abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218460176
Samenvatting van mijn hoofd

Dit topic is geopend in een enorme crisis. Echter ben ik dit topic blijven houden om van me af te schrijven. Ik heb schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss en een eetstoornis die soms te kop opsteekt.

De vriendin uit de oorspronkelijke OP is helaas overleden. Dit ligt heel zwaar op mijn hart

Mijn moeder haar ziekteverloop is grillig en dat geeft veel stress en onzekerheid

Oude OP in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door ChildoftheStars op 09-08-2025 21:23:49 ]
pi_218460177
Sow! Super productieve dag, lekker in energie, goed in stemming

• zeven uur lang geborduurd
• een uur schoon gemaakt
• een half uur geoefend met tekentechnieken

en nu ga ik lekker een serie kijken :)
Lekker bakje thee erbij. Ben echt content. Morgen hopelijk weer zo'n dag.

Hopelijk lukt het me vandaag weer om vanavond te douchen en zo. Dan is de dag perfect.

En vanaf een uurtje of half acht begin ik lekker met lezen, misschien een uurtje eerder. Misschien stom dat ik zo vaak over lezen miep. Echter is dat een graadmeter voor hoe het met me gaat. Als fatsoenlijk een paar uur lezen niet lukt is het een signaal van crisis. Lees minimaal vier, misschien vijf uur per dag als het goed met me gaat.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:08:56 #3
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218460228
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

• een uur schoon gemaakt

Hopelijk lukt het me vandaag weer om vanavond te douchen en zo. Dan is de dag perfect.

En vanaf een uurtje of half acht begin ik lekker met lezen, misschien een uurtje eerder. Misschien stom dat ik zo vaak over lezen miep. Echter is dat een graadmeter voor hoe het met me gaat. Als fatsoenlijk een paar uur lezen niet lukt is het een signaal van crisis. Lees minimaal vier, misschien vijf uur per dag als het goed met me gaat.
Helemaal niet stom. Juist goed dat je zo'n duidelijke graadmeter hebt!

En wat fijn dat je zo'n goede dag hebt gehad. Hopelijk lukt het dan goed om te ontspannen, zonder schuldgevoel :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:21:14 #4
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218460349
Mooi dat je zo'n goede dag hebt. Hopelijk volgen er nog veel meer. _O_
pi_218464958
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

• een uur schoon gemaakt

Waarom zou morgen niet weer zo'n dag zijn als ik vragen mag? Wat is er morgen aan de omstandigheden anders dan vandaag?
pi_218464965
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 04:01 schreef Masberum het volgende:

[..]
Waarom zou morgen niet weer zo'n dag zijn als ik vragen mag? Wat is er morgen aan de omstandigheden anders dan vandaag?
Lees de -nieuwe- OP even :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218464978
Mooie dag, hopelijk kan je morgen (vandaag) ook lezen.
pi_218465198
CotS, hopelijk vandaag ook een fijne dag! :*
Fake it till you make it...
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 augustus 2025 @ 07:48:47 #9
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218465221
Gisteren was een goede dag. Het wordt vandaag mooi weer. Dus maak er vandaag weer een mooie dag van. Hopelijk lukt dat.
pi_218468829
Het is een redelijke dag. Een uurtje of zes aan het borduren geweest, nu ben ik moe

Morgen moet ik boodschappen doen (voor tien uur die kant op is de afspraak met mezelf) en daar zie ik nu al tegenop _O- ik probeer het gevoel van voldoening in mijn hoofd te prenten. Alleen tja... moeilijk blijft het voorlopig wel

Ik heb een kookboek besteld met vegetarische eenpansgerechten. Voor meer variatie en gerechten met meer pannen (hoe lui het ook klinkt) is vaak demotiverend om te koken. En ik ken maar heel weinig eenpansgerechten, dus even geïnvesteerd (weet dat je ook recepten online kan vinden, maar ik ben ouderwets).
  Moderator / Redactie FP zondag 10 augustus 2025 @ 14:40:20 #11
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218468908
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is een redelijke dag. Een uurtje of zes aan het borduren geweest, nu ben ik moe

Morgen moet ik boodschappen doen (voor tien uur die kant op is de afspraak met mezelf) en daar zie ik nu al tegenop _O- ik probeer het gevoel van voldoening in mijn hoofd te prenten. Alleen tja... moeilijk blijft het voorlopig wel

Ik heb een kookboek besteld met vegetarische eenpansgerechten. Voor meer variatie en gerechten met meer pannen (hoe lui het ook klinkt) is vaak demotiverend om te koken. En ik ken maar heel weinig eenpansgerechten, dus even geïnvesteerd (weet dat je ook recepten online kan vinden, maar ik ben ouderwets).
Dat gevoel van voldoening komt vanzelf weer :)

Doe lekker je ding O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker zondag 10 augustus 2025 @ 14:42:49 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218468946
quote:

Online recepten opzoeken is leuk. Foodtube-filmpjes kijken ook.

Maar zo'n kookboek om doorheen te bladeren O+

Succes! :Y)
pi_218468954
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat gevoel van voldoening komt vanzelf weer :)

Doe lekker je ding O+
Oh over vandaag ben ik zeker voldaan

Alleen ik moet mezelf morgen naar de Lidl schoppen. En een helpende gedachte is dat ik weet hoe goed het voelt als het lukt.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 augustus 2025 @ 14:45:07 #14
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218468970
quote:
[...]
Van 6 uur borduren zou ik ook doodmoe zijn.. :) Maar ik kan het ook niet.

En kookboeken zijn O+ Ik heb onlangs nog een boek over broodbakken gekocht (de zoveelste).
  Moderator / Redactie FP zondag 10 augustus 2025 @ 14:45:17 #15
Brabo Bastard
pi_218468971
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Alleen ik moet mezelf morgen naar de Lidl schoppen. En een helpende gedachte is dat ik weet hoe goed het voelt als het lukt.
Wij duwen je wel :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218468978
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:42 schreef maily het volgende:
Mweh ... 80% is blad- en kastvulling :')
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator / Redactie FP zondag 10 augustus 2025 @ 14:48:20 #17
Brabo Bastard
pi_218469007
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat is een salade ook :+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218469039
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:42 schreef maily het volgende:

[..]
Online recepten opzoeken is leuk. Foodtube-filmpjes kijken ook.

Succes! :Y)
Ik heb een stuk of vier (misschien vijf) kookboeken voor warm eten en gebruik ze ook. Alleen dat is allemaal meer werk dan eenpansgerechten. Dus dit is realistischer

En proberen wat meer afwisseling en niet te moe dus brood te vaak denken

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef qltel het volgende:

[..]

En kookboeken zijn O+ Ik heb onlangs nog een boek over broodbakken gekocht (de zoveelste).
Oooh ik kan het wel en het is zo tellen en priegelen. Morgen weer denk ik. Als ik ben bijgekomen

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wij duwen je wel :+
Dank ;)

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef r_one het volgende:

[..]
_O-
pi_218469041
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat is een salade ook :+
Ik zet salade doorgaans niet in een (boeken)kast :+

(en die gaat hier glad op, tot de laatste krum :9 )
.
pi_218469048
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef qltel het volgende:

[..]

Broodbakken mislukt hier altijd

Pasta maken is wel gemakkelijk. Als ik vrienden te eten heb maak ik dat zelf
pi_218469074
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Pasta maken is wel gemakkelijk. Als ik vrienden te eten heb maak ik dat zelf
Lasagne Bolognese met bechamelsaus :9~ en veel kaaaaas :9
Veel werk vooraf, heel tevreden eters, en ruime porties *O*

(maar da's dan weer niet vegetarisch)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 augustus 2025 @ 14:55:34 #22
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218469084
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hier gelukkig niet, want alle brood dat we eten bak ik zelf.

Maar goed, ik heb er dan ook wel de juiste spullen voor.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 augustus 2025 @ 14:58:07 #23
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218469097
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

Oooh ik kan het wel en het is zo tellen en priegelen. Morgen weer denk ik. Als ik ben bijgekomen

Ik kan dan weer goed wandelen. Dat hou ik wel 6 uur vol.. Hoef ik niet eens bij te tellen. Gewoon de ene voet voor de andere.. :+
pi_218469107
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:58 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik kan dan weer goed wandelen. Dat hou ik wel 6 uur vol.. Hoef ik niet eens bij te tellen. Gewoon de ene voet voor de andere.. :+
Wandel morgen effe naar de Lidl dan :D
.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 augustus 2025 @ 15:00:26 #25
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218469116
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:59 schreef r_one het volgende:

[..]
Wandel morgen effe naar de Lidl dan :D
Als ik niet zou moeten werken zou dat zeker een optie zijn.. Maar dan wel een andere dan waar CotS naartoe gaat.. :P
pi_218469129
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 15:00 schreef qltel het volgende:

[..]
Als ik niet zou moeten werken zou dat zeker een optie zijn.. Maar dan wel een andere dan waar CotS naartoe gaat.. :P
Ach, beetje doorstappen, gewoon de ene voet voor de andere.. ben je zo in Grûn :P
.
pi_218470039
Ik ben een beetje jaloers

Al vrienden zijn of gaan morgen op vakantie. Allemaal met partner of gezin

En ik ben de vrijgezellen sukkel die niet op vakantie kan (financieel en emotioneel).

En ik word verdrietig van jaloezie. Super leuk om te foto's en het geluk te zien en jaloezie is een kleinzielige emotie. Alleen ik voel het wel

Wil mensen ook niet storen. Dus ik heb geen aanspraak (via WA) en de videobelafspraken gaan natuurlijk ook niet door. Geen clubjes of vrijwilligerswerk. Ik zit even in een donker gat
  Spellchecker zondag 10 augustus 2025 @ 16:59:30 #28
197773 crew  maily
pi_218470066
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

En ik ben de vrijgezellen sukkel die niet op vakantie kan (financieel en emotioneel).

En ik word verdrietig van jaloezie. Super leuk om te foto's en het geluk te zien en jaloezie is een kleinzielige emotie. Alleen ik voel het wel

Wil mensen ook niet storen. Dus ik heb geen aanspraak (via WA) en de videobelafspraken gaan natuurlijk ook niet door. Geen clubjes of vrijwilligerswerk. Ik zit even in een donker gat
W
I
J
.
Z
I
J
N
.
H
I
E
R
.

:*
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 augustus 2025 @ 17:46:16 #29
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218470367
quote:

Ik voel met je mee... Ook ik zit thuis. En heb nog geen vakantie. Morgen weer werken.
pi_218470601
quote:

Kan ik me goed voorstellen, hier hetzelfde scenario ongeveer.
Elk jaar ook dezelfde mensen die allemaal verre vakanties hebben die aan je vragen waar je heen gaat op vakantie. Als je zegt "ik ga niet op vakantie" willen ze soms een uitleg waarom ook nog.

Sociale dingen liggen hier ook op zijn gat nu.

Zelf ga ik in de zomer gewoon op alleentrips, zoals lekker naar de stad gaan, mezelf op de bioscoop trakteren, lekker naar het buitenbad gaan.
Als je doet alsof je een toerist bent in je eigen stad voelt het al gelijk heel anders :) :*
Twiddel
pi_218470947
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Als het helpt... in gedachten ga ik wel met je mee, ik moet namelijk ook boodschappen doen morgenochtend :*
Ik heb mijn lijstje al bijna klaar (op volgorde van de winkel zodat ik zo efficiënt mogelijk er doorheen kan).
pi_218477376
Ennnnn... het is me niet gelukt. Laat morgen wat bezorgen. Want ik heb de komende dagen simpelweg ook geen tijd.

Ik weet niet wat ik heb. et wakker worden ging niet goed, kreeg mezelf de deur niet uit. Heb maar een paar uur geknutseld en toen was die koek ook op. Een dutje gedaan. Beetje met mijn ziel onder de arm.

Nu maar lekker een kop Earl Grey thee en een serie. Ik erger me dood aan mezelf. En ik snap dat niet elke dag een goede dag kan zijn, maar nu baal ik er wel eventjes van
pi_218477408
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 16:59 schreef maily het volgende:

[..]
W
I
J
.
Z
I
J
N
.
H
I
E
R
.

Je hebt gelijk. Fok is geweldig O+

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 17:46 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik voel met je mee... Ook ik zit thuis. En heb nog geen vakantie. Morgen weer werken.
Knuffel..! dat is ook niet leuk

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 18:19 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Kan ik me goed voorstellen, hier hetzelfde scenario ongeveer.
Elk jaar ook dezelfde mensen die allemaal verre vakanties hebben die aan je vragen waar je heen gaat op vakantie. Als je zegt "ik ga niet op vakantie" willen ze soms een uitleg waarom ook nog.

Sociale dingen liggen hier ook op zijn gat nu.

Zelf ga ik in de zomer gewoon op alleentrips, zoals lekker naar de stad gaan, mezelf op de bioscoop trakteren, lekker naar het buitenbad gaan.
Als je doet alsof je een toerist bent in je eigen stad voelt het al gelijk heel anders :) :*
Oh vakantie in eigen buurt is zeker leuk. Jouw ideeën zijn goed! Sowieso wil ik nog een keer in de Ikea struinen. Twintig minuutjes lopen van huis. Bios is een goed idee!

En klopt van de sociale dingen. Aan de ene kant lekker, maar het is nogal intens. Al duurt het geloof ik niet meer lang

Ook een knuffel van jou! En veel plezier met vakantie-in-eigen-stad
Nog een leuke misschien voor jou: een tijdschrift kopen en op een strandje/bos/park met wat lekkers te drinken lezen.
Of een escape room puzzelboek of spel (die kunnen ook alleen)
Of een blijde playlist maken (kan ik uren mee bezig zijn, de goede liedjes opzoeken)

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 19:26 schreef Nijna het volgende:

[..]
Als het helpt... in gedachten ga ik wel met je mee, ik moet namelijk ook boodschappen doen morgenochtend :*
Ik heb mijn lijstje al bijna klaar (op volgorde van de winkel zodat ik zo efficiënt mogelijk er doorheen kan).
En is het je gelukt?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 11 augustus 2025 @ 16:24:18 #34
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218477457
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel..! dat is ook niet leuk
Niet nodig. Ik heb leuk werk en ik heb over 2 weken vakantie.. Maar ik wilde het wat leuker maken voor je. ^O^

quote:
[..]
Oh vakantie in eigen buurt is zeker leuk. Jouw ideeën zijn goed! Sowieso wil ik nog een keer in de Ikea struinen. Twintig minuutjes lopen van huis. Bios is een goed idee!
[...]
Of een escape room puzzelboek of spel (die kunnen ook alleen)
Dat kun je toch mooi combineren? Een Ikea esacape room bezoek (rijmt op puzzelboek). En ik vind Ikea net een escape room! :+
pi_218477599
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 16:24 schreef qltel het volgende:

[..]
Niet nodig. Ik heb leuk werk en ik heb over 2 weken vakantie.. Maar ik wilde het wat leuker maken voor je. ^O^
[..]
Dat kun je toch mooi combineren? Een Ikea esacape room bezoek (rijmt op puzzelboek). En ik vind Ikea net een escape room! :+
Twee weken is te overzien toch?

Haha ikea is hemel! Als het wat koeler is, maar niet koud en wel droog dan wil ik even gaan
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 11 augustus 2025 @ 16:49:31 #36
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218477612
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 16:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Twee weken is te overzien toch?
Zeker! Maar ik wilde je troosten met het gevoel dat je niet alleen bent.. :)

quote:
Haha ikea is hemel!
Voor mij de hel op aarde. Zo heeft iedereen wat.. :)
pi_218477759
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 16:49 schreef qltel het volgende:

[..]
Zeker! Maar ik wilde je troosten met het gevoel dat je niet alleen bent.. :)
[..]
Voor mij de hel op aarde. Zo heeft iedereen wat.. :)
Knuffel!

En ja... ik ga op een ochtend, door de week, dan is het wel leuk ;)
En ondanks dat het twintig minuten lopen hier vandaan is ben ik er nog nooit geweest sinds ik hier woon... Best erg eigenlijk. Dus met mooi weer een muziekje op en lopen maar (en twee borduurwerkjes mee die af zijn, om goede lijsten te scoren)

maar overmorgen komt de Ikea hier met een Billy. Kan niet wachten. Lekker de boel in elkaar zetten en vervolgens goed inrichten.
Morgen komt een begeleider. Dat is wel fijn. Psychoseklachtentechnisch gaat het niet goed met me en daar moet ik even mijn hart over luchten
pi_218478816
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

En is het je gelukt?
Ja het is gelukt, maar ik had bedacht dat ik dan pas woensdag weer hoefde, maar nu komen er 2 pubers mee-eten en kan ik alsnog morgen. Ach ja... ik heb gelukkig minder moeite met de supermarkt dan jij, meestal lukt dat me wel.

Fijn dat er morgen een begeleider komt, goed om samen even te kijken of je zo op de goede weg bent :*
Oh Ikea dingen bouwen, I love it! Succes met Billy woensdag ^O^
pi_218478836
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Knuffel!

En ja... ik ga op een ochtend, door de week, dan is het wel leuk ;)
En ondanks dat het twintig minuten lopen hier vandaan is ben ik er nog nooit geweest sinds ik hier woon... Best erg eigenlijk. Dus met mooi weer een muziekje op en lopen maar (en twee borduurwerkjes mee die af zijn, om goede lijsten te scoren)

maar overmorgen komt de Ikea hier met een Billy. Kan niet wachten. Lekker de boel in elkaar zetten en vervolgens goed inrichten.
Morgen komt een begeleider. Dat is wel fijn. Psychoseklachtentechnisch gaat het niet goed met me en daar moet ik even mijn hart over luchten
Succes met Billy en het inrichten
pi_218478947
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 19:33 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ja het is gelukt, maar ik had bedacht dat ik dan pas woensdag weer hoefde, maar nu komen er 2 pubers mee-eten en kan ik alsnog morgen. Ach ja... ik heb gelukkig minder moeite met de supermarkt dan jij, meestal lukt dat me wel.

Fijn dat er morgen een begeleider komt, goed om samen even te kijken of je zo op de goede weg bent :*
Oh Ikea dingen bouwen, I love it! Succes met Billy woensdag ^O^
Fijn dat het je meestal lukt O+
Geen probleem dat je wat vroeger was?edit: lees te snel. Alleen maar praktisch dus

Vandaag zit ik er gewoon niet lekker bij. Maja... dan maar bestellen, want ik heb de komende dagen echt geen tijd -O-

En ja even met de begeleider praten is wel fijn. Alles heeft een aura en alles maakt me bang. Allemaal slechte energieën en zo.

En jep! Een Billy staat er zo en dan zoveel meer rust in de boekenkasten. Echt fijn
pi_218479806
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Fijn dat het je meestal lukt O+
Geen probleem dat je wat vroeger was?edit: lees te snel. Alleen maar praktisch dus

Vandaag zit ik er gewoon niet lekker bij. Maja... dan maar bestellen, want ik heb de komende dagen echt geen tijd -O-

En ja even met de begeleider praten is wel fijn. Alles heeft een aura en alles maakt me bang. Allemaal slechte energieën en zo.

En jep! Een Billy staat er zo en dan zoveel meer rust in de boekenkasten. Echt fijn
Groot gelijk om te bestellen, daar hoef je je ook echt niet voor te verontschuldigen! Jouw leven, jouw keuzes he O+ .
Sterkte :*
pi_218479842
Oké, ik ben enorm getriggerd op het moment

Ik keek (heb het uitgezet) De Bondgenoten. Eén deelnemer vertrekt omdat hij last heeft van trauma's omtrent seksueel misbruik. Zowel op Fok als op de socials wordt hier sceptisch over gedaan. Nou, kan, mag en prima. Hoort bij de televisiewereld

In mijn omgeving ben ik open over wat er is gebeurd (veel, pa + broer + ex). Echter ben ik nu bang dat mensen me misschien niet serieus nemen achter mijn rug om doordat ik er open over ben. Het is zo'n rode draad door mijn leven. Het heeft me zo gevormd. Toen ik achttien was, en in een rustige fase zat (tussen broer en ex in) was ik kampleider op een kinderkamp, lang verhaal kort: een andere leiding was bij mij in bed gaan liggen en ging masturberen. Dat vond ik normaal. Later had ik het als anakdote aan iemand verteld en toen kwam ik erachter dat het grensoverschrijdend was. Ik vond het normaal, want dat doen mensen eenmaal, in mijn leven iig

Het is niet dat ik het er vaak over heb, alleen soms vertel ik iemand wel eens wat. De details zijn voor mijn hulpverleners, want daar ben ik super ongemakkelijk over. Alleen globaal ben ik wel open. Alleen bepaalde woorden maken me wel super ongemakkelijk ("neuken" en namen van geslachtsdelen en dergelijke). Ik haaaaat het als mensen zulke dingen zeggen. Mijn psych heeft wel geprobeerd die woorden te desensitiseren, zonder succes.

Ik weet ook niet wat ik allemaal typ, ik ben zo getriggerd. Mijn verhaal is echt, maar moet ik me meer schamen? Ik ben eenmaal iemand die blijkbaar gemakkelijk misbruikt werd. Tot mijn dertigste heb ik de pil geslikt, mocht ik weer in een situatie belanden, dan word ik iig niet zwanger. Eindelijk voel ik me veilig, en als er zo over slachtoffers gesproken wordt, voel ik me niet meer veilig.
pi_218479916
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik ben enorm getriggerd op het moment

Ik keek (heb het uitgezet) De Bondgenoten. Eén deelnemer vertrekt omdat hij last heeft van trauma's omtrent seksueel misbruik. Zowel op Fok als op de socials wordt hier sceptisch over gedaan. Nou, kan, mag en prima. Hoort bij de televisiewereld

In mijn omgeving ben ik open over wat er is gebeurd (veel, pa + broer + ex). Echter ben ik nu bang dat mensen me misschien niet serieus nemen achter mijn rug om doordat ik er open over ben. Het is zo'n rode draad door mijn leven. Het heeft me zo gevormd. Toen ik achttien was, en in een rustige fase zat (tussen broer en ex in) was ik kampleider op een kinderkamp, lang verhaal kort: een andere leiding was bij mij in bed gaan liggen en ging masturberen. Dat vond ik normaal. Later had ik het als anakdote aan iemand verteld en toen kwam ik erachter dat het grensoverschrijdend was. Ik vond het normaal, want dat doen mensen eenmaal, in mijn leven iig

Het is niet dat ik het er vaak over heb, alleen soms vertel ik iemand wel eens wat. De details zijn voor mijn hulpverleners, want daar ben ik super ongemakkelijk over. Alleen globaal ben ik wel open. Alleen bepaalde woorden maken me wel super ongemakkelijk ("neuken" en namen van geslachtsdelen en dergelijke). Ik haaaaat het als mensen zulke dingen zeggen. Mijn psych heeft wel geprobeerd die woorden te desensitiseren, zonder succes.

Ik weet ook niet wat ik allemaal typ, ik ben zo getriggerd. Mijn verhaal is echt, maar moet ik me meer schamen? Ik ben eenmaal iemand die blijkbaar gemakkelijk misbruikt werd. Tot mijn dertigste heb ik de pil geslikt, mocht ik weer in een situatie belanden, dan word ik iig niet zwanger. Eindelijk voel ik me veilig, en als er zo over slachtoffers gesproken wordt, voel ik me niet meer veilig.
Ik snap je, ik ergerde me ook aan de reacties omdat ik ook slachtoffer ben geweest

Veel sterkte
pi_218479923
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik snap je, ik ergerde me ook aan de reacties omdat ik ook slachtoffer ben geweest

Veel sterkte
Het is geen ergernis, het is angst
pi_218479960
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat snap ik
pi_218480646
quote:

[..]
Is het angst (voor wat dan precies?) of is het de open wond waar in geroerd wordt?
.
pi_218481406
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:58 schreef r_one het volgende:

[..]
Is het angst (voor wat dan precies?) of is het de open wond waar in geroerd wordt?
Misschien beide
Ik snap mijn even gevoelens niet. Denk ook wel angst voor de publieke opinie over dit onderwerp. En de angst dat het weer gebeurt.
En ja, ook een oude wond

Het is gewoon een rommeltje in mijn hoofd
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 08:36:39 #48
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_218481831
quote:

[..]
Ik was al bang dat het iets zo triggeren
En in dit geval angst ja
Dat er net zo tegen jou aan wordt gekeken
Maar lieve schat
Je bent geen Jorim
En je doet niet mee aan een RLS
Waar iedereen altijd een mening over je zal hebben

En daarnaast , jij weet wat er is gebeurt. Dat anderen dat heel misschien wel of niet serieus nemen zou jou je ( oneerbiedig gezegd) kont moeten roesten.

En ik weet, vaak werkt het anders.
Maar trek je alsjeblieft niks aan van mensen die denken dat ze alles beter weten :* :* :*
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_218482847
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 08:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik was al bang dat het iets zo triggeren
En in dit geval angst ja
Dat er net zo tegen jou aan wordt gekeken
Maar lieve schat
Je bent geen Jorim
En je doet niet mee aan een RLS
Waar iedereen altijd een mening over je zal hebben

En daarnaast , jij weet wat er is gebeurt. Dat anderen dat heel misschien wel of niet serieus nemen zou jou je ( oneerbiedig gezegd) kont moeten roesten.

En ik weet, vaak werkt het anders.
Maar trek je alsjeblieft niks aan van mensen die denken dat ze alles beter weten :* :* :*
Ik snap het verschil, en mijn vrienden (en buiten mijn vrienden om weten mensen het niet) zullen me idd gewoon geloven. Alleen ik schrik gewoon ervan. Het geeft me het gevoel dat je je verplicht moet schamen voor wat er gebeurd is. Alleen het zit zo in mijn verweven dat ik me niet schaam, ik voel me bang/vies/schuldig. Alleen geen schaamte

maar ja... wat er online gezegd wordt heeft idd niks met mij te maken en mij krijg je niet in een RLS ;)
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:12:49 #50
421867 greysbones
pi_218482951
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik snap het verschil, en mijn vrienden (en buiten mijn vrienden om weten mensen het niet) zullen me idd gewoon geloven. Alleen ik schrik gewoon ervan. Het geeft me het gevoel dat je je verplicht moet schamen voor wat er gebeurd is. Alleen het zit zo in mijn verweven dat ik me niet schaam, ik voel me bang/vies/schuldig. Alleen geen schaamte

maar ja... wat er online gezegd wordt heeft idd niks met mij te maken en mij krijg je niet in een RLS ;)
Dat dus
jij bent geen Jorim
dat mensen een mening hebben over hem komt door hoe hij zich heeft geprofileerd in een RLS
en die mening heeft helemaal niks met jou te maken.

ik snap dat het voelt alsof ze jou aanvallen
maar dat is natuurlijk niet zo :*
pi_218483555
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat dus
jij bent geen Jorim
dat mensen een mening hebben over hem komt door hoe hij zich heeft geprofileerd in een RLS
en die mening heeft helemaal niks met jou te maken.

ik snap dat het voelt alsof ze jou aanvallen
maar dat is natuurlijk niet zo :*
Je hebt gelijk... Het is ook alweer gezakt hoor. Alleen ik kan er slecht tegen als er sceptisch gedaan wordt over en tegen slachtoffers
pi_218483710
Mijn begeleider is net geweest... Over taaie gesprekken gesproken. Mijn vroege jeugd was het onderwerp en dat was pittig. Mijn jeugd was niet de gemakkelijkste en nu moet ik het weer uit mijn hoofd zien te krijgen. Ik voel me naar.
pi_218483738
Heb je schematherapie gehad of overwogen? Individueel, niet in groep.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_218485343
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 13:03 schreef nostra het volgende:
Heb je schematherapie gehad of overwogen? Individueel, niet in groep.
Wel ooit een soort van beginnetje gemaakt, alleen zat enorm in crisis waardoor het nergens heen ging.
Op dit moment is de lijst met behandelpunten zolang dat ik niet nog iets wil toevoegen. Om even te chargeren wordt er elke week weer iets opgeschreven waar een keer voor gezeten moet worden.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:56:46 #55
421867 greysbones
pi_218487092
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je hebt gelijk... Het is ook alweer gezakt hoor. Alleen ik kan er slecht tegen als er sceptisch gedaan wordt over en tegen slachtoffers
hoe cru het ook klinkt er zijn echt mensen die dit soort dingen misbruiken
en die maken een hoop kapot voor de mensen die lijden
pi_218487164
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
hoe cru het ook klinkt er zijn echt mensen die dit soort dingen misbruiken
en die maken een hoop kapot voor de mensen die lijden
Dat klopt zeker
En dat gedrag vind ik zeer kwalijk.
pi_218498104
Doe de komende twee dagen (morgen en vrijdag) even aan een tropenrooster. Laat naar bed, vroeg eruit en tussen de middag een dutje. Een normaal ritme is leuk met normaal weer.
Beneden is al warm, boven is gewoon niet te doen. Dus even laten afkoelen en rond een uurtje of twaalf gaan lezen en slapen. Half zeven eruit.

Heb best wel flinke triggers gehad de afgelopen dagen. Denk veel nadenken over dingen, emoties. Het is even pittig.

Mijn nieuwe boekenkast staat. De nodige frustratie en de komende dagen rustig met boeken schuiven en een goede, nieuwe indeling maken. Uiteindelijk ben ik er wel blij mee :) ben alleen bang (en ik weet wat jullie hierop gaan zeggen) voor negatieve reacties van anderen. Maar soit; ik kan weer meer boeken kwijt
  Spellchecker woensdag 13 augustus 2025 @ 21:39:58 #58
197773 crew  maily
pi_218498121
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doe de komende twee dagen (morgen en vrijdag) even aan een tropenrooster. Laat naar bed, vroeg eruit en tussen de middag een dutje. Een normaal ritme is leuk met normaal weer.
Beneden is al warm, boven is gewoon niet te doen. Dus even laten afkoelen en rond een uurtje of twaalf gaan lezen en slapen. Half zeven eruit.

Heb best wel flinke triggers gehad de afgelopen dagen. Denk veel nadenken over dingen, emoties. Het is even pittig.

Mijn nieuwe boekenkast staat. De nodige frustratie en de komende dagen rustig met boeken schuiven en een goede, nieuwe indeling maken. Uiteindelijk ben ik er wel blij mee :) ben alleen bang (en ik weet wat jullie hierop gaan zeggen) voor negatieve reacties van anderen. Maar soit; ik kan weer meer boeken kwijt
welke anderen?
over de nieuwe indeling van JOUW boekenkast?
wtf .....
pi_218498168
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:39 schreef maily het volgende:

[..]
welke anderen?
over de nieuwe indeling van JOUW boekenkast?
wtf .....
De boekenkast is tien centimeter dieper. Foutje bij het opmeten. En ik vind het stiekem wel fijn, dan kan ik meer knutsels voor de boeken neerzetten. Alleen tja... het is niet netjes en recht en perfect

En ik weet dat ik me niks moet aantrekken van anderen. Alleen is moeilijk. Net zoals ik me jaren geschaamt heb voor mijn erg Nederlandstalige collectie. Lees ook Engels, maar meer Nederlands. En ook over het genre. Dit komt doordat er drie mensen snobistische opmerkingen gemaakt hebben gemaakt over mijn "minderwaardige" collectie.

Inmiddels vind ik het niet meer super vervelend als mensen mijn kasten bekijken, alleen er is altijd een zekere onzekerheid.

Maar goed... ik ben tevreden.
  Spellchecker woensdag 13 augustus 2025 @ 21:46:54 #60
197773 crew  maily
pi_218498187
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
De boekenkast is tien centimeter dieper. Foutje bij het opmeten. En ik vind het stiekem wel fijn, dan kan ik meer knutsels voor de boeken neerzetten. Alleen tja... het is niet netjes en recht en perfect

En ik weet dat ik me niks moet aantrekken van anderen. Alleen is moeilijk. Net zoals ik me jaren geschaamt heb voor mijn erg Nederlandstalige collectie. Lees ook Engels, maar meer Nederlands. En ook over het genre. Dit komt doordat er drie mensen snobistische opmerkingen gemaakt hebben gemaakt over mijn "minderwaardige" collectie.

Inmiddels vind ik het niet meer super vervelend als mensen mijn kasten bekijken, alleen er is altijd een zekere onzekerheid.

* Maar goed... ik ben tevreden.
Hou dat vast!! O+ _O_

Ga jij ook weleens bij hun in hun boekenkasten kijken? En lever je dan ook commentaar?
Moest je voor de grap eens doen ....... kijken hoe ze reageren.
pi_218498268
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:46 schreef maily het volgende:

[..]
Hou dat vast!! O+ _O_

Ga jij ook weleens bij hun in hun boekenkasten kijken? En lever je dan ook commentaar?
Moest je voor de grap eens doen ....... kijken hoe ze reageren.
Hahaha, nee wel gekeken, maar niks negatiefs te zeggen :)
De mensen die belangrijk voor me zijn vinden mijn smaak niet afkraakbaar. Ze vinden het wel een typisch genre dat bij me past, maar ze vinden dat leuk. Zoals ik de inhoud van hun boekenkast leuk vind.

En het kan me inmiddels niet meer zoveel schelen, alleen tja... de onzekerheid voel ik wel een beetje. Alleen dat is onzin. Lezen is een hobby, geen prestige.

Onzekerheid hoort ook gewoon een beetje bij me. Alleen ik begin het oordeel van anderen steeds meer los te laten. Ik voel de onzekerheid, maar handel er niet meer naar, voorbeeld: ik vind thee van zakjes het lekkerste. Een paar vriendinnen van mij drinken enkel losse thee. Dus ik kocht dat ook. Nu heb ik die losse thee aan hen gegeven en koop gewoon lekker zakjes. En ik gooi er ook nog eens zoetjes in. Ongeacht wat anderen vinden. En dat probeer ik steeds meer toe te passen

(tja... waar kan een mens een drama van maken he ;) soms ben ik zo moeilijk)
pi_218498394
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Maar goed... ik ben tevreden.
Waarom zou je collectie minderwaardig zijn ook al staat je boekenkast vol met doktersrommannetjes dan is dat jou keus, hun hoeven het toch niet te lezen
pi_218500062
Jouw huis, jouw boekenkast, jouw boekenkeuze. Daar kan iedereen van alles van vinden, maar daar hoef je niks mee. Want het is JOUW huis. Schijt aan iedereen.

Lekker dat Billy staat en dat je kan inrichten en dat tropenrooster, ik geeft je groot gelijk. Het is veel te warm om meer dan het hoogst noodzakelijke te doen. Alhoewel het nu buiten lekker is hier, 20 graden. Wel klam, maar ik heb de boel toch maar even opgezet tegen elkaar, even "frisse" lucht het huis in.
Nog 2 dagen dan koelt het weer een stukje af.
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 augustus 2025 @ 08:57:34 #64
Brabo Bastard
pi_218500072
Tevreden CotS beste CotS *O*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218501098
Stapje bij stapje bezig
Het wordt steeds gezelliger. Het blijft voorlopig wel heen en weer schuiven

Alleen weinig energie vandaag. Te laat naar bed gegaan, nu moe. En geen zin in hobby en dat vind ik moeilijk. Vanavond weer om half elf naar bed. Misschien zelfs tien uur

Handwerk, schilderen, miniatuur... allemaal stom nu... en ik weet morgen weer een dag en ik weet zaterdag koeler weer en dan is alles weer normaal. Dan heb ik ook wel weer zin, verwacht ik
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 augustus 2025 @ 11:26:03 #66
Brabo Bastard
pi_218501108
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stapje bij stapje bezig
Het wordt steeds gezelliger. Het blijft voorlopig wel heen en weer schuiven

Alleen weinig energie vandaag. Te laat naar bed gegaan, nu moe. En geen zin in hobby en dat vind ik moeilijk. Vanavond weer om half elf naar bed. Misschien zelfs tien uur

Handwerk, schilderen, miniatuur... allemaal stom nu... en ik weet morgen weer een dag en ik weet zaterdag koeler weer en dan is alles weer normaal. Dan heb ik ook wel weer zin, verwacht ik
Baaldag mag he.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218501621
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Baaldag mag he.
Ja, ik baal niet echt. Alleen moet even accepteren dat het een warme, luie dag is

Maar de boekenkast schiet op
Ik heb een uurtje geborduurd

En nu lekker thee en koffie drinken. Daarna zien we wel weer. Denk nog even schuiven in de boekenkasten
pi_218502669
Ein-de-lijk... dinsdag begint mijn clubje weer... eindelijk weer naar het buurtcentrum en de deur uit

Ik begon me knap geïsoleerd te voelen. En ik weet dat ik Fok heb en ik waardeer Fok enorm, maar om met een reden de deur uit te gaan en mijn stem te gebruiken is fijn

En mocht ik op de maandag falen met boodschappen is het gemakkelijker om door te gaan vanuit het clubje
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 18:28:06 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_218504345
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ein-de-lijk... dinsdag begint mijn clubje weer... eindelijk weer naar het buurtcentrum en de deur uit

Ik begon me knap geïsoleerd te voelen. En ik weet dat ik Fok heb en ik waardeer Fok enorm, maar om met een reden de deur uit te gaan en mijn stem te gebruiken is fijn

En mocht ik op de maandag falen met boodschappen is het gemakkelijker om door te gaan vanuit het clubje
Clubje creatief? Of iets anders?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_218504359
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:28 schreef Rene het volgende:

[..]
Clubje creatief? Of iets anders?
Handwerken
Dus iedereen zit met een haak- of breiwerk
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 augustus 2025 @ 18:36:25 #71
Brabo Bastard
pi_218504401
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Handwerken
Lekker creatief zijn!
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 14 augustus 2025 @ 19:39:12 #72
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218505144
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Handwerken
Dat klinkt reuze gezellig! Lekker kletsen tijdens het handwerken.
pi_218506513
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lekker creatief zijn!
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:39 schreef qltel het volgende:

[..]
Dat klinkt reuze gezellig! Lekker kletsen tijdens het handwerken.
Ja echt heel erg fijn dat dat er weer is
pi_218506664
Ik heb een oudere broer en tussen ons zit veel geschiedenis. Dit maakt het contact met hem heel vaag. Sowieso heeft hij een antisociale en narcistische persoonlijkheidsstoornis (officieel gediagnosticeerd, niet vanuit de mode waarin iedereen narcist genoemd wordt). Dat maakt het contact nogal ingewikkeld

Rond zijn verjaardag zoekt hij altijd contact, geef hem dan een cadeau en dan hoor ik niks meer van hem. Toen we echt klein waren, was het wij tegen de rest van de wereld. Toen onze vader zelfmoord pleegde is hij in de problemen geraakt en zich uitleefde op mij. Dat is vergeven, niet vergeten (al denkt mijn psych niet dat het vergeven is, maar verdrukken)

Elke jaar weer denk ik een fatsoenlijke siblingband op te bouwen, waar ik elk trauma voor opzij zet (alle mishandeling fysiek en psych en seksueel). Elke keer trap ik er weer in. Elke keer denk ik dat hij veranderd is. Elke keer denk ik dat ik er niet alleen voor kom te staan als onze moeder overlijdt en elke keer stoot ik keihard mijn neus. Ben ik een gebruiksvoorwerp.

En nu weer... ik heb mijn neus gestoten. Ik ben weer vol erin getrapt. Hij weet mij altijd zo goed te bespelen. En ik ben altijd zo naïef. Ik ben blij dat hij nu een gezin heeft en een baan. Ik ben blij met alles dat hij bereikt in zijn leven. Ik snap alleen niet waarom hij me telkens moet gebruiken. Laat me dan gewoon los. Dat doet ook pijn, maar nu is het elke keer weer dat ik erin trap.

En vraag me niet waarom ik hoop houd over iemand die me zoveel trauma's heeft bezorgd. Ik snap het zelf ook niet...
  donderdag 14 augustus 2025 @ 21:43:45 #75
421867 greysbones
pi_218506688
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een oudere broer en tussen ons zit veel geschiedenis. Dit maakt het contact met hem heel vaag. Sowieso heeft hij een antisociale en narcistische persoonlijkheidsstoornis (officieel gediagnosticeerd, niet vanuit de mode waarin iedereen narcist genoemd wordt). Dat maakt het contact nogal ingewikkeld

Rond zijn verjaardag zoekt hij altijd contact, geef hem dan een cadeau en dan hoor ik niks meer van hem. Toen we echt klein waren, was het wij tegen de rest van de wereld. Toen onze vader zelfmoord pleegde is hij in de problemen geraakt en zich uitleefde op mij. Dat is vergeven, niet vergeten (al denkt mijn psych niet dat het vergeven is, maar verdrukken)

Elke jaar weer denk ik een fatsoenlijke siblingband op te bouwen, waar ik elk trauma voor opzij zet (alle mishandeling fysiek en psych en seksueel). Elke keer trap ik er weer in. Elke keer denk ik dat hij veranderd is. Elke keer denk ik dat ik er niet alleen voor kom te staan als onze moeder overlijdt en elke keer stoot ik keihard mijn neus. Ben ik een gebruiksvoorwerp.

En nu weer... ik heb mijn neus gestoten. Ik ben weer vol erin getrapt. Hij weet mij altijd zo goed te bespelen. En ik ben altijd zo naïef. Ik ben blij dat hij nu een gezin heeft en een baan. Ik ben blij met alles dat hij bereikt in zijn leven. Ik snap alleen niet waarom hij me telkens moet gebruiken. Laat me dan gewoon los. Dat doet ook pijn, maar nu is het elke keer weer dat ik erin trap.

En vraag me niet waarom ik hoop houd over iemand die me zoveel trauma's heeft bezorgd. Ik snap het zelf ook niet...
ik denk toch echt dat jij degene bent die moet loslaten
hij gaat het sowieso niet doen
het zal om macht gaan voor hem
pi_218506707
quote:
99s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik denk toch echt dat jij degene bent die moet loslaten
hij gaat het sowieso niet doen
het zal om macht gaan voor hem
Ik weet het...
  donderdag 14 augustus 2025 @ 21:45:27 #77
421867 greysbones
pi_218506713
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik weet het...
moeilijk he
pi_218506745
quote:
99s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
moeilijk he
Ja... ik baal niet van zijn daden, ik baal van mijn kinderlijke naïviteit.

Maar goed, nu maar loslaten. Het is wat het is.
Het erge is dat ik me nog schuldig voel naar hem toe, omdat mijn moeder en ik goed contact hebben en ze me soms best wel verwend. Terwijl hij en zij water en vuur zijn. Die twee hebben een gloeiende hekel aan elkaar. Het is niet mijn zaak, toch voel ik me bezwaard ivm voorgetrokken worden.

Ik heb een hoofd vol zaagsel. Eens zien of er nog een derde belletje crisisdienst aankomt straks. Beetje een crisisavondje (ligt niet aan mijn broer, dat is een los iets)
  donderdag 14 augustus 2025 @ 21:52:25 #79
421867 greysbones
pi_218506772
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... ik baal niet van zijn daden, ik baal van mijn kinderlijke naïviteit.

Maar goed, nu maar loslaten. Het is wat het is.
Het erge is dat ik me nog schuldig voel naar hem toe, omdat mijn moeder en ik goed contact hebben en ze me soms best wel verwend. Terwijl hij en zij water en vuur zijn. Die twee hebben een gloeiende hekel aan elkaar. Het is niet mijn zaak, toch voel ik me bezwaard ivm voorgetrokken worden.

Ik heb een hoofd vol zaagsel. Eens zien of er nog een derde belletje crisisdienst aankomt straks. Beetje een crisisavondje (ligt niet aan mijn broer, dat is een los iets)
ik hoop dat je dit een beetje los kunt laten
en ergens wat rust kunt vinden in de ruis in je hoofd :*
pi_218506775
Onterechte schuldgevoelens ga ik sowieso nu even streng toespreken in mijn hoofd
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 augustus 2025 @ 22:01:06 #81
Brabo Bastard
pi_218506875
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Onterechte schuldgevoelens ga ik sowieso nu even streng toespreken in mijn hoofd
Heel streng!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218516854
Ik wil niet zeuren, maar met het weer van vandaag kom ik veel beter tot dingen.

Alleen opstaan is wel een ding... -O- vanochtend was het acht uur pas dat ik wakker werd.

Maar goed... verder wel redelijk oke. Wel de crisisdienst gebeld vannacht.

De boekenkasten zijn nu voorlopig klaar. Blijf de komende tijd vast wel schuiven _O- maar dat is leuk.

Nu rustig haken met een serie
Straks een schilderding afmaken
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:28:32 #83
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218517379
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

Alleen opstaan is wel een ding... -O- vanochtend was het acht uur pas dat ik wakker werd.

De boekenkasten zijn nu voorlopig klaar. Blijf de komende tijd vast wel schuiven _O- maar dat is leuk.

Schuif, haak, serie en schilderdingse!
pi_218517553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:28 schreef qltel het volgende:

[..]
Thee, Fok!
.
  Spellchecker zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:45:13 #85
197773 crew  maily
pi_218517715
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

Nou en?

Als je dat niet wou had je de wekker moeten zetten :!

En heerlijk ff normale temperaturen O+
pi_218517744
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 13:45 schreef maily het volgende:

[..]
Nou en?

Als je dat niet wou had je de wekker moeten zetten :!

En heerlijk ff normale temperaturen O+
Ik had een wekker gezet... alleen het wakker worden lukte niet. Dus ik heb de wekker voor morgen om zes uur gezet, als ik dan weer een uur snooze dan ben ik gewoon om zeven uur wakker :)

Clozapine en opstaan zijn geen vriendjes

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:28 schreef qltel het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:58 schreef r_one het volgende:

[..]
Thee, Fok!
Jaaaaa *O*
pi_218518526
Op het moment voel ik me zo slecht. Als ik bezig ben gaat het wel goed. Alleen zodra ik eind van de dag tot stilstand kom, wordt het zo moeilijk.
Alles heeft een aura en een energie. Ik moet de negatieve energieën aanpakken, maar ook mezelf, want ik heb het meest rode aura. Het universum komt weer in evenwicht als ik goed handel en dus mezelf aanpak. Ik moet eruit stappen

Ik word moe in mijn hoofd van alle felle kleuren. Alles spreekt tot mij. Demonen geven me opdrachten. Ik moet naar ze luisteren, anders worden ze boos. Alleen ik wil niet luisteren. Het is zo ingewikkeld

En iedereen miept over medicijnen en slaap en "alles komt goed". Alleen het komt niet goed. Twee, misschien drie maanden en dan gebeurt dit weer. Het komt niet goed. Dat het goedkomt is een grote leugen. Dat weet iedereen en ik begin het gemeen te vinden dat ik in leven moet blijven ter vermaak van anderen.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:24:14 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218518714
Hier kom je weer doorheen, CotS. Je moet alleen wel in actie komen en aan de bel trekken bij de crisisdienst, want dit gaat niet goed.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:29:42 #89
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218518744
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op het moment voel ik me zo slecht. Als ik bezig ben gaat het wel goed. Alleen zodra ik eind van de dag tot stilstand kom, wordt het zo moeilijk.
Alles heeft een aura en een energie. Ik moet de negatieve energieën aanpakken, maar ook mezelf, want ik heb het meest rode aura. Het universum komt weer in evenwicht als ik goed handel en dus mezelf aanpak. Ik moet eruit stappen

Ik word moe in mijn hoofd van alle felle kleuren. Alles spreekt tot mij. Demonen geven me opdrachten. Ik moet naar ze luisteren, anders worden ze boos. Alleen ik wil niet luisteren. Het is zo ingewikkeld

En iedereen miept over medicijnen en slaap en "alles komt goed". Alleen het komt niet goed. Twee, misschien drie maanden en dan gebeurt dit weer. Het komt niet goed. Dat het goedkomt is een grote leugen. Dat weet iedereen en ik begin het gemeen te vinden dat ik in leven moet blijven ter vermaak van anderen.
Bel de crisisdienst alsjeblieft lieve CotS :*
|| justdiggit.org ||
pi_218518787
Het is zo enorm frustrerend...
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:40:25 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218518806
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat geloof ik wel.

Dinsdag is toch weer je leuke clubje?
pi_218518819
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat geloof ik wel.

Dinsdag is toch weer je leuke clubje?
Ja, klopt
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:43:31 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218518829
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, klopt
Daar wil je volgens mij graag weer naartoe.

Vraag om hulp, lieverd. Je bent het waard.
pi_218518847
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Daar wil je volgens mij graag weer naartoe.

Vraag om hulp, lieverd. Je bent het waard.
Ik ga zo wel even bellen... maar heb even geen zin om met een vreemde te praten... Vind het eng en voel me onbegrepen vaak, maar soit, ik ga wel even bellen -O-
  Spellchecker zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:46:21 #95
197773 crew  maily
pi_218518853
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daarom bellen!!
Because you're worth it! :*
pi_218519046
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga zo wel even bellen... maar heb even geen zin om met een vreemde te praten... Vind het eng en voel me onbegrepen vaak, maar soit, ik ga wel even bellen -O-
Goed zo
Wat Lienekien zegt
Je bent het waard
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 19:07:57 #97
421867 greysbones
pi_218519381
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

de alles komt goed zin
tja
je hebt er grof gezegd geen kut aan
en het lijkt me heel zwaar elke keer deze strijd te hebben

waarom heb je het idee dat je in leven bent ter vermaak van anderen?

ik hoop dat je contact hebt opgenomen met de crisisdienst en dat er een kundig persoon aanwezig is :*
pi_218519517
Sterkte CotS :*
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 16 augustus 2025 @ 19:27:48 #99
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218519636
Veel sterkte gewenst, CotS.. :*
pi_218519825
*;

Dank jullie

Doe mijn best. Wel een sympathieke dame aan de telefoon gehad

Maandag direct ook even achter mijn begeleider aan
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 19:48:23 #101
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218519877
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
*;

Dank jullie

Doe mijn best. Wel een sympathieke dame aan de telefoon gehad

Maandag direct ook even achter mijn begeleider aan
Fijn dat je hebt gebeld O+ Heeft het geholpen? Ben je oke?
|| justdiggit.org ||
pi_218520061
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Fijn dat je hebt gebeld O+ Heeft het geholpen? Ben je oke?
Uhm... het wordt even worstelen vanavond. Proberen op tijd naar bed te gaan.
Plan is stomme televisie kijken en kopjes thee te drinken. Moest ook nog eten van die lui. Doe ik zo

En als ik om half twaalf nog niet slaap weet bellen.

Maar goed... overleef het vast wel weer.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 16 augustus 2025 @ 20:04:34 #103
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218520090
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Plan is stomme televisie kijken en kopjes thee te drinken. Moest ook nog eten van die lui. Doe ik zo

Laten we dat laatste zeker hopen!

Stomme TV kijken kan best ontspannend zijn. Kopje thee erbij, prima. En als het nodig is, zeker bellen. Ze zijn ervoor.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 20:09:25 #104
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218520145
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klinkt als een goed plan.
Maar hoe sta je erin? Hoe voel je je nu?
|| justdiggit.org ||
pi_218520189
Ik ben flink chagrijnig te noemen. Gelukkig ben ik alleen en hoef ik me voor niemand groot te houden

En ik ben bang van alles wat er gebeurt. De demonen, de aura's, de opdrachten... het is doodeng

Lorazepam genomen. Dat geeft straks iets rust

Naja... "Let's play ball" valt zeker in de categorie slechte televisie.

Twijfel of ik zo ga knutselen. Leidt af, maar slapen gaan wordt dan ook moeilijk

Naja...tot 22.30. Dan moet ik naar bed en lezen en slapen gaan.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 20:28:26 #106
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218520447
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben flink chagrijnig te noemen. Gelukkig ben ik alleen en hoef ik me voor niemand groot te houden

En ik ben bang van alles wat er gebeurt. De demonen, de aura's, de opdrachten... het is doodeng

Lorazepam genomen. Dat geeft straks iets rust

Naja... "Let's play ball" valt zeker in de categorie slechte televisie.

Twijfel of ik zo ga knutselen. Leidt af, maar slapen gaan wordt dan ook moeilijk

Naja...tot 22.30. Dan moet ik naar bed en lezen en slapen gaan.
Lekker genieten van de rust die Lorazepam geeft en kijk gewoon waar je zin in hebt. Als je voor je uit wil staren maar de tv tot je naar bed gaat, prima. Als je wil knutselen tot je naar bed gaat, ook prima. Als je begint met knutselen en denkt "dit wordt m niet", allemaal prima. Voel wat je (en je lijf) nodig hebt and act accordingly.

Ja, makkelijker gezegd dan gedaan, I know :* Maar jij kan dit.
|| justdiggit.org ||
pi_218520535
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Lekker genieten van de rust die Lorazepam geeft en kijk gewoon waar je zin in hebt. Als je voor je uit wil staren maar de tv tot je naar bed gaat, prima. Als je wil knutselen tot je naar bed gaat, ook prima. Als je begint met knutselen en denkt "dit wordt m niet", allemaal prima. Voel wat je (en je lijf) nodig hebt and act accordingly.

Ja, makkelijker gezegd dan gedaan, I know :* Maar jij kan dit.
Heb inmiddels wel een wolk in mijn hoofd. Minder hoog emotioneel

En ik blijf zo even rustig zitten. Leuke televisie en zappen niet nodig.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 20:37:58 #108
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218520566
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Heb inmiddels wel een wolk in mijn hoofd. Minder hoog emotioneel

En ik blijf zo even rustig zitten. Leuke televisie en zappen niet nodig.
Fijn O+ Hopelijk straks lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag :*
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 22:40:49 #109
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_218522015
Zijn er eigenlijk ook goede dagen, COTS?
Prrrrr
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 augustus 2025 @ 08:20:36 #110
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218523622
Hoe is de nacht gegaan CotS?
pi_218523726
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:40 schreef mspoez het volgende:
Zijn er eigenlijk ook goede dagen, COTS?
Zeker... best regelmatig. Overdag functioneer is prima. Als ik lekker bezig ga (wat wel lukt) en niet langer dan driekwart pauze neem achter de laptop.

Alleen soms stort ik enorm in. Overdag gaat het altijd goed, of op zijn minst beter. Alleen in de avond word ik minder actief en dan wordt het lastiger
Echter als ik bezig blijf slaap ik slecht. Dus tja..

quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 08:20 schreef qltel het volgende:
Hoe is de nacht gegaan CotS?
Wel oke. Goed geslapen en goed wakker geworden. Nu aan het haken. Alleen wel een beetje... van slag denk ik
Maar afleiding lukt wel goed
pi_218524549
Volgens mij begin ik te ontspannen

Zit nu lekker te knutselen met een luisterboek

Ik ga straks opschrijven hoe ik de avond door ga komen. Doordeweeks is dat gemakkelijker. Dan zet ik Overtreders aan en daarna de bondgenoten op. Dan lees ik tijdens overtreders een informief boek en tijdens de bondgenoten een ontspannen boek. In het weekend vind ik dat moeilijk

Straks maar in het tv-krantje kijken hoe ik dat vanavond ga aanpakken. Of ik ga rustig knutselen. Moet nog een plan van aanpak maken hiervoor
Die duidelijkheid heb ik blijkbaar nodig nu. Dus geef die mezelf.

Maar nu eerst haken en schilderen
  Moderator / Redactie FP zondag 17 augustus 2025 @ 10:19:21 #113
Brabo Bastard
pi_218524555
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ik ga straks opschrijven hoe ik de avond door ga komen. Doordeweeks is dat gemakkelijker. Dan zet ik Overtreders aan en daarna de bondgenoten op. Dan lees ik tijdens overtreders een informief boek en tijdens de bondgenoten een ontspannen boek. In het weekend vind ik dat moeilijk

Straks maar in het tv-krantje kijken hoe ik dat vanavond ga aanpakken. Of ik ga rustig knutselen. Moet nog een plan van aanpak maken hiervoor

Goed zo O+
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 17 augustus 2025 @ 11:22:33 #114
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218525107
quote:

Fijn O+
Er is vast wel iets te vinden :Y
|| justdiggit.org ||
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 augustus 2025 @ 12:43:57 #115
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218525710
quote:
Daarna ga je gewoon schaken en hilderen.. :+

Lekker bezig, fijn dat het goed gaat!

[ Bericht 0% gewijzigd door qltel op 17-08-2025 15:38:20 ]
pi_218526064
Ik heb het gevoel dat ik iets wat blij is moet posten, genoeg gepiept

Alleen zoveel paniek ineens. Een stel dat ik ineens dood ben

Rustig adem gehaald en weer rustig geworden. Nu weer bezig

Twee schilderijen af en bijna een halloween outfitje voor een popje af

Edit: het is weer rustig
Bespreek wel die angsten van de week met de psych. Het is niet normaal om zo in het niets zo bang te worden

[ Bericht 20% gewijzigd door ChildoftheStars op 17-08-2025 13:25:50 ]
  zondag 17 augustus 2025 @ 18:48:05 #117
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218528655
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

Twee schilderijen af

Wat heb je gemaakt? :o
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218529720
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wat heb je gemaakt? :o
Niks bijzonders, gewoon wat geklieder

SPOILER
pi_218529746
Ik heb een SOS naar iedere hulpverlener die zich met me bemoeid gestuurd. Er moet gewoon even wat gebeuren en ik weet niet wat. Dus ik hoop dat er één is de me morgen even belt.

Ik hoop dat ze me op het crisisbord zetten, dan zijn de toch al korte lijntjes nog korter. Eens per week een gesprek doet even niet af aan de problemen die ik ervaar
pi_218529762
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een SOS naar iedere hulpverlener die zich met me bemoeid gestuurd. Er moet gewoon even wat gebeuren en ik weet niet wat. Dus ik hoop dat er één is de me morgen even belt.

Ik hoop dat ze me op het crisisbord zetten, dan zijn de toch al korte lijntjes nog korter. Eens per week een gesprek doet even niet af aan de problemen die ik ervaar
Crisisdienst geen optie misschien voor een BOR?
  Spellchecker zondag 17 augustus 2025 @ 21:24:03 #121
197773 crew  maily
pi_218529773
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

SPOILER
Maak jij ook ansichtkaarten? :o

Ik hoop dat je gauw teruggebeld wordt ^O^
pi_218529788
quote:

[..]

SPOILER
Ik vind het leuk, creatief hoor
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 augustus 2025 @ 21:30:14 #123
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218529843
quote:

[..]

SPOILER
Ik vind het leuk, en ik zou het niet kunnen!

(en ik hoop ook dat ze je snel bellen!)
  zondag 17 augustus 2025 @ 22:01:46 #124
421867 greysbones
pi_218530069
quote:

[..]

SPOILER
Volgens mij ga je vooruit! Mooi Cots O+
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

goed aangeven en laat je niet te makkelijk te vreden stellen
Je voelt je niet ok en je wilt er samen wat aan doen
Ga ervoor :*
  maandag 18 augustus 2025 @ 09:44:39 #125
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218531722
quote:

[..]

SPOILER
Dat is geen geklieder. :o Mooi gemaakt. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218532220
Dank jullie wel voor de complimenten O+
@maily de kerstkaarten schilder ik wel elk jaar zelf, maar ik werk liever op A5, ook al heb ik A6 aquarelkaarten liggen voor het geval dat

update

De hele kudde begeleiders komen straks bij me langs om een plan te maken. Ik vind het spannend! Het kan aan mijn mentale staat liggen, maar ik heb er geen goed gevoel over. Mijn "normale" begeleiders komen altijd op huisbezoek (verpleegkundigen), maar de psych niet. En eigenlijk moet ik het huishouden zo doen, maar ik heb er geen fut voor. Ik heb echt zo'n steen in mijn maag. Ik hoop dat het zonder opname opgelost kan worden. En ik houd er niet zo van om te spreken met meerdere begeleiders in één sessie.

Anyways, nog een uurtje geduld, dan zijn ze hier en daarna horen jullie wel even hoe het gegaan is
  maandag 18 augustus 2025 @ 10:32:14 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218532247
Sterkte, CotS. :*
  maandag 18 augustus 2025 @ 10:40:13 #128
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218532395
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel voor de complimenten O+
@:maily de kerstkaarten schilder ik wel elk jaar zelf, maar ik werk liever op A5, ook al heb ik A6 aquarelkaarten liggen voor het geval dat

update

De hele kudde begeleiders komen straks bij me langs om een plan te maken. Ik vind het spannend! Het kan aan mijn mentale staat liggen, maar ik heb er geen goed gevoel over. Mijn "normale" begeleiders komen altijd op huisbezoek (verpleegkundigen), maar de psych niet. En eigenlijk moet ik het huishouden zo doen, maar ik heb er geen fut voor. Ik heb echt zo'n steen in mijn maag. Ik hoop dat het zonder opname opgelost kan worden. En ik houd er niet zo van om te spreken met meerdere begeleiders in één sessie.

Anyways, nog een uurtje geduld, dan zijn ze hier en daarna horen jullie wel even hoe het gegaan is
Sterkte :*
|| justdiggit.org ||
pi_218532539
Ik begin een beetje tegen een paniekaanval aan te hangen -O-
  maandag 18 augustus 2025 @ 11:10:07 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218532560
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Adem in, adem uit. Laat het maar gebeuren. Ze komen allemaal om je te helpen.
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 11:48:57 #131
388664 crew  Dotteke
pi_218532785
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
*;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218532861
Oké...
Even wat gesleutel aan de pillen (en drie nachten 2.5mg lorazepam).
En even dagelijks mijn snoet laten zien bij hen
Dagen inplannen. Rust pakken. Woensdag kijken we verder

Afspraken voor deze week afgezegd.

-O-

Bleh
pi_218533001
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké...

-O-

Bleh
Het is even niet leuk maar misschien wel even nodig
Ik hoop dat je je rust krijgt
  maandag 18 augustus 2025 @ 12:30:11 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218533013
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké...

-O-

Bleh
Maar niet zo erg als je vreesde.

Houd moed, lieve CotS. :*
pi_218533075
Ja, gelukkig mag ik thuis blijven, dat valt mee.
Ik weet niet of ik mijn moeder moet vertellen dat het niet lekker gaat. Aan de ene kant is het fijn, maar ze raakt zo in paniek dan. Dat wil ik haar niet aandoen.

Het is zo moeilijk om moed te houden... Ik ga zo vaak onderuit... maar goed... nu maar even vertrouwen op de hulpverlening. Ik heb geen keuze

Net even boodschappen besteld, anders eet ik deze week niet. Vrijdag even kijken of de supermarkt weer lukt
  maandag 18 augustus 2025 @ 12:43:54 #136
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218533095
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet of ik mijn moeder moet vertellen dat het niet lekker gaat. Aan de ene kant is het fijn, maar ze raakt zo in paniek dan. Dat wil ik haar niet aandoen.

Het is zo moeilijk om moed te houden... Ik ga zo vaak onderuit... maar goed... nu maar even vertrouwen op de hulpverlening. Ik heb geen keuze

Net even boodschappen besteld, anders eet ik deze week niet. Vrijdag even kijken of de supermarkt weer lukt
Het maakt echt niet uit hoe vaak je onderuit gaat, als je maar weer opkrabbelt. En ja, dat is soms heel zwaar en kan soms heel lang duren, maar jij hebt tot nu toe laten zien dat je het elke keer weer kan. Nu ook weer :*

Neem je rust, wees lief voor jezelf :*
|| justdiggit.org ||
  maandag 18 augustus 2025 @ 13:00:52 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218533179
quote:

Je hebt er soms wel een zware taak aan, dat moed houden. Ik geloof wel dat je het kunt en ik hoop dat wij een klein beetje kunnen helpen door je af en toe wat moed in te spreken en door je soms een duwtje te geven de goede kant op. De goede kant van: aardig zijn voor jezelf, kiezen voor leuke dingen, proberen goed voor jezelf te zorgen, etc.

Ik vind het al heel goed dat je boodschappen hebt besteld. Zelf gaan zit er nu even niet in.

Kijk het misschien maar even een paar dagen aan. Als je tegen je moeder kunt zeggen: het ging even echt kut, maar ik heb hulp gevraagd en het gaat al weer de goede kant op, dan is de boodschap al minder zorgelijk. Lijkt me wel lastig kiezen tussen zelf graag even je verhaal kwijt willen en haar paniek er niet bij willen hebben.
pi_218533377
quote:
Ik weet niet of ik mijn moeder moet vertellen dat het niet lekker gaat.
Heeft het voor jou echt meerwaarde om jezelf op de been te houden, als zij weet hoe het met je gaat? Wie help je ermee voort?

Denk eerst nu aan jezelf, zorgen om je moeder en haar paniek kun je er nu even niet bij gebruiken. Denk aan je emmertje.
.
pi_218534799
Dank jullie wel, Fok is echt een warm bad.

Ik zit al een tijdje te proberen om goed en compleet te reageren. Alleen ik heb zaagsel in mijn hoofd. Sorry als ik wat vergeet

Mijn hoofd is erg moeizaam soms. Ik heb het gevoel dat ik altijd voor de kleinste dingen enorm moet knokken en nu ben ik dat even zat. Iedereen zegt dat het 'vanzelf' wel goed komt. Kom het ook, en dan twee maanden later: BAM terug bij af

En tja... supermarkt is echt even geen optie. Al die prikkels, mensen, geluiden, kleuren, geuren. Alles bij elkaar moeten scharrelen en keuzes maken... Het zijn veel dingen bij elkaar...

En ik wil op zich open zijn naar mijn moeder, alleen ze vindt het niet leuk als het slecht met me gaat. En ik vind het ook lastig naar vrienden (die weten het wel al trouwens) omdat zij weten hoe erg ik kan escaleren
Ach... app morgen mijn moeder wel eventjes.

Ach... ik ben ook gewoon moe en chagrijnig nu
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 17:14:35 #140
382129 crew  Donna
pi_218534932
Boodschappen bestellen is echt niks mis mee he.
  Moderator / Redactie FP maandag 18 augustus 2025 @ 17:16:03 #141
Brabo Bastard
pi_218534944
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel, Fok is echt een warm bad.

Ik zit al een tijdje te proberen om goed en compleet te reageren. Alleen ik heb zaagsel in mijn hoofd. Sorry als ik wat vergeet

Mijn hoofd is erg moeizaam soms. Ik heb het gevoel dat ik altijd voor de kleinste dingen enorm moet knokken en nu ben ik dat even zat. Iedereen zegt dat het 'vanzelf' wel goed komt. Kom het ook, en dan twee maanden later: BAM terug bij af

En tja... supermarkt is echt even geen optie. Al die prikkels, mensen, geluiden, kleuren, geuren. Alles bij elkaar moeten scharrelen en keuzes maken... Het zijn veel dingen bij elkaar...

En ik wil op zich open zijn naar mijn moeder, alleen ze vindt het niet leuk als het slecht met me gaat. En ik vind het ook lastig naar vrienden (die weten het wel al trouwens) omdat zij weten hoe erg ik kan escaleren
Ach... app morgen mijn moeder wel eventjes.

Ach... ik ben ook gewoon moe en chagrijnig nu
*knuffel geeft*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218534967
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 17:14 schreef Donna het volgende:
Boodschappen bestellen is echt niks mis mee he.
Ja... vind het moeilijk te accepteren, maar klopt.

Las het vrijdag nog niet lukt dan even Picnic ipv Flink, ivm de prijs en keuzes

quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 17:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*knuffel geeft*
*;
pi_218535001
Ik moet even irritant positief doen en tegen mijn gevoel ingaan, anders gaat het niet goed komen. Dus even een lijstje met goede punten

• Ik had chipjes voor mezelf gekocht. Even een bakje. En het is geen eetbui geworden. Handje gehad en de rest weggegooid (jaja... eten weggooien is not done, maar een diëtist zegt ook dat mezelf als afvalbak gebruiken ook not done is) dus ik heb een normale portie gehad en ben er tevreden mee.

• Ennnnn ik heb bijna 400¤ teruggekregen van de energierekening. In plaats van de kachel op 16 gaat hij naar 16.5 In de avond heb ik een heerlijke elektrische plaid van een lieve Fokker gehad. Dus dan gaat de kachel uit. En met een snuggle is 16.5 echt warm genoeg voor mij

• Fokkers en mijn vrienden zijn geweldig voor mij nu. Daar ben ik enorm dankbaar voor

• Ik heb nog niet naar de demonen geluisterd

Het is wringen, maar dat zijn even alle positieve dingen die ik nu kan verzinnen
pi_218537019
Mijn psych heeft een hele lange app gekregen
Crisisdienst bellen is even te eng.
Die app geeft wel rust en ik kon even rustig mijn gedachten en gevoelens uiteen zetten
  maandag 18 augustus 2025 @ 21:14:52 #145
421867 greysbones
pi_218537142
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn psych heeft een hele lange app gekregen
Crisisdienst bellen is even te eng.
Die app geeft wel rust en ik kon even rustig mijn gedachten en gevoelens uiteen zetten
miste je net al
goed dat het opschrijven/typen je de rest geeft :*
pi_218539967
Even wat ik ergens anders ook al vertelde:

Slechte dag vandaag. De hulpverleners hebben mijn beste vriendin gebeld. En ik moet sowieso deze week me elke dag melden bij de hulpverleners. Mijn meds zijn ingenomen en krijg per dag mee. In de avonden word ik gebeld om te kijken hoe het gaat. En serieus: ik moet om HALF NEGEN al naar bed met slaappillen. Daar vind ik wat van... merk dat ik even boos ben op alles en iedereen :@

Nu een middagje chillen, moest. Dus slechte serie en maar doen dan.
  Spellchecker dinsdag 19 augustus 2025 @ 11:32:12 #147
197773 crew  maily
pi_218539990
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even wat ik ergens anders ook al vertelde:

Slechte dag vandaag. De hulpverleners hebben mijn beste vriendin gebeld. En ik moet sowieso deze week me elke dag melden bij de hulpverleners. Mijn meds zijn ingenomen en krijg per dag mee. In de avonden word ik gebeld om te kijken hoe het gaat. En serieus: ik moet om HALF NEGEN al naar bed met slaappillen. Daar vind ik wat van... merk dat ik even boos ben op alles en iedereen :@

Nu een middagje chillen, moest. Dus slechte serie en maar doen dan.
Snap dat je boos bent ... je moest een stukje regie uit handen geven ...

Wel fijn dat er meteen actie is ondernomen ^O^
pi_218540052
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 11:32 schreef maily het volgende:

[..]
Snap dat je boos bent ... je moest een stukje regie uit handen geven ...

Wel fijn dat er meteen actie is ondernomen ^O^
Mijn gevoel is even: ^p^ naar heel de wereld... (sorry... maar dat voel ik nu even. Echt even een F-you naar de wereld). Ik wil controle en iedereen (omgeving, hulpverlening, stemmen etc) zeggen dat ik naar hen en niet de anderen moet luisteren.

maar goed...

het is allemaal goed bedoeld en ik mag niet boos zijn... iedereen wil helpen

en het ingewikkelde is dat een kennis en ik zouden videobellen vanavond. Dat wordt hem niet en ik krijg een hele uitleg waarom halfnegen naar bed onzin is... weer een tegenstrijdige boodschap. Alleen ik moet naar mijn beste vriendin luisteren en naar de hulpverlening denk ik
  Spellchecker dinsdag 19 augustus 2025 @ 12:10:46 #149
197773 crew  maily
pi_218540197
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mijn gevoel is even: ^p^ naar heel de wereld... (sorry... maar dat voel ik nu even. Echt even een F-you naar de wereld. Ik wil controle en iedereen (omgeving, hulpverlening, stemmen etc) zeggen dat ik naar hen en niet de anderen moet luisteren.

maar goed...

het is allemaal goed bedoeld en ik mag niet boos zijn... iedereen wil helpen

en het ingewikkelde is dat een kennis en ik zouden videobellen vanavond. Dat wordt hem niet en ik krijg een hele uitleg waarom halfnegen naar bed onzin is... weer een tegenstrijdige boodschap. Alleen ik moet naar mijn beste vriendin luisteren en naar de hulpverlening denk ik
Nixte sorry.

Jouw topic, jouw gevoelens!
pi_218540364
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 12:10 schreef maily het volgende:

[..]
Nixte sorry.

Jouw topic, jouw gevoelens!
Ik ben echt heus wel dankbaar... alleen ik vind het niet leuk...
Half negen naar bed... voel me net een kind met straf... maar goed... half negen pil erin en plat
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 12:39:51 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218540486
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben echt heus wel dankbaar... alleen ik vind het niet leuk...
Half negen naar bed... voel me net een kind met straf... maar goed... half negen pil erin en plat
Denk maar zo: nu even braaf doen wat men zegt, zodat je weer in je gewone doen kunt komen. En dan laten ze je wel weer los, qua controle. Even noodzakelijk kwaad.
pi_218540537
Ik lees dat je last hebt van stemmen, ik weet niet waar je woont maar hier hebben we een stemmenhoordersgroep geleid door een ervaringsdeskundige, best verhelderend als je ergens he verhaal kwijt kan met mensen met dezelfde problematiek
pi_218540567
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 12:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Denk maar zo: nu even braaf doen wat men zegt, zodat je weer in je gewone doen kunt komen. En dan laten ze je wel weer los, qua controle. Even noodzakelijk kwaad.
Ja... doe ik ook maar... heb er weinig vertrouwen in... alleen als ik thuis wil blijven moet het maar...

Hoop na dit weekend weer gewoon... deze week niet echt keus...

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 12:49 schreef Cupfighter het volgende:
Ik lees dat je last hebt van stemmen, ik weet niet waar je woont maar hier hebben we een stemmenhoordersgroep geleid door een ervaringsdeskundige, best verhelderend als je ergens he verhaal kwijt kan met mensen met dezelfde problematiek
Dank je voor de tip. Alleen zulke dingen zijn het hem niet voor mij... sowieso geen groepen, dat is een belofte aan mezelf...
  donderdag 21 augustus 2025 @ 11:46:33 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218554358
Hoe is het met je, CotS?
pi_218555354
Typen is even een uitdaging na zo gedrogeerd te zijn
De Temazepam is net aan het verzwakken.Dus na dt bericht een lorazepam erin

Gisteren heel erg veel gesneden en gebraakt
Kreeg net een appje van een vriendijn de vraag te drinken. Wel een paar keer theegzet, maar vergteente drinkej

Vanochredn begeleider geweest, morgen homt te psuhc langs.

De rest van de uodte laat ik zirren. Die hkeine toetsne ne wazighed in hoofd en ogen...
  donderdag 21 augustus 2025 @ 14:16:41 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218555366
Fijn even van je te horen.

Sterkte!!!

pi_218555521
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Typen is even een uitdaging
We zien het, doe geen moeite.
Een teken van leven is voldoende.

^O^
.
pi_218555526
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

Kreeg net een appje van een vriendijn de vraag te drinken. Wel een paar keer theegzet, maar vergteente drinkej

De rest van de uodte laat ik zirren. Die hkeine toetsne ne wazighed in hoofd en ogen...
Sterkte!!
  donderdag 21 augustus 2025 @ 14:45:28 #159
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218555527
quote:

Sterkte lieve CotS ;(
|| justdiggit.org ||
  Spellchecker donderdag 21 augustus 2025 @ 16:09:10 #160
197773 crew  maily
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 augustus 2025 @ 16:21:17 #161
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218556232
Heel veel sterkte gewenst.. Hopelijk gaat het snel weer beter met je.
pi_218557092
quote:

Sterkte lieverd, fijn dat je even van je laat horen, dikke knuffel *;
  donderdag 21 augustus 2025 @ 19:22:04 #163
421867 greysbones
pi_218557342
O+ O+ O+
  Forum Admin donderdag 21 augustus 2025 @ 19:47:39 #164
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218557611
Sterkte :{
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218561761
Dank jullie wel. Ik doe mijn best om goed te typen (=moeilijk)

Nog twee nachten met veel pillen
Dan verder evalueren
mijn armen zijn kapot gesneden. Was ik vergeten
Die pillen laten me alles snel vergeten
Gelukkig krijg ik regelamtig appjes van vrienden over eten en drinken
Demonen en stemmen zijn heel erg eng
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:18:38 #166
421867 greysbones
pi_218561813
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

Dan verder evalueren
beetje lost for words
alles wat ik kan zeggen is je bent een dapper mens :*
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:24:43 #167
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218561862
quote:

Dan verder evalueren
Ach meisje toch ;(
Je komt hier weer doorheen, hoe ver weg dat nu ook nog lijkt. Je bent zo sterk O+
Luister even naar je vrienden en de professionals, pak je rust en de hulp op alle manieren die ze je bieden. Dat heb je nu nodig, je kan het nu even niet alleen. En dat is helemaal prima, dat mag gewoon :*
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:26:39 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218561875
Kusje voor CotS. :*
  Spellchecker vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:18:23 #169
197773 crew  maily
pi_218562141
quote:

Dan verder evalueren
Meisje toch .....

Moderator / Redactie FP vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:47:08 #170
Brabo Bastard
pi_218562302
* TheStigsDutchCousin positiviteit stuurt
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218569961
Dank jullie lieve mensen
Ik heb nog niet de energie om overal op te reageren

Morgen naar mijn moeder. Even kijken hoe ik mijn armen verstop
Nu chillen, want ik heb gevideobeld met een goede vriend. Moe nu
Liefst wil ik hobby'en en het lukt niet
Vanavond geen slaappil voor het eerst. Hopelijk slaap ik goed

Ik voel me rot, maar goed... we shall see
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 augustus 2025 @ 12:03:31 #172
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218570479
Lekker niet reageren dan.. dat komt wel. Zorg goed voor jezelf! En hopelijk voel je je snel beter
pi_218573143
Ben benieuwd hoe de avond gaat worden. Heb een paar programma's die ik even wil proberen te kijken

Lezen lukt niet en crea zijn ook niet

Ik heb moeite met drinken en eten. Gelukkig krijg ik regelmatig reminders van mensen dat ik wat erin moet stoppen

Ik zie en hoor dingen
Ik heb destructieve gedachten

Mijn vrienden heb ik moeten beloven om wat walletjes en patroontjes voor outfitjes voor Carolientjes/Kareltjes te kopen als beloning

Maar even in stappen denken en proberen zonder crisisdienst de avond door te komen
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:20:53 #174
388664 crew  Dotteke
pi_218573250
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben benieuwd hoe de avond gaat worden. Heb een paar programma's die ik even wil proberen te kijken

Lezen lukt niet en crea zijn ook niet

Ik heb moeite met drinken en eten. Gelukkig krijg ik regelmatig reminders van mensen dat ik wat erin moet stoppen

Ik zie en hoor dingen
Ik heb destructieve gedachten

Mijn vrienden heb ik moeten beloven om wat walletjes en patroontjes voor outfitjes voor Carolientjes/Kareltjes te kopen als beloning

Maar even in stappen denken en proberen zonder crisisdienst de avond door te komen
Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Fijn te lezen dat je zulke fijne vrienden hebt die er nu voor je zijn.
Ik kan niet anders doen dan je sterkte te wensen en een hele dikke knuffel te geven *;
pi_218573268
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Fijn te lezen dat je zulke fijne vrienden hebt die er nu voor je zijn.
Ik kan niet anders doen dan je sterkte te wensen en een hele dikke knuffel te geven *;
Dank je wel *; dat is ook alles wat ik nodig heb :*

In theorie is het elke keer goed gekomen als ik een dipje heb... dus we gaan er maar voor.
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:23:48 #176
388664 crew  Dotteke
pi_218573278
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

In theorie is het elke keer goed gekomen als ik een dipje heb... dus we gaan er maar voor.
Je bent echt een hele sterke vrouw, ik heb echt respect voor jou.
En je komt er zeker weer uit, en ik hoop snel.
pi_218573286
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je bent echt een hele sterke vrouw, ik heb echt respect voor jou.
En je komt er zeker weer uit, en ik hoop snel.
Dank je :@
Doe maar wat....
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:24:38 #178
388664 crew  Dotteke
pi_218573292
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Doe maar wat....
Je bent een kanjer Child :*
pi_218573346
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je bent een kanjer Child :*
Je maakt me verlegen :@
  Spellchecker zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:33:25 #180
197773 crew  maily
pi_218573351
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

O+ :*
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:33:44 #181
388664 crew  Dotteke
pi_218573352
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je maakt me verlegen :@
Gelukkig zie ik je blozende wangetjes niet :D
pi_218573364
Wat ik nu ga zeggen is heel kinderachtig

Ik wil dat het koud is. Zodat ik onder mijn dikke, warme elektrische plaid kan kruipen. Gewoon het gewicht en de warmte :@

Maar goed... gordijntjes dicht. Echte Jongens In De Jungle kijken. Vanavond dat spel met die bal en De Allesweter.

Als er 10% binnenkomt is het al winst. Lezen en crea lukt allemaal niet -O-
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:37:54 #183
388664 crew  Dotteke
pi_218573381
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ik wil dat het koud is. Zodat ik onder mijn dikke, warme elektrische plaid kan kruipen. Gewoon het gewicht en de warmte :@

Maar goed... gordijntjes dicht. Echte Jongens In De Jungle kijken. Vanavond dat spel met die bal en De Allesweter.

Is niet kinderachtig, het is voor jou een veilig gevoel.
Ik ga ook dat spel met die bal kijken, ben benieuwd
pi_218573400
quote:

Is niet kinderachtig , zo voel jij het
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:42:13 #185
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218573416
quote:

Kruip er gewoon onder en zet hem niet aan. Wel gewicht en een beetje warmte maar niet teveel.

En verder, ook van mij een dikke knuffel. Het komt wel goed, daar ben ik van overtuigd. Jij kunt alles aan!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:45:38 #186
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218573451
quote:

[..]
Doe maar wat....
En misschien doe je maar wat.. Maar dat doe je vast goed.. Geniet ervan vanavond!
pi_218573464
Dank jullie wel *; O+
Jullie zijn lief :*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:54:01 #188
Brabo Bastard
pi_218573542
quote:

Daar is niks mis mee O+
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 19:39:16 #189
421867 greysbones
pi_218573890
quote:

[..]
Doe maar wat....
ik vind het knap
hoe jij je door dingen heen slaat :*
  Spellchecker zaterdag 23 augustus 2025 @ 19:47:44 #190
197773 crew  maily
pi_218573965
quote:

Ik gun je een airco ....
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 19:51:24 #191
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218574007
quote:

[..]
Doe maar wat....
Je had op 17-8 een hele mooie tekening gepost. Is het illustreren van kinderboeken niks voor je? Misschien als leuke, betaalde hobby? :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 augustus 2025 @ 19:58:18 #192
Brabo Bastard
pi_218574106
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Je had op 17-8 een hele mooie tekening gepost. Is het illustreren van kinderboeken niks voor je? Misschien als leuke, betaalde hobby? :)
Dit ja *O*
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 19:59:14 #193
421867 greysbones
pi_218574116
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
ow wauw
wat een leuk idee _O_ O+
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:00:54 #194
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218574135
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
ow wauw
wat een leuk idee _O_ O+
Zag het ook voor me. Het talent heeft ze zeker. :Y
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:04:27 #195
Brabo Bastard
pi_218574168
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zag het ook voor me. Het talent heeft ze zeker. :Y
Art by CotS O+
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:05:03 #196
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218574176
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Art by CotS O+
^O^ ^O^
pi_218574289
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Art by CotS O+
Hoe spreek je dat uit?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:11:55 #198
Brabo Bastard
pi_218574303
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:11 schreef Managarm het volgende:

[..]
Hoe spreek je dat uit?
Als SotS :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218574307
Och jongens toch :@ wat lief O+

Sowieso wil ik geen betaalde hobby's. Nu maak ik iets als ik zin heb en waar ik zin in heb

En mijn werk heeft regelmatig lelijke vlekken en zo

Het is heerlijk om soms gewoon wat te doen in alle vrijheid. En soms maak ik drie tekeningen op een dag, soms drie tekeningen in een week en soms een hele week niks

Wil wel een keer een geïllustreerd verhaal te maken. Beetje een vrolijke autobiografisch iets. Alleen dan niet op trauma's gericht, maar een beetje een hoofdpersoon met een paar vervelende vrienden (mijn stemmen) en hoe je niet moet luisteren naar pestkoppen. En dan mijn vrienden als superhelden die helpen met allerlei avonturen
pi_218574456
Gewoon een :* voor je CotS
pi_218574872
Ik zit mezelf helemaal op te hypen van: moet en zal positief en productief zijn en vooral niet negatief zijn

't Lukt alleen niet -O-
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:06:45 #202
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218574933
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit mezelf helemaal op te hypen van: moet en zal positief en productief zijn en vooral niet negatief zijn

't Lukt alleen niet -O-
Je moet nu helemaal niets, behalve blijven eten, drinken en doen wat goed voelt :* Gun jezelf dat :*

Fijn om weer van je te horen, lieve CotS O+
|| justdiggit.org ||
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:07:28 #203
Brabo Bastard
pi_218574944
quote:

't Lukt alleen niet -O-
Je moet niets he.
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:35:42 #204
197773 crew  maily
pi_218575281
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:11 schreef Managarm het volgende:

[..]
Hoe spreek je dat uit?
ABC ^O^
  Spellchecker zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:37:07 #205
197773 crew  maily
pi_218575298
quote:

't Lukt alleen niet -O-
Niet doen.

Kost je veels te veel energie.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:43:48 #206
Brabo Bastard
pi_218575361
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:35 schreef maily het volgende:

[..]
ABC ^O^
:D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218578541
Ik vind dat je de fijne reacties die je hier krijgt over het algemeen zelf gecreerd hebt door je kwetsbaar open en eerlijk op te stellen

Hoe gaat het vandaag met je TS?
  zondag 24 augustus 2025 @ 18:46:12 #208
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218582141
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Och jongens toch :@ wat lief O+

Sowieso wil ik geen betaalde hobby's. Nu maak ik iets als ik zin heb en waar ik zin in heb

En mijn werk heeft regelmatig lelijke vlekken en zo

Het is heerlijk om soms gewoon wat te doen in alle vrijheid. En soms maak ik drie tekeningen op een dag, soms drie tekeningen in een week en soms een hele week niks

Wil wel een keer een geïllustreerd verhaal te maken. Beetje een vrolijke autobiografisch iets. Alleen dan niet op trauma's gericht, maar een beetje een hoofdpersoon met een paar vervelende vrienden (mijn stemmen) en hoe je niet moet luisteren naar pestkoppen. En dan mijn vrienden als superhelden die helpen met allerlei avonturen
Misschien ooit, Child. Je weet het niet. :) Zou wel leuk zijn eh. :Y
pi_218584282
Het gaat ruk
Ik probeer me een beetje af te leiden met Fok en zo. Lukt niet
  zondag 24 augustus 2025 @ 22:20:20 #210
421867 greysbones
pi_218584305
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het gaat ruk
Knuf voor jou
  Moderator maandag 25 augustus 2025 @ 07:31:51 #211
388664 crew  Dotteke
pi_218585341
quote:
Het gaat ruk
Ach lieverd toch. Hoop dat je toch wat hebt kunnen slapen vannacht *;
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 25 augustus 2025 @ 08:10:01 #212
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218585475
quote:
Het gaat ruk
Wat vervelend! Hopelijk gaat het snel beter. :'(
pi_218585516
quote:
Het gaat ruk
Ah wat vervelend voor je
Knuff
pi_218587065
De voorraad slaappillen zijn aangevuld

Voel me wisselvallig
Is positief. Want alleen zwart is weg

Binnenkort even wolletjes bestellen en patroontjes voor Carolientjes

Het zijn moeilijke dageb
  maandag 25 augustus 2025 @ 11:44:45 #215
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218587170
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
De voorraad slaappillen zijn aangevuld

Voel me wisselvallig
Is positief. Want alleen zwart is weg

Binnenkort even wolletjes bestellen en patroontjes voor Carolientjes

Het zijn moeilijke dageb
Fijn dat je wel af en toe van je laat horen en fijn dat het nu van alleen zwart naar afwisselend is gegaan, dat is al een hele winst! Heb je nog dagelijks begeleiding?

Hou vol lieve CotS! Je bent een prachtig en krachtig mens O+
|| justdiggit.org ||
pi_218587250
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Fijn dat je wel af en toe van je laat horen en fijn dat het nu van alleen zwart naar afwisselend is gegaan, dat is al een hele winst! Heb je nog dagelijks begeleiding?

Hou vol lieve CotS! Je bent een prachtig en krachtig mens O+
Ja... het is wel fijn. Wel even weer wat extra meds

En jep, sta nog op het crisisbod

Dank je wel lieverd :* Doe maar gewoon wat :@
  Spellchecker maandag 25 augustus 2025 @ 11:52:39 #217
197773 crew  maily
pi_218587263
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Rustig aan ....

maandag 25 augustus 2025 @ 11:55:13 #218
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218587292
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

|| justdiggit.org ||
pi_218589288
Gevideobelt en compleet gesloopt

Morgen geen clubje (armen zijn nog aan gort)
Wel proberen of boven iets een beetje lukt... al is het een kwartier en met een beetje plezier

Maar eerst de nacht en avond doorkomen
pi_218590379
En we zetten tien stappen terug
Voel me zo suïcidaal. Echt frustrerend
  maandag 25 augustus 2025 @ 18:53:18 #221
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218590495
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk snel weer een stapje voorwaarts. :*
  Moderator / Redactie FP maandag 25 augustus 2025 @ 19:02:50 #222
Brabo Bastard
pi_218590571
quote:
Komt goed lieve CotS O+
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 25 augustus 2025 @ 19:09:56 #223
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218590624
quote:
Bel je de crisisdienst lieverd?
|| justdiggit.org ||
pi_218590978
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Bel je de crisisdienst lieverd?
Gedaan

Hele lieve verpleegkundige gehad
  maandag 25 augustus 2025 @ 20:07:46 #225
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218590995
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gedaan

Hele lieve verpleegkundige gehad
Goedzo, fijn :*

Wat is het plan nu? Medicatie, slapen en morgen weer verder kijken?
|| justdiggit.org ||
pi_218591085
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Goedzo, fijn :*

Wat is het plan nu? Medicatie, slapen en morgen weer verder kijken?
Lorazepam
Serietje of televisie
Proberen de Quest te lezen
Misschien even Disneys Dreamlight Valley
  maandag 25 augustus 2025 @ 20:43:51 #227
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218591349
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lorazepam
Serietje of televisie
Proberen de Quest te lezen
Misschien even Disneys Dreamlight Valley
Als je het allemaal maar niet 'moet' van jezelf :* Hele dikke knuffel O+
|| justdiggit.org ||
pi_218591520
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Als je het allemaal maar niet 'moet' van jezelf :* Hele dikke knuffel O+
Doe niet zoveel nu
Beetje De Bondgenoten
Beetje Fok
Beetje Quest

Beetje angst voor verslaving aan pammetjes. Dus ik neem ze niet zo gemakkelijk in

Maar goed... proberen om rond half elf toch maar te gaan liggen
pi_218591534
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Doe niet zoveel nu
Beetje De Bondgenoten
Beetje Fok
Beetje Quest

Beetje angst voor verslaving aan pammetjes. Dus ik neem ze niet zo gemakkelijk in

Ik hoop dat je lekker slaapt straks
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 25 augustus 2025 @ 21:12:30 #230
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218591622
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Doe niet zoveel nu
Beetje De Bondgenoten
Beetje Fok
Beetje Quest

Prima toch om jezelf zo een beetje bezig te houden? Niks mis mee.

Hopelijk slaap je goed straks!
pi_218591690
Ik probeer mezelf een beetje die positieve kant op te hypen

Of iig naar de buitenwereld om

Alleen zit om te haverklap te hyperventileren. Het enige wat ik wil is mezelf pijn doen.

Morgen wil ik eigenlijk weer echt wat doen... alleen daardoor zie ik ook enorm op tegen morgen. De klusjes zijn leuk. Wol sorteren en/of een stukje haken met een luisterboek

Hm... ik weet alleen niet of het haalbaar is of dat ik mezelf overvraag. Of juist uit juist een gezonde schop onder mijn hol geef
  Spellchecker maandag 25 augustus 2025 @ 21:27:52 #232
197773 crew  maily
pi_218591808
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

Alleen zit om te haverklap te hyperventileren. Het enige wat ik wil is mezelf pijn doen.

Morgen wil ik eigenlijk weer echt wat doen... alleen daardoor zie ik ook enorm op tegen morgen. De klusjes zijn leuk. Wol sorteren en/of een stukje haken met een luisterboek

Hm... ik weet alleen niet of het haalbaar is of dat ik mezelf overvraag. Of juist uit juist een gezonde schop onder mijn hol geef
Nu nog niet over twijfelen.

Kijk morgenochtend maar eens hoe je je dan voelt en wat je denkt dat je dan aankunt.
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:30:23 #233
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218591834
quote:

Wol sorteren klinkt niet verkeerd, maar als het voor jou nu als een opgave/moetje voelt, dan niet doen. Doe echt alleen dat wat je lijf nodig heeft, wat goed voelt. En wat regelmaat is zeker niet verkeerd, maar zoek dat momenteel echt alleen in de dingen die nu niet als een opgave voelen :*

Mocht er dan niks overblijven, so be it. Af en toe een dag slapen is niet erg, als jouw lijf dat nodig heeft. Als je jezelf maar niets aandoet lieverd, want dat verdien je zó enorm niet. Die suïcidale gedachten beweren anders, maar bel eventueel met 113, met de luisterlijn, met de crisisdienst, wat je ook moge helpen om je er weer van te overtuigen dat het maar gedachten zijn. Ik zou willen dat een simpele oefening als "laat de gedachten als een blaadje van je boom vallen en met de rivier wegdrijven", maar ik weet dat dat in de diepste dallen niet werkt. Zoek wat voor jou werkt, als je maar weet dat die gedachten/stemmen bullshit zijn :*
|| justdiggit.org ||
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:43:11 #234
421867 greysbones
pi_218591964
quote:

wil je dit echt of heb je het idee dat je wat moet gaan doen?
bekijk het per moment
en niet te ver vooruit :*
pi_218592220
Reaggser even later
Toetsen dansen weer voor mijn ogen
pi_218597774
Ben blij als mijn begeleider straks gebeld heeft

heb wel (in opdracht van vrienden ;) ) voor 15$ een schildermarathonlessen gekocht (vijf weken lang in de herfst elke week een les).
Ik moet iets hebben om me op te verheugen

(en mijn moeder betaalt het me waarschijnlijk :@ Doet ze namelijk altijd)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:04:14 #237
Brabo Bastard
pi_218598093
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

heb wel (in opdracht van vrienden ;) ) voor 15$ een schildermarathonlessen gekocht (vijf weken lang in de herfst elke week een les).

Leuk vooruitzicht!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218598107
quote:

Wat een goed idee O+
pi_218599072
Ennnnn het is avond en ik ben moe en ik moet binnenkort weer naar bed dus ik stort een beetke in
  Spellchecker dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:33:58 #240
197773 crew  maily
pi_218599119
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnnn het is avond en ik ben moe en ik moet binnenkort weer naar bed dus ik stort een beetke in
Lekker instorten en dan straks lekker slapen :*
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 augustus 2025 @ 18:34:40 #241
Brabo Bastard
pi_218599129
quote:
Slaap lekker!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218599181
Bank + dekentje + serie

Misschien nog proberen of een boek nog lukt (is wel een uitdaging)
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:00:44 #243
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218599378
quote:

O+
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:13:20 #244
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218599491
quote:
Lekker instorten!

En tot die tijd TV kijken. Geen probleem, hoor.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:59:55 #245
421867 greysbones
pi_218599824
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bank + dekentje + serie

Misschien nog proberen of een boek nog lukt (is wel een uitdaging)
Jachtseizoen bij de Bondgenoten
*O*
pi_218599994
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:13 schreef qltel het volgende:

[..]
Lekker instorten!

En tot die tijd TV kijken. Geen probleem, hoor.
Ja beetje fok en een beetje televisie. Lezen lukt niet merk ik :N maar goed...tv is leuk

quote:
99s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jachtseizoen bij de Bondgenoten
*O*
Ben eigenlijk enorm fan van StukTV
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:21:16 #247
421867 greysbones
pi_218600122
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja beetje fok en een beetje televisie. Lezen lukt niet merk ik :N maar goed...tv is leuk
[..]
Ben eigenlijk enorm fan van StukTV
ze zijn ook leuk :Y :Y
pi_218601645
quote:
heb wel (in opdracht van vrienden ) voor 15$ een schildermarathonlessen gekocht (vijf weken lang in de herfst elke week een les).
Wat zijn schildermarathonlessen? :?

In $ dus zal wel iets online zijn.
.
pi_218601966
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 00:52 schreef r_one het volgende:

[..]
Wat zijn schildermarathonlessen? :?

In $ dus zal wel iets online zijn.
Oh marathon bedoelen ze mee dat er een hele reeks lessen achter elkaar aankomen

Gewoon schilderen
pi_218605065
Oké, vandaag even gedemotiveerd. Ja ik heb gehaakt. Alleen ik heb even helemaal geen zin meer om mijn best te doen. Ik ben echt super chagrijnig en gefrustreerd :r

Het schiet gewoon niet op :N

en morgen moet ik ook nog eens proberen boodschappen te doen -O-

Het lukt me even niet om vrolijk en positief te doen :{
  woensdag 27 augustus 2025 @ 14:55:33 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218605105
Je ‘klinkt’ wel beter dan een week geleden.

Kan het zijn dat je her ergste nu weer gehad hebt, maar dat je nu wel duidelijker voelt hoe je baalt van deze recente episode?
pi_218605274
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 14:55 schreef Lienekien het volgende:
Je ‘klinkt’ wel beter dan een week geleden.

Kan het zijn dat je her ergste nu weer gehad hebt, maar dat je nu wel duidelijker voelt hoe je baalt van deze recente episode?
Ja, ik zit weer opwaarts hoor. Alleen ik ben ongeduldig, dat punt bereik ik altijd na zo'n fase. Het gaat beter, maar ik ben moe en nog niet alles lukt... daar raak ik dan zo gefrustreerd van.

Het is niet eens balen van dat dit gebeurt, als wel balen van heel hard werken (voor mijn gevoel dan), en heel langzaam resultaat zien.

Alleen vorige week kon ik letterlijk niet lezen of typen. De letters dansten letterlijk over de toetsen. Dan was ik minuten bezig met een woord en dacht het dan goed te hebben en alsnog vaak fout

maar goed... ik moet dankbaar zijn. Dinsdag gaat het clubje wel weer lukken. Zaterdag gaat de vrijwilligersjob wel weer goed komen. Morgen boodschappen. Na al die dingen ben ik vast gesloopt, maar dat kost gewoon tijd. En geduld

Mijn doelen voor morgen: 1.) boodschappen doen, en 2.) een tekeningetje maken en 3.) beneden swifferen en de wc schoonmaken (in volgorde van prioriteit)
  woensdag 27 augustus 2025 @ 15:19:23 #253
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218605440
^O^

En een dikke :*

Want het valt allemaal niet mee.
  Spellchecker woensdag 27 augustus 2025 @ 18:41:21 #254
197773 crew  maily
pi_218606935
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, vandaag even gedemotiveerd. Ja ik heb gehaakt. Alleen ik heb even helemaal geen zin meer om mijn best te doen. Ik ben echt super chagrijnig en gefrustreerd :r

Het schiet gewoon niet op :N

en morgen moet ik ook nog eens proberen boodschappen te doen -O-

Het lukt me even niet om vrolijk en positief te doen :{

Is toch niet verplicht?
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 augustus 2025 @ 18:43:05 #255
Brabo Bastard
pi_218606947
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, ik zit weer opwaarts hoor. Alleen ik ben ongeduldig, dat punt bereik ik altijd na zo'n fase. Het gaat beter, maar ik ben moe en nog niet alles lukt... daar raak ik dan zo gefrustreerd van.

Het is niet eens balen van dat dit gebeurt, als wel balen van heel hard werken (voor mijn gevoel dan), en heel langzaam resultaat zien.

Alleen vorige week kon ik letterlijk niet lezen of typen. De letters dansten letterlijk over de toetsen. Dan was ik minuten bezig met een woord en dacht het dan goed te hebben en alsnog vaak fout

maar goed... ik moet dankbaar zijn. Dinsdag gaat het clubje wel weer lukken. Zaterdag gaat de vrijwilligersjob wel weer goed komen. Morgen boodschappen. Na al die dingen ben ik vast gesloopt, maar dat kost gewoon tijd. En geduld

Mijn doelen voor morgen: 1.) boodschappen doen, en 2.) een tekeningetje maken en 3.) beneden swifferen en de wc schoonmaken (in volgorde van prioriteit)
Je komt er wel :*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218607179
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 15:19 schreef Lienekien het volgende:
^O^

En een dikke :*

Want het valt allemaal niet mee.
Dank je wel :*

quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:41 schreef maily het volgende:

[..]
Is toch niet verplicht?
Zeker niet. Het zijn alleen wel eigenschappen die ik hoog houd. En nu eventjes wil het niet. Komt wel weer
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je komt er wel :*
*;
pi_218609070
Ennnnn we schieten een hyper in... even kamille thee drinken en eens zien hoe laat het gaat worden vanavond
pi_218609591
Pfft... lange en eenzame nacht

De psych heeft een appje over slaappillen voor de volgende nacht
  donderdag 28 augustus 2025 @ 06:50:23 #259
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218610140
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 01:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pfft... lange en eenzame nacht

De psych heeft een appje over slaappillen voor de volgende nacht
Heb je uberhaupt kunnen slapen uiteindelijk? :*
|| justdiggit.org ||
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 28 augustus 2025 @ 07:37:26 #260
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218610283
Pfff, hopelijk gaat het de komende nachten beter.. Niet fijn voor je dit.
  donderdag 28 augustus 2025 @ 09:42:03 #261
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218610961
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnnn we schieten een hyper in... even kamille thee drinken en eens zien hoe laat het gaat worden vanavond
Met koude kamille thee kun je prima je haar licht blonderen. Het is maar een tip. ;)
pi_218623167
Moeder belde me wakker. Gevallen. De hele dag in het zkh
Nu thuis, zij moet even blijven
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:15:12 #263
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218623212
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moeder belde me wakker. Gevallen. De hele dag in het zkh
Nu thuis, zij moet even blijven
Niks gebroken?
pi_218623220
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Niks gebroken?
Gebroken bekken
pi_218623228
Zij ligt nog daar. Ze mag wel bewegen. Alleen teveel pijn. Dus even tot ze wat mobieler is
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:22:27 #266
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218623283
Au! Dat klinkt niet fijn.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:24:56 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218623301
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gebroken bekken
Oh, dat is naar.

Ik verwacht dat het ziekenhuis haar pas naar huis laat gaan als daar het nodige voor geregeld is.

(En jij bent geen optie voor uitgebreide mantelzorg!)

[ Bericht 5% gewijzigd door Lienekien op 29-08-2025 17:45:29 ]
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:44:02 #268
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218623431
Och jeetje, wat een pech ;( Beterschap voor je moeder, sterkte voor jou :*

Vergeet jezelf niet :*
|| justdiggit.org ||
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:04:03 #269
Brabo Bastard
pi_218623601
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gebroken bekken
Oh wat naar, sterkte ermee CotS :* O+
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:06:11 #270
197773 crew  maily
pi_218623626
Sterkte CotS .....

Zij wordt daar goed verzorgd.

Denk je ook aan jouzelf?

pi_218623695
Sterkte voor je moeder

En wat meer gezegd is, denk aan je grenzen
pi_218627678
Dank jullie... O+

Net haar tas ingepakt.
Bed verschoont (bloed) muren schoongemaakt (bloed) alle meubels terug (ambu verplaatst)

Nu even wachten met een taxi bellen. Hierna gewoon met OV. Alleen moeder stond erop dat ik een taxi nam ivm grote tas.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 30 augustus 2025 @ 11:22:51 #273
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218629193
Heftige week, CotS, hopelijk wordt komende week wat rustiger.

En verstandig van je moeder dat ze wil dat je een taxi neemt.
pi_218630763
Denk dat het wel even heftig blijft
Ben net weer thuis (half acht vertrokken vanochtend)
Morgen wil mijn moeder dat ik thuis blijf, als ze niet overgeplaatst wordt iig

Ik ben op, echt helemaal leeg...
pi_218630808
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

Wat een ellende. :{ Kun je wel tot rust komen nu?
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 30 augustus 2025 @ 14:46:09 #276
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218630858
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

Dan is het ook beter dat je morgen thuis blijft en rustig aan doet.. doe "lege dingen" en geen ondoordachte dingen.. dan kom je misschien even tot rust.
pi_218631929
Wat erg voor je moeder en jou! Zeker in jouw toestand! Wees lief voor jezelf en heel veel sterkte voor jou en beterschap voor je moeder!
pi_218633156
Ze is nu naar een afdeling waar ze een paar dagen blijft. Geen flauw idee hoelang, maar het plan was een X-aantal dagen. Maandag ga ik die kant op weer (voel me wel schuldig -O- Zit ze daar in d'r eentje)

Als ze een beetje meer op de been is. En ik kom dan een paar keer per week voor klusjes. Dat wordt met de weken minder intensief.

Ze is echt naar gevallen die arme vrouw. Mijn broer heb ik ook op de hoogte gebracht.

Dus ik spaar alle energie op terwijl ze daar is. En ik probeer me niet een slechte dochter te voelen, want tja... het is wat het is, meer kan ik gewoon niet doen

Mijn psycholoog had ik vrijdag even aan appje gestuurd en die wil me per se maandag zien. Dus eerst dat en dan naar mijn moeder.

maar dat is maandag. Dinsdag ga ik sowieso naar mijn clubje. En donderdag vrijwilligerswerk. Ik moet een beetje onder de mensen blijven komen. Even de normale dingen doen. Niet -moeder-thuis-moeder-thuis. Dan draai ik gek. Even met mijn kennissen in contact staan heb ik echt nodig. Morgen videobellen met een van mijn besties. Ook super fijn.

maar vanavond heb ik lekkere hapjes, slechte televisie en zondag slaap ik een beetje uit. Ik weet dat ze in goede handen is. Ik weet dat ik niks aan haar pijn en frustratie kan doen. Dus ik probeer (wat niet echt lukt) het los te laten
  Spellchecker zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:27:43 #279
197773 crew  maily
pi_218633386
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze is nu naar een afdeling waar ze een paar dagen blijft. Geen flauw idee hoelang, maar het plan was een X-aantal dagen. Maandag ga ik die kant op weer (voel me wel schuldig -O- Zit ze daar in d'r eentje)

Als ze een beetje meer op de been is. En ik kom dan een paar keer per week voor klusjes. Dat wordt met de weken minder intensief.

Ze is echt naar gevallen die arme vrouw. Mijn broer heb ik ook op de hoogte gebracht.

Dus ik spaar alle energie op terwijl ze daar is. En ik probeer me niet een slechte dochter te voelen, want tja... het is wat het is, meer kan ik gewoon niet doen

Mijn psycholoog had ik vrijdag even aan appje gestuurd en die wil me per se maandag zien. Dus eerst dat en dan naar mijn moeder.

maar dat is maandag. Dinsdag ga ik sowieso naar mijn clubje. En donderdag vrijwilligerswerk. Ik moet een beetje onder de mensen blijven komen. Even de normale dingen doen. Niet -moeder-thuis-moeder-thuis. Dan draai ik gek. Even met mijn kennissen in contact staan heb ik echt nodig. Morgen videobellen met een van mijn besties. Ook super fijn.

maar vanavond heb ik lekkere hapjes, slechte televisie en zondag slaap ik een beetje uit. Ik weet dat ze in goede handen is. Ik weet dat ik niks aan haar pijn en frustratie kan doen. Dus ik probeer (wat niet echt lukt) het los te laten
Dat mag wel weer onderhand :Y :*
pi_218633448
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:27 schreef maily het volgende:

[..]
Dat mag wel weer onderhand :Y :*
Ja zeg dat wel

Echt even zin in gezellige lol

En donderdag ook gezellig met mijn collegae
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:35:13 #281
Brabo Bastard
pi_218633455
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja zeg dat wel

Echt even zin in gezellige lol

En donderdag ook gezellig met mijn collegae
Lekker van genieten O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218637398
Heftig CotS, pas goed op jezelf.
Kan je broer ook iets van mantelzorg op zich nemen?
Misschien ook aangeven, ook bij de verpleging, dat jij niet alles kan.
Kijk of er iets van thuiszorg geregeld kan worden als ze naar huis gaat, of misschien is een zorghotel wel een optie. Geen idee hoe dat zit met de verzekering...
Jij kan niet alles doen, probeer ook echt op jezelf te letten :*
pi_218652823
Dank jullie O+ Hoofd zit vol. Ben moe, heb overal spierpijn van de stress

Breuk is slechter dan gedacht, ze blijft wel zeker zes weken

Discussie is nu (zij zegt) twee keer per week langskomen en (ik zeg) drie keer per week langskomen. We kijken gewoon eventjes per week

Morgen clubje en ik kijk wel even hoe het verder gaat deze week
  Moderator / Redactie FP maandag 1 september 2025 @ 17:13:08 #284
Brabo Bastard
pi_218653183
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

Discussie is nu (zij zegt) twee keer per week langskomen en (ik zeg) drie keer per week langskomen. We kijken gewoon eventjes per week

*stuurt nog meer positive vibes*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218654112
quote:

Vervelend voor je moeder, maar dat ze daar 6 weken moet blijven geeft jou misschien ook wel de mogelijkheid om even pas op de plaats te maken. Ik zou die 2 keer per week aanhouden en als je tijd/energie/enzovoort over hebt, kan je die 3e keer overwegen. En mocht 2 keer niet lukken, dan kan dat ook.
Blijf goed op jezelf passen, want je moeder heeft er niks aan als jij ondersteboven gaat.
pi_218654711
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:02 schreef Nijna het volgende:

[..]
Vervelend voor je moeder, maar dat ze daar 6 weken moet blijven geeft jou misschien ook wel de mogelijkheid om even pas op de plaats te maken. Ik zou die 2 keer per week aanhouden en als je tijd/energie/enzovoort over hebt, kan je die 3e keer overwegen. En mocht 2 keer niet lukken, dan kan dat ook.
Blijf goed op jezelf passen, want je moeder heeft er niks aan als jij ondersteboven gaat.
Dank je

En ik weet het... alleen vind het zo naar voor haar -O-
pi_218654844
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je

En ik weet het... alleen vind het zo naar voor haar -O-
Is het ook, maar als jij omvalt omdat je koste wat kost lang wilt gaan, is het nog veel naarder. Misschien heeft ze nog wel andere mensen die langs kunnen komen. Of je belt of appt even, dan hoef je al niet elke dag fysiek erheen. Echt, pas goed op jezelf :*
pi_218654928
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:18 schreef Nijna het volgende:

[..]
Is het ook, maar als jij omvalt omdat je koste wat kost lang wilt gaan, is het nog veel naarder. Misschien heeft ze nog wel andere mensen die langs kunnen komen. Of je belt of appt even, dan hoef je al niet elke dag fysiek erheen. Echt, pas goed op jezelf :*
Ja... snap het wel...

Weet verder eigenlijk niet wie er kan zijn

Maar goed... vrijdag pas weer die kant op
  Spellchecker maandag 1 september 2025 @ 20:46:22 #289
197773 crew  maily
pi_218655174
quote:

Voor haar vervelend dat ze zo lang moet blijven, maar het geeft jou wat rust ...
En kijk maar per week wat je aankunt.

Eerst morgen eindelijk weer clubje! *O*
pi_218655178
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 20:46 schreef maily het volgende:

[..]
Voor haar vervelend dat ze zo lang moet blijven, maar het geeft jou wat rust ...
En kijk maar per week wat je aankunt.

Eerst morgen eindelijk weer clubje! *O*
Jaaaaa! Sociaal leven O+
pi_218659588
Het was wel even fijn :)
Ben nu wel nog meer bekaf, maar prima. Ik hoef verder ook niks meer vandaag
Het was de energie waard.

Net ongesteld geworden, pijn. En chagrijnig. Dus lekker onderuit en bijkomen

Morgen videobellen met een vriendin. Mijn moeder wil me pas vrijdag weer zien. Dus morgen een vrije dag. Donderdag vrijwilligerswerk
pi_218660200
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was wel even fijn :)
Ben nu wel nog meer bekaf, maar prima. Ik hoef verder ook niks meer vandaag
Het was de energie waard.

Net ongesteld geworden, pijn. En chagrijnig. Dus lekker onderuit en bijkomen

Morgen videobellen met een vriendin. Mijn moeder wil me pas vrijdag weer zien. Dus morgen een vrije dag. Donderdag vrijwilligerswerk
Zie je op tegen zo'n vrije dag zonder planning?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_218660603
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:41 schreef nostra het volgende:

[..]
Zie je op tegen zo'n vrije dag zonder planning?
Nee juist niet. Verheug me erop

Zie eerder op tegen de vergadering van donderdag... voelt aan als zonde van tijd en energie. Alleen dat hoort erbij
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 september 2025 @ 14:53:32 #294
Brabo Bastard
pi_218660666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee juist niet. Verheug me erop

Zie eerder op tegen de vergadering van donderdag... voelt aan als zonde van tijd en energie. Alleen dat hoort erbij
Dat zijn vergaderingen meestal :+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218660988
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat zijn vergaderingen meestal :+
Het is eigenlijk een gestructureerd gezellig zijn

Alleen het kan me even niet boeien

Maar goed... morgen lekker op mezelf O+
Even het huis opruimen en schoonmaken

Misschien even hobby
Misschien ook helemaal mis

Het enige dat moet is de was van mijn moeder en voor mezelf ook.

Dit is wel goed voor de lijn. Krijg geen hap binnen
  Spellchecker dinsdag 2 september 2025 @ 15:22:06 #296
197773 crew  maily
pi_218661034
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is eigenlijk een gestructureerd gezellig zijn

Alleen het kan me even niet boeien

Maar goed... morgen lekker op mezelf O+
Even het huis opruimen en schoonmaken

Misschien even hobby
Misschien ook helemaal mis

Het enige dat moet is de was van mijn moeder en voor mezelf ook.

Dit is wel goed voor de lijn. Krijg geen hap binnen

En toch moet je wat eten. Stel dat jij ook omvalt .....
pi_218661052
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:22 schreef maily het volgende:

[..]
En toch moet je wat eten. Stel dat jij ook omvalt .....
Doe ik ook wel
En bespreek het zo met de psych
Gezien met mijn eetstoornis- verleden
  woensdag 3 september 2025 @ 22:18:50 #298
421867 greysbones
pi_218672405
Jeetje C!
Arme mams!
Heb je er aan gedacht dat je ook kunt beeldbellen met je moeder
Zodat je haar toch spreekt maar niet heen en weer hoeft ( ik snap dat je haar wel graag in levende lijve wil zien , maar dat 2 x al een een hele opgave kan zijn)
pi_218676585
Het gaat even heel slecht

Neem even een pammetje en poeh
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 september 2025 @ 13:13:59 #300
Brabo Bastard
pi_218676593
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

;(

*;
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218676651
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

Edit: CotS open jij een nieuw deel als je er aan toe bent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')