Gelukkig gaan de meeste van mijn grappen over Catalaanse onafhankelijkheid ipv over Spanje, daar krijg je waarschijnlijk nooit genoeg van.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben al jaren klaar met Spanje-grappen maar helaas, we moeten het hier doen met wat we hebben
Vandaag wordt het toch nog niet zo heel warm? Als we vandaag al beginnen met een ijsje, wat doen we dan morgen en donderdag?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:06 schreef Yesse het volgende:
Moeten we nu de dag beginnen met een ijsje ipv koffie en thee?
Vandaag toch juist warmste dag van de week.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Vandaag wordt het toch nog niet zo heel warm? Als we vandaag al beginnen met een ijsje, wat doen we dan morgen en donderdag?
Roger heeft de koffie al ingeschonken. Beetje lullig om dat dan te laten staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:06 schreef Yesse het volgende:
Ik trakteer want ik ben jarig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:06 schreef Yesse het volgende:
Neequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:54 schreef Cyan9 het volgende:
Gefeliciteerd @:zorro28!! Klopt de 28 nog?
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:23 schreef BillDauterive het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd Zorro28!
Wat voor taart heb je?
Ja precies, ik geniet daar elke keer weer van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 04:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de meeste van mijn grappen over Catalaanse onafhankelijkheid ipv over Spanje, daar krijg je waarschijnlijk nooit genoeg van.
IJskoffie en ijsthee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:06 schreef Yesse het volgende:
IJssalon dicht vanwege de hitte: ‘We willen geen milkshakes verkopen’quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:37 schreef Momo het volgende:
Pleurishitte
Even deze weer plaatsen
[ tiktok ]
Die eerste vind ik wel grappig eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de datingapp weer eens geopend en een gast heeft als profieltekst: "Are you willing to lower your standard to below sea level? Because i'm dutch". Ik weet even niet wat ik hierop moet antwoorden![]()
Ook kom ik een profiel tegen met: "kiest altijd voor korte bon bij de AH zelfscan". Wat moet ik hier nou weer mee?
* sluit de app weer voor een tijdje
Die tweede is erg zeker van zichzelf. of begaan met t milieu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de datingapp weer eens geopend en een gast heeft als profieltekst: "Are you willing to lower your standard to below sea level? Because i'm dutch". Ik weet even niet wat ik hierop moet antwoorden![]()
Ook kom ik een profiel tegen met: "kiest altijd voor korte bon bij de AH zelfscan". Wat moet ik hier nou weer mee?
* sluit de app weer voor een tijdje
Daanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:37 schreef Momo het volgende:
Pleurishitte
Even deze weer plaatsen
[ tiktok ]
Als je begaan bent met het milieu, zou je dan niet beter bij de kassa met persoon kunnen gaan, want dan hoeft je helemaal geen bon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die tweede is erg zeker van zichzelf. of begaan met t milieu.
Ik doe gewoon de bonuskaartquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die tweede is erg zeker van zichzelf. of begaan met t milieu.
Daar begint het al...quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:40 schreef AgnesGru het volgende:
Belangrijke vraag, gaat Feyenoord gemourinhood worden?
En toen
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |