SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door ChildoftheStars op 09-08-2025 21:23:49 ]
Helemaal niet stom. Juist goed dat je zo'n duidelijke graadmeter hebt!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow! Super productieve dag, lekker in energie, goed in stemming
• zeven uur lang geborduurd
• een uur schoon gemaakt
• een half uur geoefend met tekentechnieken
en nu ga ik lekker een serie kijken
Lekker bakje thee erbij. Ben echt content. Morgen hopelijk weer zo'n dag.
Hopelijk lukt het me vandaag weer om vanavond te douchen en zo. Dan is de dag perfect.
En vanaf een uurtje of half acht begin ik lekker met lezen, misschien een uurtje eerder. Misschien stom dat ik zo vaak over lezen miep. Echter is dat een graadmeter voor hoe het met me gaat. Als fatsoenlijk een paar uur lezen niet lukt is het een signaal van crisis. Lees minimaal vier, misschien vijf uur per dag als het goed met me gaat.
Waarom zou morgen niet weer zo'n dag zijn als ik vragen mag? Wat is er morgen aan de omstandigheden anders dan vandaag?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow! Super productieve dag, lekker in energie, goed in stemming
• zeven uur lang geborduurd
• een uur schoon gemaakt
• een half uur geoefend met tekentechnieken
en nu ga ik lekker een serie kijken
Lekker bakje thee erbij. Ben echt content. Morgen hopelijk weer zo'n dag.
Hopelijk lukt het me vandaag weer om vanavond te douchen en zo. Dan is de dag perfect.
En vanaf een uurtje of half acht begin ik lekker met lezen, misschien een uurtje eerder. Misschien stom dat ik zo vaak over lezen miep. Echter is dat een graadmeter voor hoe het met me gaat. Als fatsoenlijk een paar uur lezen niet lukt is het een signaal van crisis. Lees minimaal vier, misschien vijf uur per dag als het goed met me gaat.
Lees de -nieuwe- OP evenquote:Op zondag 10 augustus 2025 04:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom zou morgen niet weer zo'n dag zijn als ik vragen mag? Wat is er morgen aan de omstandigheden anders dan vandaag?
Dat gevoel van voldoening komt vanzelf weerquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is een redelijke dag. Een uurtje of zes aan het borduren geweest, nu ben ik moe
Morgen moet ik boodschappen doen (voor tien uur die kant op is de afspraak met mezelf) en daar zie ik nu al tegenopik probeer het gevoel van voldoening in mijn hoofd te prenten. Alleen tja... moeilijk blijft het voorlopig wel
Ik heb een kookboek besteld met vegetarische eenpansgerechten. Voor meer variatie en gerechten met meer pannen (hoe lui het ook klinkt) is vaak demotiverend om te koken. En ik ken maar heel weinig eenpansgerechten, dus even geïnvesteerd (weet dat je ook recepten online kan vinden, maar ik ben ouderwets).
Online recepten opzoeken is leuk. Foodtube-filmpjes kijken ook.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is een redelijke dag. Een uurtje of zes aan het borduren geweest, nu ben ik moe
Morgen moet ik boodschappen doen (voor tien uur die kant op is de afspraak met mezelf) en daar zie ik nu al tegenopik probeer het gevoel van voldoening in mijn hoofd te prenten. Alleen tja... moeilijk blijft het voorlopig wel
Ik heb een kookboek besteld met vegetarische eenpansgerechten. Voor meer variatie en gerechten met meer pannen (hoe lui het ook klinkt) is vaak demotiverend om te koken. En ik ken maar heel weinig eenpansgerechten, dus even geïnvesteerd (weet dat je ook recepten online kan vinden, maar ik ben ouderwets).
Oh over vandaag ben ik zeker voldaanquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gevoel van voldoening komt vanzelf weer
Doe lekker je ding
Van 6 uur borduren zou ik ook doodmoe zijn..quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[...]
Wij duwen je welquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh over vandaag ben ik zeker voldaan
Alleen ik moet mezelf morgen naar de Lidl schoppen. En een helpende gedachte is dat ik weet hoe goed het voelt als het lukt.
Mweh ... 80% is blad- en kastvullingquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:42 schreef maily het volgende:
Maar zo'n kookboek om doorheen te bladeren![]()
Dat is een salade ookquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Mweh ... 80% is blad- en kastvulling
Ik heb een stuk of vier (misschien vijf) kookboeken voor warm eten en gebruik ze ook. Alleen dat is allemaal meer werk dan eenpansgerechten. Dus dit is realistischerquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:42 schreef maily het volgende:
[..]
Online recepten opzoeken is leuk. Foodtube-filmpjes kijken ook.
Maar zo'n kookboek om doorheen te bladeren![]()
Succes!
Oooh ik kan het wel en het is zo tellen en priegelen. Morgen weer denk ik. Als ik ben bijgekomenquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Van 6 uur borduren zou ik ook doodmoe zijn..Maar ik kan het ook niet.
En kookboeken zijnIk heb onlangs nog een boek over broodbakken gekocht (de zoveelste).
Dankquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Mweh ... 80% is blad- en kastvulling
Ik zet salade doorgaans niet in een (boeken)kastquote:
Broodbakken mislukt hier altijdquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Van 6 uur borduren zou ik ook doodmoe zijn..Maar ik kan het ook niet.
En kookboeken zijnIk heb onlangs nog een boek over broodbakken gekocht (de zoveelste).
Lasagne Bolognese met bechamelsausquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Broodbakken mislukt hier altijd
Pasta maken is wel gemakkelijk. Als ik vrienden te eten heb maak ik dat zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Hier gelukkig niet, want alle brood dat we eten bak ik zelf.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Broodbakken mislukt hier altijd
Ik kan dan weer goed wandelen. Dat hou ik wel 6 uur vol.. Hoef ik niet eens bij te tellen. Gewoon de ene voet voor de andere..quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh ik kan het wel en het is zo tellen en priegelen. Morgen weer denk ik. Als ik ben bijgekomen
Wandel morgen effe naar de Lidl danquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik kan dan weer goed wandelen. Dat hou ik wel 6 uur vol.. Hoef ik niet eens bij te tellen. Gewoon de ene voet voor de andere..
Als ik niet zou moeten werken zou dat zeker een optie zijn.. Maar dan wel een andere dan waar CotS naartoe gaat..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |