Noem hem Johnnyquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:52 schreef essnhills het volgende:
Omg er zit een heel klein vogeltje in mijn dakgoot.
Heb hem opgezocht en volgens mij is het een goudhaantje
lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet hem wel lekker met bosje op
Allemaal elektrisch rijdenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik word echt doodmoe van lui die denken dat het overvolle stroomnet is veroorzaakt door een tekort aan stroom![]()
De term overvol zou toch wel een flinke hint moeten zijn.
Wat goorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan.
Ik zit nog vol van de lasagne met goorgonzola
Bwehehehe.quote:
Lijkt een beetje op Greta.quote:
Etto Cornetto!quote:
Hier wel afkoelingquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een beetje onweer, regen, afkoeling? Ho maar![]()
[ afbeelding ]
Woei!quote:
Nee niet echt wind eigenlijkquote:
Welke serie?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
Net een beetje moeten snikken vanbinnen toen een van m’n favorieten dood ging in de serie.
B&B vol liefdequote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke serie?
En niet verklappen welk karakter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
B&B vol liefdeow jee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij welk seizoen ben je?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zes denk ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jee....
bij welk seizoen ben je?
ah oke, dan ben ik daar al voorbij,quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zes denk ik.maar ik zag al dat het fake was op het moment dat ik het verzond. Paar min later bleek dat ook zo te zijn. Al weet ik niet of die gene ook echt nog terug komt.
Ga je de rest nog kijken?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke, dan ben ik daar al voorbij,
heb tm 15 gezien en van 16 snippers
weeknie... tis een 2.0 versie geworden en weet niet of het wel vooruitgang isquote:
...woei...?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee niet echt wind eigenlijk
Heel lichtjes
Oké delen?quote:
Ohquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
weeknie... tis een 2.0 versie geworden en weet niet of het wel vooruitgang is
Nee want dan willen ze dat allemaal hierquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan willen ze dat allemaal hier
Moet je eerst maar met ze uitvechtenquote:
We kunnen toch stiekem doen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eerst maar met ze uitvechten
Stiekemerd.quote:
quote:
quote:
quote:
Dan krijg ik ruzie als dat uitkomtquote:
En ik dan?quote:
jij kan ook bestwel stiekem doen.quote:
Je hoeft als FOK!ker niet verplicht in je zolderkamer te zitten hè?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Was wel weer tyfuswarm op zolder, mijn t-shirt was volledig doorweekt en 3 tinten donkerder
(v/f)rees niet vader!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft als FOK!ker niet verplicht in je zolderkamer te zitten hè?
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie als dat uitkomt
Zie je, daar heb je het alquote:
Niet? Waar maak ik die zolder dan voorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft als FOK!ker niet verplicht in je zolderkamer te zitten hè?
Mancave.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet? Waar maak ik die zolder dan voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |