Je moet nu helemaal niets, behalve blijven eten, drinken en doen wat goed voeltquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit mezelf helemaal op te hypen van: moet en zal positief en productief zijn en vooral niet negatief zijn
't Lukt alleen niet
Je moet niets he.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit mezelf helemaal op te hypen van: moet en zal positief en productief zijn en vooral niet negatief zijn
't Lukt alleen niet
Niet doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
't Lukt alleen niet
quote:
Misschien ooit, Child. Je weet het niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Och jongens tochwat lief
Sowieso wil ik geen betaalde hobby's. Nu maak ik iets als ik zin heb en waar ik zin in heb
En mijn werk heeft regelmatig lelijke vlekken en zo
Het is heerlijk om soms gewoon wat te doen in alle vrijheid. En soms maak ik drie tekeningen op een dag, soms drie tekeningen in een week en soms een hele week niks
Wil wel een keer een geïllustreerd verhaal te maken. Beetje een vrolijke autobiografisch iets. Alleen dan niet op trauma's gericht, maar een beetje een hoofdpersoon met een paar vervelende vrienden (mijn stemmen) en hoe je niet moet luisteren naar pestkoppen. En dan mijn vrienden als superhelden die helpen met allerlei avonturen
Knuf voor jouquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het gaat ruk
Ik probeer me een beetje af te leiden met Fok en zo. Lukt niet
Ach lieverd toch. Hoop dat je toch wat hebt kunnen slapen vannachtquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het gaat ruk
Wat vervelend! Hopelijk gaat het snel beter.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het gaat ruk
Ah wat vervelend voor jequote:Op zondag 24 augustus 2025 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het gaat ruk
Fijn dat je wel af en toe van je laat horen en fijn dat het nu van alleen zwart naar afwisselend is gegaan, dat is al een hele winst! Heb je nog dagelijks begeleiding?quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
De voorraad slaappillen zijn aangevuld
Voel me wisselvallig
Is positief. Want alleen zwart is weg
Binnenkort even wolletjes bestellen en patroontjes voor Carolientjes
Het zijn moeilijke dageb
Ja... het is wel fijn. Wel even weer wat extra medsquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn dat je wel af en toe van je laat horen en fijn dat het nu van alleen zwart naar afwisselend is gegaan, dat is al een hele winst! Heb je nog dagelijks begeleiding?
Hou vol lieve CotS! Je bent een prachtig en krachtig mens
Rustig aan ....quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... het is wel fijn. Wel even weer wat extra meds
En jep, sta nog op het crisisbod
Dank je wel lieverdDoe maar gewoon wat
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... het is wel fijn. Wel even weer wat extra meds
En jep, sta nog op het crisisbod
Dank je wel lieverdDoe maar gewoon wat
Hopelijk snel weer een stapje voorwaarts.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
En we zetten tien stappen terug
Voel me zo suïcidaal. Echt frustrerend
Komt goed lieve CotSquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bel je de crisisdienst lieverd?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gedaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bel je de crisisdienst lieverd?
Goedzo, fijnquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gedaan
Hele lieve verpleegkundige gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |