Ik heb de wolwinder en paraplu al 3 weken niet mer gebruiktquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:19 schreef essnhills het volgende:
Gister werden de paraplu haspel en wolwinder geleverd.
Gelijk een 3 kluwen garen tot bruikbare bollen opgewonden
[ afbeelding ]
3 weken valt best wel mee tochquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de wolwinder en paraplu al 3 weken niet mer gebruikt
Phonequote:
Wat stond er op het menu en wat heb je getekend?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis van het tekenen en het eten, zit er ook al in
In een soeppan 10 minuten geheel ondergedompeld in kokend water zetten. Belangrijk is een keukentang te gebruiken om in ieder geval niet de binnenkant en de rubberen afdichting met de handen aan te raken. (En om je fikken niet te branden natuurlijk).quote:
Ik ben wel een beetje Paul Elstak moequote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Er komt een vrijdag een liedje uit van Scooter, Paul Elstak en Joost samen?!
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje Paul Elstak moe
Rode kool, tartaar en krieltjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat stond er op het menu en wat heb je getekend?
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit naar kunnen luisterenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sixteen.quote:
hoort bij het levenquote:
Jaaaazekerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul Elstak had toch ook meegewerkt aan Europapa??
Ja, als producer en zit ook in de video clip.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul Elstak had toch ook meegewerkt aan Europapa??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |