er pas nog. Maar ik moest verplicht naar de kassa en naar buiten want m’n man was het zat dat ik het mandje in stond te laden met dingen die we nodig hebben.quote:
Logischquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor iemand die nooit seks heeft, heb ik het wel verdacht vaak over seks
Ik ook niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van slagroom
Jezelf verdacht gaan noemen is gewoon raar.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelf opkloppen met mascarpone erdoorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van slagroom
Ah, vandaar de geen pielemuis in bed restrictie, makes sense now.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja dat was duidelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef essnhills het volgende:
Maar de kledingwinkel Vanilia gaat/is hier dus weg en daar komt een Dille & kamille in
Had je hem niet kunnen afleiden?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was er pas nog. Maar ik moest verplicht naar de kassa en naar buiten want m’n man was het zat dat ik het mandje in stond te laden met dingen die we nodig hebben.
Sinds wanneer ben jij een profiler?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezelf verdacht gaan noemen is gewoon raar.
Ja, met olijfolie. Maar dat duurde net niet lang genoeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je hem niet kunnen afleiden?
Is het nieuw dat ik ergens een mening over heb?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een profiler?
Alleen die rustgevende muziek is wat minderquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Dille & Kamille is een toffe winkel.
Ik vind pielemuizen ook niet zo veel aanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, vandaar de geen pielemuis in bed restrictie, makes sense now.
Klopt, soms krijg ik daar de kriebels vanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen die rustgevende muziek is wat minder
Ohquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, met olijfolie. Maar dat duurde net niet lang genoeg.
Voor mij niet hoor. Niet onzeker doen flesje!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het nieuw dat ik ergens een mening over heb?
Ik krijg de neiging om rammstein op full speaker mode te zetten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, soms krijg ik daar de kriebels van
Ja, jij hebt nooit meningenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het nieuw dat ik ergens een mening over heb?
Kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
@:ama maar hier waait het altijd en hebben we nooit onweer
@:nattekat
Ik doe helemaal niet onzeker. Toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Niet onzeker doen flesje!
Ik krijg kriebels van die biologische mensen met een ongezonde huid een trage geest en karakter die daar komen. Ze lopen vaak ook nog traag en staan in de weg.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, soms krijg ik daar de kriebels van
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet onzeker. Toch?
Ze hebben daar stampertjes die ook rietjes zijn. Van RVS.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij Dille & Kamille hebben ze ook zo'n zeeppomp die schuim voor je maakt. Die wil ik.
Ik bedoel helemaal niet om onzeker te doen hoorquote:
Ze hebben handige keukenspulletjes met veel keus.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
Wel een goede reden om straks naar de stad proberen te fietsen
Snuffelen in de Dille & kamille
Die kamille maakt ze sloom en slaperig...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg kriebels van die biologische mensen met een ongezonde huid een trage geest en karakter die daar komen. Ze lopen vaak ook nog traag en staan in de weg.
Zal ik dan jokken? Wat heb je liever?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel helemaal niet om onzeker te doen hoorIk zou het vreselijk vinden als dat wel zo overkomt bij mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |