Ja schade kun je wel wat goedkoper krijgenquote:
Denk dat je maar politicus moet worden danquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:41 schreef Nattekat het volgende:
De EU wil een nieuwe wet die het mogelijk maakt om al je berichten, foto's en weet ik veel wat te kunnen scannen
En uiteraard worden politici uitgezonderd.
Echt, wat een waardeloze !@##¤ !@¤¤ !@#¤%& !@#¤%^¤#@¤#@¤¤#
Lijkt wel de VS hier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:41 schreef Nattekat het volgende:
De EU wil een nieuwe wet die het mogelijk maakt om al je berichten, foto's en weet ik veel wat te kunnen scannen
Genietenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:20 schreef LTVDK het volgende:
Leuk regen, en dan vanmiddag 35 graden, dat wordt lekker broeien
Zou kunnen inderdaad!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in Nederland vond ik het echt extreem pijnlijk maar het is voor iedereen anders Misschien was het verschil dat het pletten in nl automatisch ging en hier deed ze het zelf.
Ja eerst even lekker bevochtigen en daarna de fohn er opquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
Huh, het regent in het westen. Het gaat het echt een soort sauna worden vandaag.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst even lekker bevochtigen en daarna de fohn er op
Ze kunnen het beter andersom doen. Enkel politici scannen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:41 schreef Nattekat het volgende:
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:41 schreef Nattekat het volgende:
Hmquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst even lekker bevochtigen en daarna de fohn er op
Weet je wat je niet verwacht? Nederland is één van de drie landen die tegen zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.
Dat had ik idd niet verwachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wat je niet verwacht? Nederland is één van de drie landen die tegen zijn.
Als Etto geen ban had zou die nu zeggen wacht maarrrquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:46 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, ik zie nog niks van het mooie weer wat vandaag zou komen. Het is grauw en grijs.
Zeker bang dat het ze stemmen gaat kosten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wat je niet verwacht? Nederland is één van de drie landen die tegen zijn.
En na de verkiezingen even omdraaien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker bang dat het ze stemmen gaat kosten.
Etto een ban? Wat nou weer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Etto geen ban had zou die nu zeggen wacht maarrr
Geen idee.quote:
De enige die een beetje normaal tegengas geeft in nws is gesneuveld.quote:
Australië, Canada en de UK gaan al verder. De EU en de VS hobbelen er momenteel achteraan.quote:
Zal wel weer in POL of NWS een conflict hebben gecreëerdquote:
Denk dat Danny betaald wordt vanuit de EU.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
De enige die een beetje normaal tegengas geeft in nws is gesneuveld.
Dan heb ik geluk dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Etto geen ban had zou die nu zeggen wacht maarrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |