abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 21 augustus 2025 @ 22:44:28 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218559377
mag ik niet zeggen want ik mod NWS en dat is reden genoeg om me verrot geschelden hier maar het voelt nog steeds als een beetje een matige patstelling
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 21 augustus 2025 @ 22:44:58 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218559379
maar gewoon gebaseerd op de gegevens denk ik

matig

pat
  Moderator donderdag 21 augustus 2025 @ 22:46:38 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218559390
Pyrrhus maar geen idee wie er aan de poort staat nog
pi_218559391
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 21:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zelfs Putin heeft zich verplaatst op uitnodiging van Trump.
Wat een eindbaas toch.

zelenski hangt aan de rokken van Ursula
Trump staat bekend om zijn leugens, bedrog en fraude, niet om moord. Putin daarentegen staat er, naast zijn massamoorden en overige moorden natuurlijk wel om bekend dat hij al zijn politieke tegenstanders vermoordt als hij de kans krijgt. Dus ik snap wel dat Zelensky niet naar Moskou wil.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Moderator donderdag 21 augustus 2025 @ 22:48:03 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218559402
putin voert ook geen oorlog met Trump, dat is neutraal terrein

moskou is dat niet net zoals kiev dat niet is voor Poetin
pi_218560091
quote:
88s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 22:44 schreef sp3c het volgende:
mag ik niet zeggen want ik mod NWS en dat is reden genoeg om me verrot geschelden hier
Lekker volwassen weer :{w

... en een leugen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_218560241
quote:
88s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 22:44 schreef sp3c het volgende:
mag ik niet zeggen want ik mod NWS en dat is reden genoeg om me verrot geschelden hier maar het voelt nog steeds als een beetje een matige patstelling
Geen idee waar je het over hebt maar voor wat het waard is, ik ben wel tevreden over de moderatie.
Jij en straatcommando doen het erg goed, in BNW en NWS.
pi_218560265
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 22:46 schreef Hallojo het volgende:
Trump staat bekend om zijn leugens, bedrog en fraude, niet om moord. Putin daarentegen staat er, naast zijn massamoorden en overige moorden natuurlijk wel om bekend dat hij al zijn politieke tegenstanders vermoordt als hij de kans krijgt. Dus ik snap wel dat Zelensky niet naar Moskou wil.
De VS, die een proxy moreel steunt en militair bevoorraadt om een genocide te volbrengen.
De VS die, in volle onderhandelingen, haar proxy een aanval laat uitvoeren om de volledige top van dat land te (proberen) vermoorden.
De VS die niet eens haar eigen presidentskandidaat kan beschermen.
enz

En ja de uitnodiging naar Moskou was wsl gewoon een trol van het Kremlin.

Verder is de gepushte meeting tussen Putin en zelensky gewoon weer een zinloze media PR-stunt. Begrijpelijk als een partij wanhopig een staakthetvuren probeert te bekomen om op adem te komen en te herbewapenen, europese troepen binnen te brengen enz.
Rusland wat stroop smeren om nadien de gevechten te kunnen hervatten. (klinkt als Merkel/Hollande)

Zoals eerder gezegd gebeuren de onderhandelingen in Istanbul, met speciale onderhandelingsteams. Trump en Europa roepen alsmaar dat onderhandelingen niet zonder oekraine kunnen. Wel in Istanbul zitten ze samen, wat is het probleem dan ?
Wanneer er daar een overeenkomst bereikt wordt, kunnen de respectievelijke leiders langskomen, met hun balpen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_218560983
zinloos

[ Bericht 98% gewijzigd door UncleScorp op 22-08-2025 09:46:55 ]
pi_218563246
John Mearsheimer verwoordt het weer netjes hoe slim Trump het speelt.
De collapse van oekraine is nakende. En zoals de kaarten nu liggen zal Trump dat verweten worden als hij de VS laat terugtrekken uit het conflict.
Maar nu kan hij zeggen dat de VS nog steeds wapens voorziet voor oekraine maar dat hij nu Europa er voor laat betalen.
Hij trekt zn handen terug en wast ze in onschuld door te stellen dat hij alle moeite gedaan heeft tot beëindiging van het conflict door met Putin samen te zitten in Alaska. Zelfs die zou te vinden zijn voor een vredesdeal, maar het zijn Europa en oekraine die dwars liggen.
So dont blame it on me/Trump.
pi_218563443
Nou, hoppa 4 miljard overgemaakt.

.
https://www.miragenews.co(...)aine-before-1519914/
pi_218563985
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:50 schreef THEFXR het volgende:

.
Waarom zo'n heisa rond toetreding EU/NAVO?
Ze krijgen nu massaal wapens van Navo en massa's geld van de EU.
Eens je lid bent wordt het betalen ipv krijgen
:+
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:06:28 #238
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218564062
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:19 schreef UncleScorp het volgende:
John Mearsheimer verwoordt het weer netjes hoe slim Trump het speelt.
De collapse van oekraine is nakende. En zoals de kaarten nu liggen zal Trump dat verweten worden als hij de VS laat terugtrekken uit het conflict.
Maar nu kan hij zeggen dat de VS nog steeds wapens voorziet voor oekraine maar dat hij nu Europa er voor laat betalen.
Hij trekt zn handen terug en wast ze in onschuld door te stellen dat hij alle moeite gedaan heeft tot beëindiging van het conflict door met Putin samen te zitten in Alaska. Zelfs die zou te vinden zijn voor een vredesdeal, maar het zijn Europa en oekraine die dwars liggen.
So dont blame it on me/Trump.
Het is te hopen dat Oekraiene snel stabiliseert voor ons en voor de Oekraïense burgers. En anders moet je hopen (secundair) dat de Russen het snel innemen.

Dit kost heel veel geld, heel veel levens, en de Oekraïense burgers zijn en worden daar het slachtoffer van. Zowel Rusland als de EU trekken aan hetzelfde lichaam.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218564282
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:50 schreef THEFXR het volgende:

.
Mss betaling voor de terroristische aanslag op europese energie infrastructuur?
quote:

Meer details bekend over Oekraïner (49) die Nord Stream-aanslag orkestreerde: “Hij was ooit commandant en geheim agent”

Italiaanse media hebben een foto vrijgegeven van de man die in de provincie Rimini is gearresteerd vanwege zijn rol bij de aanslagen op de Nord Stream-pijpleiding. Er is ondertussen ook meer informatie bekend over de 49-jarige Oekraïner, een oud-legercommandant en voormalig geheim agent.
https://www.hln.be/buiten(...)heim-agent~afca876e/
  Moderator vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:41:42 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218564324
is wel teringveel geld
pi_218568410
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:41 schreef sp3c het volgende:
is wel teringveel geld
Ons geld, ja
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 06:29:55 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218568413
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 06:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Ons geld, ja
Dat maakt het niet minder veel geld
pi_218572922
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 06:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Ons geld, ja
Voor zinloze geldverspilling wil ik mij gerust ook kandidaat stellen
:Y
pi_218576839
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 17:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Voor zinloze geldverspilling wil ik mij gerust ook kandidaat stellen
:Y
Het gaat geweldig. Oekraïne moet het gewoon nog even vol blijven houden:

quote:
Benzine op de bon en de rekruten raken op: is Rusland uitgeput en oorlogsmoe?
Op meerdere fronten stapelen voor Rusland de problemen zich op. Het aantal vrijwillige rekruten voor de oorlog daalt drastisch, de economie stagneert en in grote delen van Rusland is de benzine op de bon. Raakt Rusland oorlogsmoe?

In grote delen van het oosten van Rusland en op de door Rusland geannexeerde Krim kun je niet zomaar meer benzine kopen. De prijzen zijn historisch hoog en de autoriteiten hebben de export van brandstof al verboden. De televisiezender Dozjd toont privéfilmpjes van lange rijen bij de tankstations. Mensen staan soms uren te wachten.
De benzinetekorten hebben steeds meer met de oorlog in Oekraïne te maken. Volgens Boris Aronsjtejn, onafhankelijk consultant voor de brandstofmarkt, verliest Rusland per dag 40.000 ton aan benzine door Oekraïense drone-aanvallen op raffinaderijen en olieopslagplaatsen.

Daarnaast zorgen de drone-dreigingen rond Russische luchthavens ervoor dat steeds meer mensen met de auto gaan en dus meer benzine gebruiken, zei Aronsjtejn woensdag tegen Dozjd. „Het telt allemaal bij elkaar op. En als Oekraïne doorgaat met zijn succesvolle aanvallen, zal de situatie alleen maar verslechteren.’’
30.000 militairen gewond of gedood

Verder worstelt het land met het aantrekken van rekruten. In het tweede kwartaal van 2025 tekenden ‘slechts’ 37.900 Russen een contract bij het Russische leger. Dat lijkt veel, maar niet als je bedenkt dat het afgelopen jaar gemiddeld 30.000 Russische militairen per maand gedood werden of zwaargewond raakten.
Volgens de onafhankelijke Russische nieuwssite IStories is ook het aantal vrijwilligers dat wil dienen dramatisch afgenomen.

Werknemers vluchten naar het buitenland
Intussen gaat het economisch niet goed met Rusland. De onafhankelijke nieuwssite Medoeza analyseerde donderdag dat de arbeidsmarkt nog steeds oververhit is.
Eind vorige week pochte president Vladimir Poetin nog met werkloosheidscijfers van 2,2 procent (gegevens over mei 2025). Maar dat is niet bepaald iets om trots op te zijn.

Russische bedrijven kampen met grote tekorten doordat tienduizenden mensen zijn omgekomen in de oorlog. Nog eens tienduizenden, veelal hoogopgeleide Russen zijn voor de arbeidsmarkt verloren gegaan doordat ze wijk hebben genomen naar het buitenland.
https://www.ad.nl/buitenl(...)oorlogsmoe~a972e0ed/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 24 augustus 2025 @ 20:49:49 #245
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator maandag 25 augustus 2025 @ 12:28:48 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218587592
Nog steeds
  maandag 25 augustus 2025 @ 12:58:26 #247
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218587847
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 20:49 schreef AchJa het volgende:

[..]
Alweer?
Dont feed the troll.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218592457
Ik lees wat berichten dat Orban wilt dat Hongarije zich bij de BRICS landen aan sluit.
Wat is daar van waar?
pi_218592885
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:35 schreef Candymannetje het volgende:
Ik lees wat berichten dat Orban wilt dat Hongarije zich bij de BRICS landen aan sluit.
Wat is daar van waar?
Oekraïne heeft de olieverbinding tussen Hongarije en Rusland gestopt door de leidingen op te blazen. Toen Orban daar woest om was reageerde Zelensky lachend dat Orban nu misschien zijn veto tegen het EU lidmaatschap op moest geven om toekomstige problemen te voorkomen.

Blijkbaar heeft dat tot dat dreigement van Orban geleid.

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218602080
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 00:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het gaat geweldig. Oekraïne moet het gewoon nog even vol blijven houden:
En wij ?
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')