dit ziet er uit alsof het AI gegenereerd isquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het bewijs dat ik de muffin verdiend heb.
Dan zouden de letters heel raar zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dit ziet er uit alsof het AI gegenereerd is
Maar die flesjes zijn tegenwoordig ook statiegeld, had je het dus beter kunnen leeggieten en het flesje inleverenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon de vuilniszak meteen wegpleuren - wat ook het plan was.
de cijfers zijn dan ook raarquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zouden de letters heel raar zijn.
Waarom doet die bij het fietsen dan bij de ene het aantal minuten en bij de ander de km'squote:Op maandag 11 augustus 2025 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zouden de letters heel raar zijn.
Omdat ik bij de terugweg vergeten was dat ding aan te zetten, en als ie het dan automatisch oppakt houdt ie de GPS niet bij.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom doet die bij het fietsen dan bij de ene het aantal minuten en bij de ander de km's
Nee ik kijk nog nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
Oké ja ik ga aflevering 2 kijken. Ben jij überhaupt al begonnen? Of heb je mij alleen getipt?@:cherrylips
Dus misschien ben je nu wel helemaal niet thuisquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik bij de terugweg vergeten was dat ding aan te zetten, en als ie het dan automatisch oppakt houdt ie de GPS niet bij.
Hoezo nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus misschien ben je nu wel helemaal niet thuis
Is het weer muffin-seizoen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Zojuist m'n eerste muffin sinds april gekirby'd
Omdat je GPS je niet heeft kunnen volgenquote:
Life ain't nuffin without a muffinquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het weer muffin-seizoen?
Ik ben er vrij zeker van dat ik thuis ben. Inclusief fruitgeurquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je GPS je niet heeft kunnen volgen
quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het weer muffin-seizoen?
Gegiste fruitgeur dan, het ruikt gewoon naar drankquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat ik thuis ben. Inclusief fruitgeur
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |