Die van Paige ook. Eerst vooral bubly en daarna toch wat netter en zakelijker.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
De stijl van Piper veranderde ook behoorlijk in de latere seizoenen vond ik.
Goed bezigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Oh morgen kan ik mijn favoriete broek weer ophalen als het goed is.Moet even gemaakt worden.
Febo muur is al iets van 3 piekquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
Kan je tegenwoordig nog geen bakje patat voor halen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Febo muur is al iets van 3 piek
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die van Paige ook. Eerst vooral bubly en daarna toch wat netter en zakelijker.
Phoebe werd meer als lustobject neergezet.
Wat is dezequote:
Ja geloof dat dat heeeel veel voorkomtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
Brief binnen. Moet een uitstrijkje laten maken omdat er weer HPV is gevonden. Maar ja dat hebben de meeste vrouwen wel.
Maar goed zal het wel eventjes doen want in 2017 had ik dat ook en had ik ook wat onrustige cellen.
Vrijwel iedere vrouw met een seksleven krijgt hier ooit mee te maken. Maar goed in combi met dat het toen ook net aan door mijn lichaam opgeruimd kon worden ga ik maar wel even weer laten checken. Ben niet zo bang dat ik iets heb hoor maar als je wel wat hebt liever nu weten dan wanneer je toch klachten krijgt en je al verder bent.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja geloof dat dat heeeel veel voorkomt
Vriendin van mij had vorig jaar ook een wat serieuzere graad onrustige cellen. Naar de gyno geweest etc. Maar dat bleek uiteindelijk ook allemaal weer goed te zijn
Ik had geen HPV dus had voldoende aan alleen die thuistestquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Had het net zo goed meteen daar kunnen laten doen.
Ja beter gewoon voor de zekerheid laten testenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Vrijwel iedere vrouw met een seksleven krijgt hier ooit mee te maken. Maar goed in combi met dat het toen ook net aan door mijn lichaam opgeruimd kon worden ga ik maar wel even weer laten checken. Ben niet zo bang dat ik iets heb hoor maar als je wel wat hebt liever nu weten dan wanneer je toch klachten krijgt en je al verder bent.
Ik weet niet beter dan dat het bij de huisarts gebeurt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Kan bij de huisarts staat in de brief. Dat is nieuw voor mij.
Nee hoor? Voor zover ik weet kan het prima bij de huisarts en ga je alleen naar se gyno als er iets aan de hand isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Kan bij de huisarts staat in de brief. Dat is nieuw voor mij.
Oh ik moest toen naar de gynaecoloog omdat te laten doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat het bij de huisarts gebeurt?
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Er komt een vrijdag een liedje uit van Scooter, Paul Elstak en Joost samen?!
Dat zal het zijn idd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:18 schreef Ama het volgende:
Maar misschien was dat omdat ik toen wel klachten had. Ik ga even lunch scoren en dan zal ik wel eventjes bellen want ze hebben toch pauze.
Hoe doe je dat steriliseren?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wekpotten klaargezet om te steriliseren. Het wordt zigeunersaus waar ik het gisteren over had en vanavond maak ik Falafel. Kikkererwten al in de week gezet.
Zigeunersaus is trouwens ook top als dipsaus voor chips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |