Als die naar John Connor gaat vragen gelijk omtrappen en overgieten met hete oliequote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, genoeg zomer gehad. Herfst wil ik
Ik heb straks na de verhuizing meerdere mogelijkheden voor vet voedsel op nog geen 100 meter afstand...quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
Wij hebben hier in de wijk twee naast elkaar en dat is als je heel lui fietst misschien 5 minuten.
@bitterbal overbodig gemaaktquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als hij terug gaat naar de keuken is het scherm een kat haha.
Eierbal is ook veul lekkerderquote:
Kan dat ding dan ook tomatensoep over lastige klanten gooien??quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter was net zo trots, en verbaasd, dat ze op het potje had geplast, dat ze opstond en de pot rondzwiepte.
Leuk, leuk.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter was net zo trots, en verbaasd, dat ze op het potje had geplast, dat ze opstond en de pot rondzwiepte.
Leuk, leuk.
quote:
Helaas ook over haar favoriete boekje.quote:
Peutersquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk, leuk.
Beetje drastisch om gelijk een nieuwe dochter te kopen hoorquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas ook over haar favoriete boekje.
Morgen maar een nieuwe kopen daarvoor.
En op de jassenquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb helaas een plek gemist vanochtend tijdens het boenen. Het ruikt nog steeds
Zal wel wat van die rotzooi onder de plint zijn gekomen.
Ja, oorzaak en gevolg zijn nog lastig.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Peutersleuk om dit ook eens mee te maken he
![]()
Ik heb het ook mogen mee maken![]()
In plaats rond zwiepen, leegde ze het potje op de grond en zegt ze: Papa, potje is leeg gedaan om vervolgens naar de grond te wijzen![]()
Ja dat wordt weer opruimen
Jajaja, ik ben dikquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Even after dinner chocolaatje![]()
[ afbeelding ]
jij denkt ik wil wat reuring in de tentquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker man. Krommelul aftereightjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Even opgezocht, wat een prijzen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht, ze zijn in de war met ossehaas.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even opgezocht, wat een prijzen.
GOEIE GENADE
Als je heel die doos in 1 keer leegeet wel jaquote:
Wat kost dat geintje dan? Is een doosje van 400 gramquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even opgezocht, wat een prijzen.
GOEIE GENADE
Geef me 30 minuten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je heel die doos in 1 keer leegeet wel ja
32 euro nogwatquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat kost dat geintje dan? Is een doosje van 400 gram
Duur geintje, zit ook wel wat voller dan dat plaatje netquote:
Een hele collectie gewoonquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Hedwig jaloers maken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
Ik wil er ook 1. Weet alleen niet wat ik ermee moet.
[ afbeelding ]
jij mag niet in mijn chocoladela kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
95% Cacao met mint.
Ik kwam zojuist klaar bij de gedachte
Ik een beetje toen ik ze net op atquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
95% Cacao met mint.
Die rent weg denk ik voor dat ding.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hedwig jaloers maken.
Dikke kans welquote:
Goeie kinks heb je.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
95% Cacao met mint.
sleep mij ff meequote:
Ik ben net terugquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
sleep mij ff mee
kun je mijn geratel en geklaag aanhoren want mijn hoofd wil niet stil worden
Lijkt iedereen wel te denken, lijkt haast wel een vierdaagse hoeveel mensen er hier vanavond rondlopenquote:
Oh nee, dat viel hier reuze mee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt iedereen wel te denken, lijkt haast wel een vierdaagse hoeveel mensen er hier vanavond rondlopen
Ja vooral als je laminaat hebt wordt het wel een dingetje, gelukkig viel dat nog wel mee, maar even goede reinigingsbeurt mocht wel evenquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, oorzaak en gevolg zijn nog lastig.
Dat zo wie zo jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |