abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 11:40:10 #1
375570 crew  Cyan9
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 11:50:59 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218449977
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Toch zou dat geen vanzelfsprekendheid moeten zijn (ik ben zeker geen SP stemmer trouwens).

Aanhakend op de post van @:Monolith, in de Scandinavische en Iberische landen werken 'uiterst democratisch links' samen met de D66 partij in hetzelfde stembusakkoord ('Radikale Venstre' in Denemarken is zo een partij). Partijen aangesloten bij de linkse Europese fractie werken dan prima samen met progressieve partijen binnen Renew. Het probleem zit bij de SP - daar kom ik nog op - maar ook bij D66 dat puntje bij paaltje de VNO-NCW in regenboogkleuren zal zijn.

De kern van linkse politiek is namelijk niet marktwerking of herverdeling, maar het streven naar een meer gelijke en gelijkwaardige maatschappij.

In ieder geval moet de overheid niet actief ongelijkheid opleggen. De VVD zet actief de overheid in om hiërarchie en ongelijkheid af te dwingen, te versterken. Dat recente programma van hen sloopt de Wet Open Overheid, sloopt het stakingsrecht, sloopt ontslagrecht, sloopt CAOs, sloopt minimumloon, sloopt NGOs en toegang tot rechter, sloopt demonstratierecht, arbeidsmigranten worden slaven, asielzoekers worden digitaal gematcht met uitbuiter Van Gool, Paarse Vrijdag is uit het verkiezingsprogramma gehaald, stelt autocratie Singapore en Milei tot voorbeeld ("de VVD wil een overheid naar het model van Singapore" is de eerste zin) en ga zo maar door. Overal komen camera's te hangen, de minister kan organisaties verbieden met een pennestreek en alle straffen tot 6 jaar doen we af met een strafbeschikking zonder tussenkomst rechter (alles waar 5 jaar op staat kun je de Nederlandse nationaliteit mee verliezen, rechtsbijstand krijg je niet meer).

Tegen dit gezicht van rechts ('rechts-progressief' bestaat niet, in vrijwel geen enkel land) zou de SP nuttig moeten zijn.

De SP heeft het nergens over massadeportaties of CEOs denaturaliseren. Nergens over Wassenaar in een streepjespak rond laten paraderen en "het leger in zetten".

Het idee van een maximum vermogen van 50 miljoen is duidelijk geleend van het limitarisme. Het limitarisme wijst o.a. op ecologische grenzen en enorme machtsongelijkheden alsmede kleinere economische groei en aanzienlijke instabiliteit als gevolg van almaar groeiende vermogensconcentratie.

Praktisch uitvoerbaar is dit alleen wanneer verdragen worden aangepast, opgezegd en wanneer dit Europees/internationaal wordt aangepakt. Heel veel anders dan de rechtse fantasieën en wensen is het niet. Heel het VVD programma staat hier vol mee. Het lot van een land als Nederland.

Nuchter bekeken is het échte probleem van de SP de geopolitiek en het buitenlands beleid. Daar is moeilijk mee samen te werken en scheurt je mogelijke coalitie van binnen uiteen. Kan dus niet.

Dat is een fundamenteel probleem, maar een deel van het probleem zat/zit wel degelijk ook bij de andere progressieve en centrumpartijen.

......

Doneer een ton, verdien miljoenen met mishandeling:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3luzvl2z3b22b
Welkom terug Klopkoek, ik neem je post mee naar het nieuwe deel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218450188
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
50 miljoen is nog steeds heel veel geld natuurlijk. Dan heb je het over de top 0.015% van Nederland. Dat je idealiter daar een limiet op zou willen zetten is een legitiem idee en zou je niet buiten de orde moeten plaatsen. Wat nu miljardairskrant Volkskrant wel doet.

Herverdeling blijft uiteindelijk een lapmiddel en paardenmiddel. Dat inzicht mis ik soms/vaak bij de SP. Beter is het om aan de voorkant wat te doen en in ieder geval de overheid daarin neutraal te laten opstellen (wat nu, en met de VVD, zeker niet het geval is).

Twee goede maar beknopte stukken om te lezen:
https://www.groene.nl/artikel/eenzame-vvd
https://www.groene.nl/artikel/wie-gaat-betalen

De herverdeling in Nederland valt overigens nogal mee (ondanks dat veel rust op bepaalde inkomensgroepen). Alle vier de buurlanden herverdelen meer.

Hier uitstekend te zien, en ook de ongelijkheid voordat de belastingdienst en sociale dienst langs komt:
https://ourworldindata.or(...)nd-transfers-scatter

Het IMF zegt al tijden - wanneer gaat Trump en MAGA ingrijpen? - dat de huidige mate van ongelijkheid schadelijk is voor groei en ook specifiek Nederland staat bij hen in de min (verloren groei door ongelijkheid, ook economische instabiliteit en grotere dalen).

https://www.theguardian.c(...)lity-economic-growth

https://www.theguardian.c(...)-john-maynard-keynes

[ Bericht 5% gewijzigd door Klopkoek op 08-08-2025 12:41:26 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_218450432
Heb ik iets gemist dat Lidewij de Vos lijsttrekker zou worden van FvD en Baudet zich terugtrekt of lager op de lijst zet?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_218450508
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Was nog een heleboel punten vergeten...

Dit pareltje bijvoorbeeld. Hartstikke liberaal. Politietaken militariseren.

Het hele tienpuntenplan van Geert is CTRL + V op toegepast.

Wat is de inbreng van de Heritage Foundation geweest?

Enfin, dit was het weer voor vandaag! :)
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 13:16:00 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218450526
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:13 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vind het ook een vreselijke ontwikkeling van de VVD. Die V van Vrijheid moeten ze in de prullenbak gooien.
En het is gewoon erg dat massa's mensen daar jarenlang op hebben gestemd. Ze hebben 15 jaar lang als grootste of een van de grootste partijen in kabinetten gezeten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218450541
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik vind het ook een vreselijke ontwikkeling van de VVD. Die V van Vrijheid moeten ze in de prullenbak gooien.
En het is gewoon erg dat massa's mensen daar jarenlang op hebben gestemd. Ze hebben 15 jaar lang als grootste of een van de grootste partijen in kabinetten gezeten.
Dat 'Volks' mag er zo langzamerhand ook wel uit.
A mind with a heart of it's own
pi_218450553
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:13 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die controles die de Duitsers houden leveren geen zak op anders dan economische schade en ergernis door alle files, daarom moeten we het hier ook gaan doen?
pi_218450788
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:58 schreef nostra het volgende:
Heb ik iets gemist dat Lidewij de Vos lijsttrekker zou worden van FvD en Baudet zich terugtrekt of lager op de lijst zet?
Waar lees je hier iets over?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_218450823
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Waar lees je hier iets over?
Ik heb me opgegeven voor Maurice' Peil.nl (jaja) en daar kwamen als specifieke vragen naar voren wat je zou doen als De Vos lijsttrekker zou worden en Baudet zich zou terugtrekken, respectievelijk als hij lager op de lijst zou komen. (Bij eerdere vragen had ik Forum niet als optie aangegeven). Dat zal Maurice ergens op baseren lijkt me.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 14:16:43 #11
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_218450986
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:57 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik heb me opgegeven voor Maurice' Peil.nl (jaja)
Klassieker - gekopieerd van de Republikeinen

VVD probeert wéér peilingen te manipuleren

De VVD roept haar leden op om zich massaal te melden voor de opiniepanels van Maurice de Hond en EenVandaag. Doel: enquête-uitslagen waarin ‘ook de mening van liberaal Nederland wordt meegenomen’. Het is niet voor het eerst dat de VVD op deze wijze opiniepeilingen probeert te beïnvloeden.
[... knip...]
https://www.hpdetijd.nl/p(...)ingen-te-manipuleren

Toen Roelof Bouwman nog normaal was (2010).

Hoe maak je de democratie moedwillig stuk, deel zoveel.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dat 'Volks' mag er zo langzamerhand ook wel uit.
Over 10 jaar is dat 'Democratie' ook weg, net als bij de Tories in VK en GOP in VS. Of Singapore. Dit is echt niet vergezocht of complotdenken.

Draai het dan maar eens terug. Met een pennestreek doet de minister dan foetsie. Bankrekening geblokkeerd, op terreurlijst. Rechter toetst een beetje achteraf, misschien.

.... en dit was de epiloog voor vandaag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Klopkoek op 08-08-2025 14:22:15 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 14:25:09 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218451038
Fijn dat je weer terug bent Klopkoek!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218451081
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:16 schreef Klopkoek het volgende:
Klassieker - gekopieerd van de Republikeinen

VVD probeert wéér peilingen te manipuleren

De VVD roept haar leden op om zich massaal te melden voor de opiniepanels van Maurice de Hond en EenVandaag. Doel: enquête-uitslagen waarin ‘ook de mening van liberaal Nederland wordt meegenomen’. Het is niet voor het eerst dat de VVD op deze wijze opiniepeilingen probeert te beïnvloeden.
Nu ja, de gemiddelde VVD-kiezer is natuurlijk een hardwerkend persoon met een laissez-faire mentaliteit, dus die zal zich niet snel pro-actief aanmelden voor zo'n panel, met daarmee de kans dat die groep ondervertegenwoordigd raakt in een onderzoeksopzet zoals die van Maurice. Een logische oproep dus wel. Met het volgens HP/ inmiddels al twee decennia geleden gestarte manipulatiecomplot wil het echter niet echt vlotten, getuige de werkelijke uitslagen.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 14:35:14 #14
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218451086
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Nu ja, de gemiddelde VVD-kiezer is natuurlijk een hardwerkend persoon met een laissez-faire mentaliteit, dus die zal zich niet snel pro-actief aanmelden voor zo'n panel, met daarmee de kans dat die groep ondervertegenwoordigd raakt in een onderzoeksopzet zoals die van Maurice. Een logische oproep dus wel. Met het volgens HP/ inmiddels al twee decennia geleden gestarte manipulatiecomplot wil het echter niet echt vlotten, getuige de werkelijke uitslagen.
Een hardwerkende persoon haha
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 14:40:13 #15
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218451100
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:58 schreef nostra het volgende:
Lees ik helemaal niks over.
Zij was wel voor de time being fractievoorzitter toen Thierry vaderschapsverlof nam.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 14:40:47 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218451103
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:35 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Een hardwerkende persoon haha

Hardwerkend!!
pi_218451138
quote:
Ik mis hem.
That smile, that damned smile.
pi_218451167
quote:
Maak jij maar eens zes maandjes de uurtjes die Mark maakt, praten we verder.
pi_218451178

Heinen naar twee ter vervanging van Sophie.
pi_218451326
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:25 schreef Falco het volgende:
Fijn dat je weer terug bent Klopkoek!
Dan gaat het hier in elk geval niet meer over de Nederlandse politiek.
pi_218451444
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Nu ja, de gemiddelde VVD-kiezer is natuurlijk een hardwerkend persoon met een laissez-faire mentaliteit,
Behalve dan als het per ongeluk gaat over asielzoekers of buitenlanders in het algemeen. Of over uitkeringstrekkers. Of over iets anders waar ze een hekel aan hebben.
pi_218451468
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:22 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Behalve dan als het per ongeluk gaat over asielzoekers of buitenlanders in het algemeen. Of over uitkeringstrekkers. Of over iets anders waar ze een hekel aan hebben.
Exact.

pi_218451478
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:54 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]

Heinen naar twee ter vervanging van Sophie.
Ken er één persoonlijk. Daarvan houdt de diepgang niet over.
pi_218451540
Vandaag in het nieuws wederom een politica die denkt dat de wet voor haar niet geldt.
https://nos.nl/artikel/2577949

Kort geding, dwangsom zal wel opgelegd worden, zou me niks verbazen als die ook gewoon betaald wordt, bovenop de vele miljoenen die het nu al kost dankzij haar pogingen openbaarmaking te frustreren.

Wat een kutwijf. En het kan allemaal maar. De belastingbetaler schuift wel weer. :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:39:16 #25
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218451635
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:24 schreef nostra het volgende:

[..]
Exact.

[ afbeelding ]
Is dit serieus?
Wauw.
pi_218451646
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Is dit serieus?
Wauw.
Landelijk vond het niet zo leuk, maar het was wel serieus ja.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:42:08 #27
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218451655
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:40 schreef nostra het volgende:

[..]
Landelijk vond het niet zo leuk, maar het was wel serieus ja.
Qua smaak zijn ze wel op de goede weg. Ik word gewoon even economisch gepasseerd door de VVD op rechts.
Hopelijk kunnen FVD en JA21 hier overheen.

Is van Haga daar de marketingmanager ofzo?
pi_218451694
quote:
Ruim 9000 meldingen over discriminatie na post Geert Wilders, meeste sinds oprichting meldpunt
Het landelijke meldpunt Discriminatie.nl heeft inmiddels ruim negenduizend meldingen gekregen over een post van PVV-leider Geert Wilders van eerder deze week, zegt een woordvoerder. Dat is het hoogste aantal meldingen over één incident sinds de lancering van het landelijke meldpunt begin 2024.
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-meldpunt~aa10954e/
9000... ga je lekker , jij ouwe geblondeerde fucker .
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:49:25 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218451719
quote:

[..]
Exact.

[ afbeelding ]
Als je dit neerhangt dan moet je toch ergens in de DSM wel op wat stoornissen aanslaan?
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:50:58 #30
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218451733
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Als je dit neerhangt dan moet je toch ergens in de DSM wel op wat stoornissen aanslaan?
Volgens mij zijn de verschillen qua programma tussen D66 en VVD niet zo heel groot hoor. VVD voert daar op een platte manier campagne mee, D66 verzwijgt het.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:55:39 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218451758
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Volgens mij zijn de verschillen qua programma tussen D66 en VVD niet zo heel groot hoor. VVD voert daar op een platte manier campagne mee, D66 verzwijgt het.
Nou de denkwijze erachter lijkt wel enorm te verschillen. Ik ken geen D66'er die mensen met een uitkering uitscheld voor uitvreters.
pi_218451761
quote:

[..]
Exact.

[ afbeelding ]
diep triest, smerige kakkerspartij
pi_218451768
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:57 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik heb me opgegeven voor Maurice' Peil.nl (jaja) en daar kwamen als specifieke vragen naar voren wat je zou doen als De Vos lijsttrekker zou worden en Baudet zich zou terugtrekken, respectievelijk als hij lager op de lijst zou komen. (Bij eerdere vragen had ik Forum niet als optie aangegeven). Dat zal Maurice ergens op baseren lijkt me.
Dat zal vast niet helemaal uit de lucht zijn gevallen idd. Of zijn manier om te checken of er verdeeldheid is binnen die partij? Zou denken dat Gideon ook staat te springen om het stokje over te nemen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_218451777
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-meldpunt~aa10954e/
9000... ga je lekker , jij ouwe geblondeerde fucker .
Men zou eens moeten gaan snappen dat Wilders juist juicht bij zulk nieuws. Verstandiger is om die aandachtszoekende clown eens wat vaker te negeren, vooral wanneer hij het er overduidelijk om doet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 16:04:35 #35
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218451808
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou de denkwijze erachter lijkt wel enorm te verschillen. Ik ken geen D66'er die mensen met een uitkering uitscheld voor uitvreters.
Och, het is enigszins provocerend natuurlijk.

Maar dat kunnen ze bij D66 ook:
pi_218451828
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]
En de VVD roept continu dat ze er zijn voor de hardwerkende Nederlander, maar ondertussen moet de pensioenleeftijd omhoog, worden hardwerkende Nederlanders die toevallig voor de overheid werken op de nullijn gezet. Alles om de ondernemers (lees werkgevers van hardwerkende Nederlanders) maar niet te zwaar te belasten.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 16:08:35 #37
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218451838
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 16:07 schreef DrMarten het volgende:

[..]
En de VVD roept continu dat ze er zijn voor de hardwerkende Nederlander, maar ondertussen moet de pensioenleeftijd omhoog, worden hardwerkende Nederlanders die toevallig voor de overheid werken op de nullijn gezet. Alles om de ondernemers (lees werkgevers van hardwerkende Nederlanders) maar niet te zwaar te belasten.
Met hardwerkend bedoelen ze genoeg huisjes melkend.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 16:09:39 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218451847
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 16:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Och, het is enigszins provocerend natuurlijk.

Maar dat kunnen ze bij D66 ook:
[ afbeelding ]
Ik zie de overeenkomst tussen mensen in een uitkering en een oude vervuilende kolencentrale niet zo.

Het gaat vooral om de denkwijze die er achter die VVD-kreet zit. Kennelijk is er geen ruimte voor persoonlijke tegenslag waardoor je in een uitkering terecht kan komen. Zijn dat soort mensen een soort vervelend afval ofzo.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 16:11:07 #39
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218451856
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 16:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik zie de overeenkomst tussen mensen in een uitkering en een oude vervuilende kolencentrale niet zo.

Het gaat vooral om de denkwijze die er achter die VVD-kreet zit. Kennelijk is er geen ruimte voor persoonlijke tegenslag waardoor je in een uitkering terecht kan komen. Zijn dat soort mensen een soort vervelend afval ofzo.
Het is nogal kut voor de mensen die goed betaald werk hebben hadden bij een dergelijke centrale waarvan D66 breedlachend voorstelt om die te sluiten. Met succes zo weten wij nu.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 16:13:49 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218451873
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 16:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is nogal kut voor de mensen die goed betaald werk hebben hadden bij een dergelijke centrale waarvan D66 breedlachend voorstelt om die te sluiten. Met succes zo weten wij nu.
En zijn het dan luie hangmatliggers volgens de VVD als ze dan een uitkering aanvragen?
pi_218452380
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Men zou eens moeten gaan snappen dat Wilders juist juicht bij zulk nieuws. Verstandiger is om die aandachtszoekende clown eens wat vaker te negeren, vooral wanneer hij het er overduidelijk om doet.
Dit soort politieke volksmenners negeren, helpt niet.Blijven bestoken, verbaal , juridisch.
Hij overtreedt wetten, hij ondermijnt de moraal van tolerant samenleven.
pi_218453012
Waar is @Hanca gebleven?
pi_218453025
quote:
Een socio/ psychopaat uit het boekje.
pi_218453052
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 16:07 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Als je met 'ondernemers' multinationals bedoeld, klopt je stelling. Maar als je het MKB bedoelt (goed voor meer dan 41% van het BBP), dan heeft de VVD dat volledig in de kou laten staan.

Vraag een gemiddelde kleine ondernemer naar de VVD, en je krijgt een scheld- kannonade.
pi_218453053
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
Waar is @:Hanca gebleven?
Vakantie, gok ik.
Of klaar met alle gekkies hier, dat kan ook.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 18:53:17 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218453115
quote:
Denk op de camping. Dan is hij altijd zoek.
pi_218453207
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:43 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
Als je met 'ondernemers' multinationals bedoeld, klopt je stelling. Maar als je het MKB bedoelt (goed voor meer dan 41% van het BBP), dan heeft de VVD dat volledig in de kou laten staan.

Vraag een gemiddelde kleine ondernemer naar de VVD, en je krijgt een scheld- kannonade.
Dat geldt voornamelijk voor zzp'ers, die door elk kabinet volledig in de kou gezet zijn. De VVD heeft helemaal niets voor hen gedaan.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 19:09:00 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218453234
quote:
Dat vraag ik me ook al een tijdje af..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218453242
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:04 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat geldt voornamelijk voor zzp'ers, die door elk kabinet volledig in de kou gezet zijn. De VVD heeft helemaal niets voor hen gedaan.
Je post schetst een onvolledig beeld, en dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel.

https://www.rtl.nl/econom(...)den-koopkrachtpakket
pi_218454725
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee dat is echt onzin. Je kunt geen man die 30% van het electoraat vertegenwoordigt negeren. De beste manier om dat aan te pakken is de frontale aanval. Laten we die kutpartij verboden krijgen. Sowieso zouden PVV'ers meer pariahs moeten worden. Als je weer zorgt dat niemand ervoor uit durft te komen PVV'er te zijn behalve onder andere fascisten is dat een hele winst. Geen Milders nonsense meer dulden van de media. Gewoon aanduiden als wat hij is een ordinaire haatzaaier die op onze kosten een luizenleventje leid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')