quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
Even klagen hier dat ik Hedwig wil knuffelen. Vaak komt ze er dan niet vaak later aan ineens.
Lijkt elk uur wel meer bij te komenquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:33 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-doen-onderzoek.html![]()
echt, wtf hoe dan vraag je je soms (heel soms hoor) af
Had ze naar mij toe gedaan.quote:De dierentuin van het Oost-Duitse Leipzig heeft drie pasgeboren tijgerwelpjes laten inslapen. De moeder had niet voor haar kroost gezorgd. De drie kleine Amoertijgers wordt zo lijden en een hongerdood bespaard, aldus de zoo. Het met de hand grootbrengen geldt als uit den boze bij het op de juiste manier houden van wilde dieren.
Ik las Armoetijgersquote:
Oh jezus dit was ik helemaal vergeten. Toen was Georgina wel leuk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik had verdrongen dat Georgina Verbaan ooit muziek heeft gemaakt ... MUZ / Gezocht: Georgina - Denis (Videoclip)
Bekijk deze YouTube-video
Ik vond haar een beetje raar blij gezicht hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jezus dit was ik helemaal vergeten. Toen was Georgina wel leuk.
Lolquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond haar een beetje raar blij gezicht hebben
ik denk dat het maar het topje van de ijsberg is eigenlijk..quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt elk uur wel meer bij te komen
Ja ik vond het al een wonder want ik zag al op tiktok dat mensen stad en land aan het afreizen waar speciaal voor die met pompoenen.quote:
Omdat al die systemen zo gammel als de pest zijn waarschijnlijk. Weet niet of je ooit een arts met een computer hebt zien werken, er is een reden dat ze dokter zijn geworden en geen IT-erquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het maar het topje van de ijsberg is eigenlijk..
maar sowieso: wtf doet een lab met jouw persoonsgegevens ipv een ID (die de aanvrager kan koppelen)
Dat ligt toch niet aan de arts maar aan de beveiliging van hun systemen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat al die systemen zo gammel als de pest zijn waarschijnlijk. Weet niet of je ooit een arts met een computer hebt zien werken, er is een reden dat ze dokter zijn geworden en geen IT-er
uiteraard wel eens gezienquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat al die systemen zo gammel als de pest zijn waarschijnlijk. Weet niet of je ooit een arts met een computer hebt zien werken, er is een reden dat ze dokter zijn geworden en geen IT-er
Spoed = je staat klaar wanneer het mij uitkomt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:23 schreef mschol het volgende:
fijn mensen.. "ik moet met spoed iets printen"
dus ik had iets van, ik doe wel even wat goeds: ik kan wel wat printen..
30 minuten verder en nog niks gehoord
je hebt jezelf volgepropt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:25 schreef Ama het volgende:
Ik zit zo vol door het eten dat ik gewoon al 2 uur ziek hard aan het gapen ben.
zoiets?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spoed = je staat klaar wanneer het mij uitkomt.
Ja want is all you can eat. Maar dan gewoon 1 gerechtje per keer aan tafel en mag zolang blijven zitten eten als je wil tot de keuken sluit.quote:
Geloof me, het zit nergens meer in het zichtquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En op de jassenEn op het plafond
En op de schakelaars
En op ramen
Waarom ben je nu dan al thuis?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja want is all you can eat. Maar dan gewoon 1 gerechtje per keer aan tafel en mag zolang blijven zitten eten als je wil tot de keuken sluit.
Nou omdat je na 2 uur eten wel vol zit en cola zuipen kan ik thuis ook wel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom ben je nu dan al thuis?
Ja. Vaak zat meegemaaktquote:
Ja ok, het is ook meer wat schol zegt:quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet aan de arts maar aan de beveiliging van hun systemen?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:25 schreef mschol het volgende:
het is heel de IT sector in de zorg die niet volwassen is
Ja ik ook je over een tijdje wel weer als je er achter komt dat er toch nog ergens spetters zittenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof me, het zit nergens meer in het zicht
Vreemd dit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou omdat je na 2 uur eten wel vol zit en cola zuipen kan ik thuis ook wel.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook je over een tijdje wel weer als je er achter komt dat er toch nog ergens spetters zitten
Amateurquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Zojuist m'n eerste muffin sinds april gekirby'd
Voortaan dus eerst dat flesje gewoon in de gootsteen leeggieten voordat je het weggooitquote:
@4EverBlackEyedquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Zojuist m'n eerste muffin sinds april gekirby'd
Of gewoon de vuilniszak meteen wegpleuren - wat ook het plan was.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voortaan dus eerst dat flesje gewoon in de gootsteen leeggieten voordat je het weggooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |