Pratenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha, EU die met Trump gaat praten en hoopt dat ie naar ze luistert. Bere-naïef natuurlijk.
Hahaha, Trump die met Putin gaat praten en hoopt dat ie naar hem luistert. Bere-naïef natuurlijk.
Ja misschien gaan ze wel zitten IRCen in een apart hokje allebeiquote:
Gewichtig verzaaktquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dit is buiten
[..]
En heb je nog gewichtige zaken gewichtig gezaakt vandaag?
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Gierende honger in de trein. Proteïnereep op. Geen trek meer in avondeten
Gierend nog wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Gierende honger in de trein. Proteïnereep op. Geen trek meer in avondeten
En lachen gieren brullen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken wel met gierende banden naar huis.
"Time to feed, hooman."quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
Ik zit buiten en mijn gevaarlijke roofdier komt er ook ineens weer aan:
[ link | afbeelding ]
Ze heeft vrijwel altijd brokjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Time to feed, hooman."
Misschien wil ze wel extra's nuquote:
Moet ze maar wachten tot ik straks weer binnen ga zitten. Ze kan schijnbaar prima bijna de halve dag zonder mij dus kan ze ook nog wel even zonder een snack. Maar ze ligt nu wel cute naast me op de tegels.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel extra's nu
"Observe my cuteness, hooman."quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ze maar wachten tot ik straks weer binnen ga zitten. Ze kan schijnbaar prima bijna de halve dag zonder mij dus kan ze ook nog wel even zonder een snack. Maar ze ligt nu wel cute naast me op de tegels.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Godverdomme ik heb me hier toch een lachkick in mijn eentje nu.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Godverdomme ik heb me hier toch een lachkick in mijn eentje nu.
[ link | afbeelding ]
Ik zit al in de treinquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
Pizza zit in de oven
Crosta & Mollica Imperia en dan zelf nog kiepdijfilet en paprika toegoevoegd
wat een ontzettend smerige combinatiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
Pizza zit in de oven
Crosta & Mollica Imperia en dan zelf nog kiepdijfilet en paprika toegoevoegd
Ik eet hem wel lekker met bosje opquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat een ontzettend smerige combinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |