Dit is zo verwarrendquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
Kijk wat voor tof ding ik zag staan toen ik net naar mijn fiets liep.
[ link | afbeelding ]
Daarom heb ik het maar even een tof ding genoemd want weet zelf ook niet zo goed waar ik kijk. Maar het ziet er wel vet uit.quote:
Ik neem jouw portie welquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind zowel Broccoli als zalm niet lekker...
Maar als jij maar geniet Essje...
en ik neem ook wel jouw nep after eightsquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dan toch liever broccoli en zalm
Morgenochtend is het daar wel fris genoeg voor. Misschien.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh, ff lekker afkoelen buiten
Je mag van mij alle after eight die je hartje begeertquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem jouw portie wel
[..]
en ik neem ook wel jouw nep after eights
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je mag van mij alle after eight die je hartje begeert
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:00 schreef gianni61 het volgende:
Het werkt wel echt heel motiverend dat ik na een maand niet drinken nog geen enkel verschil op de weegschaal zie
Nja, dat wel, maar ik wil toch dat weegschaal ook gaat meewerkenquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, dat wel, maar ik wil toch dat weegschaal ook gaat meewerken
Gaafquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
Jeej heb eindelijk het dekentje gehaald met skeletten.Ik ga misschien nog terug om die met vleermuizen ook te halen.
[ link | afbeelding ]
Ik ga langzaam mijn huis gewoon het hele jaar door in een soort Halloween thema doen heb ik besloten.quote:
Weegschaal even vermanend toesprekenquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, dat wel, maar ik wil toch dat weegschaal ook gaat meewerken
Ik zag er nog één liggen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de versie met pompoenen moeten meenemen. Die staan nu op Vinted las ik.
ga je je ook gethematiseerd kleden dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga langzaam mijn huis gewoon het hele jaar door in een soort Halloween thema doen heb ik besloten.
Ik heb het over mijn huis, niet over mijzelf.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je je ook gethematiseerd kleden dan?
dat snap ik, maar je kan zelf toch ook meedoen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn huis, niet over mijzelf.
Daar hoef ik geen moeite voor te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap ik, maar je kan zelf toch ook meedoen?
nou nou nouquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:28 schreef Ama het volgende:
Ik hoef mij niet te verkleden om eng te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |