dit ziet er uit alsof het AI gegenereerd isquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het bewijs dat ik de muffin verdiend heb.
Dan zouden de letters heel raar zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dit ziet er uit alsof het AI gegenereerd is
Maar die flesjes zijn tegenwoordig ook statiegeld, had je het dus beter kunnen leeggieten en het flesje inleverenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon de vuilniszak meteen wegpleuren - wat ook het plan was.
de cijfers zijn dan ook raarquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zouden de letters heel raar zijn.
Waarom doet die bij het fietsen dan bij de ene het aantal minuten en bij de ander de km'squote:Op maandag 11 augustus 2025 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zouden de letters heel raar zijn.
Omdat ik bij de terugweg vergeten was dat ding aan te zetten, en als ie het dan automatisch oppakt houdt ie de GPS niet bij.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom doet die bij het fietsen dan bij de ene het aantal minuten en bij de ander de km's
Nee ik kijk nog nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
Oké ja ik ga aflevering 2 kijken. Ben jij überhaupt al begonnen? Of heb je mij alleen getipt?@:cherrylips
Dus misschien ben je nu wel helemaal niet thuisquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik bij de terugweg vergeten was dat ding aan te zetten, en als ie het dan automatisch oppakt houdt ie de GPS niet bij.
Hoezo nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus misschien ben je nu wel helemaal niet thuis
Is het weer muffin-seizoen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Zojuist m'n eerste muffin sinds april gekirby'd
Omdat je GPS je niet heeft kunnen volgenquote:
Life ain't nuffin without a muffinquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het weer muffin-seizoen?
Ik ben er vrij zeker van dat ik thuis ben. Inclusief fruitgeurquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je GPS je niet heeft kunnen volgen
quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het weer muffin-seizoen?
Gegiste fruitgeur dan, het ruikt gewoon naar drankquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat ik thuis ben. Inclusief fruitgeur
quote:
dat merk ik ook altijd als ik uit de polder kom fietsenquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Het was wel echt absurd hoe veel warmer het plots werd toen ik weer bebouwd gebied in fietste net. Denk dat het gerust 2-3 graden scheelde.
Daarvoor had ik het fris, daarna had ik net warm.
Ja ik ga ook slapen nu. Trusten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:01 schreef mschol het volgende:
ja, poetsen en naar bed
zelfs in mn spelletje kwam ik niet vooruit meer
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 03:34 schreef Ama het volgende:
Werd wakker en had het ineens fucking warm.. net alles eruit gekotst pff.
quote:
Ja, ik ook. Ik moest er alleen even uit om te pissen.quote:
Toch iets teveel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 03:34 schreef Ama het volgende:
Werd wakker en had het ineens fucking warm.. net alles eruit gekotst pff.
Dan krijg je de tettenpletter toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:25 schreef bitterbal het volgende:
K ben nu in bangkok hospital voor de mammografie. Ben benieuwd
oh feestquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:25 schreef bitterbal het volgende:
K ben nu in bangkok hospital voor de mammografie. Ben benieuwd
Yes. En daarna echo voor maar 60 euroquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je de tettenpletter toch?
Niet duur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. En daarna echo voor maar 60 euro
Ze huren daar tegenwoordig grijpgrage Pakistanen voor in, is een stukje goedkoper.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:43 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben dacht ik inmiddels een nieuw apparaat uitgevonden waar je op ligt maar weet niet of dat nog in de proeffase is
Sterkte!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:43 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben dacht ik inmiddels een nieuw apparaat uitgevonden waar je op ligt maar weet niet of dat nog in de proeffase is
Helloquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Morguhquote:
Als ik dat doe dan gaat het zeker binnen nu en kwartier keihard regenen.quote:
Benauwdheidgenotquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan gaat het zeker binnen nu en kwartier keihard regenen.
Daar is het geen tettenpletter martelmachine?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
Nou viel reuze mee. In nl was het echt pijnlijk. De dame hier was aan het struggelen om mijn borst juist te kunnen pletten omdat ik te lang was![]()
Wacht nu op gesprek met de arts.
Ja wordt ook geplet maar minder plat heb ik het idee. Hij zag er ook anders uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is het geen tettenpletter martelmachine?
Lijkt me echt eng zo’n ding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
Nou viel reuze mee. In nl was het echt pijnlijk. De dame hier was aan het struggelen om mijn borst juist te kunnen pletten omdat ik te lang was![]()
Wacht nu op gesprek met de arts.
Die hadden hem misschien van tevoren al aangepast omdat ze wisten dat er zo'n westerling kwam, die hebben altijd grote tettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
En ze moest iets aanpassen omdat ze niet zo groot zijn. Terwijl Thai ook geen grote borsten hebben.
Ja in Nederland vond ik het echt extreem pijnlijk maar het is voor iedereen anders Misschien was het verschil dat het pletten in nl automatisch ging en hier deed ze het zelf.quote:
Ja misschienquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hadden hem misschien van tevoren al aangepast omdat ze wisten dat er zo'n westerling kwam, die hebben altijd grote tetten
Ook wel praktisch dat je gelijk een gesprek krijgt en niet eerst nog weken moet wachten op een uitslagquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Er komt een donkere wolk op me af. Moet ik me zorgen maken?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier komt zowaar een bui over
Ja je kan hier echt alles kopen qua onderzoeken Zijn ook hele pakketten die je kan kopen. Bv een hart gezondheidsschade voor 9000 baht zie ik nu staanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel praktisch dat je gelijk een gesprek krijgt en niet eerst nog weken moet wachten op een uitslag
Jij kan gewoon even een dagje alle onderzoeken afvinkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je kan hier echt alles kopen qua onderzoeken Zijn ook hele pakketten die je kan kopen. Bv een hart gezondheidsschade voor 9000 baht zie ik nu staan
Ja schade kun je wel wat goedkoper krijgenquote:
Denk dat je maar politicus moet worden danquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:41 schreef Nattekat het volgende:
De EU wil een nieuwe wet die het mogelijk maakt om al je berichten, foto's en weet ik veel wat te kunnen scannen
En uiteraard worden politici uitgezonderd.
Echt, wat een waardeloze !@##¤ !@¤¤ !@#¤%& !@#¤%^¤#@¤#@¤¤#
Lijkt wel de VS hier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:41 schreef Nattekat het volgende:
De EU wil een nieuwe wet die het mogelijk maakt om al je berichten, foto's en weet ik veel wat te kunnen scannen
Genietenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:20 schreef LTVDK het volgende:
Leuk regen, en dan vanmiddag 35 graden, dat wordt lekker broeien
Zou kunnen inderdaad!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in Nederland vond ik het echt extreem pijnlijk maar het is voor iedereen anders Misschien was het verschil dat het pletten in nl automatisch ging en hier deed ze het zelf.
Ja eerst even lekker bevochtigen en daarna de fohn er opquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
Huh, het regent in het westen. Het gaat het echt een soort sauna worden vandaag.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst even lekker bevochtigen en daarna de fohn er op
Ze kunnen het beter andersom doen. Enkel politici scannen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:41 schreef Nattekat het volgende:
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:41 schreef Nattekat het volgende:
Hmquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst even lekker bevochtigen en daarna de fohn er op
Weet je wat je niet verwacht? Nederland is één van de drie landen die tegen zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.
Dat had ik idd niet verwachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wat je niet verwacht? Nederland is één van de drie landen die tegen zijn.
Als Etto geen ban had zou die nu zeggen wacht maarrrquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:46 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, ik zie nog niks van het mooie weer wat vandaag zou komen. Het is grauw en grijs.
Zeker bang dat het ze stemmen gaat kosten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wat je niet verwacht? Nederland is één van de drie landen die tegen zijn.
En na de verkiezingen even omdraaien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker bang dat het ze stemmen gaat kosten.
Etto een ban? Wat nou weer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Etto geen ban had zou die nu zeggen wacht maarrr
Geen idee.quote:
De enige die een beetje normaal tegengas geeft in nws is gesneuveld.quote:
Australië, Canada en de UK gaan al verder. De EU en de VS hobbelen er momenteel achteraan.quote:
Zal wel weer in POL of NWS een conflict hebben gecreëerdquote:
Denk dat Danny betaald wordt vanuit de EU.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
De enige die een beetje normaal tegengas geeft in nws is gesneuveld.
Dan heb ik geluk dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Etto geen ban had zou die nu zeggen wacht maarrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |