SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
En ik bij hoge uitzondering nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb dit weekend de snackbar kunnen weerstaan
Het is de toren van het Suumbeky kasteel in Kazan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben daar een soort toren van Babel?
En nog iets dichter bij een uitvaartcentrum waar ook een religieuze sekte in huist.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik woon trouwens dichter bij een dierenwinkel dan bij een snackbar.
Gezelligquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nog iets dichter bij een uitvaartcentrum waar ook een religieuze sekte in huist.
Hmm, is eigenlijk geen officieel geld dan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is de toren van het Suumbeky kasteel in Kazan.
Maar verder geen jaartal, geen handtekening, niet eens een waarde-aanduiding. Niks.
Ik heb een zwak voor het stadhuis. En voor brutalisme.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een relatief kleine stad ja675k inwoners, beetje net als Rotterdam
Maar je hebt daar echt alles door elkaar qua gebouwen, van gebouwen uit de tijd dat de VS nog moest worden gesticht tot hoge wolkenkrabbers, of zulk soort retro-futuristische panden :_
[ afbeelding ]
Beetje een dooie boel daar zekerquote:
Rare naam voor een snackbar.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Plaatselijke snackbar is op vakantie.
Hier een samenkomst van alle Tatarstanen die wakker liggen van de mening van internetridder @Reccequote:Op maandag 11 augustus 2025 16:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, is eigenlijk geen officieel geld dan.
Wacht maar tot ik vertel over de Chinees die er naast zit: Dierenasiel Wageningenquote:
Nou, ik ben blij voor ze dat ze beter slapen dan ik.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier een samenkomst van alle Tatarstanen die wakker liggen van de mening van internetridder @:Recce![]()
[ afbeelding ]
Dan moet je echt eens naar Albany, naar de Empire State Placequote:Op maandag 11 augustus 2025 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor het stadhuis. En voor brutalisme.
Maar ook de gezaghebbenden op het gebied van biljetjes zijn het met je eens hoor. Deze troep wordt niet echt serieus genomen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij voor ze dat ze beter slapen dan ik.
Op zich wel een prima systeem om de allerarmsten in leven te houden natuurlijk, hier kopen ze LEGO, hondenvoer, drugs, alcohol en tv's van de staatssteun.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ook de gezaghebbenden op het gebied van biljetjes zijn het met je eens hoor. Deze troep wordt niet echt serieus genomen.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad niet veel beter dan een voedselbon voor de plaatselijke braderie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ook de gezaghebbenden op het gebied van biljetjes zijn het met je eens hoor. Deze troep wordt niet echt serieus genomen.
[ afbeelding ]
Daarom beter geen geld geven aan zwervers ook.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich wel een prima systeem om de allerarmsten in leven te houden natuurlijk, hier kopen ze LEGO, hondenvoer, drugs, alcohol en tv's van de staatssteun.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom beter geen geld geven aan zwervers ook.
quote:We're in one of the richest countries in the world,
but the minimum wage is lower than it was thirty five years ago.
There are homeless people everywhere.
This homeless guy asked me for money the other day.
I was about to give it to him and then I thought he was going to use it on drugs or alcohol.
And then I thought, that's what I'm going to use it on.
Why am I judging this poor bastard.
People love to judge homeless guys. Like if you give them money they're just going to waste it.
Well, he lives in a box, what do you want him to do? Save it up and buy a wall unit?
Take a little run to the store for a throw rug and a CD rack? He's homeless.
I walked behind this guy the other day.
A homeless guy asked him for money.
He looks right at the homeless guy and says why don't you go get a job you bum.
People always say that to homeless guys like it is so easy.
This homeless guy was wearing his underwear outside his pants.
Outside his pants. I'm guessing his resume isn't all up to date.
I'm predicting some problems during the interview process.
I'm pretty sure even McDonalds has a "underwear goes inside the pants" policy.
Not that they enforce it really strictly, but technically I'm sure it is on the books.
Ja hier maar 29,7quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar even buiten lopen dan. De meeste hitte zal wel weer weg zijn. En zo warm was het vandaag ook weer niet. 1392 stapjes.
nee nog steeds warmquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar even buiten lopen dan. De meeste hitte zal wel weer weg zijn. En zo warm was het vandaag ook weer niet. 1392 stapjes.
Ik ben de afgelopen 2 maanden al niet meer in de snackbar geweestquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb dit weekend de snackbar kunnen weerstaan
Mijn zusje gaf ooit 100 euro (omgerekend) aan een schattig bedelend Mexicaanse meisje van een jaar of 8, ik denk dat die nu nog van haar vader aan de kant van de weg moet gaan staan, naar school? Waarom zou je dat in hemelsnaam doen meid.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom beter geen geld geven aan zwervers ook.
Ik wil nog wel even mooi weer met mijn vakantie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, genoeg zomer gehad. Herfst wil ik
Mooi, ja. Heet, nee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even mooi weer met mijn vakantie.
zei ik tochquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ben ik weer. 3347 stapjes. Het is te warm om fatsoenlijk te gaan wandelen. Jammer dan.
18.300 en ik zit in Spanje. Het kan dus prima.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ben ik weer. 3347 stapjes. Het is te warm om fatsoenlijk te gaan wandelen. Jammer dan.
Ik zit vandaag op 2483 stappen, werkelijkheid is veel meer omdat ik mijn mobiel nooit altijd bij me hebquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Megaulquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
18.300 en ik zit in Spanje. Het kan dus prima.
Snackbar op locatie.quote:
Toffe dingen datquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als hij terug gaat naar de keuken is het scherm een kat haha.
Ja haha en ziet er vet cute uit als die oogjes en snorharen heeft op het scherm.quote:
Echt iets voor jouquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja haha en ziet er vet cute uit als die oogjes en snorharen heeft op het scherm.
Als die naar John Connor gaat vragen gelijk omtrappen en overgieten met hete oliequote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, genoeg zomer gehad. Herfst wil ik
Ik heb straks na de verhuizing meerdere mogelijkheden voor vet voedsel op nog geen 100 meter afstand...quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
Wij hebben hier in de wijk twee naast elkaar en dat is als je heel lui fietst misschien 5 minuten.
@bitterbal overbodig gemaaktquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als hij terug gaat naar de keuken is het scherm een kat haha.
Eierbal is ook veul lekkerderquote:
Kan dat ding dan ook tomatensoep over lastige klanten gooien??quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter was net zo trots, en verbaasd, dat ze op het potje had geplast, dat ze opstond en de pot rondzwiepte.
Leuk, leuk.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter was net zo trots, en verbaasd, dat ze op het potje had geplast, dat ze opstond en de pot rondzwiepte.
Leuk, leuk.
quote:
Helaas ook over haar favoriete boekje.quote:
Peutersquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk, leuk.
Beetje drastisch om gelijk een nieuwe dochter te kopen hoorquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas ook over haar favoriete boekje.
Morgen maar een nieuwe kopen daarvoor.
En op de jassenquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb helaas een plek gemist vanochtend tijdens het boenen. Het ruikt nog steeds
Zal wel wat van die rotzooi onder de plint zijn gekomen.
Ja, oorzaak en gevolg zijn nog lastig.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Peutersleuk om dit ook eens mee te maken he
![]()
Ik heb het ook mogen mee maken![]()
In plaats rond zwiepen, leegde ze het potje op de grond en zegt ze: Papa, potje is leeg gedaan om vervolgens naar de grond te wijzen![]()
Ja dat wordt weer opruimen
Jajaja, ik ben dikquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Even after dinner chocolaatje![]()
[ afbeelding ]
jij denkt ik wil wat reuring in de tentquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker man. Krommelul aftereightjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Even opgezocht, wat een prijzen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht, ze zijn in de war met ossehaas.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even opgezocht, wat een prijzen.
GOEIE GENADE
Als je heel die doos in 1 keer leegeet wel jaquote:
Wat kost dat geintje dan? Is een doosje van 400 gramquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even opgezocht, wat een prijzen.
GOEIE GENADE
Geef me 30 minuten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je heel die doos in 1 keer leegeet wel ja
32 euro nogwatquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat kost dat geintje dan? Is een doosje van 400 gram
Duur geintje, zit ook wel wat voller dan dat plaatje netquote:
Een hele collectie gewoonquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Hedwig jaloers maken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
Ik wil er ook 1. Weet alleen niet wat ik ermee moet.
[ afbeelding ]
jij mag niet in mijn chocoladela kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
95% Cacao met mint.
Ik kwam zojuist klaar bij de gedachte
Ik een beetje toen ik ze net op atquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
95% Cacao met mint.
Die rent weg denk ik voor dat ding.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hedwig jaloers maken.
Dikke kans welquote:
Goeie kinks heb je.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
95% Cacao met mint.
sleep mij ff meequote:
Ik ben net terugquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
sleep mij ff mee
kun je mijn geratel en geklaag aanhoren want mijn hoofd wil niet stil worden
Lijkt iedereen wel te denken, lijkt haast wel een vierdaagse hoeveel mensen er hier vanavond rondlopenquote:
Oh nee, dat viel hier reuze mee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt iedereen wel te denken, lijkt haast wel een vierdaagse hoeveel mensen er hier vanavond rondlopen
Ja vooral als je laminaat hebt wordt het wel een dingetje, gelukkig viel dat nog wel mee, maar even goede reinigingsbeurt mocht wel evenquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, oorzaak en gevolg zijn nog lastig.
Dat zo wie zo jaquote:
Zit je hier goed.quote:
Hebben ze wel goed gepland dan, deze week zou die wat zwaarder zijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee, dat viel hier reuze mee.
Misschien omdat er de afgelopen 4 dagen een echte vierdaagse hier was
Dat wel, al was het de afgelopen 4 dagen ook al warmquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze wel goed gepland dan, deze week zou die wat zwaarder zijn
Mijn hond wordt geil van vers gemaaid grasquote:
Nee joh zo naar bedquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
Gestoomde broccoli met gebakken zalm
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
Kun je nog steeds lopenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sokken en schoenen al uit helaas
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nep after eights van de Lidlquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duur geintje, zit ook wel wat voller dan dat plaatje netVooral die donkergroene en gouden zijn lekker
[ afbeelding ]
Daar zijn mijn voeten te gevoelig voorquote:
Nee joh, ff lekker afkoelen buitenquote:
quote:
quote:
Nee, dan toch liever broccoli en zalmquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nep after eights van de Lidl
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind zowel Broccoli als zalm niet lekker...
Maar als jij maar geniet Essje...
Dit is zo verwarrendquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
Kijk wat voor tof ding ik zag staan toen ik net naar mijn fiets liep.
[ link | afbeelding ]
Daarom heb ik het maar even een tof ding genoemd want weet zelf ook niet zo goed waar ik kijk. Maar het ziet er wel vet uit.quote:
Ik neem jouw portie welquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind zowel Broccoli als zalm niet lekker...
Maar als jij maar geniet Essje...
en ik neem ook wel jouw nep after eightsquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dan toch liever broccoli en zalm
Morgenochtend is het daar wel fris genoeg voor. Misschien.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh, ff lekker afkoelen buiten
Je mag van mij alle after eight die je hartje begeertquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem jouw portie wel
[..]
en ik neem ook wel jouw nep after eights
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je mag van mij alle after eight die je hartje begeert
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:00 schreef gianni61 het volgende:
Het werkt wel echt heel motiverend dat ik na een maand niet drinken nog geen enkel verschil op de weegschaal zie
Nja, dat wel, maar ik wil toch dat weegschaal ook gaat meewerkenquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, dat wel, maar ik wil toch dat weegschaal ook gaat meewerken
Gaafquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
Jeej heb eindelijk het dekentje gehaald met skeletten.Ik ga misschien nog terug om die met vleermuizen ook te halen.
[ link | afbeelding ]
Ik ga langzaam mijn huis gewoon het hele jaar door in een soort Halloween thema doen heb ik besloten.quote:
Weegschaal even vermanend toesprekenquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, dat wel, maar ik wil toch dat weegschaal ook gaat meewerken
Ik zag er nog één liggen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de versie met pompoenen moeten meenemen. Die staan nu op Vinted las ik.
ga je je ook gethematiseerd kleden dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga langzaam mijn huis gewoon het hele jaar door in een soort Halloween thema doen heb ik besloten.
Ik heb het over mijn huis, niet over mijzelf.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je je ook gethematiseerd kleden dan?
dat snap ik, maar je kan zelf toch ook meedoen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn huis, niet over mijzelf.
Daar hoef ik geen moeite voor te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap ik, maar je kan zelf toch ook meedoen?
nou nou nouquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:28 schreef Ama het volgende:
Ik hoef mij niet te verkleden om eng te zijn.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
Even klagen hier dat ik Hedwig wil knuffelen. Vaak komt ze er dan niet vaak later aan ineens.
Lijkt elk uur wel meer bij te komenquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:33 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-doen-onderzoek.html![]()
echt, wtf hoe dan vraag je je soms (heel soms hoor) af
Had ze naar mij toe gedaan.quote:De dierentuin van het Oost-Duitse Leipzig heeft drie pasgeboren tijgerwelpjes laten inslapen. De moeder had niet voor haar kroost gezorgd. De drie kleine Amoertijgers wordt zo lijden en een hongerdood bespaard, aldus de zoo. Het met de hand grootbrengen geldt als uit den boze bij het op de juiste manier houden van wilde dieren.
Ik las Armoetijgersquote:
Oh jezus dit was ik helemaal vergeten. Toen was Georgina wel leuk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik had verdrongen dat Georgina Verbaan ooit muziek heeft gemaakt ... MUZ / Gezocht: Georgina - Denis (Videoclip)
Bekijk deze YouTube-video
Ik vond haar een beetje raar blij gezicht hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jezus dit was ik helemaal vergeten. Toen was Georgina wel leuk.
Lolquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond haar een beetje raar blij gezicht hebben
ik denk dat het maar het topje van de ijsberg is eigenlijk..quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt elk uur wel meer bij te komen
Ja ik vond het al een wonder want ik zag al op tiktok dat mensen stad en land aan het afreizen waar speciaal voor die met pompoenen.quote:
Omdat al die systemen zo gammel als de pest zijn waarschijnlijk. Weet niet of je ooit een arts met een computer hebt zien werken, er is een reden dat ze dokter zijn geworden en geen IT-erquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het maar het topje van de ijsberg is eigenlijk..
maar sowieso: wtf doet een lab met jouw persoonsgegevens ipv een ID (die de aanvrager kan koppelen)
Dat ligt toch niet aan de arts maar aan de beveiliging van hun systemen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat al die systemen zo gammel als de pest zijn waarschijnlijk. Weet niet of je ooit een arts met een computer hebt zien werken, er is een reden dat ze dokter zijn geworden en geen IT-er
uiteraard wel eens gezienquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat al die systemen zo gammel als de pest zijn waarschijnlijk. Weet niet of je ooit een arts met een computer hebt zien werken, er is een reden dat ze dokter zijn geworden en geen IT-er
Spoed = je staat klaar wanneer het mij uitkomt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:23 schreef mschol het volgende:
fijn mensen.. "ik moet met spoed iets printen"
dus ik had iets van, ik doe wel even wat goeds: ik kan wel wat printen..
30 minuten verder en nog niks gehoord
je hebt jezelf volgepropt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:25 schreef Ama het volgende:
Ik zit zo vol door het eten dat ik gewoon al 2 uur ziek hard aan het gapen ben.
zoiets?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spoed = je staat klaar wanneer het mij uitkomt.
Ja want is all you can eat. Maar dan gewoon 1 gerechtje per keer aan tafel en mag zolang blijven zitten eten als je wil tot de keuken sluit.quote:
Geloof me, het zit nergens meer in het zichtquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En op de jassenEn op het plafond
En op de schakelaars
En op ramen
Waarom ben je nu dan al thuis?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja want is all you can eat. Maar dan gewoon 1 gerechtje per keer aan tafel en mag zolang blijven zitten eten als je wil tot de keuken sluit.
Nou omdat je na 2 uur eten wel vol zit en cola zuipen kan ik thuis ook wel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom ben je nu dan al thuis?
Ja. Vaak zat meegemaaktquote:
Ja ok, het is ook meer wat schol zegt:quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet aan de arts maar aan de beveiliging van hun systemen?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:25 schreef mschol het volgende:
het is heel de IT sector in de zorg die niet volwassen is
Ja ik ook je over een tijdje wel weer als je er achter komt dat er toch nog ergens spetters zittenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof me, het zit nergens meer in het zicht
Vreemd dit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou omdat je na 2 uur eten wel vol zit en cola zuipen kan ik thuis ook wel.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook je over een tijdje wel weer als je er achter komt dat er toch nog ergens spetters zitten
Amateurquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Zojuist m'n eerste muffin sinds april gekirby'd
Voortaan dus eerst dat flesje gewoon in de gootsteen leeggieten voordat je het weggooitquote:
@4EverBlackEyedquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Of gewoon de vuilniszak meteen wegpleuren - wat ook het plan was.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voortaan dus eerst dat flesje gewoon in de gootsteen leeggieten voordat je het weggooit
dit ziet er uit alsof het AI gegenereerd isquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het bewijs dat ik de muffin verdiend heb.
Dan zouden de letters heel raar zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dit ziet er uit alsof het AI gegenereerd is
Maar die flesjes zijn tegenwoordig ook statiegeld, had je het dus beter kunnen leeggieten en het flesje inleverenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon de vuilniszak meteen wegpleuren - wat ook het plan was.
de cijfers zijn dan ook raarquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zouden de letters heel raar zijn.
Waarom doet die bij het fietsen dan bij de ene het aantal minuten en bij de ander de km'squote:Op maandag 11 augustus 2025 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zouden de letters heel raar zijn.
Omdat ik bij de terugweg vergeten was dat ding aan te zetten, en als ie het dan automatisch oppakt houdt ie de GPS niet bij.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom doet die bij het fietsen dan bij de ene het aantal minuten en bij de ander de km's
Nee ik kijk nog nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
Oké ja ik ga aflevering 2 kijken. Ben jij überhaupt al begonnen? Of heb je mij alleen getipt?@:cherrylips
Dus misschien ben je nu wel helemaal niet thuisquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik bij de terugweg vergeten was dat ding aan te zetten, en als ie het dan automatisch oppakt houdt ie de GPS niet bij.
Hoezo nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus misschien ben je nu wel helemaal niet thuis
Is het weer muffin-seizoen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Omdat je GPS je niet heeft kunnen volgenquote:
Life ain't nuffin without a muffinquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het weer muffin-seizoen?
Ik ben er vrij zeker van dat ik thuis ben. Inclusief fruitgeurquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je GPS je niet heeft kunnen volgen
quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het weer muffin-seizoen?
Gegiste fruitgeur dan, het ruikt gewoon naar drankquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat ik thuis ben. Inclusief fruitgeur
quote:
dat merk ik ook altijd als ik uit de polder kom fietsenquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Het was wel echt absurd hoe veel warmer het plots werd toen ik weer bebouwd gebied in fietste net. Denk dat het gerust 2-3 graden scheelde.
Daarvoor had ik het fris, daarna had ik net warm.
Ja ik ga ook slapen nu. Trusten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:01 schreef mschol het volgende:
ja, poetsen en naar bed
zelfs in mn spelletje kwam ik niet vooruit meer
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 03:34 schreef Ama het volgende:
Werd wakker en had het ineens fucking warm.. net alles eruit gekotst pff.
quote:
Ja, ik ook. Ik moest er alleen even uit om te pissen.quote:
Toch iets teveel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 03:34 schreef Ama het volgende:
Werd wakker en had het ineens fucking warm.. net alles eruit gekotst pff.
Dan krijg je de tettenpletter toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:25 schreef bitterbal het volgende:
K ben nu in bangkok hospital voor de mammografie. Ben benieuwd
oh feestquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:25 schreef bitterbal het volgende:
K ben nu in bangkok hospital voor de mammografie. Ben benieuwd
Yes. En daarna echo voor maar 60 euroquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je de tettenpletter toch?
Niet duur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. En daarna echo voor maar 60 euro
Ze huren daar tegenwoordig grijpgrage Pakistanen voor in, is een stukje goedkoper.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:43 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben dacht ik inmiddels een nieuw apparaat uitgevonden waar je op ligt maar weet niet of dat nog in de proeffase is
Sterkte!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:43 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben dacht ik inmiddels een nieuw apparaat uitgevonden waar je op ligt maar weet niet of dat nog in de proeffase is
Helloquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Morguhquote:
Als ik dat doe dan gaat het zeker binnen nu en kwartier keihard regenen.quote:
Benauwdheidgenotquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan gaat het zeker binnen nu en kwartier keihard regenen.
Daar is het geen tettenpletter martelmachine?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
Nou viel reuze mee. In nl was het echt pijnlijk. De dame hier was aan het struggelen om mijn borst juist te kunnen pletten omdat ik te lang was![]()
Wacht nu op gesprek met de arts.
Ja wordt ook geplet maar minder plat heb ik het idee. Hij zag er ook anders uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is het geen tettenpletter martelmachine?
Lijkt me echt eng zo’n ding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
Nou viel reuze mee. In nl was het echt pijnlijk. De dame hier was aan het struggelen om mijn borst juist te kunnen pletten omdat ik te lang was![]()
Wacht nu op gesprek met de arts.
Die hadden hem misschien van tevoren al aangepast omdat ze wisten dat er zo'n westerling kwam, die hebben altijd grote tettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
En ze moest iets aanpassen omdat ze niet zo groot zijn. Terwijl Thai ook geen grote borsten hebben.
Ja in Nederland vond ik het echt extreem pijnlijk maar het is voor iedereen anders Misschien was het verschil dat het pletten in nl automatisch ging en hier deed ze het zelf.quote:
Ja misschienquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hadden hem misschien van tevoren al aangepast omdat ze wisten dat er zo'n westerling kwam, die hebben altijd grote tetten
Ook wel praktisch dat je gelijk een gesprek krijgt en niet eerst nog weken moet wachten op een uitslagquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Er komt een donkere wolk op me af. Moet ik me zorgen maken?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier komt zowaar een bui over
Ja je kan hier echt alles kopen qua onderzoeken Zijn ook hele pakketten die je kan kopen. Bv een hart gezondheidsschade voor 9000 baht zie ik nu staanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel praktisch dat je gelijk een gesprek krijgt en niet eerst nog weken moet wachten op een uitslag
Jij kan gewoon even een dagje alle onderzoeken afvinkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je kan hier echt alles kopen qua onderzoeken Zijn ook hele pakketten die je kan kopen. Bv een hart gezondheidsschade voor 9000 baht zie ik nu staan
Ja schade kun je wel wat goedkoper krijgenquote:
Denk dat je maar politicus moet worden danquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:41 schreef Nattekat het volgende:
De EU wil een nieuwe wet die het mogelijk maakt om al je berichten, foto's en weet ik veel wat te kunnen scannen
En uiteraard worden politici uitgezonderd.
Echt, wat een waardeloze !@##¤ !@¤¤ !@#¤%& !@#¤%^¤#@¤#@¤¤#
Lijkt wel de VS hier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:41 schreef Nattekat het volgende:
De EU wil een nieuwe wet die het mogelijk maakt om al je berichten, foto's en weet ik veel wat te kunnen scannen
Genietenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:20 schreef LTVDK het volgende:
Leuk regen, en dan vanmiddag 35 graden, dat wordt lekker broeien
Zou kunnen inderdaad!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in Nederland vond ik het echt extreem pijnlijk maar het is voor iedereen anders Misschien was het verschil dat het pletten in nl automatisch ging en hier deed ze het zelf.
Ja eerst even lekker bevochtigen en daarna de fohn er opquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
Huh, het regent in het westen. Het gaat het echt een soort sauna worden vandaag.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst even lekker bevochtigen en daarna de fohn er op
Ze kunnen het beter andersom doen. Enkel politici scannen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:41 schreef Nattekat het volgende:
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:41 schreef Nattekat het volgende:
Hmquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst even lekker bevochtigen en daarna de fohn er op
Weet je wat je niet verwacht? Nederland is één van de drie landen die tegen zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.
Dat had ik idd niet verwachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wat je niet verwacht? Nederland is één van de drie landen die tegen zijn.
Als Etto geen ban had zou die nu zeggen wacht maarrrquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:46 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, ik zie nog niks van het mooie weer wat vandaag zou komen. Het is grauw en grijs.
Zeker bang dat het ze stemmen gaat kosten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wat je niet verwacht? Nederland is één van de drie landen die tegen zijn.
En na de verkiezingen even omdraaien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker bang dat het ze stemmen gaat kosten.
Etto een ban? Wat nou weer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Etto geen ban had zou die nu zeggen wacht maarrr
Geen idee.quote:
De enige die een beetje normaal tegengas geeft in nws is gesneuveld.quote:
Australië, Canada en de UK gaan al verder. De EU en de VS hobbelen er momenteel achteraan.quote:
Zal wel weer in POL of NWS een conflict hebben gecreëerdquote:
Denk dat Danny betaald wordt vanuit de EU.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
De enige die een beetje normaal tegengas geeft in nws is gesneuveld.
Dan heb ik geluk dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Etto geen ban had zou die nu zeggen wacht maarrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |