De lokale fietsenmaker hier repareert geen fatbikes staat op een bordje op de deur. Klaar met die tokkies zei 'ie. Hij heeft toch ook zat andere klandizie. Gaat echt goed met 'm sinds de komst van E-bikes.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel intens sneu, dat je zelfs nog je gereedschap moet gaan jatten voordat je fatbikes gaat los slijpen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar de Krim gaan Ama![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het is ook altijd een bepaald slag volk dat er op rond rijdt jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De lokale fietsenmaker hier repareert geen fatbikes staat op een bordje op de deur. Klaar met die tokkies zei 'ie. Hij heeft toch ook zat andere klandizie. Gaat echt goed met 'm sinds de komst van E-bikes.
Grauwquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar de Krim gaan Ama![]()
Bekijk deze YouTube-video
Is toch gewoon een beetje hetzelfde als met Hedwig alleen wat groter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou ook best wel een keer zo'n baby tijger willen aaien en knuffelen...
En wellicht iets gevaarlijker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch gewoon een beetje hetzelfde als met Hedwig alleen wat groter.
Ja. beetje welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch gewoon een beetje hetzelfde als met Hedwig alleen wat groter.
Hedwig heeft er ook wel voor gezorgd dat ik de laatste maanden toch nog heb gelachen. Dieren kunnen zoveel voor je doen/betekenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. beetje wel
Ik heb ook ooit in een depressie pas geboren konijntjes in mijn hand gehad. Dat hielp toen echt wel
Deed logeerkonijn ook, met zijn gekke fratsen somsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig heeft er ook wel voor gezorgd dat ik de laatste maanden toch nog heb gelachen. Dieren kunnen zoveel voor je doen/betekenen.
Ja ik kan ook moeilijk heel erg verdrietig blijven als zij weer heel erg maf loopt te doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deed logeerkonijn ook, met zijn gekke fratsen soms
Om te jankenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zijn het AI-bots die met elkaar aan het praten zijn en zijn de mensen de ongenode gasten
Welke serie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Rond 1900 kreeg je schijnbaar niervet met rijstepap in het ziekenhuis. Oh en cocaïne.
Bijzondere serie.
Edit: En ik maar klagen over het voedsel wat we nu krijgen.
Present! Eindelijk vakantie.quote:
Je kwam zelfs niet aan posten toequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Present! Eindelijk vakantie.
Was zoooo druk de laatste tijd dat ik nergens aan toe kwam. Nu even lekker niks.
Behalve Fok!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Present! Eindelijk vakantie.
Was zoooo druk de laatste tijd dat ik nergens aan toe kwam. Nu even lekker niks.
laatste keer dat ik er lag was het voedsel prima te nassenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Rond 1900 kreeg je schijnbaar niervet met rijstepap in het ziekenhuis. Oh en cocaïne.
Bijzondere serie.
Edit: En ik maar klagen over het voedsel wat we nu krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |