SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik zit ook aan de koffie.quote:
Lekker hoor, ook met een grote roomboter sprits erbij?quote:
Dat jonge spul ziet er altijd zo schattig uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
Kijk dan deze wil je toch helemaal verrot knuffelen.![]()
![]()
We negeren even dat ze handschoenen dragen.
[ link | afbeelding ]
Ik ben zo verliefd. Ik wil ook ze kriebelen onder hun bekkie. Zag dat iemand doen in dat filmpje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat jonge spul ziet er altijd zo schattig uit.
Nee, ik heb wel een dot slagroomijs door m'n koffie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, ook met een grote roomboter sprits erbij?
Ik zie wel eens van die filmpjes van mensen die wilde dieren hebben geholpen toen ze jong waren helemaal blij zijn als ze die mensen jaren later terug zien. Mooi om te zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben zo verliefd. Ik wil ook ze kriebelen onder hun bekkie. Zag dat iemand doen in dat filmpje.![]()
Waarom ga je niet in een dierentuin werken ofzo? In ieder geval iets met dieren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben zo verliefd. Ik wil ook ze kriebelen onder hun bekkie. Zag dat iemand doen in dat filmpje.![]()
Mag ik niet de hele dag met baby tijgers knuffelen hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in een dierentuin werken ofzo? In ieder geval iets met dieren.
O is dat lekker, heb ik nog nooit gehad koffie met ijs. Mijn eigen merk Dot Slagroomijsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een dot slagroomijs door m'n koffie.
Mag ik een hapje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is dat lekker, heb ik nog nooit gehad koffie met ijs. Mijn eigen merk Dot Slagroomijs
Sja. Ik zou zelf wel voor een hulporganisatie zoals Greenpeace willen werken of iets via de VN.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag ik niet de hele dag met baby tijgers knuffelen hoor.
Nou ik heb even geen zin in een super serieus gesprek hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Sja. Ik zou zelf wel voor een hulporganisatie zoals Greenpeace willen werken of iets via de VN.
Ja hoor. jij altijdquote:
Ik kijk elke dag een short met schattige dieren op YT. Honten zijn ook echt humor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb even geen zin in een super serieus gesprek hoor.Wou gewoon even cutie baby tijger delen met jullie.
Dierenfilmpjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag een short met schattige dieren op YT. Honten zijn ook echt humor.
Dat is wel intens sneu, dat je zelfs nog je gereedschap moet gaan jatten voordat je fatbikes gaat los slijpenquote:Drie jongens stelen slijptollen en bespugen personeel van bouwmarkt in Breda
De politie heeft maandag drie jongens aangehouden nadat ze spullen hadden gestolen en daarbij geweld hadden gebruikt. Het drietal wordt ervan verdacht slijptollen te hebben gestolen uit een bouwmarkt in Breda.
Rond 15.25 uur kwamen de drie jongens de bouwmarkt binnen. Op de gereedschapsafdeling openden ze dozen met slijptollen en verstopten ze twee exemplaren onder hun kleding.
Toen ze zonder te betalen de kassa passeerden, grepen beveiligers in. De jongens verzetten zich hierbij hevig, gebruikten geweld en bespuugden het winkelpersoneel. De beveiliging schakelde direct de politie in. Agenten waren snel ter plaatse en waarschuwden dat zij een stroomstootwapen zouden inzetten als de verdachten niet zouden meewerken. Hierop gaven de jongens zich over en werden ze door de politie overgenomen. Het gaat om een 17-jarige jongen uit Oosterhout, een 16- jarige en een 18-jarige jongen uit Breda.
https://www.bndestem.nl/1(...)t-in-breda~a5ef2f82/
Dan ben je ook niet echt de slimste thuis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel intens sneu, dat je zelfs nog je gereedschap moet gaan jatten voordat je fatbikes gaat los slijpen
Stoere boisquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel intens sneu, dat je zelfs nog je gereedschap moet gaan jatten voordat je fatbikes gaat los slijpen
quote:
Naar de Krim gaan Amaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:27 schreef Ama het volgende:
Ik denk wel dat die kleintjes ook al best fel kunnen zijn.
De lokale fietsenmaker hier repareert geen fatbikes staat op een bordje op de deur. Klaar met die tokkies zei 'ie. Hij heeft toch ook zat andere klandizie. Gaat echt goed met 'm sinds de komst van E-bikes.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar de Krim gaan Ama![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het is ook altijd een bepaald slag volk dat er op rond rijdt jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De lokale fietsenmaker hier repareert geen fatbikes staat op een bordje op de deur. Klaar met die tokkies zei 'ie. Hij heeft toch ook zat andere klandizie. Gaat echt goed met 'm sinds de komst van E-bikes.
Grauwquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar de Krim gaan Ama![]()
Bekijk deze YouTube-video
Is toch gewoon een beetje hetzelfde als met Hedwig alleen wat groter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou ook best wel een keer zo'n baby tijger willen aaien en knuffelen...
En wellicht iets gevaarlijker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch gewoon een beetje hetzelfde als met Hedwig alleen wat groter.
Ja. beetje welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch gewoon een beetje hetzelfde als met Hedwig alleen wat groter.
Hedwig heeft er ook wel voor gezorgd dat ik de laatste maanden toch nog heb gelachen. Dieren kunnen zoveel voor je doen/betekenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. beetje wel
Ik heb ook ooit in een depressie pas geboren konijntjes in mijn hand gehad. Dat hielp toen echt wel
Deed logeerkonijn ook, met zijn gekke fratsen somsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig heeft er ook wel voor gezorgd dat ik de laatste maanden toch nog heb gelachen. Dieren kunnen zoveel voor je doen/betekenen.
Ja ik kan ook moeilijk heel erg verdrietig blijven als zij weer heel erg maf loopt te doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deed logeerkonijn ook, met zijn gekke fratsen soms
Om te jankenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zijn het AI-bots die met elkaar aan het praten zijn en zijn de mensen de ongenode gasten
Welke serie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Rond 1900 kreeg je schijnbaar niervet met rijstepap in het ziekenhuis. Oh en cocaïne.
Bijzondere serie.
Edit: En ik maar klagen over het voedsel wat we nu krijgen.
Present! Eindelijk vakantie.quote:
Je kwam zelfs niet aan posten toequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Present! Eindelijk vakantie.
Was zoooo druk de laatste tijd dat ik nergens aan toe kwam. Nu even lekker niks.
Behalve Fok!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Present! Eindelijk vakantie.
Was zoooo druk de laatste tijd dat ik nergens aan toe kwam. Nu even lekker niks.
laatste keer dat ik er lag was het voedsel prima te nassenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Rond 1900 kreeg je schijnbaar niervet met rijstepap in het ziekenhuis. Oh en cocaïne.
Bijzondere serie.
Edit: En ik maar klagen over het voedsel wat we nu krijgen.
Jaquote:
Ik vond de laatste keer een broodje met kipfilet toch de beste optie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste keer dat ik er lag was het voedsel prima te nassen(is al even geleden)
Gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
Ze ligt nu al een uur op de krabpaal te slapen en dat is wel voor het eerst dat ik het zie iig.
[ link | afbeelding ]
Ze ligt er wel vaker heel even maar dan is ze er vaak weer snel af.
Zou wel leuk zijn als ze er nu vaker gaat slapen. Kan haar zo wel makkelijk kusjes geven als ik naar de keuken loop.quote:
Had wel een douche gescheeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Geluk is vlak voor een enorme pleurisbui thuiskomen na het sporten.
Denk dat die extra elektriciteit alleen niet echt nodig is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had wel een douche gescheeld
Niet goed voor je kapsel neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die extra elektriciteit alleen niet echt nodig is.
En straks weer 31 gradenquote:
als ze de vlindertjes maar met rust laatquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze er nu vaker gaat slapen. Kan haar zo wel makkelijk kusjes geven als ik naar de keuken loop.![]()
Koelt het waarschijnlijk wel beter af 's nachtsquote:
Beste saus.quote:
Dat welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nog even afzien. Precies nog even voordat hier de airco komt natuurlijk
Niet eens die zoetzure?quote:
Ik kan niks beloven. 👀 Maar voor vandaag wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als ze de vlindertjes maar met rust laat
...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan niks beloven. 👀 Maar voor vandaag wel.
Ja Hedwig he, ik laat ze altijd weer naar buiten als ze ze meeneemt.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Hedwig he, ik laat ze altijd weer naar buiten als ze ze meeneemt.
Oh die zeldzame keer dat ik die dingen eet vind ik de zoetzure de lekkerstequote:
Zou ook Mexicaanse salsa kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Selbstgemachte zigeunersaus is favoriet hier.
[ afbeelding ]
Ja. Lekker bij frieten, lekker op pita met falafel, lekker met schnitzel, lekker met burrito....quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ook Mexicaanse salsa kunnen zijn
Dat is wel ongeveer hoe het eruit moet zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Selbstgemachte zigeunersaus is favoriet hier.
[ afbeelding ]
Klinkt Japans ??quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Shōgun is echt een briljante serie
Het woord is Japans. Het speelt zich af in Japan. Serie gebaseerd op een boek van James Clavell.quote:
Is da meej samoeraais?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Shōgun is echt een briljante serie
En levend gekookt wordenquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, goed plan.![]()
welterusten
Nice.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:54 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo
Gyruda is echt fucking leuk om te spelen. Zo fucking veel chaos. Klonen klonen klonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |