Helloquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Morguhquote:
Als ik dat doe dan gaat het zeker binnen nu en kwartier keihard regenen.quote:
Benauwdheidgenotquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan gaat het zeker binnen nu en kwartier keihard regenen.
Daar is het geen tettenpletter martelmachine?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
Nou viel reuze mee. In nl was het echt pijnlijk. De dame hier was aan het struggelen om mijn borst juist te kunnen pletten omdat ik te lang was![]()
Wacht nu op gesprek met de arts.
Ja wordt ook geplet maar minder plat heb ik het idee. Hij zag er ook anders uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is het geen tettenpletter martelmachine?
Lijkt me echt eng zo’n ding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
Nou viel reuze mee. In nl was het echt pijnlijk. De dame hier was aan het struggelen om mijn borst juist te kunnen pletten omdat ik te lang was![]()
Wacht nu op gesprek met de arts.
Die hadden hem misschien van tevoren al aangepast omdat ze wisten dat er zo'n westerling kwam, die hebben altijd grote tettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
En ze moest iets aanpassen omdat ze niet zo groot zijn. Terwijl Thai ook geen grote borsten hebben.
Ja in Nederland vond ik het echt extreem pijnlijk maar het is voor iedereen anders Misschien was het verschil dat het pletten in nl automatisch ging en hier deed ze het zelf.quote:
Ja misschienquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hadden hem misschien van tevoren al aangepast omdat ze wisten dat er zo'n westerling kwam, die hebben altijd grote tetten
Ook wel praktisch dat je gelijk een gesprek krijgt en niet eerst nog weken moet wachten op een uitslagquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Er komt een donkere wolk op me af. Moet ik me zorgen maken?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier komt zowaar een bui over
Ja je kan hier echt alles kopen qua onderzoeken Zijn ook hele pakketten die je kan kopen. Bv een hart gezondheidsschade voor 9000 baht zie ik nu staanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel praktisch dat je gelijk een gesprek krijgt en niet eerst nog weken moet wachten op een uitslag
Jij kan gewoon even een dagje alle onderzoeken afvinkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je kan hier echt alles kopen qua onderzoeken Zijn ook hele pakketten die je kan kopen. Bv een hart gezondheidsschade voor 9000 baht zie ik nu staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |