SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik zit ook aan de koffie.quote:
Lekker hoor, ook met een grote roomboter sprits erbij?quote:
Dat jonge spul ziet er altijd zo schattig uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
Kijk dan deze wil je toch helemaal verrot knuffelen.![]()
![]()
We negeren even dat ze handschoenen dragen.
[ link | afbeelding ]
Ik ben zo verliefd. Ik wil ook ze kriebelen onder hun bekkie. Zag dat iemand doen in dat filmpje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat jonge spul ziet er altijd zo schattig uit.
Nee, ik heb wel een dot slagroomijs door m'n koffie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, ook met een grote roomboter sprits erbij?
Ik zie wel eens van die filmpjes van mensen die wilde dieren hebben geholpen toen ze jong waren helemaal blij zijn als ze die mensen jaren later terug zien. Mooi om te zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben zo verliefd. Ik wil ook ze kriebelen onder hun bekkie. Zag dat iemand doen in dat filmpje.![]()
Waarom ga je niet in een dierentuin werken ofzo? In ieder geval iets met dieren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben zo verliefd. Ik wil ook ze kriebelen onder hun bekkie. Zag dat iemand doen in dat filmpje.![]()
Mag ik niet de hele dag met baby tijgers knuffelen hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in een dierentuin werken ofzo? In ieder geval iets met dieren.
O is dat lekker, heb ik nog nooit gehad koffie met ijs. Mijn eigen merk Dot Slagroomijsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een dot slagroomijs door m'n koffie.
Mag ik een hapje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is dat lekker, heb ik nog nooit gehad koffie met ijs. Mijn eigen merk Dot Slagroomijs
Sja. Ik zou zelf wel voor een hulporganisatie zoals Greenpeace willen werken of iets via de VN.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag ik niet de hele dag met baby tijgers knuffelen hoor.
Nou ik heb even geen zin in een super serieus gesprek hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Sja. Ik zou zelf wel voor een hulporganisatie zoals Greenpeace willen werken of iets via de VN.
Ja hoor. jij altijdquote:
Ik kijk elke dag een short met schattige dieren op YT. Honten zijn ook echt humor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb even geen zin in een super serieus gesprek hoor.Wou gewoon even cutie baby tijger delen met jullie.
Dierenfilmpjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag een short met schattige dieren op YT. Honten zijn ook echt humor.
Dat is wel intens sneu, dat je zelfs nog je gereedschap moet gaan jatten voordat je fatbikes gaat los slijpenquote:Drie jongens stelen slijptollen en bespugen personeel van bouwmarkt in Breda
De politie heeft maandag drie jongens aangehouden nadat ze spullen hadden gestolen en daarbij geweld hadden gebruikt. Het drietal wordt ervan verdacht slijptollen te hebben gestolen uit een bouwmarkt in Breda.
Rond 15.25 uur kwamen de drie jongens de bouwmarkt binnen. Op de gereedschapsafdeling openden ze dozen met slijptollen en verstopten ze twee exemplaren onder hun kleding.
Toen ze zonder te betalen de kassa passeerden, grepen beveiligers in. De jongens verzetten zich hierbij hevig, gebruikten geweld en bespuugden het winkelpersoneel. De beveiliging schakelde direct de politie in. Agenten waren snel ter plaatse en waarschuwden dat zij een stroomstootwapen zouden inzetten als de verdachten niet zouden meewerken. Hierop gaven de jongens zich over en werden ze door de politie overgenomen. Het gaat om een 17-jarige jongen uit Oosterhout, een 16- jarige en een 18-jarige jongen uit Breda.
https://www.bndestem.nl/1(...)t-in-breda~a5ef2f82/
Dan ben je ook niet echt de slimste thuis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel intens sneu, dat je zelfs nog je gereedschap moet gaan jatten voordat je fatbikes gaat los slijpen
Stoere boisquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel intens sneu, dat je zelfs nog je gereedschap moet gaan jatten voordat je fatbikes gaat los slijpen
quote:
Naar de Krim gaan Amaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:27 schreef Ama het volgende:
Ik denk wel dat die kleintjes ook al best fel kunnen zijn.
De lokale fietsenmaker hier repareert geen fatbikes staat op een bordje op de deur. Klaar met die tokkies zei 'ie. Hij heeft toch ook zat andere klandizie. Gaat echt goed met 'm sinds de komst van E-bikes.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar de Krim gaan Ama![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het is ook altijd een bepaald slag volk dat er op rond rijdt jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De lokale fietsenmaker hier repareert geen fatbikes staat op een bordje op de deur. Klaar met die tokkies zei 'ie. Hij heeft toch ook zat andere klandizie. Gaat echt goed met 'm sinds de komst van E-bikes.
Grauwquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar de Krim gaan Ama![]()
Bekijk deze YouTube-video
Is toch gewoon een beetje hetzelfde als met Hedwig alleen wat groter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou ook best wel een keer zo'n baby tijger willen aaien en knuffelen...
En wellicht iets gevaarlijker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch gewoon een beetje hetzelfde als met Hedwig alleen wat groter.
Ja. beetje welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch gewoon een beetje hetzelfde als met Hedwig alleen wat groter.
Hedwig heeft er ook wel voor gezorgd dat ik de laatste maanden toch nog heb gelachen. Dieren kunnen zoveel voor je doen/betekenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. beetje wel
Ik heb ook ooit in een depressie pas geboren konijntjes in mijn hand gehad. Dat hielp toen echt wel
Deed logeerkonijn ook, met zijn gekke fratsen somsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig heeft er ook wel voor gezorgd dat ik de laatste maanden toch nog heb gelachen. Dieren kunnen zoveel voor je doen/betekenen.
Ja ik kan ook moeilijk heel erg verdrietig blijven als zij weer heel erg maf loopt te doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deed logeerkonijn ook, met zijn gekke fratsen soms
Om te jankenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zijn het AI-bots die met elkaar aan het praten zijn en zijn de mensen de ongenode gasten
Welke serie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Rond 1900 kreeg je schijnbaar niervet met rijstepap in het ziekenhuis. Oh en cocaïne.
Bijzondere serie.
Edit: En ik maar klagen over het voedsel wat we nu krijgen.
Present! Eindelijk vakantie.quote:
Je kwam zelfs niet aan posten toequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Present! Eindelijk vakantie.
Was zoooo druk de laatste tijd dat ik nergens aan toe kwam. Nu even lekker niks.
Behalve Fok!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Present! Eindelijk vakantie.
Was zoooo druk de laatste tijd dat ik nergens aan toe kwam. Nu even lekker niks.
laatste keer dat ik er lag was het voedsel prima te nassenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Rond 1900 kreeg je schijnbaar niervet met rijstepap in het ziekenhuis. Oh en cocaïne.
Bijzondere serie.
Edit: En ik maar klagen over het voedsel wat we nu krijgen.
Jaquote:
Ik vond de laatste keer een broodje met kipfilet toch de beste optie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste keer dat ik er lag was het voedsel prima te nassen(is al even geleden)
Gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Ze ligt nu al een uur op de krabpaal te slapen en dat is wel voor het eerst dat ik het zie iig.
[ link | afbeelding ]
Ze ligt er wel vaker heel even maar dan is ze er vaak weer snel af.
Zou wel leuk zijn als ze er nu vaker gaat slapen. Kan haar zo wel makkelijk kusjes geven als ik naar de keuken loop.quote:
Had wel een douche gescheeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Geluk is vlak voor een enorme pleurisbui thuiskomen na het sporten.
Denk dat die extra elektriciteit alleen niet echt nodig is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had wel een douche gescheeld
Niet goed voor je kapsel neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die extra elektriciteit alleen niet echt nodig is.
En straks weer 31 gradenquote:
als ze de vlindertjes maar met rust laatquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze er nu vaker gaat slapen. Kan haar zo wel makkelijk kusjes geven als ik naar de keuken loop.![]()
Koelt het waarschijnlijk wel beter af 's nachtsquote:
Beste saus.quote:
Dat welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nog even afzien. Precies nog even voordat hier de airco komt natuurlijk
Niet eens die zoetzure?quote:
Ik kan niks beloven. 👀 Maar voor vandaag wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als ze de vlindertjes maar met rust laat
...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan niks beloven. 👀 Maar voor vandaag wel.
Ja Hedwig he, ik laat ze altijd weer naar buiten als ze ze meeneemt.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Hedwig he, ik laat ze altijd weer naar buiten als ze ze meeneemt.
Oh die zeldzame keer dat ik die dingen eet vind ik de zoetzure de lekkerstequote:
Zou ook Mexicaanse salsa kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Selbstgemachte zigeunersaus is favoriet hier.
[ afbeelding ]
Ja. Lekker bij frieten, lekker op pita met falafel, lekker met schnitzel, lekker met burrito....quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ook Mexicaanse salsa kunnen zijn
Dat is wel ongeveer hoe het eruit moet zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Selbstgemachte zigeunersaus is favoriet hier.
[ afbeelding ]
Klinkt Japans ??quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Shōgun is echt een briljante serie
Het woord is Japans. Het speelt zich af in Japan. Serie gebaseerd op een boek van James Clavell.quote:
Is da meej samoeraais?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Shōgun is echt een briljante serie
En levend gekookt wordenquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, goed plan.![]()
welterusten
Nice.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:54 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo
Gyruda is echt fucking leuk om te spelen. Zo fucking veel chaos. Klonen klonen klonen
Wat heb je uitgespookt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 06:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb vreemde spierpijn. Op m’n bekken.
Helloooquote:
Dotjequote:
L.e.E.quote:
Hey Stigquote:
Morguh Gianniquote:
quote:
Morguhquote:
Morguh en werksequote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh
Weer eens naar kantoor, weer eens vertraging
Ik wil ook wel aan de wandel, maar ik zit op het werkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 07:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Al op
Nu aan de wandel
Goedemorgen
quote:
Morguh herenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey maatje
Kantoorgenot vandaag
Balliequote:
Laatste twee dagen gaan inquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey maatje
Kantoorgenot vandaag
Het is maar goed dat je zo ver weg zit want anders....quote:
Hobbel hobbel flapper flapperquote:
Good busyquote:
Straks ben je weer een skinny bitchquote:
noem jij ballie nu een bitch?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks ben je weer een skinny bitch
Straks alleen bitter, geen bal meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan wel toch?quote:
jaaaaaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rolde ik van de duinquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je zo ver weg zit want anders....
"And on that terrible disappointment..."quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks alleen bitter, geen bal meer.
Inderdaadquote:
Misschien wil die je meenemen naar Pylaquote:
Zit daar wel in de buurt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wil die je meenemen naar Pyla
Wel een leuke duin, wel een flinke klim omhoogquote:
Wandelen in de herfst is heerlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:56 schreef STING het volgende:
Lekkere wandeling in het bos vanochtend, al wat herfst vibes, frisjes, beetje vochtig, god rays
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Droomde dat ik een zoon had gekregen, en dat (een?) God ons probeerde aan te vallen.
Klinkt als een script uit de serie Charmed (de oude)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Droomde dat ik een zoon had gekregen, en dat (een?) God ons probeerde aan te vallen.
Dat had ik eergisteren toen ik in het bos wandelde.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:56 schreef STING het volgende:
Lekkere wandeling in het bos vanochtend, al wat herfst vibes, frisjes, beetje vochtig, god rays
Mijn favo serie. Seizoenen 5 & 6 die story arc.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als een script uit de serie Charmed (de oude)
Idd, zitten nu in seizoen 6quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn favo serie. Seizoenen 5 & 6 die story arc.
Welneequote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als een script uit de serie Charmed (de oude)
Fangirl / snob spotted!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee
Daar probeerden alleen demonen, warlocks, avatars, cleaners, de andere zoon, verschillende wezens, en dan een elder die zoon aan te vallen. Niet een God volgens mij. Dat was eerder.
Ik heb het misschien wel eens gezienquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
De man naast mij op de loopband zweet knoflook uit en geloof dat het een Indiër is
De man naast mij op de loopband zweet knoflook uit en geloof dat het een Indiër is
Is goedquote:
Is die bij je thuis?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
Heel af en toe valt het wel eens op dat het deo gebruik bij collega's uit andere landen wat minder is, waaronder ook uit Belgiëquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Ga je het vieren met sushi?
quote:
quote:
Ik heb alle seizoenen op dvd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:12 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, zitten nu in seizoen 6
Een van de weinige series die ik af en toe weer eens opnieuw kijk.
Gewetensvraag:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee
Daar probeerden alleen demonen, warlocks, avatars, cleaners, de andere zoon, verschillende wezens, en dan een elder die zoon aan te vallen. Niet een God volgens mij. Dat was eerder.
Met dan zeker nog de oude theme song?quote:
Remastered of 'remastered'?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Met dan zeker nog de oude theme song?
Op Paramount zenden ze op het moment de remastered versie uit.
Alleen seizoen 1 t/m 7 hebben de oude theme song. Bij seizoen 8 raakte ze die rechten kwijt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Wel een goede remaster moet ik zeggen, de meeste scenes netjes in HD en alleen scenes van bijvoorbeeld sky lines zijn nog in SD, wat je wel vaker ziet bij sommige remasters.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Remastered of 'remastered'?
Welke van de 4 zusters zou je willen daten?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Bij de remastered hebben ze de nieuwe song in alle seizoenen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen seizoen 1 t/m 7 hebben de oude theme song. Bij seizoen 8 raakte ze die rechten kwijt.
Die is makkelijk, Piperquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke van de 4 zusters zou je willen daten?
Scheelt ook maar 1 letterquote:
Hopelijk blaast je ze niet per ongeluk opquote:
Piper is niet blij met je schunnige opmerking.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Scheelt ook maar 1 letter
Nou het mondje ging al open hoor!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Piper is niet blij met je schunnige opmerking.
[ afbeelding ]
Arme Leo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk blaast ze niet per ongeluk op
Die is onsterfelijk tot halverwege seizoen 7, die overleeft het wel.quote:
Zo zoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Je kan nu 2 euro compensatie aanvragen bij Odildo@:vino_tinto
2 euroquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Je kan nu 2 euro compensatie aanvragen bij Odildo@:vino_tinto
Oh waren ze weer te beroerd om aan te bellen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje lag onder aan de trap, zoals verwacht
Daarom ook 'zo'quote:
Ze hebben wel aangebeld maar hadden geen zin om te wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh waren ze weer te beroerd om aan te bellen?
Hmmm, ik denk metquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewetensvraag:
Welke seizoenen vind je beter: met of zonder Prue?
Ik ben wel met je eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk met
Maar dat ligt niet per se aan Prue of Paige. Meer gewoon omdat ze aan het begin nog gewoon echte personen waren die moesten leren hoe te heksen. En in latere seizoenen werd het allemaal meer routine voor ze, en de verhaallijnen steeds dramatischer. Versla je de Source of all Evil en daarna heb je nog grotere evils?? Uhm, oke?
En het ging meer over demons verslaan dan het beschermen van mensen.
Okay but then I have nothing to wearquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn favo aflevering is in Seizoen 3 dat de zussen compleet de draak steken met de vrouwelijke whitelighter.
Oh verrassendquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben wel aangebeld maar hadden geen zin om te wachten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Okay but then I have nothing to wear
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Pakketje lag onder aan de trap, zoals verwacht
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
Krijg vandaag een brief terug van die bevolkingsonderzoek naar baarmoederhalskanker. Spannend.
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
In het eerste seizoen droeg ze mantelpakjes en truien met colkraag
deze bevolkingsonderzoekquote:
nee, cheeseburgersquote:
De uitslag: terminale aanwijzend voornaamwoord aanwending. RIP Nederlandse taal.quote:
Die van Paige ook. Eerst vooral bubly en daarna toch wat netter en zakelijker.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
De stijl van Piper veranderde ook behoorlijk in de latere seizoenen vond ik.
Goed bezigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Oh morgen kan ik mijn favoriete broek weer ophalen als het goed is.Moet even gemaakt worden.
Febo muur is al iets van 3 piekquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
Kan je tegenwoordig nog geen bakje patat voor halen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Febo muur is al iets van 3 piek
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die van Paige ook. Eerst vooral bubly en daarna toch wat netter en zakelijker.
Phoebe werd meer als lustobject neergezet.
Wat is dezequote:
Ja geloof dat dat heeeel veel voorkomtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
Brief binnen. Moet een uitstrijkje laten maken omdat er weer HPV is gevonden. Maar ja dat hebben de meeste vrouwen wel.
Maar goed zal het wel eventjes doen want in 2017 had ik dat ook en had ik ook wat onrustige cellen.
Vrijwel iedere vrouw met een seksleven krijgt hier ooit mee te maken. Maar goed in combi met dat het toen ook net aan door mijn lichaam opgeruimd kon worden ga ik maar wel even weer laten checken. Ben niet zo bang dat ik iets heb hoor maar als je wel wat hebt liever nu weten dan wanneer je toch klachten krijgt en je al verder bent.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja geloof dat dat heeeel veel voorkomt
Vriendin van mij had vorig jaar ook een wat serieuzere graad onrustige cellen. Naar de gyno geweest etc. Maar dat bleek uiteindelijk ook allemaal weer goed te zijn
Ik had geen HPV dus had voldoende aan alleen die thuistestquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Had het net zo goed meteen daar kunnen laten doen.
Ja beter gewoon voor de zekerheid laten testenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Vrijwel iedere vrouw met een seksleven krijgt hier ooit mee te maken. Maar goed in combi met dat het toen ook net aan door mijn lichaam opgeruimd kon worden ga ik maar wel even weer laten checken. Ben niet zo bang dat ik iets heb hoor maar als je wel wat hebt liever nu weten dan wanneer je toch klachten krijgt en je al verder bent.
Ik weet niet beter dan dat het bij de huisarts gebeurt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Kan bij de huisarts staat in de brief. Dat is nieuw voor mij.
Nee hoor? Voor zover ik weet kan het prima bij de huisarts en ga je alleen naar se gyno als er iets aan de hand isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Kan bij de huisarts staat in de brief. Dat is nieuw voor mij.
Oh ik moest toen naar de gynaecoloog omdat te laten doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat het bij de huisarts gebeurt?
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Er komt een vrijdag een liedje uit van Scooter, Paul Elstak en Joost samen?!
Dat zal het zijn idd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:18 schreef Ama het volgende:
Maar misschien was dat omdat ik toen wel klachten had. Ik ga even lunch scoren en dan zal ik wel eventjes bellen want ze hebben toch pauze.
Hoe doe je dat steriliseren?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wekpotten klaargezet om te steriliseren. Het wordt zigeunersaus waar ik het gisteren over had en vanavond maak ik Falafel. Kikkererwten al in de week gezet.
Zigeunersaus is trouwens ook top als dipsaus voor chips.
Ik heb de wolwinder en paraplu al 3 weken niet mer gebruiktquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:19 schreef essnhills het volgende:
Gister werden de paraplu haspel en wolwinder geleverd.
Gelijk een 3 kluwen garen tot bruikbare bollen opgewonden
[ afbeelding ]
3 weken valt best wel mee tochquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de wolwinder en paraplu al 3 weken niet mer gebruikt
Phonequote:
Wat stond er op het menu en wat heb je getekend?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis van het tekenen en het eten, zit er ook al in
In een soeppan 10 minuten geheel ondergedompeld in kokend water zetten. Belangrijk is een keukentang te gebruiken om in ieder geval niet de binnenkant en de rubberen afdichting met de handen aan te raken. (En om je fikken niet te branden natuurlijk).quote:
Ik ben wel een beetje Paul Elstak moequote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Er komt een vrijdag een liedje uit van Scooter, Paul Elstak en Joost samen?!
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje Paul Elstak moe
Rode kool, tartaar en krieltjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat stond er op het menu en wat heb je getekend?
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit naar kunnen luisterenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sixteen.quote:
hoort bij het levenquote:
Jaaaazekerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul Elstak had toch ook meegewerkt aan Europapa??
Ja, als producer en zit ook in de video clip.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul Elstak had toch ook meegewerkt aan Europapa??
Gisterenavond in de Puro een hazelnoot coupé genomenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Zin om zo'n grote Milka-reep naar binnen te duwen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Star?quote:
Link werkt niet momentquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Oh ik weet dat nog preciesquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Dit filmpje is best confronterend. Wordt aan zowel mannen als vrouwen gevraagd of ze zich herinneren wanneer ze voor het eerst een negatieve opmerking hebben gehad over hun lichaam. Meeste mannen weten dat nuet maar alle vrouwen weten nog het eerste moment
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
https://www.broodjegerrie.nl/menu?menu=homequote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
mijn moeder is al zo vroeg begonnen met negatieve opmerkingen dat ik echt niet meer weet wat de eerste wasquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Dit filmpje is best confronterend. Wordt aan zowel mannen als vrouwen gevraagd of ze zich herinneren wanneer ze voor het eerst een negatieve opmerking hebben gehad over hun lichaam. Meeste mannen weten dat nuet maar alle vrouwen weten nog het eerste moment
Ik denk in de baarmoeder al.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Broodje poepquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.broodjegerrie.nl/menu?menu=home
Nu werkt ie hopelijk wel
Zo'n post die ik in deze SC anders lees dan in bijv de KPD SC.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n post die ik in deze SC anders lees dan in bijv de KPD SC.
Female privilegequote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Ja, bij mij waarschijnlijk ook, maar dan van oma aan moeders kantquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
Waarschijnlijk moet ik toch weer tien duizend jaar wachten op een nieuw seizoen van Wednesday.
Die is toch net uit?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
Waarschijnlijk moet ik toch weer tien duizend jaar wachten op een nieuw seizoen van Wednesday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |