Waarom ben je nu dan al thuis?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja want is all you can eat. Maar dan gewoon 1 gerechtje per keer aan tafel en mag zolang blijven zitten eten als je wil tot de keuken sluit.
Nou omdat je na 2 uur eten wel vol zit en cola zuipen kan ik thuis ook wel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom ben je nu dan al thuis?
Ja. Vaak zat meegemaaktquote:
Ja ok, het is ook meer wat schol zegt:quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet aan de arts maar aan de beveiliging van hun systemen?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:25 schreef mschol het volgende:
het is heel de IT sector in de zorg die niet volwassen is
Ja ik ook je over een tijdje wel weer als je er achter komt dat er toch nog ergens spetters zittenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof me, het zit nergens meer in het zicht
Vreemd dit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou omdat je na 2 uur eten wel vol zit en cola zuipen kan ik thuis ook wel.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook je over een tijdje wel weer als je er achter komt dat er toch nog ergens spetters zitten
Amateurquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Zojuist m'n eerste muffin sinds april gekirby'd
Voortaan dus eerst dat flesje gewoon in de gootsteen leeggieten voordat je het weggooitquote:
@4EverBlackEyedquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Zojuist m'n eerste muffin sinds april gekirby'd
Of gewoon de vuilniszak meteen wegpleuren - wat ook het plan was.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voortaan dus eerst dat flesje gewoon in de gootsteen leeggieten voordat je het weggooit
dit ziet er uit alsof het AI gegenereerd isquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het bewijs dat ik de muffin verdiend heb.
Dan zouden de letters heel raar zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dit ziet er uit alsof het AI gegenereerd is
Maar die flesjes zijn tegenwoordig ook statiegeld, had je het dus beter kunnen leeggieten en het flesje inleverenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon de vuilniszak meteen wegpleuren - wat ook het plan was.
de cijfers zijn dan ook raarquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zouden de letters heel raar zijn.
Waarom doet die bij het fietsen dan bij de ene het aantal minuten en bij de ander de km'squote:Op maandag 11 augustus 2025 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zouden de letters heel raar zijn.
Omdat ik bij de terugweg vergeten was dat ding aan te zetten, en als ie het dan automatisch oppakt houdt ie de GPS niet bij.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom doet die bij het fietsen dan bij de ene het aantal minuten en bij de ander de km's
Nee ik kijk nog nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
Oké ja ik ga aflevering 2 kijken. Ben jij überhaupt al begonnen? Of heb je mij alleen getipt?@:cherrylips
Dus misschien ben je nu wel helemaal niet thuisquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik bij de terugweg vergeten was dat ding aan te zetten, en als ie het dan automatisch oppakt houdt ie de GPS niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |