Dat was ook waar ik aan dacht. Ik had dus al stapelbed als rijmwoord bedacht..quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een (nog niet bestaand) Hans Teeuwenrijmpje
Dit, en van ijs.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken vanille alleen van seks.
Retteketet kowetquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was ook waar ik aan dacht. Ik had dus al stapelbed als rijmwoord bedacht..
Nee okee, dan volg ik je weerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
Ik snap helemaal niets van dit gesprek
Dille en kamilleeeeeequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, die gaat idd weg, en in dat pand komt de dille & kamille
Fijnquote:
Jaaaaaaquote:
quote:
Ik was er pas nog. Maar ik moest verplicht naar de kassa en naar buiten want m’n man was het zat dat ik het mandje in stond te laden met dingen die we nodig hebben.quote:
Logischquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor iemand die nooit seks heeft, heb ik het wel verdacht vaak over seks
Ik ook niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van slagroom
Jezelf verdacht gaan noemen is gewoon raar.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelf opkloppen met mascarpone erdoorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van slagroom
Ah, vandaar de geen pielemuis in bed restrictie, makes sense now.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |