16:28u Cup-a-soupquote:
Nou dan heb ik de locatie binnen een paar min gevonden. Maar geen zin om dat te doen, dus geen angst.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
,.
Gestel . aan de buitenkant van de ring..
Hey die vloer heeft mijn badkamer ookquote:
Ah, als je voorover gebukt poept kan je gelijk wc papier pakken.quote:
netjes!!quote:
dat wcpapier krijg je niet zomaar... daar moet je wel wat voor doenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah, als je voorover gebukt poept kan je gelijk wc papier pakken.
Ben ik ook heel blij mee.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles zit te mopperen op mensen die over de hitte zeiken
quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ben ik weer. 3347 stapjes. Het is te warm om fatsoenlijk te gaan wandelen. Jammer dan.
Buik en kringspier kwartier.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wcpapier krijg je niet zomaar... daar moet je wel wat voor doen
Diepvries is leven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben ik ook heel blij mee.
Ik ga nog wel een vrieskastje kopen. Ik heb nu alleen een klein vriesvakje in de koelkast..
Goede aankoop ja!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben ik ook heel blij mee.
Ik ga nog wel een vrieskastje kopen. Ik heb nu alleen een klein vriesvakje in de koelkast..
volkorenwrapje er omquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb even een roomkaas spread ding in elkaar gedraaid:
- roomkaas (duh)
- komkommer
- dille
- peterselie
- bieslook
- ruccula
- zout en peper
Cashewnotenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
- roomkaas (duh)
- komkommer
- dille
- peterselie
- bieslook
- ruccula
- zout en peper
Ik vind dit anders maar een vreemd ingrediënt in een roomkaasspreadquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
- roomkaas (duh)
- komkommer
- dille
- peterselie
- bieslook
- ruccula
- zout en peper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik mis de kamille (en vanille)quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
- roomkaas (duh)
- komkommer
- dille
- peterselie
- bieslook
- ruccula
- zout en peper
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dit anders maar een vreemd ingrediënt in een roomkaasspreadKomt omdat ze roomser dan de paus is. En jij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat ze roomser dan de paus is. En jij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |