SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Dying whore's cancer heater!!!!!!
oh jee.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk eerder door je hoge cholesterol
Ik heb morgenavond mensen over de vloer. Even m'n nieuwe decks proberen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: [..] Gewoon casual via Spelltable.
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond mensen over de vloer. Even m'n nieuwe decks proberen.
Tuvasa met een heleboel enchantments en pure jank met gyruda. Alle even cmc clone creatures er in. Met de perfecte flips vanaf de eerste keer zouden er in magisch sprookjesland 96 kaarten gemilled kunnen worden dacht ik
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*gaat rond met koffie en thee
Yesquote:
huh, jij zit toch in een heel andere tijdzone?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yesnet ontbeten. Daarna heb ik een fles verse kokosnootmelk gehaald en nu ben ik thuis
Hoe is het daar?
Ik dacht er ook net aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, jij zit toch in een heel andere tijdzone?
Ballie slaapt gewoon tot de middag en lacht met ons klootjesvolk die nu al op kantoor zitquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie slaapt gewoon tot de middag en lacht met ons klootjesvolk die nu al op kantoor zit
Ja ontbijt wat laatquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, jij zit toch in een heel andere tijdzone?
Hoe laat is het nu dan daar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Nee sta om half 7 op
heb al een uur op de loopband gedaan en squats en touwtje gesprongen
je moet wat, zonder werkquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Nee sta om half 7 op
Dit steektquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie slaapt gewoon tot de middag en lacht met ons klootjesvolk die nu al op kantoor zit
Hier ook. En ik verwacht regen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag is het bewolkt , misschien troost dat je een beetje
Het is nog vroeg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:11 schreef Koen66 het volgende:
Het zou toch vandaag hel en verdoemenis worden qua weer?
Ja, ik ben geweest.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je gisteren naar de gym geweest?
Ik niet, ga vandaag
Heel goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke ga ik maar mijn sportkleding aantrekken
welke snelheid?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Nee sta om half 7 op
Elke etb is 4 kaarten Millen. Dan een kloon terug halen en copy maken van gyruda. Weer 4 kaarten Millen. Rinse and repeat.quote:
nice. en ook wel nasty.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke etb is 4 kaarten Millen. Dan een kloon terug halen en copy maken van gyruda. Weer 4 kaarten Millen. Rinse and repeat.
Ja en verder doet het deck niks. Het is puur afgaan op de clones.quote:
Netjes welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
welke snelheid?
Ik hield het gisteren tien minuten achter elkaar vol op 7,7 km/h.
hehe. dus het zal vaak genoeg niet werken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en verder doet het deck niks. Het is puur afgaan op de clones.
Keer daarvoor moest ik nog vier minuten wel even twee minuten rustig wandelen, om daarna nog twee minuten te gaan. Volgende doel is om dit dus vol te houden en dan met incline te gaan doen en natuurlijk om mijn hartslag lager te houden.quote:
Klopt. Maar ik vond het idee gewoon leuk om te bouwenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hehe. dus het zal vaak genoeg niet werken.
5.2 snelheid maar incline level 7quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
welke snelheid?
Ik hield het gisteren tien minuten achter elkaar vol op 7,7 km/h.
Loopband heb ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden gedaan. Toen kon ik 10km/u wandelen, kwartier langquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Keer daarvoor moest ik nog vier minuten wel even twee minuten rustig wandelen, om daarna nog twee minuten te gaan. Volgende doel is om dit dus vol te houden en dan met incline te gaan doen en natuurlijk om mijn hartslag lager te houden.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
En dit doe ik dan een uur met na 30 min level 8
Denk dat ze fitgirl wil worden om met ons rondjes te kunnen lopenquote:
Je zit op een site van de overheid?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit gaat lekker. Ik wilde iets verwerken. Krijg een foutmelding. Klik op annuleren, krijg een foutmelding.
It's not a bug, it's a feature.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit gaat lekker. Ik wilde iets verwerken. Krijg een foutmelding. Klik op annuleren, krijg een foutmelding.
Dat is toch een concertzaalquote:
Zo erg dat je zin in je zin al weg isquote:
Ze hebben het water uit het meer weggepompt.quote:
Misschien heeft ie wel weer een update nodig, kun je weer even een uurtje wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Same. Voornamelijk door de foutmeldingen.
gooit laptop uit raam-gevoelens krijg ik er bij.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo erg dat je zin in je zin al weg is
Toch te weinig geslapen blijkbaarquote:
Gewoon rustig aan doen. Als er storing is, kun je er niets aan doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Same. Voornamelijk door de foutmeldingen.
gooit laptop uit raam-gevoelens krijg ik er bij.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel weer een update nodig, kun je weer even een uurtje wat anders gaan doen
35 graden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
Goede weersvoorspelling voor zaterdag
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik het zwembad weer opzettenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker bakken en braden in de buitenluchtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
35 graden.
Het zou toch 29 worden.
Ik krijg nog gewoon 25 te zien op de app.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heet gaat het niet worden gelukkig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
eitje bakken op de motorkap.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker bakken en braden in de buitenlucht
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ers-besteld-dark-web
[ afbeelding ]
quote:Voor zover bekend is geen van de moorden daadwerkelijk uitgevoerd en zijn alle opdrachtgevers opgelicht door de mensen achter de website.
Toch neemt de politie de moordopdrachten hoog op, want de opdracht geven is al een zwaar strafbaar feit en mogelijk lopen slachtoffers daadwerkelijk gevaar.
Ok Bassiequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eitje bakken op de motorkap.
Het zal je maar gebeurenquote:
Hier ook maar 28quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg nog gewoon 25 te zien op de app.
Maar heb je je ereader nou al opgeladen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Een matzwarte Audi Q7, ik houd mijn vooroordelen nog maar even voor me ...quote:In Tiel is gisteravond een auto een woning binnengereden en raakte daarbij een gasmeter. Uit voorzorg werden 11 nabijgelegen woningen ontruimd. Een deel van de bewoners kon later in de avond weer terugkeren naar huis. Waardoor de auto het pand binnenreed, is nog onduidelijk.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ng-tiel-binnen-raakt
Was het Werkman?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een matzwarte Audi Q7, ik houd mijn vooroordelen nog maar even voor me ...
O nee kutquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar heb je je ereader nou al opgeladen?
Die ken ik nietquote:
het was een bejaarde!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een matzwarte Audi Q7, ik houd mijn vooroordelen nog maar even voor me ...
Graag gedaan enzoquote:
Afas LiveDead?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afas maar afgesloten. Ik kijk vanmiddag wel of het dan weer werkt.
quote:
The end is nigh!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Het lokale weerstation had ook even een error
[..]
69.6 graden is wel een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig geen 66,6 graden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
69.6 graden is wel een beetje overdreven
Gemiste kans wel.quote:
Eerst gebraden en daarna ingevrorenquote:
Mealprep, checks out.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel minder, dus beterquote:
Onverwachte en onvrijwillige sauna-ervaringquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fixed!quote:
Huehuequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
69.6 graden is wel een beetje overdreven
Dit is een andere klassiekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Niet eens deze klassieker
[ afbeelding ]
Een gokje, Halo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is een andere klassieker
Zo warm is het heul nietquote:
Hoiquote:
IJs heeft gelijk.quote:
Neequote:
Idd, heb een extra vest aan en had net m'n jas aan met m'n ommetje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo warm is het heul niet
Ik was net ff buiten aan het kijken bij de voegers maar vond het best frisjes
Theme Park, Theme Hospitalquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:36 schreef essnhills het volgende:
Ik was meer van de klassiekers zoals Theme Hospital, RTC en De Sims
Roller tycoon coaster? Of iets heel andersquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:36 schreef essnhills het volgende:
Ik was meer van de klassiekers zoals Theme Hospital, RTC en De Sims
Damnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond transport tycoon de leukste van die tycoon dingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Roller tycoon coaster? Of iets heel anders
Te intens voor mij.quote:
OpenTTD!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond transport tycoon de leukste van die tycoon dingen.
Ik kijk soms op YouTube. Erg tof wat mensen daar allemaal doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Heel wat uurtjes multiplayer gespeeld
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond transport tycoon de leukste van die tycoon dingen.
Ik heb tijdens Covid de uitgave gekocht, met meerdere edities . Ik speel eigenlijk alleen maar de eerste versie. Vind ik nog steeds erg tof.quote:
Zijn ze ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik van dit soort games. ^
https://forum.fok.nl/rde/list_new_topics Waarom worden spamtopics niet genote en verwijderd? Zelfs de linkjes staan er nu gewoon nog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk soms op YouTube. Erg tof wat mensen daar allemaal doen.
Ja RCT met typtyfusquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Roller tycoon coaster? Of iets heel anders
Ik hou het wel bij Fall Guys, pinbal of dierentuinen bouwen voor nu.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn ze ook
Nooit aan beginnen als je snel moet spelen
quote:
I saw that!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:56 schreef STING het volgende:
Ben nog steeds heel erg van de simulations, op het moment vooral RimWorld (huehue)
Huh?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/rde/list_new_topics Waarom worden spamtopics niet genote en verwijderd? Zelfs de linkjes staan er nu gewoon nog.
En ja spam is iets wat elke mod mag opruimen.
Gelukkig heb je nog even voor dat de nieuwe uitkomt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de laatste GTA gedownload. Eens kijken of dat wat is.
Veel te veel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd hoeveel geld ze gaan ophalen met de nieuwste GTA.
Oh ik zie dat je linkjes in ieder geval heb weggehaald nu. Dat is in ieder geval al iets. Thanksquote:
Vroeger als kind in de 90ies een Sega Master System gehad naast de PC, maar sindsdien eigenlijk alleen gamen via de PC. Muis en toetsenbord en achter een bureau toch altijd feel fijner dan een controller en bijv. op de bank.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:55 schreef rival het volgende:
Maar op de console vind ik dit soort spellen niet fijn, dus speel ze nooit meer.
Topics verwijderen kan ik niet volgens mij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik zie dat je linkjes in ieder geval heb weggehaald nu. Dat is in ieder geval al iets. Thanks
Sommige games zijn wel fijn spelen op de bank.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger als kind in de 90ies een Sega Master System gehad naast de PC, maar sindsdien eigenlijk alleen gamen via de PC. Muis en toetsenbord en achter een bureau toch altijd feel fijner dan een controller en bijv. op de bank.
Ook gekkenhuissimulaties? Leuk!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag dat je tegenwoordig van de meest triviale dingen simulator games hebtVaatwasser simulator en zo. Gekkehuis.
Kan ik me goed voorstellen. Komt denk ik ook door de complexiteit van het type spellen dat ik meestal speel, voornamelijk simulations and grand strategy dus. Die lenen zich beter voor met muis & toetsenbord.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sommige games zijn wel fijn spelen op de bank.
Segaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger als kind in de 90ies een Sega Master System gehad naast de PC, maar sindsdien eigenlijk alleen gamen via de PC. Muis en toetsenbord en achter een bureau toch altijd feel fijner dan een controller en bijv. op de bank.
Als het goed is wel hoor of dat moet veranderd zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Topics verwijderen kan ik niet volgens mij.
[..]
Sommige games zijn wel fijn spelen op de bank.
Komt eraan: https://store.steampowere(...)al_Asylum_Simulator/quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook gekkenhuissimulaties? Leuk!
Oh dat zou misschien nog wel geinig zijn ja. Dat als je ver genoeg komt dat je dan US kunt spelen of zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook gekkenhuissimulaties? Leuk!
Ja je kan het niet zo gek bedenken of ze hebben het volgens mij tegenwoordig. Het is niet allemaal topkwaliteitsspel maar jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag dat je tegenwoordig van de meest triviale dingen simulator games hebtVaatwasser simulator en zo. Gekkehuis.
Dat wel idd. En shooters speel ik ook het liefste op PC.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Komt denk ik ook door de complexiteit van het type spellen dat ik meestal speel, voornamelijk simulations and grand strategy dus. Die lenen zich beter voor met muis & toetsenbord.
Whutquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Komt eraan: https://store.steampowere(...)al_Asylum_Simulator/
Dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Komt denk ik ook door de complexiteit van het type spellen dat ik meestal speel, voornamelijk simulations and grand strategy dus. Die lenen zich beter voor met muis & toetsenbord.
Niet allemaal. Dat is nogal een understatement.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je kan het niet zo gek bedenken of ze hebben het volgens mij tegenwoordig. Het is niet allemaal topkwaliteitsspel maar ja
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Je hebt ook zo'n spel dat je kan doen alsof je aan het grasmaaien bent volgens mij.
Loop dan even met een niet-aangesloten maaier over kunstgras heen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Voor als je wel gras wil kunnen maaien, maar je of geen gras hebt of je er allergisch voor bent?
Voor mensen als @CherryLips en @Dr_Flash met een balkon ofzo. Zou niet weten waarom je daar behoefte aan hebt als je je eigen tuin moet doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Voor als je wel gras wil kunnen maaien, maar je of geen gras hebt of je er allergisch voor bent?
Goose simulator.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dat is toch anders want dan zie je geen resultaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Loop dan even met een niet-aangesloten maaier over kunstgras heen.
Als ik wilde grasmaaien had ik wel een rijtjeshuis gekocht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor mensen als @:cherrylips en @:dr_flash met een balkon ofzo. Zou niet weten waarom je daar behoefte aan hebt als je je eigen tuin moet doen.
Tegeltuingenotquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik wilde grasmaaien had ik wel een rijtjeshuis gekocht.
Fair enough.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik wilde grasmaaien had ik wel een rijtjeshuis gekocht.
Mijn voortuintje is wel helemaal betegeld.quote:
Meer herfstjassen kopen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik laatst een herfstjas gekocht in de sale met het idee 'straks zoek ik er een en kan ik er geen vinden en mag ik de volle mep betalen'. Nu zie ik overal leukere herfstjassenin de sale.
Daar heb ik meer dan 250 dagen in zittenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de laatste GTA gedownload. Eens kijken of dat wat is.
Praktischquote:
Kan echt nietquote:
Heul wel.quote:
En die krijg je er nooit meer uit. Geen kwart seconde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik meer dan 250 dagen in zitten
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Praktisch
Ik hou niet van groen
Ik zou wel nog depressiever worden als ik nu de hele tijd naar buiten kijk en ook compleet betegelde achtertuin zie. Ik vind het wel fijn dat het zo mooi groen is achter mijn huis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Praktisch
Ik hou niet van groen
Zulke mensen kunnen beter geen huis met tuin hebben.quote:
of muren schoonmaken met de hogedrukspuitquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Je hebt ook zo'n spel dat je kan doen alsof je aan het grasmaaien bent volgens mij.
Dan mag je er ook geen gebruik van maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Praktisch
Ik hou niet van groen
Ik heb nog geen seconde de behoefte gevoeld om zoiets te willen spelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
of muren schoonmaken met de hogedrukspuit
Of in het echt te doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde de behoefte gevoeld om zoiets te willen spelen.
Dan kan ik net zo goed de galerij hier schoonmaken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen seconde spijt van echter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die krijg je er nooit meer uit. Geen kwart seconde.
Welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet haten op mijn voorkeur
Staat geen zon op in de middagquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stig mag niet klagen als ie te warm heeft met zijn tegeltuin.
*noteert*quote:
Tegels al opgewarmd, dus extra hitte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat geen zon op in de middag
Daar doe ik 1x per jaar mn vlonders mee dat vind ik voldoendequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt reuze meequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tegels al opgewarmd, dus extra hitte.
*noteert*quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
*neemt tegeltuin mee in de beoordeling*
Ik heb nog wat stukjes kunstgras. In mijn stalen doos.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou op zich wel een lekker tuintje willen maar het is me toch te veel werk.
Zegquote:
Empire Earth (of Age of Empires) is ook wel hard werken.quote:
Ik ga als n00b beginnen. Dus als je tips voor beginners hebt drop ze maar hierquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik meer dan 250 dagen in zitten
Die kan ook goor worden. Ik kocht elk jaar nieuwe, maar ik had ook goedkope zooi van de Action.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wat stukjes kunstgras. In mijn stalen doos.
Tegels eruit, bloemetjes erin. En je gaat van de lijst af.quote:
oef, Empire Earth, geweldige 1v1 multiplayer potjes vroegerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Empire Earth (of Age of Empires) is ook wel hard werken.
Telt onkruid ook?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tegels eruit, bloemetjes erin. En je gaat van de lijst af.
Ik gok dat je de story gaat spelen. Lekker van genietenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga als n00b beginnen. Dus als je tips voor beginners hebt drop ze maar hier
Niet aan beginnenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga als n00b beginnen. Dus als je tips voor beginners hebt drop ze maar hier
Mijn katten liggen er graag op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zouden mijn katten kunstgras leuk vinden?
Ook gespeeld, maar volgens mij nooit uitgespeeld door wat issues.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Empire Earth (of Age of Empires) is ook wel hard werken.
Welke raad je aan?quote:
En ook daar aardig wat multiplayer uurtjes in vroegahquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Command & Conquer Red Alert 2
Ik moet nog final fanatsy 2 uitspelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
*Zet Hell March op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die games zijn altijd zo grootquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet nog final fanatsy 2 uitspelen.
Ik op school tijdens de lesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:30 schreef STING het volgende:
[..]
En ook daar aardig wat multiplayer uurtjes in vroegah
Met die propaganda towers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat was Generals als je met China speelde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met die propaganda towers.![]()
Flightsim X heeft ook wel een aardige workload als je alleen vliegt met een verkeersvliegtuig. Online vooral met communicatie erbij.
Lang geleden op een IT helpdesk speelden we weleens een shooter (Delta Force) en Catanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die games zijn altijd zo groot
[..]
Ik op school tijdens de les
Oh ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog eens verder met Skyrim.
UT1999 en CSquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:32 schreef STING het volgende:
[..]
Lang geleden op een IT helpdesk speelden we weleens een shooter (Delta Force) en Catan
Ah ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was Generals als je met China speelde.
Ik ben geen expert. Maar ik heb bij hornbach wel heel veel met elkaar kunnen vergelijken en ik ben voor de volgende gegaan: "CONDOR GRASS Kunstgras Utah"quote:
Nog steeds niet uitgespeeld.quote:
China must grow largerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was Generals als je met China speelde.
Quake 2quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
UT1999 en CSUT was leuker.
Mijn kat rolt ook graag als een soort paard door het gras heen.quote:
Die van mij zijn daar dit jaar mee begonnen voor het eerst. Dat ik ze soms om zie rollen of op hun rug zie liggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat rolt ook graag als een soort paard door het gras heen.
Aan de vacht van mijn kat te zien soms rolt ze door alles heen. Het lijkt wel een hond wat dat betreft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Die van mij zijn daar dit jaar mee begonnen voor het eerst. Dat ik ze soms om zie rollen of op hun rug zie liggen.
Heeft maar 5 jaar geduurd.
UT bedoel je daar de 200x versie mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
UT1999 en CSUT was leuker.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond rolde vooral door luiers.
Gewoon nog een herfstjas kopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik laatst een herfstjas gekocht in de sale met het idee 'straks zoek ik er een en kan ik er geen vinden en mag ik de volle mep betalen'. Nu zie ik overal leukere herfstjassenin de sale.
Half uur eerder afspreken dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
Schat van een meid hoor maar wij begrijpen niet hoe haar hoofd werkt.Ze zit altijd nog gewoon thuis op het tijdstip dat je hebt afgesproken. Hoe dan.
Weet je waarom honten dat doen? Het is niet om geur af te zetten, maar om de roede te laten weten wat voor mooie vondst ze hebben gedaan. Geur afzetten doen ze met urine en met hun poten. Met vier poten even gas geven zegmaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Aan de vacht van mijn kat te zien soms rolt ze door alles heen. Het lijkt wel een hond wat dat betreft.
Quake 2 Remaster is welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Quake 2
UT
En heel even Day of Defeat (pre-Source), toen het nog een mod was van Half Life.
UT99 jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
UT bedoel je daar de 200x versie mee?
UT99 was tof![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er heeft iemand echt zitten slapen of er zat een fout in de software..
We moesten vandaag kaartjes bezorgen waarvan de achternaam ook de straatnaam was... En ook het huisnummer ontbrak.
Dus stond er bijvoorbeeld
G. Druijf
Druijf
5621AA Eindhoven
Die gingen natuurlijk allemaal retour.
Ironisch gezien stond er op de voorkant de tekst "Alles ok? "
Wel raar dat de afzender dat zelf niet heeft gezien, of het heeft gecontroleerd...
M-M-M-M-M-MONSTER KILL KILL KILL KILLquote:
Deze dame weetquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
M-M-M-M-M-MONSTER KILL KILL KILL KILL
Welke vette bende?quote:
Beetje met de redeemer in het rond gaan schietenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
M-M-M-M-M-MONSTER KILL KILL KILL KILL
Ik hoop dat je ouders geen spoedcomputergedoetje hebben voor na werktijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zeg ik spreek toch geen Spaans of zo??
Doe gewoon wat ik je vraag, hoe moeilijk moet het zijn? Ik ben letterlijk dagnelang bezig geweest om een hele mappenstructuur op Sharepoint in te richten met alle rechten. Ik vraag mensen om de bewijsstukken / documenten in de betreffende mapjes op Sharepoint te plaatsen. Wat gebeurt er?
Antwoorden op dat mailtje met de documenten als attachment. Niet alle documenten natuurlijk. EN ook nog wat documenten waar niet om gevraagd was. HOPPA Zoek het maar uit.
Documenten die als attachment in het ticketsysteem geplaatst worden.
Heb ik allemaal niet om gevraagd, heb ik allemaal NOG meer werk aan en ik was al lichtelijk gestoord van die mensonterende hersenverrotting die "externe audit" heet.
Nog eentje. Biljetjesgazet. Komende nummer gaat over de geldzuivering in Nederland in 1945 i.v.m. 80 jaar bevrijding. Wat krijg ik? "Ik weet niks van de geldzuivering in Nederland in 1945 maar hier heb je een stuk over de geldzuivering in Tanzania in 1992".
Als ik nogeens wat vraag, hou me tegen
Ik heb voor vanavond de 2e helft van de KiepCriep kiepquote:
Hij gaf je gewoon voor 2 dagen mee? wat een held.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond de 2e helft van de KiepCriep kiep
Het was een beste portie iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Hij gaf je gewoon voor 2 dagen mee? wat een held.
Kernbommen knallen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje met de redeemer in het rond gaan schieten
Deden we vroeger op kantoor wel eens op de vrijdagmiddag, al was Red Alert 2 nog leuker om te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |