Je bent echt een hele sterke vrouw, ik heb echt respect voor jou.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je weldat is ook alles wat ik nodig heb
In theorie is het elke keer goed gekomen als ik een dipje heb... dus we gaan er maar voor.
Dank jequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent echt een hele sterke vrouw, ik heb echt respect voor jou.
En je komt er zeker weer uit, en ik hoop snel.
Je bent een kanjer Childquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Doe maar wat....
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je weldat is ook alles wat ik nodig heb
In theorie is het elke keer goed gekomen als ik een dipje heb... dus we gaan er maar voor.
Gelukkig zie ik je blozende wangetjes nietquote:
Is niet kinderachtig, het is voor jou een veilig gevoel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ik nu ga zeggen is heel kinderachtig
Ik wil dat het koud is. Zodat ik onder mijn dikke, warme elektrische plaid kan kruipen. Gewoon het gewicht en de warmte
Maar goed... gordijntjes dicht. Echte Jongens In De Jungle kijken. Vanavond dat spel met die bal en De Allesweter.
Als er 10% binnenkomt is het al winst. Lezen en crea lukt allemaal niet
Is niet kinderachtig , zo voel jij hetquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil dat het koud is. Zodat ik onder mijn dikke, warme elektrische plaid kan kruipen. Gewoon het gewicht en de warmte
Maar goed... gordijntjes dicht. Echte Jongens In De Jungle kijken. Vanavond dat spel met die bal en De Allesweter.
Kruip er gewoon onder en zet hem niet aan. Wel gewicht en een beetje warmte maar niet teveel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
En misschien doe je maar wat.. Maar dat doe je vast goed.. Geniet ervan vanavond!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Doe maar wat....
Daar is niks mis meequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik vind het knapquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Doe maar wat....
Ik gun je een airco ....quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je had op 17-8 een hele mooie tekening gepost. Is het illustreren van kinderboeken niks voor je? Misschien als leuke, betaalde hobby?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Doe maar wat....
Dit jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je had op 17-8 een hele mooie tekening gepost. Is het illustreren van kinderboeken niks voor je? Misschien als leuke, betaalde hobby?
ow wauwquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je had op 17-8 een hele mooie tekening gepost. Is het illustreren van kinderboeken niks voor je? Misschien als leuke, betaalde hobby?
Zag het ook voor me. Het talent heeft ze zeker.quote:
Art by CotSquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zag het ook voor me. Het talent heeft ze zeker.
Als SotSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |