Nee die vanille gaat juist wegquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mis de kamille (en vanille)
Is niet meer hcquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die vanille gaat juist weg
O jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die vanille gaat juist weg
Roomkaasspreadquote:
quote:
Hc?quote:
De roomkaasspreadquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Roomkaasspread
Roomkaasspread...
Lekker kruimels in je stapelbedquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De roomkaasspread
De roomkaasspread
Kentuckyfriedchicken en de roomkaasspread
Ik dacht meer aan een (nog niet bestaand) Hans Teeuwenrijmpjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De roomkaasspread
De roomkaasspread
Kentuckyfriedchicken en de roomkaasspread
haute couturequote:
Wat heeft dat met vanille te maken?quote:
Oh ja dat ken ik dan ook niet hequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een (nog niet bestaand) Hans Teeuwenrijmpje
Ja, die gaat idd weg, en in dat pand komt de dille & kamillequote:
Hoog Catharijne. Winkelhart van Nederland!quote:
En ijsquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken vanille alleen van seks.
ZO veel weet ik ook weer niet van seks.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
maar ken je ook alleen vanilleseks?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt en dat bedoelde ik dus nietquote:
Hoezo niet dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat ken ik dan ook niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |